Kategorijos
Uncategorized

Geriausia seo praktika 2021 m

Aukšta vieta užima tiek laiko, tiek pastangų. Tačiau yra keletas SEO metodų, kuriuos lengva įgyvendinti ir kurie tikrai atneš tam tikrų rezultatų. Geriausia dalis? Tikriausiai viską galite padaryti patys.

 

Vis dėlto perspėjimas apie spoilerius: daugelis jų apima pagrindus. Per tuos metus pastebėjome kai ką gana šokiruojančio. Daugelis klientų, kuriuos pasiėmiau, praeityje daug laiko skyrė paieškos sistemų optimizavimo paslaugoms. Mano nuostabai, tačiau trūko pagrindinių dalykų, pavyzdžiui, raktinių žodžių pavadinimuose.

Efektyvus_SEO_Techniques_for_2019 min

Dabar, prieš pradėdami, visada galite atlikti auditą. Iš tikrųjų tai nėra lengva padaryti, atsižvelgiant į jūsų svetainės dydį, tačiau tai padės jums suskirstyti savo veiksmus į pirmenybę, kad sutaupytumėte laiko. Atsižvelgiant į kiekvieną situaciją, skirtingi veiksmai žemiau pateiktame sąraše gali būti nenaudingi arba netinka jūsų atveju.

 

  1. Optimizuokite savo pavadinimus ir antraštes
  2. Pirmenybę nustatykite puslapiams naršant svetainėse
  3. Pridėkite džiūvėsėlių prie savo puslapių
  4. Įdiekite stebėjimą savo svetainėje
  5. Įdiekite SSL sertifikatą
  6. Apsaugokite savo žemėlapių sąrašą
  7. Suspausti ir optimizuoti vaizdus
  8. Padidinkite svetainės greitį
  9. Susiekite savo puslapius su raktiniais žodžiais turtingais inkaro tekstais
  10. Nuoroda į atitinkamas valdžios institucijas
  11. Apsaugokite savo socialinės žiniasklaidos profilius
  12. Padidinkite savo puslapių ir įrašų dalinamumą
  13. Bendrinkite kitų žmonių turinį
  14. Paprašykite draugų ir klientų atsiliepimų
  15. Individualus dizainas jūsų 404
  16. Paskelbkite šviežią, aukštos kokybės turinį
  17. Atnaujinkite / patobulinkite esamą turinį
  18. Pakartotinai panaudokite esamą turinį
  19. Padarykite savo svetainę patogią mobiliesiems
  20. Investuokite į reklamą su nofollow atgalinėmis nuorodomis
  21. Įsigykite konkurentų atgalines nuorodas

1. Optimizuokite savo pavadinimus ir antraštes

 

Kaip jau minėta įžangoje, dažnai nustebau pamačiusi, kad nors kai kurie mano klientai anksčiau mokėjo didelius pinigus už SEO paslaugas, pagrindiniai optimizavimo dalykai, tokie kaip raktinių žodžių tyrimas ir pavadinimų optimizavimas, nebuvo atlikti.

 

Tai sakant, įsitikinkite, kad jūsų puslapiai taikomi pagal tinkamus raktinius žodžius. Pavadinimo žyma turi didžiausią svorį optimizuojant paieškos sistemas, todėl įsitikinkite, kad raktinis žodis yra. Kuo svarbesnis raktinis žodis yra arčiau pradžios, tuo geriau. Po to prie antraščių taip pat turite pridėti tinkamus raktinius žodžius. H1 yra svarbiausia antraštė, todėl ji turėtų būti pirmas dalykas puslapyje. Daugeliu atvejų tai sutampa su pavadinimu, tačiau nebūtinai taip turi būti.

 

pavadinimas yra svarbiausia seo žymė

 

Jei turite PPC kampaniją, galite įkvėpti save iš šių pavadinimų. Daugelis žmonių mano, kad PPC pavadinimai yra netinkami SEO, tačiau tiesa ta, kad PPC pavadinimai yra orientuoti į konversiją, o tai labai naudinga SEO.

 

Tas pats pasakytina ir apie meta aprašymus. Optimizuokite meta aprašymus, kad įtikintumėte žmones spustelėti jūsų nuorodą. Įsitikinkite, kad turite ir savo raktinius žodžius, kitaip tikimybė, kad jis pasirodys, yra daug mažesnė.

 

Kai tai sulauksite, galėsite pradėti taikyti pagal kelis raktinius žodžius viename puslapyje. Nors šis straipsnis iš tikrųjų netaikomas keliems raktiniams žodžiams, galime sakyti, kad šis pavadinimas yra optimizuotas „efektyvioms SEO technikoms“, „SEO technikoms“ ir „SEO technikoms 2019“.

 

Tai puikus dalykas, nes galite sutelkti dėmesį į didesnių, o ne daugelio mažesnių, turinio rašymą. „Google“ mėgsta ilgesnį turinį. 

2. Pirmenybę nustatykite puslapiams naršant svetainėse

 

Naršymas yra svarbiausias visos svetainės struktūros elementas. Kodėl? Na, nes tai yra pirmas dalykas, susiejantis su jūsų „kitais“ puslapiais ir paprastai jis yra pačiame puslapio viršuje, suteikdamas šioms nuorodoms daug svorio.

 

Pavyzdžiui, galite pamatyti, kad kai kuriems svarbiausiems raktiniams žodžiams optimizuoti puslapiai yra nukreipti tiesiai iš naršymo meniu. Šios nuorodos yra kiekviename svetainės puslapyje, todėl tie puslapiai atrodo labai svarbūs „Google“ akyse.

 

navigacijos struktūra svarbu seo

 

Tai iš tikrųjų yra viena iš priežasčių, kodėl pagrindinis puslapis turi tokį aukštą autoritetą visose svetainėse. Taip yra todėl, kad paprastai kiekvieno puslapio logotipas į jį nukreipia.

3. Įtraukite „Breadcrumbs“ į savo puslapius

 

Draudinių trupinių pridėjimas gali būti labai naudingas jūsų svetainei, ypač jei tai yra elektroninės prekybos svetainė. Taip yra dėl to, kad jie sukuria struktūrą jūsų svetainėje.

 

Dauguma, jei ne visos internetinės parduotuvės, susieja savo produktus iš savo kategorijų puslapių. Tai reiškia, kad kategorijų puslapiai siunčia tam tikrą nuoseklumą produkto puslapiams, todėl jie tampa stipresni. Nėra blogai, apskritai.

 

džiūvėsėlių SEO struktūra

 

Vis dėlto esu tikras, kad norite, kad jūsų kategorijos puslapiai būtų reitinguojami, nes būtent jie yra optimizuoti pagal raktinius žodžius, kurių paieškos apimtis yra didžiausia. Naudodami „Breadcrumbs“ įtvirtinsite savo kategorijos puslapių stiprumą, susiedami juos su visomis subkategorijomis ir susijusiais produktais.

 

Jei naudojate TVS, viskas yra gana lengva. Daugelis šablonų jau yra su džiūvėsėliais, todėl pirmiausia patikrinkite šablono nustatymus. Jei ne, galite ieškoti internete „Jūsų TVS platforma“ + „džiūvėsėlių papildinys / plėtinys / modulis“. Aš tikiu, kad tau kažkas yra.

 

Pasirinktinėje platformoje gali būti, kad to negalėsite padaryti patys be kodavimo žinių. Tačiau programuotojas turėtų tai padaryti gana greitai, todėl tai nebus didelė išlaidos.

4. Įgyvendinkite stebėjimą savo svetainėje

 

Stebėjimas yra nepaprastai svarbus. Jei nestebite savo reitingų ir srauto, negalite pastebėti savo svetainės problemų.

 

Kokius puslapius vartotojai palieka greitai? Jūs žinote, kad pirmiausia galite juos patobulinti, ypač jei jų paieškos apimtis yra didelė!

 

Be to, jei nestebite natūralios paieškos srauto, negalite žinoti, ar darote pažangą, o dar blogiau – nežinote, ar paieškos sistemos jus nubaudė, ar jūsų reitingai sumažėjo.

 

Galite naudoti „Google Search Console“ ir „Google Analytics“, kad galėtumėte stebėti natūralios paieškos srautą ir savo puslapių problemas. Jas gana lengva įdiegti, jei turite prieigą prie savo serverio. Galbūt net galėsite juos įdiegti naudodami savo TVS papildinį. Visiems stebėjimo kodams įdiegti rekomenduoju naudoti „Google“ žymų tvarkyklę. Vėliau juos bus lengviau valdyti.

 

Jei norite pereiti į kitą lygį, galite išbandyti tokius dalykus kaip „HotJar“, kuris sukuria šilumos žemėlapį, kuriame jūsų vartotojai spustelėja puslapyje labiausiai. Tačiau tai suprasti ir patobulinti yra daug sunkiau, todėl reikalingas patyręs žmogus.

5. Įdiekite SSL sertifikatą

 

SSL tapo reitingo veiksniu nuo 2014 m . Jei įdomu, kodėl, atsakymas yra gana paprastas. Dėl saugumo. Elektroninių nusikaltimų skaičius nuolat auga, o vis daugiau žmonių internete dalijasi vis jautresniais duomenimis.

 

SSL įdiegti turėtų būti gana paprasta. Dažniausiai jūsų prieglobos paslaugų teikėjas gali jums padėti. Tačiau yra paprastesnis sprendimas, kuris taip pat yra nemokamas: „ CloudFlare“ . Paprasčiausiai turite pakeisti savo domeno vardų serverius, kad nurodytumėte „CloudFlare“, o tada „CloudFlare“ veiks kaip filtras, blokuojantis šlamštą ir blogus IP adresus nuo jūsų serverio.

 

Vis dėlto saugokitės! Perkėlimas į HTTPS gali sukelti rimtų SEO problemų!

 

Jei norite sužinoti daugiau, galite perskaityti šį išsamų vadovą apie perėjimą iš HTTP į HTTPS .

6. Apsaugokite savo žemėlapių sąrašą

 

Tai nėra kažkas, ką žmonės galės labai lengvai „pavogti“ iš jūsų, tačiau tai suteiks jūsų svetainei didelę vertę. Naudodamiesi „Google MyBusiness“ galite kelis kartus įtraukti savo svetainę į „Google“ sąrašą .

 

„Google MyBusiness“ žemėlapių sąrašas, skirtas SEO

 

Negana to, ji taip pat susies su jūsų svetaine. Žmonės galės daug lengviau rasti jūsų svetainę, jei ji dar nėra labai gerai įvertinta.

 

Sukūrę savo įrašą arba pareikšdami jo nuosavybės teisę, įsitikinkite, kad teisingai užpildėte visą reikiamą informaciją. Taip pat turėtumėte pridėti gražių savo vietos, produktų ir komandos nuotraukų. Tai padeda sukurti pasitikėjimą savo klientais.

7. Suspausti ir optimizuoti vaizdus

 

Vaizdai užima daugiausia fizinės vietos jūsų serveryje. Tai reiškia, kad jie taip pat užima daugiausia fizinės vietos jūsų vartotojo įrenginyje, o tai reiškia, kad jie taip pat užima daugiausiai laiko.

 

Lėtas įkėlimo laikas daro didelę įtaką jūsų konversijoms, o vaizdai įkeliami tikrai ilgiausiai.

 

Yra du būdai, kaip vaizdas užima per daug vietos. Pirma, jis nėra suspaustas savo fiziniu dydžiu diske. Taigi galite turėti du vaizdus, ​​kurie atrodo vienodai, bet vienas turi 1 MB, kitas – penktadalį MB.

 

Kaip tai įmanoma? Na, aš nesu įsitikinęs, kaip veikia vaizdų glaudinimas, tačiau dėl to diske vaizdai tampa mažesni, nemažinant jų dydžio ar kokybės ekrane. Galite naudoti tokius papildinius kaip „Smush for WordPress“ arba vaizdo glaudinimo įrankius, pvz., „ShortPixel“, kurie turi API. Taip pat galite suspausti vaizdus kiekvieną kartą, kai juos įkeliate naudodami „TinyPNG“. Jei negalite prijungti įrankio, tiesiog atsisiųskite vaizdų paketus (jei neturite tūkstančių), suspauskite juos ir iš naujo įkelkite juos į savo serverį.

 

atidaryti krepšelio vaizdų glaudinimo papildinį

 

Tada, žinoma, ekrane turite dydį. 2000 x 2000 pikselių vaizdas užims daugiau vietos fiziniame diske nei 500 x 500 pikselių vaizdas. Todėl neįkelkite 2000 x 2000 taškų vaizdo ir sumažinkite jį iki 500 x 500 taškų naudodami CSS. Naršyklė turės atsisiųsti 4 kartus didesnį vaizdą, nei reikia.

 

Norėdami, kad šis darbas atitiktų interaktyvius dizainus, galite ištirti „srcset“ HTML atributą. Jį galite naudoti norėdami atsisiųsti tik tam tikrus vaizdus tam tikrais ekrano dydžiais.

8. Padidinkite svetainės greitį

 

Nors vaizdai turi didžiausią įtaką, yra ir kitų elementų, kurie gali paveikti jūsų svetainės įkėlimo greitį. Dažniausiai tai susiję su failais, tačiau kartais tai gali būti dėl PHP konfliktų ar duomenų bazių užklausų, kurių įkėlimas trunka labai ilgai.

 

padidinti svetainę-greitį-seo

 

Norėdami išvengti konfliktų ir lėtos duomenų bazės įkėlimo laiko, galite pabandyti apriboti savo papildinio naudojimą iki minimumo. Ar turite daug nereikalingų papildinių ir plėtinių? Atsikratyti jų. Ar manote, kad kažkas atrodo gražiai jūsų svetainėje, bet retai kas naudojatės ar tai teikia mažai naudos? Atsikratyti jo.

 

Galite pradėti, pavyzdžiui, pašalinę slankiklio papildinį. Slankiklį pakeiskite statiniu vaizdu ir raginimo veikti mygtuku. Kodėl? Na, pasirodo, kad slankikliai šiek tiek čiulpia! Žmonės retai spustelėja tuos pasiūlymus, jie užima daug vietos ir išteklių ir gali būti labai erzinantys, kai ką nors skaitote ir vaizdas automatiškai keičiasi.

 

slankikliai nėra labai naudingi jūsų svetainei

 

Keletas kitų dalykų, kuriuos galite padaryti, kad padidintumėte savo svetainės greitį, yra puikus prieglobos paslaugų teikėjas ir kuo mažiau išteklių, reikalingų puslapiui įkelti. Norėdami stebėti šias problemas, galite naudoti „ PageSpeed ​​Insights“ ir „ GT Metrix“ .

 

Kai kuriuos lengva taisyti, o kai kuriuos – ne. Pvz., Gali būti naudinga talpyklos ir failų suskaidymo papildinys, pvz., „ W3 Total Cache“ (skirtas „WordPress“). Norėdami tinkamai nustatyti, galite naudoti šį vadovą . Tačiau saugokitės galimų CSS ir JS problemų ir konfliktų, kurie gali sugadinti jūsų dizainą ir funkcionalumą. Paprastai išjungus suskaidymą problema bus išspręsta, tačiau prieš ką nors pakeisdami turėkite failų ir duomenų bazės atsarginę kopiją!

 

Puslapio greičio įžvalgose patikrinkite savo serverio atsakymo laiką. Jei keli bandymai rodo, kad atsakymo laikas viršija 2,5 sekundės, galite apsvarstyti galimybę pereiti prie geresnio prieglobos paslaugų teikėjo.

 

Taip pat turėtumėte pasidomėti šiuo techniniu „OnPage“ SEO vadovu . Ne viską ten lengva įgyvendinti, tačiau turint omenyje, kad tai yra „OnPage SEO“, jūs galite jį visiškai kontroliuoti, todėl verta tai padaryti!

9. Susiekite savo puslapius su raktiniais žodžiais turtingais inkaro tekstais

 

Susiejimas yra vienas iš efektyviausių SEO metodų. Jį galite naudoti norėdami susieti su svarbiais puslapiais naudodami konkrečius inkarinius tekstus. Tai turi mažesnę riziką nei sukurti atgalines nuorodas į turtingus raktinius žodžius inkarinius tekstus, o dar svarbiau – jūs visiškai kontroliuojate tai.

 

Kai tik pridedate naują turinį, būtinai susiekite su kitais susijusiais savo svetainės puslapiais. Atvirkščiai, eikite redaguoti senų savo svetainės puslapių ir, jei reikia, pridėkite nuorodas į savo naują turinį.

 

Jei turite tūkstančius puslapių, gali būti sunku susieti, tačiau galite naudoti tokius papildinius kaip „ Interlink Manager“ . Būtinai perskaitykite šį susiejimo vadovą .

10. Nuoroda į atitinkamas valdžios institucijas

 

Žinau, kad verčiau norėtumėte kitų svetainių, nukreipiančių į jus, bet kaip ir socialinės žiniasklaidos pavyzdyje, norėdami susieti su savimi, turėsite dalytis kitų žmonių turiniu.

 

Tai iš tikrųjų gali pagerinti jūsų SEO. Kodėl? Na, todėl, kad „Google“ veikia ant atgalinių nuorodų! Taip jis randa gerą turinį ir išsiaiškina, kurį turinį verta reitinguoti viršuje. Štai kodėl „Google“ ragina žiniatinklio valdytojus susieti su puikiu turiniu

11. Apsaugokite savo socialinės žiniasklaidos profilius

 

Nors tikriausiai naudosite tik vieną ar du iš jų, patartina apsaugoti kuo daugiau jų. Socialinės žiniasklaidos profiliai yra puikus būdas gauti pradinių nuorodų į jūsų svetainę. Kartais galite net pamesti vardą, jei kas nors kitas (pvz., Konkurentas) jį užregistruoja prieš jus.

 

socialinė žiniasklaida SEO

 

Populiariausi yra „Facebook“, „YouTube“, „Twitter“, „Instagram“, „Pinterest“ ir „LinkedIn“. Tačiau, atsižvelgiant į jūsų nišą, galite apsvarstyti „Reddit“ ar bet kurią kitą į nišą orientuotą socialinės žiniasklaidos platformą, pvz., „SoundCloud“ ar „Yelp“.

 

Tačiau norint, kad socialinės žiniasklaidos profiliuose esančios nuorodos būtų veiksmingos, turėsite gauti bendrinimų, retweetų, kaiščių ir t.

12. Padidinkite savo puslapių ir įrašų dalinamumą

 

Jei norite sulaukti daugiau lankytojų į savo svetainę, turite pasinaudoti socialine žiniasklaida, kad gautumėte virusą. Net jei žmonės skaito jūsų turinį ir jam labai patinka, jie gali nesivarginti juo dalintis, jei jūs nepalengvinsite proceso.

 

Pridėkite bendrinimo ir „patinka“ mygtukų savo puslapiuose. Sutelkite dėmesį į labiausiai jūsų svetainę atitinkančias platformas, užuot pridėję kuo daugiau jų. Vėlgi, jei turite TVS, jums yra papildinys!

 

Savo turinyje taip pat galite pridėti raginimo veikti. Yra puiki SEO strategija, vadinama užrakintu turiniu. Tai galite atrakinti naudodamiesi bendrinimu. Nors užrakinti turinį, kurį sakėte pateikti pavadinime, yra labai bloga idėja (bloga vartotojo patirtis), užrakinę keletą papildomų PDF failų ar patarimų, neabejotinai galite padidinti jūsų svetainės bendrinimų / tweetų skaičių.

13. Dalinkitės kitų žmonių turiniu

 

Be to, įsitikinkite, kad dalijatės įdomiu turiniu, net jei jis yra ne jūsų svetainėje. Jei norite, kad kiti žmonės dalintųsi jūsų turiniu, turėsite pasidalinti ir jų turiniu.

 

dalintis kitu influencerio turiniu

 

Geriau, jei bendrinsite iš kitų puslapių, o ne žmones, nes asmeniniai profiliai paprastai nėra indeksuojami. Tai reiškia, kad „Google“ negalės matyti iš tų bendrinimų sukurtų atgalinių nuorodų.

14. Paprašykite draugų ir klientų atsiliepimų

 

Dabar, kai jūsų „Google MyBusiness“ įrašas yra apsaugotas, atėjo laikas gauti atsiliepimų. Daugelis žmonių to nepaiso ir niekada nesuprantu, kodėl. Tai kažkas taip lengva padaryti!

 

Nors apžvalgos yra vietinis SEO reitingavimo veiksnys, kuo aukštesnė jūsų sąrašo vieta, tuo didesnę vertę ji suteiks jūsų svetainei ir verslui.

 

Gauti gerus atsiliepimus yra gana lengva, turint omenyje, kad siūlote kokybiškus produktus / paslaugas. Vartotojai labiau linkę pateikti neigiamą atsiliepimą, todėl jūs turite dirbti šiek tiek daugiau. Tačiau paprašyti draugų peržiūrėti jūsų puslapį „Google MyBusiness“ (ir „Facebook“) nėra sunku. Be to, visada, kai turite patenkintą klientą, paprašykite jo jus peržiūrėti. Nustebsite, bet daugelis tai padarys.

15. Pasirinktinis dizainas 404

 

Priklausomai nuo jūsų svetainės dydžio, galite gauti daug 404 (klaidos pranešimas, kurį rodo naršyklė, nurodanti, kad negalima rasti interneto adreso). Jei žmonės pateks į tuos 404 puslapius, jie neišvengiamai paliks, kainuodami jums daug pinigų. Vienas iš būdų išspręsti šią problemą yra sukurti pritaikytą 404 puslapio dizainą su jame esančiu raginimu veikti.

 

Pažvelkite į mūsų, pavyzdžiui:

 

404 puslapių pavyzdys

 

Jei turite el. Prekybos parduotuvę, netgi galite pridėti keletą kategorijų, pasiūlymą ar pragarą, net nuolaidos kodą! Dabar tai labai sumažins atmetimo rodiklį.

 

Čia pateikiama nuoroda, kurioje galite daugiau sužinoti, kaip 404 puslapiai veikia SEO .

16. Skelbkite šviežią, aukštos kokybės turinį

 

Tai nėra paslaptis ir joks raketų mokslas. Kuo daugiau (kokybiško) turinio paskelbsite, tuo daugiau sulauksite srauto. Tačiau vis dar matau daug naujų svetainių, kurios nori rezultatų su SEO, trūksta tinklaraščio. Jei turite tik 5 puslapius, kuriuose pateikiami jūsų produktų sąrašai, yra tikimybė, kad nepralenkite „Amazon“ ir „Walmart“ už „Sauskelnes“, net jei jūsų vystyklai pasikeis patys. Turite reguliariai skelbti tinklaraščio įrašus, kad parodytumėte „Google“, kad jūsų svetainė yra aktyvi. Tai taip pat puikus būdas gauti naujų atgalinių nuorodų, nes žmonės dažniau dalinsis tais, o ne jūsų paslaugų puslapiais.

 

Nemažai kartų pastebėjau, kad kiekvieną kartą paskelbus naujus tinklaraščio įrašus svetainėje, visi puslapiai šiek tiek padidina savo reitingą, ypač jei puslapiai nėra pirmajame „Google“ puslapyje.

 

Šviežios kokybės turinys yra geriausia SEO technika

 

Tai įrodo (bent jau man), kad „Google“ pasitiki svetainėmis, kurios reguliariai skelbia daugiau. Patekę į 1 puslapį, galite pamatyti vadinamąjį „Google“ šokį, kur „Google“ kartais pateikia jūsų puslapį, kad pamatytų, kaip vartotojai į jį reaguoja, ir tada naudoja mašininį mokymąsi, kad išsiaiškintų, ar jis geras. Jei jiems tai patiks, užimsite aukštesnę vietą. Jei jie to nepadaro, o jūsų atmetimo rodiklis yra labai aukštas, grįšite į žemesnes pozicijas. Paieškos sistemos yra susijusios su šių dienų vartotojo patirtimi.

 

Visada pateikiant naujas idėjas ir turinio  bei tinklaraščio įrašų temas paslaptis yra bandymas atsakyti į klientų klausimus. Atsakymas į klausimus taip pat yra puiki idėja, kad būtų galima pritaikyti raktinius žodžius, įvestus atliekant paieškas balsu. Jei neatsakėte į visus klientų klausimus, turėtumėte pradėti nuo to!

 

Pamatysite, kad turinį galima rašyti bet kurioje nišoje, net ir šmaikščioje! Tiesiog paimkite mano pavyzdį aukščiau … ar jūs įsivaizduojate, kiek tėvų internete ieško „kaip pakeisti sauskelnes“? Jei dar neturite vadovo, gerai, turėtumėte jį turėti! Ypač jei jūsų vystyklai keičiasi patys, nes tada galite sakyti „ignoruok visa tai ir nusipirk mano produktą!“.

17. Atnaujinkite / patobulinkite esamą turinį

 

Jei jūsų svetainėje jau yra turinio, nukreipto pagal konkretų raktinį žodį, nepradėkite rašyti kažko kito ta pačia tema. Jūs pateksite į raktinių žodžių kanibalizavimą, kai keli puslapiai varžysis dėl to paties raktinio žodžio (ir tikriausiai nė vienas nebus reitinguojamas).

 

Tiesiog patobulinkite esamą straipsnį įtraukdami į jį naują turinį. Paprastas būdas tai padaryti yra naudoti „ CognitiveSEO“ turinio įrankį . Tiesiog ieškokite norimo taikyti raktinio žodžio, pridėkite pavadinimą ir turinį ir paspauskite „Optimize“. Įrankis suteiks jums daugybę susijusių temų ir raktinių žodžių, kuriuos turėtumėte pridėti prie savo straipsnio, kad galėtumėte reitinguoti aukščiau.

 

optimizuokite savo turinį, kad jis būtų aukštesnis

 

Kai tik sužinosite ką nors naujo, susijusio su straipsniu, kurį jau turite savo svetainėje, būtinai jį užrašykite. Galite atnaujinti savo straipsnį, kad jis būtų šviežias.

 

Taip pat galite pridėti tokius dalykus kaip „Atnaujinta mmmm / mmmm“, kad vartotojai žinotų, jog informacija nėra pasenusi.

18. Taikykite esamą turinį

 

Galite lengvai gauti naują paieškos srautą, pakeisdami esamą turinį. Galite paversti jį PDF formatu ir naudoti jį kurdami savo el. Pašto sąrašą, arba galite jį paversti vaizdo įrašu ar tinklalaidžiu.

 

pritaikykite turinį savo auditorijai išplėsti

 

Jūs netgi galite naudoti tą turinį, kad galėtumėte tiesiogiai pasidalinti socialiniuose tinkluose kaip apie istoriją. Žinoma, kad ilgesnis tekstas be nuorodų labiau pasiekiamas tokiose platformose kaip „Facebook“.

 

Skirtingos auditorijos teikia pirmenybę skirtingų tipų turinio formatams, todėl išplėsti ne tik tekstą yra protingas žingsnis, ypač atsižvelgiant į tai, kad vaizdo įrašų turinio paklausa auga!

19. Padarykite savo svetainę patogią mobiliesiems

 

Tai yra dalis tų SEO taktikų, kurių iš tikrųjų nėra lengva atlikti. Atsižvelgiant į tai, kiek metų yra jūsų svetainė, jai gali prireikti visiškai pertvarkyti ar net atstatyti nuo nulio.

 

Tačiau tai verta, nes „Google“ neseniai perėjo prie pirmojo mobiliųjų indeksavimo proceso. Tai reiškia, kad „Google“ reitinguos jūsų puslapius pagal tai, kaip juos žiūri mobiliųjų įrenginių vartotojai.

 

mobiliesiems skirta svetainė SEO

 

TVS galite viską išspręsti paprasčiausiai įdiegę reaguojantį šabloną. Tačiau, atsižvelgiant į įdiegtus papildinius, pakeitimas gali pakenkti kai kurioms funkcijoms. Tai tikrai nėra mažas pastangų pokytis, tačiau tai tikrai aukštas rezultatas!

20. Investuokite į reklamą su nofollow atgalinėmis nuorodomis

 

„Bet Adrianai, ar atgalinių nuorodų pirkimas nėra pavojingas? Ar tai baltos kepurės SEO?”

 

Na taip. Tačiau „nofollow“ nuorodose viskas yra kitaip. Dofollow įsigytos nuorodos kelia problemų. Tie, kuriuos turėtumėte uždirbti, o ne mokėti.

 

Teoriškai paieškos sistemos žino, kad svetainės ir internetas veikia su reklama ir nuorodomis. Tačiau ji nenori, kad svetainės pasinaudotų savo natūralios paieškos algoritmu.

 

„Nofollow“ nuorodos pašalina visą riziką. Jums nebereikia pasislėpti „informaciniame turinyje“ ir galite tiesiogiai reklamuoti savo verslą naudodamiesi turiniu ir reklaminiais tekstais. Tiesiog įsitikinkite, kad turinys vis tiek yra vertingas skaitytojui. Nepirkite tik už nuorodą. Kuo daugiau lankytojų gaus, tuo daugiau naudos jis turės ir jūsų svetainei, todėl investuokite į kokybę.

21. Įsigykite konkurentų atgalines nuorodas

 

Atgalines nuorodas gauti yra labai sunku, tačiau jos taip pat labai veiksmingos. Nuorodų kūrimo galimybes nėra lengva rasti. Tačiau yra keletas lengvų „OffPage“ SEO strategijų, leidžiančių įsigyti aukštos kokybės atgalines nuorodas, kurios, kaip įrodyta, veikia.

 

Kaip?

 

Naudojant kognityvinį SEO konkurencinį atgalinių nuorodų tyrimo įrankį . Išanalizavę savo svetainę ir geriausius konkurentus, naudodamiesi mūsų įrankiu, galite lengvai nustatyti įprastus svetainių nukreipimo domenus.

 

bendri nukreipiantys domenai seo

 

Tai padės jums nustatyti svetaines, kurios linkusios dalytis turiniu jūsų nišoje. Net jei nuorodos yra perkamos, žinote, kad jos veikia, jei jūsų konkurentai užima reitingą. Užsisakykite nemokamą bandomąją versiją ir gaukite geriausių konkurentų atgalinių nuorodų sąrašą.

 

Išvada

 

Jūs tikriausiai girdėjote šiuos SEO patarimus anksčiau, tačiau tikras klausimas, ar tikrai juos išbandėte?

 

Ne visas šias SEO strategijas gali būti lengva įgyvendinti, tačiau jomis tikrai galėsite pagerinti savo reitingus. Viskas, kas išvardyta aukščiau, nereikalauja eksperto ir nekels pavojaus jūsų svetainei nubausti.

 

Jei turite klausimų, mielai atsakysiu komentarų skiltyje. Be to, man įdomu: kurią SEO metodiką aukščiau jau naudojate? Ar tai buvo veiksminga? Ar aš nieko praleidau? Pasidalink tuo su mumis ir padėkime vieni kitiems!

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *