Durų kelio puslapis

Jei neieškojote „Google“ alternatyvos durų puslapiams, galite pagalvoti, kad šis straipsnis yra apie „BlackHat“ SEO metodus. Jei durų puslapiai prieštarauja „Google“ gairėms, ar tai taip pat nepadaro kitos alternatyvos?

 

Na, atsakymas į tai gali būti niuansuotas, nes kartais žiniatinklio valdytojai neturi kitos alternatyvos. Jie turi sukurti kelis panašius puslapius, tačiau bijo, kad „Google“ algoritmai matys juos kaip tarpinius puslapius ir už tai nubaus visą svetainę. Vienintelė jų galimybė yra visiškai nekurti šių puslapių, paliekant jų svetaines tuščias, o verslo idėjos įstrigusios.

 

Ar „Google“ verčia jus naudoti „BlackHat“ SEO

 

Daugumoje straipsnių tiesiog aprašoma, kaip blogai yra kurti tarpdurio puslapius ir kaip tai kenkia internetui (apie kurį taip pat atkreipsiu dėmesį), tačiau nepateikia pagrįsto atsakymo ar praktinių patarimų, kaip įveikti šią kliūtį. tai, kad jums gali tekti sukurti panašius puslapius, skirtus keliems miestams ar paslaugoms .

 

Tiesą sakant, žmonės, kurie ieško tarpdurio puslapio alternatyvos, bando laikytis gairių, tačiau nežino, kaip. Jei atsiduriate aukščiau aprašytoje situacijoje, esate geroje kompanijoje. Šio straipsnio tikslas yra išaiškinti klaidingą nuomonę apie durų puslapius, paaiškinti, kas jie yra iš tikrųjų ir kaip tinkamai su jais elgtis.

 

  1. „Doorway“ puslapio apibrėžimas: amžina painiava
    1. Tarpdurio puslapio apibrėžimas Nr. 1
    2. Tarpdurio puslapio apibrėžimas Nr. 2
    3. Tarpdurio puslapio apibrėžimas Nr. 3
    4. Tarpdurio puslapio apibrėžimas Nr. 4
    5. Koks iš tikrųjų yra durų puslapis
  2. Puikūs aukšto rango durų puslapių darbe pavyzdžiai
    1. 1 durų puslapių pavyzdys
    2. Tarpdurio puslapių pavyzdžiai Nr. 2
  3. Ką sako „Google“, kad turėtumėte daryti, kai matote durų puslapius
  4. Geriausia „Doorway“ puslapio alternatyva: sulaužykite taisyklę

 

Pavyzdžiui, populiarus įsitikinimas, kad „paslauga A mieste X, paslauga A mieste Y, paslauga A mieste Z“ yra laikoma „Google“ tarpinių puslapių puslapiu.

 

Gali būti žmonių, siūlančių tą pačią paslaugą skirtingose ​​vietose. Jie bijo, kad „Google“ tuos puslapius gali laikyti kaip tarpinius puslapius ir nubausti jo svetainę.

 

Prieš pradėdami eiti, įsitikinkime, ar tikrai suprantame, kas yra tarpinis puslapis.

„Doorway“ puslapio apibrėžimas: amžina painiava

 

Pastaraisiais metais buvo daugybė vartų puslapių apibrėžimų. Kadangi oficialus „Google“ apibrėžimas nėra labai aiškus, žiniatinklio valdytojai paprašė „Google“ pareigūnų ir įvairių techninių SEO paaiškinimų. Tai galiausiai sukėlė daugiau painiavos, nes kiekvienas apibrėžimas pridėjo ką nors naujo, apie ką diskutuoti, tačiau nė vienas nepateikė aiškaus pavyzdžio, kas yra tikras durų puslapis ar alternatyva jiems.

 

Apžvelgsiu tik dalį jų, kilusių iš autoritetingiausių šaltinių, kuriuos galėjau rasti:

Tarpdurio puslapio apibrėžimas Nr. 1

 

Pirmasis apibrėžimas, kurį apimsime, yra paties „Google“ puslapio apibrėžimas:

 

„Google“ pateiktas durų puslapių apibrėžimas

 

Šis apibrėžimas yra „Google“ gairių dalis, todėl pažeidus aukščiau pateiktas taisykles gali būti skiriama bauda. Tai juokinga, nes jame sakoma: „Tarpduriai yra svetainės ar puslapiai, sukurti tam, kad būtų reitinguojami pagal konkrečias paieškos užklausas“. Jei dar nesijuokėte, suteikite jam dar porą metų SEO praktikos ir taip.

 

Mes visi žinome, kad beveik kiekvienas interneto puslapis, užimantis aukštą vietą pagal konkrečią paieškos užklausą, buvo sukurtas tam, kad būtų reitinguojamas pagal konkrečias paieškos užklausas. Internetas, paieškos sistemų optimizavimas ir „Google“ kitaip nebūtų prasmės.

 

Jei nuspręsite naudoti kelis domenus, tiksliai nurodydami paieškos užklausų atitikties pavadinimus, vis tiek boikotuojate save, nes visa jūsų uždirbtų ar sukurtų atgalinių nuorodų nuosavybė bus paskirstyta. Tai reiškia, kad kiekvienam naujam turimam domenui turėsite dirbti dvigubai. Jei visur kuriate tas pačias nuorodas, rizikuojate patekti į kitas bėdas, pavyzdžiui, būti laikomas privačių tinklaraščių tinklu.

 

Tačiau dalis, turinti vartotojo patirtį, yra neryški. Tarkime, kad turime du labai panašius puslapius, pagal reitingą pagal skirtingus raktinius žodžius, ir du skirtingus lankytojus. 1 lankytojas atsiduria A puslapyje, o 2 lankytojas – B puslapyje. Galų gale jie abu atvyksta į tą patį kontaktų puslapį. Kodėl jų patirtis būtų bloga? Vien todėl, kad kitas lankytojas pateko į tą pačią vietą per skirtingą puslapį?

 

Keli to paties domeno sąrašai arba labai panašūs to paties raktinio žodžio rezultatai daugiausia yra pasikartojančio turinio klausimas, kurį išspręsti reikia „Google“. Didelėse svetainėse, kuriose yra šimtai autorių ir tūkstančiai pranešimų, neįmanoma tam tikru momentu nenusikalbėti.

Tarpdurio puslapio apibrėžimas Nr. 2

 

Oficialiame „Google“ žiniatinklio valdytojų tinklaraštyje yra naujausias tarpdurių puslapių atnaujinimas .

 

„Google“ tarpinių puslapių apibrėžimas

 

Pagal šį apibrėžimą mes sužinome keletą naujų dalykų, pavyzdžiui, tai, kad vietovės ar produkto puslapiai nėra tarpiniai puslapiai, jei jų dar nėra kitoje vietoje, ir kad puslapiai turi būti ne izoliuoti, bet prieinami iš svetainės naršymo.

Tarpdurio puslapio apibrėžimas Nr. 3

 

Vikipedijoje pateikiamas išsamesnis paaiškinimas, kas iš tikrųjų yra tarpinių puslapių puslapiai, ir paaiškinamos sudėtingesnės sąvokos.

 

Pagal šį apibrėžimą sužinome, kad tarpdurto puslapiai yra portalai, kurie iš tikrųjų nukreipia lankytojus į tą patį puslapį peradresuodami arba užmaskuodami. Matyt, durų puslapius lengva atpažinti, nes jų turinys paprastai nukopijuojamas iš kitų svetainių.

 

Tačiau wiki teigia, kad sudėtingesni tarpinių puslapių puslapiai yra skirti savarankiškai užimti aukštą vietą paieškos sistemose, nenaudojant peradresavimo ar maskavimo. Jie vadinami turinio turinio durų puslapiais ir paprastai atrodo kaip įprastas svetainės puslapis.

 

Mano klausimas … o jei jie iš tikrųjų yra įprastas svetainės puslapis? Kas tada?

 

Vikipedijos apibrėžimą galite perskaityti čia .

Tarpdurio puslapio apibrėžimas Nr. 4

 

Be kitų tinklaraštininkų ir techninių SEO  specialistų apibrėžimų ir interpretacijų internete, dar vienas buvo pakankamai įtikinamas pateikti:

 

 

Jonas nėra labai aiškus ir tikriausiai turite šiek tiek atsukti, kad suprastumėte klausimo kontekstą, tačiau jis teigia, kad tarpdurio puslapiai yra didelis puslapių rinkinys, kuriame raktiniai žodžiai yra nuolat patobulinti, siekiant juos reitinguoti pagal konkrečius raktinius žodžius.

 

Tačiau įdomus dalykas, kurį jis sako, yra pagrįstas rezultatas:

 

Manau, kad jei sutelksite dėmesį į aiškų puslapio tikslą, tai bus ne tik „noriu reitinguoti pagal šį konkretų raktinio žodžio variantą“, o tai dažniausiai lemia pagrįstą rezultatą.
John Mueller SEO JOHNAS MUELLERIS
„Google“ / @JohnMu šlamšto vadovas

 

Taigi … Iš to, ką Jonas sako čia, galime suprasti, kad puslapis yra ar nėra tarpinis puslapis, atsižvelgiant į tai, ką žiniatinklio valdytojas turėjo omenyje prieš jį kurdamas. Ar „Google“ pastaruoju metu skaito mintis? Tada šventas # @! $!

 

Atmetus anekdotą, nepaisant to, ar „Google“ gali, ar ne, skaityti žiniatinklio valdytojų mintis, Jonas teisus (akivaizdu). Jei tinklalapis yra sukurtas tik paieškos sistemoms, greičiausiai tai yra blogas vartotojui.

 

Tačiau šie teiginiai tinka senoms paieškos sistemoms. Šiuolaikinės paieškos sistemos daug naudoja metriką, pvz., Vartotojo patirtį, todėl kuriant modernaus paieškos variklio tarpinį puslapį reikia atsižvelgti į vartotojo patirtį. Šiandien puslapis gali turėti gerą vartotojo patirtį ir vis tiek būti kuriamas tik tuo tikslu, kad jis būtų aukštas.

 

Aš taip pat radau šaltinio neapibrėžtą Johno apibrėžimą, kuriame jis tariamai sakė, kad tarpdurto puslapiai yra keli puslapiai arba URL, nukreipiantys į tą patį turinį.

Koks iš tikrųjų yra durų puslapis

 

Dabar turėtumėte jau aiškiau įsivaizduoti, kokie yra tarpiniai puslapiai, arba … būti visiškai supainioti. Mano nuomone, aukščiau pateiktos apibrėžtys ne visai paaiškina tai, ką „Google“ laiko žalingu kalbant apie vadinamąjį tarpinio puslapio puslapį. Bet vis dėlto, kada „Google“ kada nors buvo aišku dėl SEO?

 

Na, pabandysiu geriau ir išsamiau paaiškinti, kas iš tikrųjų yra tarpinių puslapių puslapiai:

 

Doorway puslapiai yra labai panašių, kelių puslapių rinkinys, nukreipiantis į panašias raktinių žodžių frazes arba kelių raktinių žodžių frazių variantus. Paprastai jie kuriami urmu, tiesiog pakeičiant tam tikrą raktinio žodžio frazės dalį. Šių puslapių tikslas yra labai greitai nukreipti tik į daugelį raktinių žodžių, nepridedant jokios realios vertės ar nepamirštant vartotojo patirties.

Iš esmės tai yra kai kurie labai žemos kokybės turinio nukreipimo puslapiai, kuriuose stengiamasi sutelkti dėmesį tik į tai, kaip įveikti robotą, o ne į tai, kaip padėti žmogui.

 

Tačiau sąvoką „vertė“ galima plačiai interpretuoti. Pavyzdžiui, jei vartotojas patenka į tarpdurio puslapį ir galų gale užsitikrina gerą verslą, durų puslapis jam yra vertingas, nes be jo jis niekada nebūtų ten patekęs. Tai tas pats, kas su šaltuoju skambučiu. Tikrai nemalonu, kai kas nors reikalauja tau ką nors parduoti telefonu, bet jei paklausi tų, kurie dirba su pardavėju, gali pastebėti, kad tai iš tikrųjų geras verslas ir kad jie džiaugiasi, kad paskambino.

 

„Google“ iš tikrųjų stengiasi išvengti daugybės šlamšto turinčių puslapių, kurie iš tikrųjų neturi tikslo, keblių peradresavimų ir interneto užsikimšimo nenaudingais daiktais. Pavyzdžiui, visų JAV miestų tarpinių puslapių kūrimas gali būti ne tokia gera mintis, jei jūs iš tikrųjų neteikiate paslaugos visiems tiems miestams. Turėtumėte sutelkti dėmesį tik į tuos kelis, kuriems teikiate realias paslaugas.

 

Tikrai žalingi durų puslapiai turėtų atitikti šiuos kriterijus:

 

  • Su jais tikrai negalima susipažinti iš svetainės naršymo ar bet kur kitur svetainėje
  • Jie nepateikti struktūruotai, hierarchiškai
  • Jie nedelsdami nukreipia vartotoją į kitą vietą
  • Jie naudoja šlamšto turinio metodus, pavyzdžiui, verpia ar slepia turinį
  • Jie visiškai neteikia jokios vertės (pavyzdžiui, jie iš tikrųjų neteikia paslaugos toje vietoje)
  • Jie sukurti keliuose domenuose.

 

Dabar lieka klausimas … Kur nubrėžti ribą tarp to, kas gera ir bloga?

 

Na, galima sakyti, kad nubrėžta riba tarp puslapio sukūrimo vien dėl to, kad reitinguotumėte su juo, ir nuo puslapio sukūrimo, kad būtų patirta vartotojui.

 

Dabar apie tai kalba daugybė SEO, tačiau visi žinome, kad taip nėra realiame gyvenime. Turiu omenyje, būkime sąžiningi: pateikite tik vieną pavyzdį, kai kažkas naudoja SEO kaip rinkodaros strategiją, bet kuria puslapius tik vartotojui, niekada negalvodamas apie aukštą reitingą „Google“ paieškoje?

 

Viskas yra paprasta. Įprasta sistema vyksta taip:

 

  • Norite didesnio srauto
  • Rasite didelės apimties raktinį žodį
  • Jūs sukuriate puslapį ir jį optimizuojate, kad galėtumėte užimti aukštą vietą
  • Jūs koreguojate vartotojo patirtį ir darote viską, kad išlaikytumėte reitingą

 

Net jei eisite atvirkščiai, vis tiek pateksite į panašią situaciją:

 

  • Turite šią puikią temą ar problemos sprendimą
  • Jūs parašyti vertingą turinį tik su vartotojo patirtimi proto
  • Jūs norite tai reklamuoti ir pasiekti kuo daugiau žmonių, kurie jiems padėtų
  • Turite rasti didelės apimties raktinį žodį
  • Turite optimizuoti šio raktinio žodžio pavadinimą ir turinį
  • Jūs darote viską, kad išlaikytumėte reitingą

 

Aš tiesiog manau, kad jei sukursite kelis vietos puslapius, iš tikrųjų niekam nepakenksite. Kaip jau sakiau anksčiau, 2018 m. Ir daugiau, jei norite turėti aukštą reitingą turintį puslapį, turite atsižvelgti į vartotojo patirtį. 

 

Tikiuosi, kad dabar jūs aiškiai suprantate, kas iš tikrųjų yra tarpinio puslapio puslapis, ir supratote, kad kartais durų puslapis nebūtinai yra žalingas.

Puikūs aukšto rango durų puslapių darbe pavyzdžiai

 

Dauguma klausimų, susijusių su durų puslapiais, yra susiję su paslaugomis keliuose miestuose. Čia nėra daug galimų scenarijų. Tai arba nuotolinė paslauga, dažniausiai skaitmeninė rinkodara, arba komanda, kuri gali keliauti, kad gautų darbo jėgą. Taip pat yra vietinių įmonių su keliomis vietomis, tačiau ši istorija yra šiek tiek kitokia.

 

Tačiau tai nėra vieninteliai atvejai, kai taikomi vietos durų puslapiai. Yra dar vienas: įrašai. Tam turiu keletą puikių pavyzdžių. Jie yra ne tarpinių puslapių, už kuriuos buvo baudžiama, pavyzdžiai, bet labai aukšto rango puslapių pavyzdžiai.

1 durų puslapių pavyzdys

 

Čia yra du puslapiai, kurie yra labai panašūs ir skirti tai pačiai tarnybai, automobilių nuomai, tačiau skirtinguose regionuose (Niujorke ir Masačusetse).

 

Tarpdurio puslapio pavyzdys

Ekrano nuotrauka, kurioje pateikiami dviejų tarpinių puslapių pavyzdžiai

 

Aš netgi atlikau „ Copyscape“ ir „ Copyleaks“ paleidimą, kad įsitikinčiau, jog puslapiai yra labai panašūs. „Copyscape“ teigė, kad 98% viename puslapyje rastų žodžių rasta ir kitame, o „Copyleaks“ teigė, kad daugiau nei 60% teksto yra identiški.

 

tapatus tekstas tarpdurio puslapiuose

Ekrano kopija, rodanti tarpdurio puslapių teksto panašumus

 

Jei slinksite žemyn, pamatysite, kad tai nėra vieninteliai. Yra daug daugiau:

 

Tarpinių puslapių sąrašas

Tarpinių puslapių, esančių šalia svetainės poraštės, sąrašas

 

Ar tai tarpiniai puslapiai? Taip.

 

Ar jie užima aukštą vietą? Po velnių taip, jie tai daro.

 

Ar jie kenkia vartotojui? Visai ne.

2 durų puslapių pavyzdžiai

 

Štai dar vienas produktų sąrašų pavyzdys iš didžiausios el. Prekybos parduotuvės čia, Rumunijoje (panaši į „Amazon“).

 

į paiešką panašūs tarpdurių puslapiai

El. Prekybos svetainės, kurioje rodomi į paiešką panašūs durų puslapiai, pavyzdys

 

Leisk man tai išversti jums. Jame rašoma: „Ar ieškote„ Bose “automobilio garso sistemos? Atraskite „eMag“ pasiūlymą “.

 

Ir tai nėra vienintelis puslapis. Parduotuvė tai pakartojo tūkstančiams ir tūkstančiams užklausų. Beveik visi jie užima aukštą vietą be problemų ( dėl domeno autoriteto ), jei jie yra susiję su perkamu daiktu, kurį parduoda parduotuvė.

 

tarpdurių puslapiai ne visada baudžiami

Paieškos rezultatų tarpinių puslapių pavyzdžiai

 

Štai „Google“ išversta versija. Tai nėra geriausias, bet tikiuosi, kad geriau suprasite pavyzdį:

 

išversto tarpdurio puslapio pavyzdys

 

Aš turiu omenyje … pažvelk į antrą! Meta aprašyme sakoma: „Pirk PHP dabar! PHP dabar pasiekiama el. Paštu. “ Čia netgi kalbama apie siuntimo pranašumus … PHP siuntimas. Tai iš tikrųjų juokinga!

 

Dabar galite galvoti, kad tai nėra tarpiniai puslapiai, o tik indeksuojami paieškos puslapiai iš užklausų, kurias vartotojai įveda paieškos formose. Na, iš „Definition One“ (oficialaus „Google“) žinome, kad tai gali būti „Iš esmės panašūs puslapiai, kurie yra arčiau paieškos rezultatų nei aiškiai apibrėžta, naršoma hierarchija“.

 

„EMag“ atveju tai nėra „arčiau paieškos rezultatų“, tai yra tikri paieškos rezultatai. Nors aukščiau pateikti žodžiai gali būti nelabai panašūs, nes taikomi pagal labai skirtingus raktinius žodžius, tikriausiai yra šimtai, o gal net tūkstančiai labai panašių užklausų. Tačiau jie tikrai panašūs, jei ne identiški grafiniu ir interneto dizainu bei struktūra.

 

Šie puslapiai aiškiai skirti paieškos sistemoms. Tai galite pamatyti pažvelgę ​​į meta aprašymus, kurie yra orientuoti į pirkėjus ir orientuoti į PR gerinimą (juose yra frazė „pirkti dabar“, „pigios kainos“ ir net apima jaustukus, kurie patraukia akį).

 

Be to, šie puslapiai nėra naršomi svetainėje. Neradau jokių vidinių nuorodų, nukreipiančių į vieną iš jų. Vienintelis būdas patekti į paieškos rezultatų puslapį iš svetainės yra įvesti užklausą formoje ir paspausti Enter. Jie aiškiai tai daro tik norėdami sulaukti daugiau srauto, nes jų kategorijų puslapiai yra riboti. Žiniatinklio valdytojai taip pat aiškiai daro kažką, kad šie puslapiai būtų gerai indeksuojami per „Google Search Console“, svetainės schemą ar paslėptas nuorodas.

 

Ar tai tarpiniai puslapiai? Taip, jų beveik nėra.

 

Ar jie užima aukštą vietą? Kiekvieną kartą.

 

Ar jie blogi vartotojui? Ne, aš taip nemanau.

 

Dauguma jų niekuo nekenkia vartotojui, tačiau antrasis apie PHP gali pakenkti PHP ieškantiems ir galų gale pasiekusiems žmonėms. Štai ko „Google“ nenori. Tai neturi problemų su visais jūsų vartų puslapiais, tik su tais, kurie kenkia vartotojui.

Ką sako „Google“, kad turėtumėte daryti, kai matote durų puslapius

 

Aš iš tikrųjų turiu kitą pavyzdį, tačiau jis yra erotinių parduotuvių nišoje, todėl nusprendžiau jį perduoti ir nepateikti aukščiau. Vis dėlto mes apie tai šiek tiek pakalbėsime, nes jo istorijoje yra moralė. Ši svetainė, pilna puslapių puslapių, buvo labai nauja rinkoje, tačiau ji pralenkė keletą autoritetingiausių tos nišos svetainių, kurios veikia daugiau nei 10 metų.

 

 

Man tai neatrodė sąžininga, todėl nusprendžiau tai išbandyti ir sužinoti, ar kas nors atsitiks. Pirmiausia aš pasinaudojau Matto Cuttso rekomendacija ir panaudojau pranešimo apie šlamštą formą, kad anonimiškai praneščiau apie svetainę, kuri reitinguojama jau daugiau nei 2 metus. Po pusmečio niekas nepasikeitė.

 

Man tikrai nervindavo tai, kad nors ši svetainė buvo aiškiai nekokybiška ir jos turinys buvo identiškas 99,9%, išskyrus miesto pavadinimą, ji užėmė reitingą geriau nei už ją senesnės svetainės, kuriose net buvo fizinių vietų su „Google Maps“ sąrašai ir gretimi vietovių puslapiai. Taip pat turėčiau paminėti, kad atitinkama svetainė taip pat darė daugybę socialinės žiniasklaidos šlamšto ir rankinių nuorodų kūrimą komentuodama tinklaraštį.

 

„Google“ gaudo šlamštą

 

Ar ta svetainė buvo bloga? Aš nežinau, aš niekada nieko iš jo neužsisakiau (nors dabar jūs tikrai netikėsite manimi …), bet man akivaizdžiai atrodė blogai, kalbant apie interneto dizainą. Tačiau tai dariau daugiausia norėdamas išbandyti dalykus ir pamatyti, kas nutiks. Tai aiškiai atitiko tarpdurio puslapių kriterijus, tačiau, matyt, tai nepakenkė vartotojui, kad „Google“ už tai nubaustų. Jis iki šiol užima aukštą vietą.

 

Taip pat per „Google+“ nusiunčiau Johnui Muelleriui pavyzdį, prašydamas jo patarimo, bet jis neatsakė. Ta pati istorija nutiko „Twitter“, kai jo klausėme apie durų puslapių problemą. Nežinau, ar jis praleido žinutes, ar buvo labai užimtas, tačiau kitomis progomis, pavyzdžiui, klausimais apie turinį su diakritikais ir be jų, Jonas pasirodė labai noriai atsakęs ir jis taip pat buvo gana greitas.

 

Manau, kad tai rodo subjekto jautrumą ir tai, kad iš tikrųjų negalima nubrėžti aiškios ribos tarp to, kas yra ir kas nėra tarpinis puslapis.

 

Tai veda prie kitos temos, kurią jau seniai turėjau galvoje, apie tai, kaip šlamšto siuntėjai ir „blackhat“ SEO metodai galiausiai paliečia visus, net ir sąžiningai žaidžiančius interneto valdytojus. Tačiau tai aptarsiu kitame straipsnyje, todėl sekite pažintinius SEO socialinės žiniasklaidos kanalus.

Geriausia „Doorway“ puslapio alternatyva: sulaužykite taisyklę

 

Atsakomybės apribojimas: jokiu būdu nesakau, kad turėtumėte pažeisti „Google“ gaires ar naudoti šlamšto metodus savo SEO strategijoje. Ši išvada yra per daugelį metų atliktų audringų tyrimų ir stebėjimų rezultatas. Žemiau pateikti teiginiai yra tik asmeninių rekomendacijų serija.

 

Jau anksčiau girdėjau apie kai kurias tarpinių puslapių alternatyvas, gautas iš paieškos sistemų optimizavimo specialistų ar net turinio rinkodaros specialistų. Vienas jų buvo tiesiog pavadinti esė puslapiais ir sukurti juose kokybišką, originalų turinį. Kitas buvo apie vietos puslapius ir tai, kaip jie gali atrodyti kaip tarpdurio puslapiai. Kad to išvengtumėte, turėtumėte juos paversti didesnėmis struktūromis, netgi atskirais atskirais objektais.

 

Žinote, koks dalykas yra? Jie vis dar yra tarpdurio puslapiai.

 

Jei juos vadinate esė puslapiais, nukreipimo puslapiais arba jei kuriate struktūras ir nuorodas į juos, jie vis tiek atitinka tai, ką „Google“ apibūdina kaip tarpinį puslapį.

 

Antrasis netgi gali paskatinti žmones kurti subdomenus, o ne puslapius kiekvienam puslapiui, ir jis net neapima kiekvieno kampo , nes jis susijęs tik su įmonėmis, kurios patvirtino vietas (ir apima vietines SEO taktikas, pvz., Nuorodas iš „Google MyBusiness“). sąrašai). Be to, dauguma vietinių įmonių neturi kelių vietų, todėl tarpdurio puslapių problema labiau tikėtina toms įmonėms, kurios gali keliauti ar teikti paslaugas nuotoliniu būdu.

 

Galėtume pasiūlyti kitų ekstremalių strategijų, tokių kaip visų vietovių puslapių kanonizavimas į vieną bendrą puslapį, kuriame galite išvardyti visas jūsų siūlomas paslaugas ir vietas, kuriose dirbate. „Google“ tai rekomendavo kaip turinio problemų dubliavimo sprendimą. el. prekybos svetainių savininkams, kai produktuose buvo keli puslapiai kiekvienam spalvų variantui.

 

Nors „Google“ teisingai indeksuos kiekvieno puslapio turinį ir vietoj to rodys kitą puslapį, lieka problema : paspaudimų rodiklis. Pavadinimo ilgis yra ribotas. Jei kas nors ieško „Produktas + geltonas“, o jūsų pavadinimas yra „Produktas + raudona, žalia, mėlyna, violetinė ir geltona“, bet „Google“ jį rodo tik kaip „Produktas + raudona, žalia, mėlyna,„ Vio “…“, tikėtina, kad jūsų PR nusileisti. Net jei esate pirmasis rezultatas, jei antrasis rezultatas yra „Produktas + geltonas“, jo PR bus didesnis (nebent esate tikrai didelis prekės ženklas, pvz., „Amazon“ ir vartotojai jumis nepasitiki).

 

Kol „Google“ nepateiks perspektyvių variantų kintamiems / dinaminiams pavadinimams paieškos rezultatuose neindeksuodama kelių URL ir nerodydama tik tų, kurių reikia, tol vis tiek geriausias sprendimas yra atskiri puslapiai. Kitos, pirmiau minėtos idėjos yra ypatingos ir kenksmingos žiniatinklio valdytojams.

 

Taigi čia yra tiesa. Norite tai žinoti? Nėra tokios etinės alternatyvos tarpdurių puslapiams . Ten. Aš tai pasakiau. Arba turite durų puslapį, arba neturite. Jūs turite pažeisti taisyklę. Kiti tai padarė ir aš jums parodžiau, kad tai veikia. Žinote, kodėl? Nes tai nėra blogas dalykas, bent jau ne visais atvejais. Jei jau turite keletą tarpinių puslapių, jų uždarymas reikštų išstumti klientus.

 

uždarydamas tarpdurio puslapius

Uždarę tarpdurio puslapius ir praradę lankytojus.

 

Jei jums tikrai reikia / norite taikyti skirtingus miestus, turėsite kiekvienam miestui sukurti kelis puslapius. Kodėl? Nes alternatyva yra sukurti vieną puslapį, nukreipiantį į visus tuos raktinius žodžius, kurie abu žinome, kad netiks (taip pat žino „Google“).

 

Tačiau yra keletas taisyklių, kurios apsaugo jus nuo to, kad „Google“ nubaustų jus už žalingų tarpinių puslapių naudojimą:

 

Nenaudokite kelių domenų : tai tikrai bloga idėja. Visų pirma, tai šlamštas. Visų antra, tai kainuoja daug daugiau. Trečia ir svarbiausia, kad jis iš tikrųjų yra kvailas, nes jūs platinsite nuorodų nuosavybę čia ir ten, todėl galų gale bus sunkiau reitinguoti. Tai turėtumėte daryti tik tuo atveju, jei turite tam tikrai pagrįstą priežastį, pavyzdžiui, visiškai skirtingus padalinius jūsų įmonėje ar visiškai kitą nišą.

 

Nenukreipkite ir neaprėpkite : ši šlamšto technika kenkia vartotojui. Kadangi „Google“ gana gerai sugeba pateikti atitinkamus rezultatus, atsižvelgiant į vartotojų ketinimus, apsiaustai ar šešėliniai peradresavimai lankytojams neparodys to, ko tikėjosi.

 

Turėkite hierarchiją : jei jūsų sukurti puslapiai nėra aiškiai įtraukti kur nors svetainėje ir pasiekiami vienoje iš navigacijos sistemų, kyla aiški problema.

 

Venkite pasikartojančio turinio : Jei nenorite būti nubaustas „Panda Google Update“, turėtumėte vengti kopijuoti turinį iš kitų svetainių ir net iš savo jau sukurtų puslapių.

 

Venkite masinių kūrimo mechanizmų arba tinkamai juos stebėkite :  geriau vengti tokio tipo sistemų ir kurti puslapius labai atsargiai. Tačiau jei tokią turite, įsitikinkite, kad tinkamai ją stebite. Pamenate juokingą „eMag“ PHP pavyzdį? Na, socialiniuose tinkluose turėjome anekdotų su spausdintais ekranais ar „eMag“ rezultatais, kuriuose buvo „Ieškote vergų ar čigonų? Atraskite „eMag“ pasiūlymą “. Nesu tikras, ar jie buvo tikri, ar ne, bet jei trolis pradėjo rašyti tuos raktinius žodžius „eMag“ paieškos formoje ir forma automatiškai sugeneravo puslapį indeksavimui, viskas įmanoma. Tai gali būti rizikinga jūsų prekės ženklo įvaizdžiui, todėl būkite labai atsargūs.

 

Tada tiesiog elkitės su jais kaip su įprastais savo svetainės puslapiais.

 

Apsvarstykite vartotojo patirtį : tai svarbu jūsų pačių pelnui, taip pat norint išlaikyti aukštas jūsų gretas, nes „Google“ atsižvelgia į vartotojo patirtį.

 

Gaukite kokybiškų nuorodų, pageidautina iš vietinių svetainių : jei galite gauti atitinkamų nuorodų į kiekvieną puslapį , tai puiku. Kuo jie labiau lokalizuoti, tuo geriau jie bus reitinguojami tame konkrečiame regione. Nepersistenkite dėl streso dėl nuorodų. Paprastai juos sunku gauti esant skirtingoms aplinkybėms. Sukurkite tinklaraštį ir sutelkite dėmesį į įdomų turinį. Tada sukurkite vidinę susiejimo struktūrą , kuri patvirtins kategorijos puslapius, kuriuos norite reitinguoti aukštai.

 

Išvada

 

Mano nuomone, nėra etinio sprendimo ar alternatyvos tarpdurio puslapiams. Kartais jų tiesiog reikia, nes be jų galbūt negalėsite paskelbti savo paslaugų internete.

 

Nors bloga idėja naudoti šlamšto metodus ir turėtumėte būti labai atsargūs kurdami puslapius, atitinkančius kai kuriuos durų puslapių kriterijus, neturėtumėte jų vengti. Jei atvirai, net nemanau, kad vietovės puslapiai yra tarpiniai puslapiai. Jei tai tiesa jiems, tai gali būti tiesa ir bet kuriam kitam puslapiui. Manau, kad tai tik sukčių ir nepageidaujamų elektroninių laiškų platintojų problema, kuri galiausiai taip pat kenkia nekaltiems žmonėms.

 

Kaip parodyta aukščiau pateiktuose pavyzdžiuose, tiesa ta, kad galų gale „Google“ nuspręs, ar jūs nubaustas, ar ne. Yra daugybė svetainių, naudojančių puslapius, kurie panašūs į tarpdurių puslapius ir labai gerai reitinguojami, nes jie išsprendžia vartotojo problemą ir visiškai nekenkia internetui.

 

Mielai išgirsiu jūsų nuomones apie tai toliau, toliau pateiktame komentarų skyriuje. Jei turite ką pasakyti ar turite klausimų, nedvejodami palikite komentarą, ir aš mielai atsakysiu.

Įrašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *