Turinio strategijos seo

Mes nuolat girdime, kad turinys yra karalius. Parašykite puikų turinį, turinį čia, turinį. Bet kiek teisingas yra šis teiginys? Ar yra SEO turinio strategija, kurią galite naudoti reitingui Nr. 1 su nulinėmis atgalinėmis nuorodomis?

 

SEO turinio strategija

 

Kaip ir dauguma SEO atsakymų, šis taip pat yra „priklauso“.

 

Skaitykite toliau ir aš paaiškinsiu, kodėl.

 

Nors jums gali nepavykti pasiekti vienos pozicijos be jokių atgalinių nuorodų į labai konkurencingą raktinį žodį, tikrai galėsite padidinti savo reitingą „Google“ vien optimizuodami turinį ir įgyvendindami puikią SEO turinio strategiją. 

 

Šio tinklaraščio įrašo pabaigoje jūs geriau suprasite, kaip „Google“ elgiasi su nuorodomis ir turiniu, ir gausite SEO turinio strategiją, kuri gali padėti „Google“ reitinguoti 1 vietą be jokių atgalinių nuorodų.

 

  1. Ar tikrai galiu užimti reitingą Nr. 1 naudodamas nulines nuorodas?
  2. Kodėl „Google“ didina svorį turinio reitingavimo veiksniui?
  3. Žingsnis po žingsnio SEO turinio strategija užima 1 vietą su nulinėmis nuorodomis
    1. Nustatykite savo pagrindinę auditoriją ir jų skausmo taškus
    2. Atlikite išsamų raktinių žodžių tyrimą ir auditą
    3. Sudarykite raktinių žodžių, kuriuos galite realiai dominuoti, sąrašą
    4. Išanalizuokite raktinių žodžių paieškos tikslą
    5. Optimizuokite nukreipimo puslapius / pagal raktinį žodį ir pagal paieškos tikslą
    6. Rašykite turinį, kuris išsiskiria ir yra vertas dalijimosi
    7. Paleiskite ir bendrinkite turinį naudodamiesi pagrindiniais veiksniais
    8. Stebėkite, kaip veikia jūsų turinys
    9. Vieną kartą atnaujinkite savo turinį
  4. Išvada

1. Ar tikrai galiu užimti reitingą Nr. 1 naudodamas nulines nuorodas?

Ne taip seniai mes daug ieškojome vaistų, azartinių lošimų ir odos priežiūros raktinių žodžių, glaustai ieškodami labai konkurencingų raktinių žodžių ir nišų. 

 

Mūsų statymas buvo išsiaiškinti, ar šiose nišose yra puslapių, kurių reitingas grindžiamas tik aukštos kokybės turiniu. 

 

Kaip matote toliau pateiktoje ekrano kopijoje, paimtoje iš „kognityviųjų SEO“ turinio optimizavimo priemonės, galite pamatyti, kad yra daugybė puslapių, kuriuose nėra jokių nuorodų arba yra tik kelios nuorodos, bet labai optimizuotas turinys. 

didelio turinio jokių nuorodų pavyzdys

 

Žinoma, mes negalime atsakyti į šį klausimą paprastu „taip“ arba „ne“, tačiau pastaruoju metu „Google“ teikdama tiek daug reikšmės turiniui, galime pasakyti, kad gera SEO turinio strategija gali padėti jums daug laiko.

 

Žinoma, tai priklauso nuo to, ką reiškia reitingai, ir nuo to, ką reiškia nuorodos.

 

Pavyzdžiui, kažkas gali teigti, kad reitinguoja be jokių nuorodų, bet kam jie reitingą?

 

Ar jie reitinguojami pagal didelę konkurenciją, didelį paieškos apimties raktinį žodį, ar ilgą uodegą, žemą konkurenciją ir mažą paieškos apimtį?

 

Prieš kurį laiką Stevenas Kangas pradėjo „SEO Signals“ „Facebook“ grupėje konkursą , kurio prizinis fondas siekė 1000 USD, tiems, kurie galėjo rasti ar tiksliai nustatyti „Google“ reitingą užimančią svetainę be atgalinių nuorodų.

 

 

Tačiau šio konkurso taisyklės buvo labai konkrečios:

 

  1. Išorinių atgalinių nuorodų negali būti. Bet kuri atrasta išorinė atgalinė nuoroda į domeną diskvalifikuos svetainę.
  2. Svetainėje gali būti vidinių nuorodų, nes kai kurios pretenzijos dėl vidinių nuorodų neturėtų būti laikomos tokiomis pretenzijomis.
  3. Svetainė turi būti parašyta anglų kalba.

 

Praėjus vieneriems metams, konkursas vis dar galimas. Jo dar niekas nelaimėjo.

 

SEO konkursas Nuorodų nėra

 

Iš pažiūros … atrodo, kad sunku „Google“ reitinguoti be atgalinių nuorodų.

 

Tačiau vienu atveju svetainė buvo pašalinta ir ji turėjo nuorodas tik iš socialinės žiniasklaidos platformų, tokių kaip „Facebook“, „Twitter“ ir „Pinterest“.

 

Nėra nugalėtojo

 

Nors tai iš tikrųjų yra atgalinės nuorodos, beveik kiekviena svetainė jas turi ir jos neperduoda tiek vertės, kiek kontekstinė nuoroda iš aukštos kokybės, tinkamos svetainės.

 

Kiti konkurso dalyviai teigė, kad konkursas nėra sąžiningas, nes jie nepirko ir nesukūrė nuorodų, bet tiesiog atsirado natūraliai, kaip nori „Google“.

 

Tačiau … jie vis tiek yra saitai, ar ne?

 

Todėl į konkursą neįtraukiamos visos nuorodos, ne tik įsigytos, pastatytos ar nupirktos. Atsižvelgiant į tai, socialinė žiniasklaida taip pat neįtraukiama ir tikriausiai bet kokia kita reklamos internete forma.

 

Taigi, kai reikia reitinguoti su nulinėmis nuorodomis … Ar kalbate apie nuorodas į tą konkretų tinklalapį, ar nuorodas į visą domeną?

 

Ar kalbate apie sukurtą raktinį žodį be jokio paieškos apimties, ar apie pelningą, konkurencingą, labai ieškomą raktinį žodį, turintį didelę rinkos vertę?

 

Jei bandote vertinti pagal labai konkurencingą raktinį žodį, kur aukščiausio rango domenai turi tūkstančius atgalinių nuorodų, nukreipiančių į juos … sunkiai sekasi!

 

Tiesa yra ta, kad šalia tvirtos SEO turinio strategijos nuorodos vis dar yra svarbios ir jei jūsų konkurencija natūraliai kuria, perka ar gauna atgalines nuorodas, jums bus sunku įvertinti reitingą Nr. 1 su nulinėmis atgalinėmis nuorodomis.

 

Bet jei varžybos taip pat neturi daug atgalinių nuorodų, kai kuriais atvejais jas galima viršyti net ir be nuorodų.

 

Yra daugybė svetainių, kurios lenkia savo konkurenciją mažiau atgalinių nuorodų, pavyzdžių.

 

Pavyzdžiui, mes lenkiame „Moz“ už raktinį žodį „ar meta aprašymas veikia SEO“, nors mes turime tik 23 persiuntimo domenus, o „Moz“ puslapyje yra daugiau nei 1500.

 

Kitoje panašioje frazėje „ar meta aprašymas turi reikšmės“ kita svetainė reitinguojama labai gerai, tik 1 nurodomas domenas.

 

Tačiau abiem atvejais rezultatai yra atsakymų langelis. Jei prisimenate, prieš kurį laiką galėjote rasti atsakymų langelio poziciją ir kitą vietą. 

 

Laimei, kai „Google“ tai pakeitė ir leido jums pasilikti vienus ar kitus, jie mums leido atsakymų langelį.

 

Atsakymų langelio SEO

 

Tai yra gana konkretūs raktiniai žodžiai, o konkurencingiausios frazės „meta description“ atveju Mozas vis dar dominuoja.

 

Jei turite tinkamą turinį, reitingą galima atlikti tik keliomis interneto nuorodomis.

 

Bet tikriausiai būtina turėti bent keletą atgalinių nuorodų, nukreipiančių į jūsų domeną.

 

Internetas tikrai neveikia be nuorodų. Paieškos sistemos naudoja nuorodas tikrindamos visą internetą.

 

Taip pat tiesa, kad be jokių atgalinių nuorodų, nukreipiančių į jūsų domeną, „Google“ bus sunku tikrinti ir indeksuoti jūsų svetainę.

 

Tačiau nepamirškite, kad atskiros atgalinės nuorodos nebus labai naudingos, jei turinys netenkins vartotojų. Jie netgi gali pakenkti.

 

Po „Penguin“ atnaujinimų buvo gana aišku, kad „Google“ buvo pasirengusi kovoti su nuorodų šlamštu.

 

Galbūt aukščiausia vieta nėra pasiekiama naudojant visiškai nulines nuorodas, tačiau norint padidinti paieškos srautą jums nereikia pirmosios vietos.

 

Galite labai pagerinti „Google“ reitingus paprasčiausiai optimizuodami savo turinį net pagal konkurencingus, didelės paieškos apimties raktinius žodžius.

 

Daugelis kitų SEO ir turinio rinkodaros specialistų pagerino savo reitingą vadovaudamiesi šia „OnPage“ SEO technika.

 

Jei laikysitės, parodysiu ir jums tiksliai, kaip jūs tai galite padaryti.

 

Bet pirmiausia pažiūrėkime, kodėl „Google“ nustumia nuo atgalinių nuorodų ir labiau link turinio.

2. Kodėl „Google“ didina svorį turinio reitingavimo veiksniui?

 

2017 m., Atlikę daugybę bandymų, radome didelę koreliaciją tarp mūsų sukurto turinio našumo balo ir reitingų.

 

Testą pakartojome po 2 metų, 2019 m., Ir atrodė, kad dabar turinys yra dar svarbesnis.

Mūsų naudojamas algoritmas yra sudėtingas, naudojant AI technologijas ir tokius dalykus kaip LSI ir Flesch – Kincaid derinys nustatomas, dėl ko turinio dalis užima aukštą vietą.

Bandymai pašalinti atgalines nuorodas iš algoritmų buvo daromi ir anksčiau.

 

Kodėl? Daugiausia dėl šlamšto. Kol atgalinės nuorodos yra reitingavimo signalas, žmonės bandys jais piktnaudžiauti.

 

2013 m. Rusijos paieškos sistema „Yandex“ pašalino atgalines nuorodas iš savo algoritmo , bandydama sustabdyti šlamšto siuntimą.

 

Nors tai įsigaliojo tik Maskvos vietinės paieškos rezultatuose ir tik dėl komercinių užklausų, pakeitimas buvo trumpalaikis, nes jie tik po metų grąžino nuorodas .

 

„Yandex“ pareigūnai teigė, kad pokyčiai buvo „gana sėkmingi technologiniu požiūriu“, tačiau žmonės vis tiek pirko nuorodas ir šlamštavo žiniatinklį, nepaisant to, todėl nusprendė juos grąžinti.

 

Tačiau jie juos sugrąžino iš esmės pakeitę: nuorodos būtų ne tik teigiamas reitingo, bet ir neigiamas signalas, kaip ir „Google“ atnaujinus „Penguin“.

 

Ar gali būti, kad „Yandex“ pareigūnai nenori pripažinti savo nesėkmės? Gal kas žino.

 

Bet jei tai buvo sėkminga, ar jie negalėtų šlamšto nuorodų naudoti tik kaip neigiamą signalą? Nenaudojant kitų nuorodų kaip teigiamų?

 

„Google“ taip pat išbandė reitingus be atgalinių nuorodų jų algoritme.

 

 

Tačiau jie padarė išvadą, kad rezultatai atrodo kur kas geresni, kai atgalinės nuorodos yra reitingavimo signalas.

 

Deja, yra ir kitų atgalinių nuorodų, išskyrus jų pirkimą.

 

Pažvelkite , pavyzdžiui, į neigiamą SEO . „Google“ tvirtina, kad jie gali pastebėti ir nepaisyti tokio tipo ryšių su „Penguin 4.0“, tačiau ar tai tikrai įmanoma?

 

Nesu įsitikinusi. Mačiau daugybę atvejų, kai svetainių srautas sumažėjo iškart po nenatūralaus kitų aiškiai sukurtų atgalinių nuorodų šuolio.

 

Manote, kad žmonės, užsiimantys neigiamu SEO, bandys imituoti nuorodų kūrimą … tačiau tai taip pat gali duoti teigiamų rezultatų tikslui.

 

Taigi, šios atakos paprastai būna labai akivaizdžios. Grynas šlamštas. O „Google“ vis tiek baudė svetainę.

 

Taigi akivaizdu, kad jiems sunku susitvarkyti su visa šia nuoroda ir šlamštu.

 

Tai kartu su SEO nuolatinėmis pastangomis nenatūraliais būdais gauti atgalines nuorodas paskatino „Google“ norėti atsitraukti nuo atgalinių nuorodų.

 

Atgalinės nuorodos yra tai, ko nelabai kontroliuoji. Vis dėlto SEO turinio strategija, kurią galite valdyti.

 

Naudodama tokius algoritmų atnaujinimus kaip „Penguin“ (baudžianti šlamšto nuorodas) ir „Panda“ (baudžianti šlamšto turinį), „Google“ parodo, kad jis labiau priskiria turinį.

 

 

Tačiau nors paieškos sistemoms jie nepatinka, panašu, kad nuorodos vis dar kurį laiką išliks, kaip teigia Mattas Cuttsas aukščiau pateiktame vaizdo įraše.

 

Tačiau dirbtinio intelekto programine įranga, kuri taip pat gali rašyti turinį, pavyzdžiui, žmonėms kasdien vis geriau ir geriau …

 

Sunku pasakyti, kur tai vyks.

 

Mes galime turėti tą pačią problemą kaip ir su nuorodomis, kai dirbtinio intelekto svetainėse nuolat bandoma konkuruoti į viršų.

 

Tai būtų algoritmų kova … tokia, kurioje vartotojai negalės pasakyti.

 

Galėtume įstatymą įtraukti į lygtį, tačiau tai sukeltų visiškai daug didesnių ir sudėtingesnių klausimų.

 

Tačiau aš galėjau pamatyti, kaip ateityje įstatymai reikalautų nurodyti, kad turinį rašo robotas, o ne žmogus.

 

Nors dirbtinio intelekto rašytinis turinys gali būti naudojamas visam laikui, jis taip pat gali būti naudojamas žalai, nuo gana nekenksmingų „blackhat“ SEO iki labai kenksmingų padirbtų naujienų.

 

 

Mes jau seniai žinojome, kad turinys buvo svarbus reitingavimo veiksnys, tačiau dabar taip pat norėjome sužinoti, kodėl.

 

„Google“ atitolo nuo atgalinių nuorodų (mūsų įrankis ir rinkodaros strategija daugiausia buvo kuriama aplink atgalines nuorodas), todėl investuoti į tai buvo mūsų pačių interesas.

 

Taigi pažvelkime, kaip tiksliai galite pagerinti savo reitingą „Google“ be jokių nuorodų kūrimo, tik optimizuodami savo turinį.

3. Žingsnis po žingsnio SEO turinio strategija užima 1 vietą be nuorodų

 

GERAI. Dabar jūs žinote, kad kai kuriose situacijose galima reitinguoti be nuorodų ir kodėl „Google“ vis daugiau laiko SEO turinio pusėje.

 

Jūs taip pat žinote, kad atgalinės nuorodos yra tai, ko negalite visiškai kontroliuoti.

 

Bet kaip tiksliai jūs reitinguojate be nuorodų? Kokią žingsnis po žingsnio SEO turinio strategiją galite pritaikyti, kad pasisektumėte?

 

Štai žingsniai, kuriuos turite atlikti, kad turėtumėte galimybę reitinguoti be nuorodų.

3.1. Nustatykite savo pagrindinę auditoriją ir jų skausmo taškus

 

Pirmas mintis, kurią turėtumėte padaryti prieš ką nors rašydami, yra tikslinės auditorijos nustatymas.

 

Galite pradėti nuo to, kas svarbiausia, ir kurti iš ten.

 

Kas galėtų būti suinteresuotas jūsų turiniu ir kaip padaryti, kad jūsų turinys jiems patiktų?

 

Kas yra jūsų klientai? Kiek jiems metų? Kas yra jų draugai? Kur jie kabo? Kaip jie kalba?

 

Tai padaryti lengviau, kai jau turite keletą klientų ar skaitytojų. Tiesiog pažvelkite į savo geriausius klientus ir skaitytojus iki šiol.

 

Kas perka iš tavęs? Kas peržiūri produktus? Kas komentuoja jūsų tinklaraštį ir socialinės žiniasklaidos profilius?

 

Jei dar tik pradedate ir neturite idėjos … apsvarstykite galimybę atlikti rinkos tyrimą.

 

Žinau, kad tai skamba sudėtingai, bet galite pradėti paprasčiausiai sukūrę „Google“ formą ir pasidalindami ja keliose „Facebook“ grupėse, paprašydami pagalbos.

 

Žinoma, tai nėra daug, bet geriau nei nieko.

 

Tikslinės auditorijos SEO

 

Nesusitelkite į savo produkto savybes, bet į naudą. Galvokite ne apie poreikius, o apie norus. Nori yra stipresnis nei reikia.

 

Neieškokite atsakymų iš savo tyrimų, bet jausmų ir emocijų, kuriuos galėsite panaudoti įtikinę juos pirkti.

 

Tai, ko jūs norite išspręsti, ir tai padės jums parduoti / įsitraukti.

 

Šis veiksmas tikriausiai naudingesnis produktams ir komerciniams raktiniams žodžiams, o mažiau – informacinėms užklausoms.

 

Tačiau vis tiek galite atkreipti dėmesį į tokius dalykus kaip balso tonas savo auditorijai.

 

Taip pat galite pabandyti sukurti savo idealaus kliento / skaitytojo asmenybę ir pabandyti rašyti taip, tarsi kalbėtumėte tiesiogiai su tuo žmogumi.

3.2. Atlikite išsamų raktinių žodžių tyrimą ir auditą

 

Tikrai svarbus žingsnis bandant optimizuoti turinį yra raktinių žodžių tyrimas.

 

Ką dabar taikote?

 

Galite lengvai naudoti „Google Search Console“, kad nustatytumėte raktinį žodį, pagal kurį jau reitinguojate.

 

„Search Console“ užklausos

 

Ar galite patobulinti šį turinį? Arba turėtumėte taikyti pagal naujus raktinius žodžius? Tai yra klausimai, kuriuos turėtumėte sau užduoti rengdami SEO turinio strategiją. 

 

Taip pat galite naudoti „ CognitiveSEO Keyword Explorer“, kad nustatytumėte naujas temas, pagal kurias galite taikyti.

 

Raktinių žodžių įrankis, skirtas SEO reitinguoti atgalines nuorodas

 

Kai baigsite, suskirstykite šiuos raktinius žodžius į „Excel“ failą ir surūšiuokite juos pagal aktualumą ir svarbą.

3.3. Sudarykite raktinių žodžių, kuriuos galite realiai dominuoti, sąrašą

 

Dabar ateina sunkesnė dalis.

 

Kuriuos iš šių raktinių žodžių galite realiai reitinguoti geriau?

 

Nustatę raktinių žodžių, kuriais vadovausitės, sąrašą, turite pažvelgti į du dalykus:

 

Turinio našumas ir domeno našumas.

 

Galite naudoti turinio optimizavimo įrankio skyrių Reitingo analizė .

 

SEO turinio strategija reitingui be nuorodų

 

Nors turinio našumą mes kontroliuojame ir tobulinsime ateityje, atgalinės nuorodos nėra tokios, kurias mes tiek kontroliuojame.

 

Taigi norite pamatyti svetaines, kuriose būtų kuo mažiau nukreipiančių domenų, palyginti su jūsų svetaine (kurią galite patikrinti naudodami „ Site Explorer“ ).

 

Žinoma, jei matote mažesnį turinio balą ir (arba) žodžių skaičių, tai taip pat yra geri rodikliai, rodantys, kad bus lengviau patobulinti savo turinį.

3.4. Išanalizuokite raktinių žodžių paieškos tikslą

 

Paieškos tikslas ir vartotojo patirtis yra labai svarbūs. Tai pagrindinė metrika 2020 m. Ir vėliau.

 

Jei netinkamai atitiksite paieškos tikslą , vartotojai patirs blogą patirtį jūsų svetainėje.

 

Vienas iš geriausių paieškos ketinimų pavyzdžių yra sandoriai, palyginti su informaciniais.

 

Atsižvelgiant į raktinį žodį „vyriški bėgimo bateliai“, e. Prekybos svetainėse bus geresnis reitingas.

 

Tačiau pagal raktinį žodį, pvz., „Geriausi bėgimo batai vyrams“, apžvalgos ir pirkėjų vadovai bus linkę geriau.

 

Vartotojo ketinimų SEO

Žmonės tiesiog ieško skirtingų tipų turinio pagal kiekvieną iš šių raktinių žodžių.

 

Tai, ko galiausiai norite išsiaiškinti, yra tai, ko jūsų vartotojas ieško ieškodamas tam tikros užklausos ir pasiekdamas jūsų svetainę.

 

Šiam tinklaraščio įrašui žinau, kad yra du galimi tikslai, kurie yra labai glaudžiai susiję vienas su kitu: „ar galite reitinguoti su nuline atgaline nuoroda“ ir „kaip tai padaryti“. Mano straipsnis paprasčiausiai tenkina tuos poreikius.

 

Žinodamas savo auditoriją apskritai, žinau, kad noriu pateikti įrodymus pirmajai grupei, o antrosios – žingsnis po žingsnio.

 

Geras būdas analizuoti paieškos tikslą yra pažvelgti į tai, kas jau yra gerai.

 

Jūs žinote, kad jie jau kažką daro gerai, nes jie reitinguojami.

 

Jei dar galite pastebėti spragų, kurias galite užpildyti, pavyzdžiui, komentaruose užduodami klausimai, kurie lieka neatsakyti pačiame turinyje, tai dar geriau.

 

Ar tu žinai?

 

„CognitiveSEO“ turinio optimizavimo ir raktinių žodžių įrankis  automatiškai klasifikuoja jūsų paieškos tikslą. 

Jums tiesiog reikia įvesti raktinį žodį, kurį domitės optimizavimu, o įrankis už jus atlieka didžiąją dalį darbo. Įrankis atlieka raktinių žodžių tyrimą, jis jums pasakys, koks yra vartotojo paieškos tikslas, koks populiarus tas raktinis žodis, kaip sunku jį reitinguoti ir kokio derliaus grietinėlė: ko reikia reitingui pagal tą raktinį žodį, prasmė, kas yra tikslūs raktiniai žodžiai ir nuorodos, kurie padidino tą puslapį paieškos rezultatų viršuje. 

 

vartotojo paieškos ketinimas cognitiveseo

3.5. Optimizuokite nukreipimo puslapius / pagal raktinį žodį ir pagal paieškos tikslą

 

Su faktiniu optimizavimu. Nesijaudinkite, tai turbūt lengviausias žingsnis.

 

Pirmiausia apsvarstykite, ar visada geriausia apsvarstyti vieno pagrindinio raktinio žodžio ir vieno paieškos tikslo viename puslapyje nukreipimo puslapio optimizavimą .

 

Kartais galite derinti labai panašius raktinius žodžius, tačiau pabandykite kiek įmanoma laikytis to paties paieškos tikslo.

 

Atminkite, kad jei paieškos raktinių žodžių rezultatai yra panašūs į šiuos raktinius žodžius, tikriausiai jie taip pat turi paieškos tikslą.

 

Turėtumėte nepamiršti, kad geriausias būdas yra rašyti natūraliai.

 

Atidarykite „Content Assistant“ skyrių ir spustelėkite Pradėti optimizuoti.

 

Lengviau dirbti su tuo, ką jau parašėte, bet taip pat galite pradėti nuo nulio. Tačiau norint parašyti įrankį, turėsite parašyti bent pavadinimą.

 

Taip pat galite importuoti URL, jei jūsų turinys jau yra rodomas.

 

Tada tiesiog spustelėkite Tikrinti balą, įrankis išanalizuos jūsų turinį, pasakys jums rezultatą ir rekomenduos keletą raktinių žodžių idėjų.

 

SEO turinio strategijos pavyzdys

 

Idėja yra įtraukti tuos raktinius žodžius į savo tinklaraščio įrašą. Tačiau ne tik meskite juos, nes kitaip gausite įspėjimą apie raktinių žodžių užpildymą.

 

Svarbiausi yra raktiniai žodžiai su taškeliais kairėje. Turėtumėte juos naudoti kelis kartus visame turinyje.

 

Idėja yra galvoti apie šiuos raktinius žodžius kaip potemes ar dominančias sritis, kurias turėtumėte apimti savo turinyje.

 

Jei atrodo, kad raktinis žodis, kurį rekomenduoja įrankis, netinka arba jame yra gramatikos klaidų, neverskite jo.

 

Jums nereikia 100% balo. Įrankis tiksliai nustatys, kiek jums reikia pasiekti.

 

Tačiau galite pabandyti tai padaryti ir etapais. Pirmiausia optimizuokite kelis taškus virš vidurkio, tada po kelių savaičių atnaujinkite turinį iki rekomenduojamo balo.

3.6. Rašykite turinį, kuris išsiskiria ir yra vertas dalijimosi

 

Puikus būdas tai padaryti yra rašyti turinį apie sudėtingus klausimus, kurie labai dažnai užduodami jūsų pramonėje, arba atvejų tyrimus.

 

Pavyzdžiui, šis straipsnis apie meta aprašymus daro įtaką SEO, o ne kelis kartus buvo susietas su kitais SEO tinklaraščiais, bandant greitai pasakyti, per daug nesigilinant.

 

Be to, įsitikinkite, kad turite puikius pavadinimus, antraštes ir aprašus.

 

Optimizuokite savo pavadinimus naudodami SEO raktinius žodžius, tačiau taip pat atkreipkite jų dėmesį į socialinę žiniasklaidą.

 

Norėdami nustatyti skirtingus SEO ir socialinės žiniasklaidos pavadinimus, galite naudoti ypatybę „Atidaryti grafiką“

 

Ilgas turinys paprastai geriau veikia natūralios paieškos rezultatuose.

 

Kai žmonės kažko ieško, jūs jau žinote, kad jie tuo domisi. Štai kodėl SEM konversijų rodiklis yra toks didelis ir žmonės praleidžia laiką skaitydami išsamius straipsnius.

 

Aukščiausio lygio raktinio žodžio paieškos rezultatus galite peržiūrėti turinio optimizavimo priemonės įrankio skyriuje Reitingo analizė .

 

SEO turinio strategija reitingui be nuorodų

 

Pagal šį konkretų raktinį žodį matote, kad aukščiausią reitingą turintis turinys yra vidutiniškai nuo 2500 iki 5000 žodžių, nors net 10 straipsnių galime pamatyti net straipsnius, kuriuose yra tik 1800 žodžių.

 

Paprastai, norint būti tikriems, verta rinktis bent jau 10 geriausių vidurkių ir kelis šimtus žodžių. Bet iš tikrųjų tai nėra kiekybė, o kokybė.

 

Tačiau tikriausiai negalėsite sutelkti visos šiai temai reikalingos gylio tik 200 žodžių, bent jau palyginus su konkurentais.

 

Nepaisant to, paimkite šį turinio ilgio dalyką su druska. Nors ilgos formos turinys geriau veikia paieškoje, trumpesnis turinys gali būti geresnis socialinėje žiniasklaidoje.

 

Socialinėje žiniasklaidoje žmonės naršo skirtingus dalykus ir tikrai neieško konkrečios temos, todėl jiems labiau patinka dalykai tiesiai ir tiesiai į tašką.

3.7. Paleiskite ir bendrinkite turinį naudodamiesi pagrindiniais veiksniais

 

Parašę ir paskelbę savo turinį, laikas jį reklamuoti. Tai turėtų būti svarbi jūsų SEO turinio strategijos dalis.

 

Prieš kelerius metus atlikome socialinių oro signalų įtakos reitingams tyrimą ir, atrodo, stiprus buvimas socialiniuose tinkluose yra susijęs su geresniais reitingais.

 

Socialiniai signalai-įtaka-SEO - 1024x570

 

Kai turinys bus rodomas tiesiogiai, laikas juo pasidalinti su atitinkamais influenceriais.

 

Kas yra šie influenceriai? Na, žmonės, kurie seka jūsų tikslinę auditoriją.

 

Jei jie negirdi apie jūsų turinį … jie negali juo dalytis ar apie jį kalbėti.

 

Taip pat gera mintis, kad patys influenceriai domisi tema, o taip pat, kaip jūs ją pateikiate, ar ją rezonuoja.

 

Viena iš dar pažangesnių SEO strategijų yra suplanuoti savo turinį iš anksto.

 

Tuo noriu pasakyti ne tai, kad turiu redakcinį kalendorių, o iš tikrųjų prieš tai nukreipiu į įtaką darančius asmenis, juos analizuoju ir parašai tai, kuo jau žinai, kad jie noriai dalinsis.

 

Turėsite būti įtikinantis, taip pat verta iš anksto sukurti pasitikėjimą jais, dalijantis jų turiniu ir komentuojant ar bendraujant su jais.

 

Žinau, kad tai skamba blogai ir manipuliuojančiai, ir jūs galite būti, jei jūsų vienintelis interesas yra tik gauti tai, ko norite, tačiau tai, kad esate tikras ir tikrai vertingas mainais, paprastai veikia geriausiai.

 

Galiu prisiminti lengviausią mano atsakymą. Tai buvo iš asmens, vardu Reiner, kuris man priminė personažą anime laidoje „Attack on Titan“.

 

Asmeninio ryšio teikimas

 

Laimei, jis matė anime, todėl mes, kaip dabar, turėjome asmeninį ryšį, ir jis norėjo man padėti.

 

Sėkmingas informavimas

 

Kita lengvai įgyvendinama technika yra paprašyti citatų iš savo pramonės ekspertų arba imtis interviu.

 

Du pavyzdžiai yra mano straipsnis apie SEO klaidas ir mano kolegos Andreea straipsnis apie SEO ekspertų patarimus iš 22 ekspertų.

 

Nors mes siūlėme daug vertės, tiesa, mes taip pat pasinaudojome svečių reputacija, kad padidintume savo turinio pasiekiamumą.

 

Žinoma, tai nėra garantuota, bet dauguma jų mielai dalinsis turiniu savo socialiniuose profiliuose ar tinklaraščiuose.

 

Norėdami rasti influencerių, galite naudoti tokį įrankį kaip „ Brand Mentions“ .

 

Galite šnipinėti savo konkurentus ir pamatyti, kurie influenceriai paminėjo jų turinį.

 

Kaip stebėti įtakojančius asmenis, kad jie reklamuotų turinį

 

Tada bendraukite su jais ir bandykite užmegzti santykius.

3.8. Stebėkite, kaip veikia jūsų turinys

 

Turėtumėte įsitikinti, ar galite sekti savo pažangą, jei norite sužinoti, kaip sėkmingai įvyko jūsų modifikacijos.

 

„Google Search Console“ yra puikus būdas stebėti natūralios paieškos srautą ir pozicijas.

 

Tačiau kartais ten esantys duomenys gali būti šiek tiek painūs ir sunkiai filtruojami.

 

Jus taip pat gali sudominti trečiosios šalies įrankis, pvz., Mūsų reitingų stebėjimo priemonė .

 

„Rank Tracker“

 

Be to, ne visas srautas gaunamas iš „Google“, todėl galbūt norėsite įrankio, pvz., „Google Analytics“, stebėti kitiems srauto šaltiniams.

 

Taip pat galite išbandyti įrankį, pvz., „ Prekės ženklo paminėjimai“, norėdami stebėti paminėjimus apie savo prekės ženklą ir turinį socialiniuose tinkluose ir internete.

 

Norėdami tiksliai stebėti šios „OnPage“ SEO technikos efektyvumą, įsitikinkite, kad neatlikote jokių kitų esminių pakeitimų svetainėje.

3.9. Vieną kartą atnaujinkite savo turinį

 

„Google“ mėgsta šviežią turinį. Štai kodėl laikas nuo laiko jį atnaujinti turėtų būti jūsų SEO turinio strategijos dalis.

 

Mūsų metodas puikiai tinka ir senam turiniui, todėl nesusitelkite tik į naują turinį.

 

Patobulinome daugelį senų tinklaraščio įrašų naudodami Turinio optimizavimo įrankį .

 

Tiesą sakant, mes tai padarėme masiškai, gana gerais rezultatais.

 

Nors kai kurie straipsniai prarado porą reitingų, užuot juos įgiję, bendras procesas buvo sėkmingas tiek reitingų, tiek srauto prasme.

 

Paieškos matomumas padidėja

 

Vienas iš straipsnių, kurį mes nuolat atnaujinome, yra „ Google Easter Eggs“ straipsnis , kuris yra vienas iš mūsų geriausiai veikiančių turinių, nors ir nėra tiesiogiai susijęs su SEO. 

 

Geriausia kartas nuo karto patikrinti turinio balus ir įsitikinti, ar jis vis dar geros formos.

 

Turinio našumo balas yra santykinis. Tai reiškia, kad gerėjant kitiems straipsniams, jūsų rezultatas ilgainiui gali sumažėti.

 

Tačiau net jei rezultatas vis tiek yra geras, nebandykite apgauti „Google“ paprasčiausiai pakeisdami datą, kad jūsų turinys atrodytų šviežias.

 

Geriausia, jei iš tikrųjų peržiūrėtumėte turinį ir atliktumėte keletą patobulinimų / modifikacijų.

Išvada

 

Norėdami gauti aukštus reitingus, dėmesys turėtų būti sutelktas ne į atgalines nuorodas, o į tvirtą SEO turinio strategiją. Paimkite savo turinį reikiamoms žmonių akims ir pamatysite besipylančias nuorodas.

 

Taikydami šią SEO turinio strategiją, galėsite lengviau įsitaisyti, nepatirdami vargo dėl nuorodų gavimo. Užpuolkite turinio kūrimą ir reklamavimą tinkamu kampu, o atgalinės nuorodos bus natūralios.

 

Tiesa ta, kad kiekvienam straipsniui nereikia atgalinių nuorodų. Jums tereikia kelių straipsnių, kuriuose pateikiamos nuorodos, kad padidintumėte savo domeno autoritetą.

 

Tada galite naudoti tas nuorodas, kad perduotumėte tą autoritetą visiems savo straipsniams, kad būtų lengviau reitinguoti visur.

 

Taigi, praneškite mums toliau pateiktame komentarų skyriuje: Ar manote, kad įmanoma reitinguoti puslapį be jokių atgalinių nuorodų? Ar kiekvienam pavyko užimti vieną vietą pagal padorų paieškos apimties raktinį žodį? Ar žinote, kad turinio rinkodaros specialistai iš viso gali reitinguoti „Google“ svetaines be atgalinių nuorodų? Kokią dar rinkodaros strategiją naudojote turinio reitingavimui, išskyrus nuorodų kūrimą?

Paskelbta
Kategorijos SEO

Įrašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *