Ar google vis dar naudoja pagerank

Tai buvo laikas, kai visi ieškojo ir laikėsi įvairių strategijų, kaip padidinti savo svetainių „PageRank“ balą. „PageRank“ buvo sukurtas kaip būdas įvertinti svetainės svarbą siekiant ją reitinguoti. „Google“ naudoja algoritmą skaičiuodama nuorodų skaičių ir tikrindama jų kokybę. Visi patikrina „PageRank“ (PR) savo svetainėje naudodami įrankių juostą ir, jei nori, palyginkite savo svetainę su kitomis.

 

Nors tai veikė daugelį metų, „Google“ pašalino „PageRank“ įrankių juostą 2013 m., Kai viskas pradėjo keistis, daugiausia dėl didelio šlamšto. Šiandien mes kalbėsime apie visus šiuos pokyčius, kurie supa „Page Rank“ temą ir nuorodų kūrimo bendruomenę, sužinodami, ar ji vis dar gyva, ar ne.

 

Kodėl_PageRank_Is_Still_Important_in_2018

 

Visų galvoje kyla klausimas: ar „PageRank“ tikrai nebėra? Mattas Cuttsas 2013 m. Pateikė tikslų atsakymą, kuris šiandien gali būti toks pat vertingas, koks buvo tada, kai reikia „PageRank“.

 

 

Jis sakė, kad jie ir toliau jį palaikys, kol žmonės ir toliau juo naudosis. Spėju, kad jie ją pašalino iš viešumos, nes tai ir toliau darė daugiau žalos nei naudos, tačiau iš tikrųjų nenustojo jos naudoti. Jie norėjo sustabdyti šlamšto siuntėjus, kurie naudojo „PageRank“ kaip būdą užsidirbti neteisėtų pinigų, ir dirbtinai išpūstas nuorodas, kad gautų aukštą PR. 

 

Pasinerkime ir sužinokime, koks yra oficialus pareiškimas ir ką ekspertai mano apie šį algoritmo atnaujinimą.

1. Atnaujintas „Google PageRank“ patentas, naudojamas kaip reitingavimo algoritmas

 

Po to, kai „PageRank“ buvo toks madingas, tada liko vienas, kad pradingtų interneto „niekuose“, jis vėl pateko į visuomenės akiratį. Taigi, kas pasikeitė? Ką tai reiškia tau?

 

Kaip sako „Google“ atstovas, šis atnaujinimas nieko nepakeičia žiniatinklio valdytojams ar SEO, kaip jų svetainės rodomos „Google“ paieškoje.

 

Daugeliu būdų ir kartų „Google“ atstovai paaiškino, kad ir toliau naudos „PageRank“ viduje savo reitingavimo algoritme. Negana to, „Google“ atnaujino „ PageRank“ algoritmo patentą . 

 

 

Be to, „Google“ atnaujino naująjį „PageRank“ patentą. Taip, „PageRank“ vis dar naudojama mūsų algoritmuose, be daugybės kitų signalų “, – patvirtino„ Google “atstovas.

 

Billas Slawskis , „Google“ patentų guru, daugelyje savo pranešimų diskutavo šia tema ir pradėjo „Twitter“ temą, kai jis parašė savo tinklaraštyje apie naują „ Google PageRank Patent“ atnaujinimą

 

 

Prieš kelias savaites „Google“ atnaujino „PageRank“ patentą, uždariusi įrankių juostą, kad žmonės nebebūtų sutelkti dėmesio į skaičius. Prieš pradėdami keistis, ko neturėtų būti, pažiūrėkime, kas buvo atnaujinta „Google“ algoritme.

 

Vienas iš šio išradimo variantų pateikia sistemą, kuri reitinguoja tinklalapius internete pagal atstumus tarp puslapių, kur puslapiai yra tarpusavyje sujungti su nuorodomis, kad būtų suformuotas nuorodų grafikas. Tiksliau tariant, aukštos kokybės pradinių puslapių rinkinys yra pasirinktas kaip nuoroda reitinguojant puslapius nuorodų grafike, ir apskaičiuojami trumpiausi atstumai nuo pradinių puslapių rinkinio iki kiekvieno nurodyto puslapio nuorodų grafike.
„Google“ logotipas „GOOGLE“ PATENTAS
Sukurti puslapių reitingą naudojant atstumus internetinių nuorodų diagramoje

 

Be to, „Google“ paaiškina, kaip prie nuorodų pridedamų puslapių atstumai nustato reitingo balus, susietus su tais konkrečiais puslapiais.

Kiekvienas iš trumpiausių atstumų gaunamas susumuojant nuorodų rinkinio, einančio trumpiausiu keliu nuo pradinio puslapio iki nurodyto puslapio, ilgius, kur tam tikros nuorodos ilgis priskiriamas nuorodai remiantis nuorodos savybėmis ir prie nuorodos pridėtą puslapį. Apskaičiuoti trumpiausi atstumai naudojami nustatant susietų puslapių reitingavimo balus.
„Google“ logotipas „GOOGLE“ PATENTAS 
Sukurti puslapių reitingą naudojant atstumus internetinių nuorodų diagramoje

 

Nuorodos schemą, paaiškintą patento atnaujinime, galima pamatyti žemiau esančiame paveikslėlyje:

 

A-link-graph-web-puslapių struktūra

 

Žinau … atrodo, kad tas yra iš Kretos labirinto, Minotauro mitas. Geriau išgirskite Billo Slawskio kalbą apie patentus.

 

 

„Google“ sprendimas neleisti žmonėms naudotis „PageRank“ balais buvo labai įkvėptas. Jie ir toliau sako, kad kokybiškas turinys ir natūralūs ryšiai yra geriausias pasirinkimas ir kad sprendimas turi būti priimtas anksčiau. Žmonės neturėtų sutelkti dėmesio į skaičius. Tai nėra kažkas, ko turėtumėte laikytis, ir tai gali būti sunku pasiekti tik ieškant ir absurdiškai bandant gauti nuorodas iš puslapių, kuriuose yra didelis PR. „PageRank Patent“ atnaujinimas padeda jiems kvalifikuoti puslapius, remiantis daugybe kitų reitingo veiksnių.

2. Pagerank vaidmuo paieškos sistemų rezultatuose

 

„Google PageRank“ buvo vienas iš pirmųjų paieškos rezultatų „rūšiavimo“ algoritmų. „Google“ tai patvirtino :

Mūsų programinės įrangos esmė yra „PageRank ™“ – tinklalapių reitingavimo sistema, kurią sukūrė mūsų įkūrėjai Larry Pageas ir Sergejus Brinas iš Stanfordo universiteto. Ir nors dešimtys inžinierių kasdien tobulina kiekvieną „Google“ aspektą, „PageRank“ ir toliau vaidina pagrindinį vaidmenį daugelyje mūsų internetinių paieškos įrankių.
„Google“ logotipas „GOOGLE“

PR nebuvo vienintelis tinklalapių reitingavimo veiksnys, tačiau jis turi didelę reikšmę paieškos sistemos optimizavimo procese. „Google“ naudojo daugybę kitų sudėtingų teksto atitikimo būdų, kad kiekvienai paieškos užklausai rodytų atitinkamus tinklalapius. Malonu tai, kad visi galėjo pamatyti savo svetainės ir konkurentų „PageRank“, naudodamiesi „Google“ įrankių juosta „PageRank“.

 

„Google-toolbar-pagerank“

 

PR džiaugėsi keletu šlovės metų, kai tai buvo kažkas, ką visi naudojo ir sekė, kad gautų aukštus balus. Tai galų gale paskatins puslapį patobulinti, kad jis būtų rodomas pirmuosiuose „Google“ paieškos rezultatuose.

 

Neišvengiama, kiekvienas geras dalykas tam tikru momentu yra naudojamas blogiems tikslams. Tas pats nutiko ir su „Google PR“. Šlamšto siuntėjai dirbtinai išpūtė atgalinės nuorodos profilį vien dėl to, kad turėtų daug nuorodų domenuose su dideliu PR. Problemos atsirado tada, kai kai kurie žmonės sutelkė dėmesį į tai, kad su daug pastangų gautų daug aukšto lygio PR puslapių, to nesuprasdami. Jie vengė turinio ir daugybės kitų reitingavimo veiksnių, kurie taip pat turėjo didelę reikšmę.

 

Šlamšto siuntėjai pradėjo pardavinėti ir žadėjo „PageRank boost“. Kaltė „PageRank“ (ir vadinamiesiems ekspertams) teko dėl daugybės dalykų: šlamšto siunčiančiuose el. Laiškuose, kuriuose prašoma pateikti nuorodas, šiukšlių komentarų su nuorodomis, forumuose, užpildytuose šešėlinėmis nuorodomis.

 

PR pradėjo mažėti, kai „Google“ paleido „Chrome“ su galimybe ieškoti iš integruotos adreso juostos (žr. Paveikslėlį žemiau) . Galite ieškoti tiesiogiai adreso juostoje ir net jei norėtumėte gauti „Google“ įrankių juostą, kuri šiuo metu nebuvo svarbi, negalėjote, nes „Google“ niekada neišleido „Chrome“ versijos.

 

katės-ieškok

 

Be pardavimo ir pirkimo verslo, susijusio su didelėmis PR, atrodo, kad daugybinės svetainės patyrė „PageRank“ praradimą dėl perėjimo iš HTTP į HTTPS. Kai kurie svetainių savininkai tai nurodo, ir kadangi nebuvo nieko atkurti, jie iš esmės atsisakė PR.

3. „Google“ išjunkite „Pagerank“ įrankių juostą. Kodėl ir kaip tai paveikė SEO

 

Paleidus „Chrome“, kai „Google“ pradėjo prarasti dėmesį į „PageRank“, kita naršyklė atsisakė jos palaikymo. „Firefox“ 2011 m., „Google“ jį pašalino 2016 m., Ir jie taip pat buvo oficialiai uždaryti iš „Internet Explorer“.

 

 

Kai kurie norėjo toliau jį naudoti, o kiti tikėjosi, kad „Google“ tai padarys greičiau, ypač po Johno Muellerio pranešimo, kad jie nustojo atnaujinti „PageRank“ balus. Viename „Google Hangout“ jo buvo paklausta, kodėl yra tiek daug PR6 svetainių, kuriose yra šlamšto ir kurios išsisuka, net jei jis pranešė apie problemą kelis kartus per vienerius metus.

 

 

19:00 galite patikrinti visą pokalbį ir Johno Muellerio atsakymą:

 

Yra keletas dalykų, kuriuos atliekame, kurių galbūt nematote tiesiogiai. Įrankių juosta „PageRank“ yra tai, ko mes neatnaujinome maždaug metus, ir tikriausiai neketinsime jos atnaujinti.
John Mueller SEO JOHNAS MUELLERIS
„Google“ žiniatinklio valdytojų tendencijų analitikas

 

Tai sakydamas, jis pateikė dar vieną priežastį, kodėl „Google PR“ įrankių juosta mirė lėtai, bet neišvengiamai. Net jei „Google“ pašalins įrankių juostos balus iš viešojo vaizdo, pasikeitusių žiniatinklį žymės išliks. Deja, juodos skrybėlės SEO kenkia jums , internetui ir visiems kitiems.

 

„PageRank“ rodinio pašalinimas iš įrankių juostos padeda išvengti painiavos vartotojams ir žiniatinklio valdytojams dėl metrikos reikšmės.

 

„SEM Post “ kalbėjo su „Google“ atstovu dėl sprendimo pašalinti „PageRank“ iš „Google“ įrankių juostos ir jie patvirtino, kad tai susiję su galutiniu vartotoju:

 

Kadangi internetas ir mūsų supratimas apie internetą vis labiau komplikuojasi, įrankių juostos „PageRank“ balas tapo mažiau naudingas vartotojams kaip viena izoliuota metrika. „PageRank“ pateikimas iš įrankių juostos padeda išvengti painiavos vartotojams ir žiniatinklio valdytojams dėl metrikos reikšmės.
„Google“ logotipas „GOOGLE“

 

Neturėtumėte tikėti viskuo, kas jums pasakyta, akies mirksniu. Jums nepakenktų imti daiktus su druska.

 

Išvada

 

Trumpai tariant, reikėtų atsižvelgti į ilgas diskusijas dėl „Google PageRank“ patento, tačiau žmonės neturėtų dėl to jaudintis. Optimizavimas paieškos sistemoms veiks kaip ir iki šiol, o reitingai nebus pakreipti dėl šio naujinio.

 

„Google PageRank“ atnaujinimas nėra kažkas baisaus. Tai buvo algoritmo atnaujinimas; ką reikėjo padaryti. „PageRank“ ilgai nebuvo atnaujinta. Jei atlikote savo darbą teisingai, tada niekas nepasikeis. Visi turėtų atsiminti dėmesį į kokybiškas nuorodas, nes jie visada dirbo ir visada bus stilingi.

Įrašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *