Turinys yra karalius

*

„Turinys yra karalius“ yra vienas plačiausiai paplitusių interneto memų. Nesvarbu, ar sutinkate, ar ne, frazę pamatysite visur. Keletą metų „Google“ buvo vienas karščiausių filosofijos „turinys yra karalius“ šalininkų.

Kodėl „Google“ nori, kad jūs „kurtumėte puikų turinį“ ir jo daug?

Norėdamas paaiškinti, kodėl norėjau sekti pirmą kartą paminėtą „turinys yra karalius“, norėdamas sužinoti, kad Billas Gatesas paskelbė 1996 m . Sausio mėn . Taip pat Sumner Redstone iš Viacom sakė ją prieš Bill Gates . Taigi „Google“ nėra šios frazės pradininkas. Dar įdomiau yra ne tik kas pirmas pasakė, bet ir kokiame kontekste bei kodėl.

Atrodo, kad idioma „turinys yra karalius“ yra dar senesnė.

„Google“ knygų paieškoje galite rasti dvi istoriko A. Wyatt Tilby, kuris 1914 m. Vartojo šią išraišką, knygas. Turinio apibrėžimas tuo metu dar nereiškė teksto, garso ar vaizdo įrašų, tačiau turėjo kitą prasmę, kurią mes vis dar žinome kaip „būnant“. turinys “arba„ patenkintas “. Tai šiandien gali skambėti teigiamai, tačiau tada tai reiškė gana santūriai ar atsistatydinusiai. 

 

Pirma, tai buvo terminas copywriter . Tai buvo sukurta iš termino „ kopija “, kurį spausdintiniai žurnalai ir laikraščių pramonėje vartojo spaustuvininkai ir laikraščiai. „Copywriter“ pasirodė apie 1870 m., Kai reklamą rašęs žmogus buvo pradėtas vadinti copy copy, kurį naujienų rašytojas išskyrė. Išvertus į modernaus kalbą , tekstų kūrėjas ir teksto rašymas tampa originaliu rašytoju ir originaliu raštu / originaliu turiniu.

 

Terminas „turinio rinkodara“ atsirado 2001 m., Kai „Penton Custom Media“ (šiuo metu „Penton Marketing Services“) pradėjo jį naudoti tikslinei auditorijai internete. Naudodamiesi turinio rinkodara, informaciją galite rodyti įvairiais formatais: naujienos, tinklalaidės, tinklaraščio įrašai, infografijos, diagramos, elektroninės knygos, informaciniai biuleteniai, el. Pašto naujienlaiškiai, atvejų analizė, instrukcijos, vaizdo įrašai, interviu ir kt. taip toliau. 

Nenustebčiau sužinojusi, kad „turinys yra karalius“ atsirado Didžiosios Britanijos monarchijos klestėjimo laikais.

Tuomet, kai karalius privertė žmones tenkintis, kaip „ suvaržytas “ (suvaržytas ir suvaržytas), iš kurio kilęs daiktavardis. Taigi turinys iš esmės yra tas, kas yra kažkur pagal etimologiją. Mums nereikia eiti atgal į monarchiją, kad pripažintume, jog frazės „turinys yra karalius“ istorija yra šiek tiek senesnė nei pats internetas.

Ruportas Murdochas iš „News Corp“ taip pat nurodomas skleidžiantis mintį, kad „turinys yra karalius“.

Taigi matome, kad žiniasklaidos magnatams (ar karaliams) patinka mintis, kad turinys yra karalius. Nesvarbu

  1. „Viacom“
  2. „Microsoft“
  3. „News Corp.“
  4. „Google“

jie visi nori jus įtikinti, kad turinys yra karalius. Kodėl? Taip yra todėl, kad jie nori, kad tas turinys jį parduotų. 

 

Turinys yra karalius ne tik todėl, kad jis patenkina žmones, bet ir džiugina likimus bei žiniasklaidos magnatus. Kaip ir britų Šiaurės Amerikos valstiečiai, kurie buvo patenkinti dideliu skurdu, nes „turinys yra karalius“, ne tik per mažai apmokami turinio ūkio darbuotojai stengiasi, kad turinio karaliai būtų turtingi. Sumneris Redstone’as mums sako, kad kita „turinys yra karalius“ diskusijų pusė buvo „platinimas yra karalius“. Šiandien abu yra tiesa. Billas Gatesas numato didžiąją jo dalį. Jis paaiškina, kad ateinančiais metais bus sunku uždirbti realius pinigus internete, bent jau turinio kūrėjams.

Tie, kurie paima jūsų turinį ir jį perskirsto, uždirba daugiausiai pinigų.

Taip yra ir turinio ūkiuose, ir „Google“. Informacijos vartų saugotojai žiniasklaidos korporacijose daugiausia uždirba iš turinio, o ne pavieniai turinio kūrėjai. Taigi kitą kartą, kai kas nors sako „turinys yra karalius“ ar kažkas kitas „yra karalius“, nepamirškite prisiminti, iš kur turinio monarchija kilo iš pradžių ir kas ją nori išlaikyti.

Akivaizdu, kad kuriant daug kokybiško turinio taip pat gali būti kompensuojamas dėmesys, nuorodos ir šiek tiek pinigų.

Turite sau priminti, kad esate tik valstietis turinio laukuose, kuris daugiausiai stengiasi dėl kitų, kai kuriate turinį. Tie, kurie ją platina ir „apmokestina“ skelbimais. Kartais atrodo, kad SEO dabar buvo susijęs tik su turinio kūrimu .

SEO taip pat veikia svetainėse, kuriose taip pat yra tik keli puslapiai.

Idealiu atveju SEO nesiremia tik turiniu. Kiti nori, kad jūs kurtumėte turinį visam laikui. Jūs stengiatės mažiau dirbti laukuose ir uždirbti daugiau pinigų. Priešingu atveju SEO nebeegzistuotų kaip atskira disciplina.

Labai ačiū socialinės žiniasklaidos strategui Andrewui Burnettui, kuris atkreipė dėmesį į „Google“ knygų paiešką, kurią minėjau aukščiau „Twitter“.

* CC atvaizdas Peterio Clarko .

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *