Kategorijos
Uncategorized

Naujausias „google“ atnaujinimas 2021 m

Norėčiau žinoti anksčiau apie šį „Google“ naujinį! yra tai, ką kasdien sako daugelis svetainių savininkų ar rinkodaros specialistų. Be to, būtų dangus žemėje, jei mes taip pat žinotume, kaip turėtų būti elgiamasi su visais tais „Google“ algoritmais, nesvarbu, ar jie būtų oficialūs, ar neįvardyti.

 

Dažniausiai matome, kaip reitingai svyruoja, srautas sumažėja, ir vis tiek nežinome, ką daryti. Be to, mes visada manome, kad mes padarėme klaidą ir todėl buvome pažeminti. Šis tinklaraščio įrašas įrodys, kad klystate, ir sutiks su jumis. Be to, mes išmokysime, ką kiekvienas jūsų iki šiol 2018 m. „Google“ atliktas pakeitimas daro jūsų svetainėje ir kaip galite patobulinti savo rinkodaros ir SEO veiksmus.

 

2018_Google_Updates _ & _ How_They_Impact_Your_Website

 

  1. 2018 m. Pradžios „Google“ naujiniai
  2. Siūlydami labai lėtą patirtį, svetainės sumažins reitingus
  3. „Search Console“ duomenų pridėjimas per metus
  4. „Google“ palaikoma „Twitter“ paskyra skirta tik paieškos naujienoms
  5. Perėjimas nuo HTTP prie HTTPS tampa privalomas
  6. Laukelis „Žmonės taip pat ieško“
  7. „Chrome“ sutvarko netvarkingus URL, kai jie yra bendrinami
  8. „Search Console“ tikrinimo apribojimai pakeisti
  9. Pirmiausia mobiliesiems indeksavimas
  10. Daugialypiai siūlomi fragmentai
  11. Atitikimo atnaujinimas
  12. „Google“ mobiliesiems pritaikyti ir turtingi rezultatų įrankiai dabar skaitykite „JavaScript“ svetaines
  13. „Paminėta Vikipedijoje“ karuselė paieškos rezultatuose
  14. Naujos „AdWords“ funkcijos
  15. Išvada

 

Po tokių metų kaip 2017 m. Su reikšmingais algoritmų pakeitimais ir atnaujinimais, panašu, kad „Google“ nenori atsiskaityti. Danny Sullivan , oficialiai paskirtas „Google“ ombudsmenas, leido suprasti, kad jie daro įvairius nedidelius atnaujinimus kasdien ir keletą rimtesnių per metus:  beveik kiekvieną dieną atliekame tam tikrą tikslinį atnaujinimą. Platus pagrindinio algoritmo atnaujinimas vyksta keletą kartų per metus .

 

 

 

Spėk, taip galėtume paaiškinti įtemptus svyravimus įvairiuose „ Google“ algoritmų stebėjimo įrankiuose . Žiniatinklio valdytojai ir rinkodaros specialistai dažnai jautėsi priblokšti dėl šių reitingų svyravimų tankio ir dažnumo ir bandė interpretuoti jų veiklą, koreliuodami savo analizę ir išvadas, ir padarė išvadą arba pateikė išsilavinusį spėjimą, kol „Google“ juos oficialiai patvirtins.

 

google-fluctuations-2018

Ekrano nuotrauka paimta iš cognitiveseo.com/signals

 

„Google“ patinka maišytis su žmonių srautais ir svetainių savininkų jausmais – tai tarsi sukelia žmonėms skirtingus „Google“ jausmus: ir meilę, ir neapykantą.

 

Daugelį „Google“ algoritmo veikimo atnaujinimų ar pakeitimų pateikia įdomi paradigma, kurią sumanūs žiniatinklio valdytojai moka skaityti. Tai yra tas, kurį pateikė mūsų skaitmeninės rinkodaros pasaulio atnaujinimo guru Barry Schwartzas:

 

Kai turite abu signalus, SEO pokalbius ir įrankiai pradeda šviesti, tai yra geras ženklas, kurį pakeitus pagrindiniame reitingavimo algoritme naudojant „Google“ paiešką.
BARRY SCHWARTZ
„Search Engine Roundtable“ įkūrėjas @rustybrick / rustybrick.com

 

1. 2018 m. Pradžios „Google“ naujiniai

 

Galima sakyti, kad 2018 m. Atnaujinimų tempas yra gana agresyvus, o kovo mėn., Atrodo, buvo pats aktyviausias mėnuo pokyčių ir reitingų svyravimų atžvilgiu. Čia kalbame ne apie oficialiai paskelbtus atnaujinimus, o tik apie SERP veiklą, kaip matyti forumuose ir „Google“ algoritmų atnaujinimo stebėjimo įrankiuose. 

 

Kalbant apie „Google“ patvirtintus naujinimus, gana retai „Google“ oficialiai patvirtina atnaujinimus; tai vyksta tik kelis kartus per metus. Todėl daugelis atnaujinimų, kurie paveikė internetines svetaines visame pasaulyje, gali būti nepavadinti ir apie juos kalbėti tiek, kiek apie tuos, kuriuos „Google“ darbuotojai laiko reikšmingais. Tinkamas pavyzdys būtų kovo 7 d., Plačiai žinomas kaip pagrindinis algoritmo atnaujinimas, skirtas apdovanoti „nepakankamai apdovanotas svetaines“, kaip sakytų kai kurie žiniatinklio valdytojai. Tai labai paveikė srautą ir reitingus, tačiau taip pat reikia ilgesnio laiko tarpo nei įprasta.

 

„Google“ algoritmo ypatumai visada liks apgaubti.
sam-gowing-fiftyfiveandfive SAM GOWING
Rašytojas „Penkiasdešimt penki ir penki“ @_SamGowing / fiftyfiveandfive.com

 

Tačiau net ir tada, kai „Google“ pateikia oficialius pareiškimus apie vieną ar kitą atnaujinimą, jie yra gana vengiantys patvirtinti ar nukreipti vartotojus. Gal todėl Barry Schwartzas dažnai sako: „Atsakymas, pasak„ Google “, iš tikrųjų yra niekas“ .

 

Kiekvieną kartą, kai svetainių savininkai ar kiti rinkodaros specialistai nori daugiau pasidomėti, kaip atrodo, kad keičiasi algoritmas, jie kreipiasi į Barry Schwartzą, kuris yra aukštos kokybės šaltinis stebint, tiriant, analizuojant ir skleidžiant „Google“ patvirtintus ir nepatvirtintus naujinius. . Nors Barry įrašai dažnai būna spekuliatyvūs, vis dėlto verta juos patikrinti ir sekti paskui jį, nes vėliau juos paprastai patvirtina kiti žiniatinklio valdytojai arba pati „Google“ komanda.

 

kovo 9 d. google patvirtintas atnaujinimas

 

Bet kokiu atveju būkite „Google“ patvirtintas ar nepatvirtintas atnaujinimas, turėdamas pavadinimą ar ne, turėdamas įtakos svetainėms per trumpesnį ar ilgesnį laiką, akivaizdu, kad yra svyravimų ir nors kai kuriose svetainėse gali sumažėti srautas, kitose – pastebėti padidėjimas. Dėl to tiek laimingosios, tiek nelaimingosios svetainės neturėtų nei patrinti pelno, nei prarasti pasitikėjimo savimi, bet likti kurdamos puikų turinį, dėl kurio ieškotojai nori grįžti į jūsų puslapį.

 

 

 

Be tolesnių veiksmų kalbėsime apie iki šiol įvykusius „Google“ atnaujinimus 2018 m., Daugiausia dėmesio skiriant tiems, kuriuos palaikė „Google“ ar žiniatinklio valdytojai ir kurie jau turėjo įtakos daugelio svetainių srautui ir reitingų srautui.

2. Siūlydami labai lėtą patirtį, svetainės sumažins reitingus

 

Šis atnaujinimas įvyko pirmąjį 2018 m. Mėnesį. Paprastai gruodžio mėn. Būna nemažai neveikiančių, tačiau praėjusių metų 2017 m. Gruodžio mėn. Pasirodė esąs gana užimtas, jei turėtume pažvelgti į visus „Google“ gatvėse klaidžiusius naujinius: „Google“ – patvirtinti „Maccabees“ atnaujinimai, kurie taip pat padarė tikslą iš kai kurių įžymybių svetainių, žinių diagramos atnaujinimai, SEO pradinio vadovo atnaujinimas, išplėstinė meta aprašymo erdvė, turtingų rezultatų testavimo įrankio naujas leidimas ir daug daugiau.

 

mobiliojo puslapio spartos reitingavimo koeficientas

Mobiliojo puslapio greitis kaip reitingavimo faktoriaus
šaltinis: seroundtable, com

 

Grįžtant prie avių, sausio 18 d. Buvo pažymėtas oficialiu „Google“ pranešimu, kuriame numatyta, kad puslapio greičio atnaujinimas turėtų įsigalioti liepos mėnesį (geriau paskubėkime ir atlikime tinkamus pakeitimus savo svetainėje, ar ne?) . „Google“ teigė, kad tai yra naujas reitingavimo algoritmas, skirtas sumažinti kai kurių puslapių mobiliesiems SERP poziciją, kuri galutiniam vartotojui teikia tikrai lėtą patirtį. 

 

Todėl mes turime tai: visiškai naujas, oficialiai paskelbtas „Google“ reitingavimo algoritmas: puslapio greitis. Nuo 2018 m. Liepos mėn. Puslapio greitis bus visų paieškų mobiliesiems reitingavimo veiksnys.

 

Apie lėtus mobiliuosius puslapius, kuriuos pasieks šis naujinys , greičiausiai nebus pranešta „Google Search Console“, nes tai yra algoritminis dalykas, o ne rankinis veiksmas. Geros naujienos yra tai, kad „Google“ prognozavo, kad jų veiksmai pasieks tik nedidelę procentų puslapių, pateikiančių lėčiausią įkėlimo laiką ir todėl keletą užklausų. Schwartzas taip pat mano, kad šis atnaujinimas nėra labai trikdantis, atsižvelgiant į tai, kad puslapis turėtų būti labai lėtas, kad tikrai patektų į šį pagrindinį atnaujinimą.

 

Kad būtų aišku, kad reitingas nėra greitas, reikia tik žemesnės kategorijos, kad būtų lėtas.
UOGA SCHWARTZ
„Search Engine Roundtable“ įkūrėjas @rustybrick / rustybrick.com

 

Kaip šis „Google“ naujinys jus veikia

 

Be to, ką jau minėjome anksčiau, tai neturės įtakos srautui ir reitingams, kad vartotojams (bent jau) teiktų pakankamai patenkinamą ir greitą patirtį (o tai akivaizdu), – kai kurie žiniatinklio valdytojai iškėlė klausimą: kas pirmiausia – kanoninis URL ar AMP URL? Tai įvyksta po to, kai daugelis pradėjo nerimauti, kokį didelį poveikį šis atnaujinimas padarys jų svetainėse.

 

amp-url-vs-kanoninis-url

 

Jei kanoninis puslapio puslapis yra labai lėtas, bet AMP URL yra labai greitas, ar „Google“ naudos AMP ar URL mobiliesiems, kad matuotų greitį ir reitinguotų puslapį? Nors teoriškai „Google“ naudoja kanoninį URL, neatsižvelgiant į tai, ar jame yra darbalaukio, ar mobiliojo puslapio puslapis ir ar jie turi AMP URL, „Google“ patvirtino, kad kadangi AMP URL yra pateiktas ir yra labai greitas, reitingai nebus pažeminti. Uoga atsako taip:

 

Atsakymas yra tai, kad AMP greičiui bus tai, ką „Google“ naudoja šiam algoritmui, o ne jūsų kanoninis URL, nes būtent tai yra teikiama. Tačiau kitiems signalams, pvz., Turiniui, nuorodoms ir pan., „Google“ naudos kanoninį URL mobiliesiems. Sumišęs? Taip, taip maniau “.
UOGA SCHWARTZ
„Search Engine Roundtable“ įkūrėjas @rustybrick / rustybrick.com

 

Be to, daugelis „Google“ vartotojų painioja šį naują greičio reitingavimo naujinį su „Mobile-First Indexing“ atnaujinimu – jie yra nepriklausomi vienas nuo kito, todėl nemaišykite jų.

 

Paskutinis, bet ne mažiau svarbus dalykas – šis sausio / liepos mėn. Atnaujintas reitingavimas nepadės pagerinti tų puslapių reitingų, kurie yra greiti, o tik žemyn žemina tuos, kurie yra labai lėti.

3. „Search Console“ duomenų pridėjimo metai ir metai

 

Atrodė, kad šis atnaujinimas žmones išprotėjo po „Google“: tiek skaitmeniniai rinkodaros specialistai, tiek žiniatinklio valdytojai labai džiaugėsi sužinoję, kad nuo sausio 8 dienos paieškos milžinė išleido naują savo „Search Console“ versiją su 16 mėnesių saugomais duomenimis. 

 

 

 

 

 

Be to, kad „Google Search Console Beta“ bus rodoma visiems, turintiems 16 mėnesių saugomus duomenis Paieškos našumo ataskaitoje, „Google“ taip pat pridėjo įvairių viliojančių naujų funkcijų prie šios versijos, pavyzdžiui, atnaujintą „Index Coverage“ ataskaitą (įspėja jus, kai susiduriate su naujomis problemomis, ir padės jums stebėti jų elgesį), pakeista AMP būsena ir darbo skelbimų ataskaita.

 

Kaip šis „Google“ naujinys jus veikia

 

Dabar visi gali suprasti, kaip optimizuoti savo svetainę „Google“, atsižvelgiant į tai, kaip viskas paprasta (ar bent jau atrodo). Be to, turėdami ilgesnį duomenų saugojimo laikotarpį, dabar galite nuodugniau analizuoti ilgalaikes tendencijas, kurios gali turėti įtakos daugiau nei vieneriems metams. Galėsite dirbti su tikrai naudingais duomenimis ir išmintingiau apsispręsti dėl savo svetainės ir bendros vartotojo patirties.

 

16 mėnesių saugomi duomenys

šaltinis: webmasters.googleblog.com

 

Taip pat labai svarbu yra tai, kad „Google“ komanda ketina padaryti šį „Google Search Console“ atnaujinimo procesą ilgalaikiu, todėl jie ir toliau pridės naujų funkcijų ir pakeitimų savo versijoje. Todėl „Google“ komanda prašo nuolatinio atsiliepimo – galų gale, kaip, jūsų manymu, buvo paleista naujoji TGS versija?

4. „Google“ palaikoma „Twitter“ paskyra skirta tik paieškos naujienoms

 

Danny Sullivan, „Google“ viešosios paieškos ryšininkas, nusprendė sukurti visiškai naują „Twitter“ profilį, skirtą informuoti, vadovauti, paaiškinti ir palaikyti ryšį su visais „Google“ darbuotojais ir vartotojais, ir paskelbė apie tai sausio 26 d. bet jam pasirodė tinkamiau siųsti pranešimus apie „Google“ paiešką visiškai naujame profilyje ir pasigailėti „Star Wars“ bei „Star Trek“ tweetų, jei jie labiausiai domėtųsi paieškos puse.

 

search-liaison-twitter-account

 

Kaip šis „Google“ naujinys jus veikia

 

Nors tai iš tikrųjų nėra „Google“ algoritmas ar reitingo atnaujinimas, jis vis tiek laikomas protingu žingsniu, kuris naudingas visiems „Google“ gerbėjams. Aš pats esu labai dėkingas už šį įvykių posūkį ir siekiu kuo atidžiau sekti „Google SearchLiaison“ profilį.

 

Kodėl, galite susimąstyti. Na, paprastai tariant, kadangi Berry Schwartz yra pagrindinis šaltinis, kurį reikia patikrinti, kai kalbama apie „Google“ naujinius apskritai, tai yra naujasis „Google SearchLiaison“ profilis, kuris yra informacijos šaltinis, kai kalbama apie kiekvieną su paieška susijusį dalyką, paaiškinimą, diskusijas , arba naujiena. 

5. Perėjimas nuo HTTP prie HTTPS tampa privalomas

 

Šis į saugumą nukreiptas posūkis dar kartą įrodo, kad „Google“ tikrai rūpi naudotojų patirtis ir pasitikėjimas, kurį svetainės teikia savo lankytojams. Panašiai kaip anksčiau minėtas puslapių spartos atnaujinimas, „Google“ vasario 9 d. Paskelbė, kad nuo 2018 m. Liepos mėn. Svetainėse turėtų būti SSL papildymas ir vartotojams teikiama HTTPS palaikoma patirtis , kitaip jie bus nubausti.

 

google-https-warnings-sej

šaltinis: searchenginejournal.com

 

Kaip šis „Google“ naujinys jus veikia

 

Ši „ HTTP – HTTPS“ problema yra dvejopa: pirma, jūsų pačių labui ir saugumui naudoti HTTPS, o ne HTTP („S“ iš tikrųjų kilęs iš „saugumo“), antra, „Google“ tiesiogiai įspės jūsų lankytojus, kad jūsų svetainė nėra saugus naršymas, todėl gana didelis atmetimo rodiklis.

 

google-http-warning

šaltinis: searchenginejournal.com

 

Atsižvelgiant į tai, kad „Chrome“ užima gerą 50% naršyklės versijos rinkos dalį visame pasaulyje, galime sakyti, kad šis atnaujinimas paveiks daugelį interneto savininkų. Todėl turėdamas išsikišusį pranešimą „Omnibox“, įspėdamas vartotojus, kad jūsų svetainė yra „nesaugi“, gali padidėti atmetimo rodiklis ir pakenkti reklamos parodymams, filialų nuorodoms ir bendram el. Prekybos pardavimams. Čia pateikiamas sąrašas, kuriame nurodoma, kiek yra „Chrome“ vartotojų, ir poveikio lygis, kurį šis naujinys gali turėti įvairiuose regionuose ir šalyse, jei svetainė neturėtų pereiti prie HTPPS.

 

http-to-https-impact-on-regions

šaltinis: searchenginejournal.com

 

Pereiti prie HTTPS gali būti šiek tiek sunku, bet tai pasiteisina. Daugelis interneto prieglobos paslaugų teikėjų jau teikia šią paslaugą nemokamai arba sugeba jums suteikti HTTPS sertifikatus už gana mažą kainą. Taigi jūs neturite pasiteisinimo atidėlioti, nes pinigai iš tikrųjų neturėtų kelti problemų.

6. Laukelis „Žmonės taip pat ieško“

 

 Šis „Google“ pakeitimas įsigaliojo vasario 13 d. Ir jau buvo visiškai įgyvendintas paieškoje darbalaukyje. Kažkaip tai panašu į skiltį „žmonės taip pat klausia“, išskyrus tai, kad ši nukreipia žmones į kitus SERP.

 

 

Kaip šis „Google“ naujinys jus veikia

 

Nauja išvaizda yra vienas paieškos patobulinimas, skirtas natūraliems rezultatams gauti. Jei neturite teisės į paieškos užklausoje įvestą raktinį žodį, „Google“ gali nukreipti lankytojus į jūsų svetainę, siūlydama jiems pirmosios užklausos variantus. Arba atvirkščiai: jei sutelksite dėmesį į puslapio turinio optimizavimą ir naudosite trumpus ir ilgus raktinius žodžius, kurie gali atsakyti į daugybę klausimų, SERP galite būti rodomi du kartus .

 

 

7. „Chrome“ sutvarko netvarkingus URL, kai jie yra bendrinami

 

Nuo šių metų vasario 19 d. „Chrome v64“ nutraukia nereikalingas uodegas ir URL pabaigą, kai jis dalijamasi naudojant URL srautu „Bendrinti“ naršyklėje „Chrome“. 

 

Berry Schwartz jautė, kad ši nauja funkcija yra susieta su  kanoniniu puslapio URL . AMP turi panašias bendrinimo funkcijas, kad pateiktų lengvai naudojamą ir atitinkamą URL. 

 

 Kaip šis „Google“ naujinys jus veikia

 

Be pirmiau minėto poveikio, naudingo URL naudojimo ir pateikimo, yra dar dvi šio naujinio pasekmės. 

 

Viena vertus, originalaus URL kirpimas, kai jis bendrinamas, gali būti šiek tiek erzinantis, turint omenyje, kad atidarius puslapį jis įkels tik puslapio viršų ir praras konkrečią vietą, kurią turėjo, pavyzdžiui, prie inkaro teksto .

 

Kita vertus, kas žino, galbūt ši funkcija kažkur ateityje taps tikrai naudinga.

8. Pakeista „Search Console“ tikrinimo ribos

 

Vienas svarbus „Google“ atnaujinimas įvyko vasario 19 d., Kai milžiniškas paieškos variklis radikaliai pakeitė „Search Console“ tikrinimo ribas dėl šlamšto ir piktnaudžiavimo.

 

Nors yra tik nedidelis procentas, kuris galėtų piktnaudžiauti sistema, vis dėlto tai įvyko ir komanda turėjo imtis veiksmų.

 

Pakeisti „Search Console“  vienos parinkties apribojimai :

 

  • Prieš : tikrindamas tik šį URL, „Google“ pateikia tik pasirinktą URL iš naujo tikrinti. Tokiu būdu per 30 dienų galite pateikti iki 500 atskirų URL.
  • Po : tikrindamas tik šį URL, „Google“ pateikia tik pasirinktą URL iš naujo tikrinti. Per dieną galite pateikti iki 10 atskirų URL.

 

„Google Search Console“ čia taip pat pakeitė numerius:

 

  • Prieš : Pasirinkite Tikrinti šį URL ir jo tiesiogines nuorodas, jei norite pateikti URL, taip pat visus kitus puslapius, į kuriuos URL tiesiogiai nukreipia, kad būtų galima iš naujo tikrinti. Per 30 dienų galite pateikti iki 10 tokio pobūdžio užklausų.
  • Po : Pasirinkite ir tikrinkite šį URL ir jo tiesiogines nuorodas, kad pateiktumėte URL, taip pat visus kitus puslapius, į kuriuos URL tiesiogiai nukreipia, kad jie vėl būtų tikrinami. Per dieną galite pateikti iki 2 iš šių svetainių pakartotinio tikrinimo užklausų.

 

Kaip šis „Google“ naujinys jus veikia

 

Barry Schwartzas mano, kad šis atnaujinimas gali būti ne toks didelis dalykas „white-hat“ SEO, kurie taip dažnai nenaudoja šio įrankio, turint omenyje, kad indeksavimui pateikiama paprastai ribotai. Bet tai gali užblokuoti „black-hat“ vartotojų šlamštą ir nenatūralų aktyvumą.

 

9. Pirmasis mobiliųjų telefonų indeksavimas

 

Ši „Google“ atnaujinimo gimimo istorija yra gana muilo opera. Kartą vasario 22 dieną tiek žiniatinklio valdytojai, tiek skaitmeninės rinkodaros specialistai paskelbė didelį „Google“ „PubCon“ paskelbtą pranešimą apie naują reitingavimo algoritmą. Gary Illyesas iš „Google“ scenoje paskelbė, kad paieškos sistemų žiniatinklio valdytojų komanda per ateinančias savaites ketina sudaryti visų mobiliųjų svetainių rodyklę. 

 

 

 

Pirmasis mobiliųjų telefonų indeksavimo atnaujinimas įsigaliojo maždaug kovo 26 d. , Nes Johnas Muelleris nenurodė tikslios datos apie pilną pradžią. Stebint „Google“ reitingų ir srauto svyravimus taip pat negalėjo pasakyti, kada būtent šis atnaujinimas prasidėjo, atsižvelgiant į gana ilgą veiklos laikotarpį. Be to, tai beveik nepastebėta, nes nedaug ar visai nebuvo svetainių, kurios nurodytų savo naują reitingo poziciją, iš kurios būtų galima nustatyti, ar jas paveikė šis atnaujinimas, ar ne.

 

 

Kaip šis „Google“ naujinys jus veikia

 

Norėdami geriausiai paaiškinti šį naujinį ir ką jis daro jūsų svetainei, galėtume pasakyti, kad indeksavimas pirmiausia mobiliuosiuose nurodo „Google“ bandymą indeksuoti ir reitinguoti jūsų svetainę mobiliuoju požiūriu, kai taikoma. Tai yra, jei turėtumėte mobiliesiems pritaikytą svetainę, „Google“ pirmiausia indeksuotų ir reitinguotų jūsų versiją mobiliesiems. Kai pasakiau „kai taikoma“, tai reiškė, kad „Google“ taip elgsis su pasauliniu žiniatinkliu tik tada, kai pateks į svetaines, kurios laikosi geriausios praktikos, reikalingos pirmiausia mobiliesiems, indeksavimo, todėl tai neturės įtakos kitoms svetainėms, kurios to netikrino. jų sąraše. Bent jau kol kas.

 

Kiekvieną svetainę vertiname atskirai, atsižvelgdami į jos pasirengimą pirmiausia indeksuoti mobiliuosiuose įrenginiuose, remdamiesi geriausia praktika, ir perkeliame svetainę, kai svetainė yra paruošta.
„Google“ logotipas GOOGLE PAIEŠKA
developers.google.com

 

Šis naujinimas yra visuotinis ir daugiakalbis išleidimas, todėl jis tinka visiems ir paveiks visus.

 

 

 

Nepriklausomai nuo to, ar jūsų svetainė parengta iš patogumo mobiliesiems, ar ne, optimizavimas ir mobiliesiems pritaikyto turinio turėjimas vis dar yra svarbus rinkodaros strategijose, kuriomis siekiama, kad svetainė veiktų geriau SERP. Atsižvelgiant į tai, kad yra daugybė reitingavimo signalų, kurie gali turėti įtakos jūsų pozicijai paieškoje, galite pateikti turinį, kuris nebūtinai tinka mobiliesiems arba yra lėtai įkeltas. Tai pasakius, optimizavus svetainę mobiliesiems, jūsų rinkodaros strategija įsižiebs, todėl neturėtumėte jos atidėti. 

 

„google-mobile-first-indexing-best-practice“

 

PASTABA: Šis naujinimas yra indeksavimas pirmiausia mobiliesiems, o ne pirmasis mobiliesiems indeksas, kur pagrindinis indeksas vis dar yra darbalaukio, šis tik pridedamas prie pagrindinio.

 

mobile-first-indexing-not-index

10. Daugialypiai rodomi fragmentai

 

Kovo 1 d. Buvo išleista nauja reklamuojamų fragmentų forma, skirta atsakyti į užklausas, kurias gali lemti daugiau nei vienas poreikis ir paieškos tikslas.

 

 

„Google“ teigė, kad jie ketina pateikti daugiau nei vieną rodomą fragmentą užklausoms, kurios gali būti teikiamos arba gali būti susijusios su keliais potencialiais ketinimais ar tikslais. Tai dar vienas žingsnis į priekį, kai „Google“ bando geriau suprasti vartotojus ir atnaujinti savo AI algoritmą, kad pasiektų geriausią ir patenkinamą rezultatą. 

 

Kaip šis „Google“ naujinys jus veikia

 

„Google“ naujinio, pvz., Daugialypių reklamuojamų fragmentų, turėjimas yra puiki žinia tiek svetainių savininkams, tiek turinio rinkodaros specialistams. Tai reiškia, kad daugiau svetainių gaus galimybę būti rodomos SERP 0 pozicijoje. 

 

daugialypisfeaturedsnippet-google

 

Svetainių savininkai dvigubai užims aukštą reitingą paieškoje, o turinio rinkodaros specialistų pastangos optimizuoti savo turinį, kad jie būtų rodomi ten, bus apdovanoti. 

 

Kita vertus, jaučiu, kad šis atnaujinimas gali šiek tiek pakenkti vartotojui, turint omenyje, kad dėl to puslapis bus labiau perkrautas nei jis jau yra. 

11. Atitikties atnaujinimas

 

Kovo 9 d. Buvo keletas neįvardytų atnaujinimų, tačiau interneto rinkodaros specialistai mokėjo juos interpretuoti ir suvokti, koks jis didelis. o teiraudamasi „Google“ žiniatinklio valdytojų. Johnas Muelleris iš „Google“ per „Webmasters Hangout“ patvirtino, kad šie atnaujinimai turi būti tinkami:

 

Atlikti atnaujinimai labiau susiję su aktualumu, kai bandome išsiaiškinti, kurios svetainės yra susijusios su tam tikromis užklausomis, o ne tiek kokybe. Tai nereiškia, kad tai yra blogas ženklas, galime tik pastebėti, kad jūsų svetainė nėra susijusi su šiomis konkrečiomis užklausomis.
Johnas Muelleris JOHNAS MUELLERIS
„Google JohnMu“ žiniatinklio valdytojų tendencijų analitikas

 

Kaip šis „Google“ naujinys jus veikia

 

Marie Haynes ir jos komanda tiria keletą svetainių, kurios nukentėjo kovo 9 d. Ir pastebėjo daugumos jų panašumus. Daugelis aukų buvo gana didelis prekės ženklas, praradęs savo straipsnių reitingus, kurie, atidžiau pažvelgus, parodė pasikartojančio turinio požymius, palyginti su kitų svetainių turiniu. Tai aiškiai atkreipė dėmesį į tai, kad „Google“ ketina atsijoti svetaines, kurios neatitinka standartų, pagal kuriuos savo puslapiuose teikiama naudinga, naudinga ir unikalus turinys.

 

Tai nėra atnaujinimas, nurodantis, kas yra blogas ir kas geras, bet jie labiau nori patobulinti savo atsakymus į žmonių klausimus, taigi jie nori pateikti gerą atsakymą ne tik už jį.
šienas MARIE HAYNES
Tinklaraštininkas @Marie_Haynes / hiswebmarketing.com

 

Kovo 9 d. Sumažėjimas gali parodyti, kad jus ištiko šis aktualumo naujinys. Pažeminimas nebūtinai reiškia, kad jūsų turinys yra siaubingas, bet todėl, kad „Google“ matė, kad vienas ar keli jūsų konkurentai yra kokybiškesni nei jūs.

 

Jei turėtumėte pradėti optimizuoti savo turinį ir bandyti viską ištaisyti, kad kuo greičiau pamatytumėte rezultatus, tai nepadės jums vietoje. Patobulindami savo rinkodaros strategiją, pradėkite nuo svetainės audito, labai atidžiai perskaitykite kokybės vertintojų gaires ir paprašykite, kad kažkas, kas yra arti jūsų, bet nepažįstantis jūsų svetainės, palygintų jus su konkurentais ir pasakytų, ką jie mato, ir paskutinis, bet ne bent jau, atkirsti nuo pasikartojančio turinio.

12. „Google“ mobiliesiems pritaikyti ir turtingi rezultatų įrankiai dabar skaitykite „  JavaScript“ svetaines

 

Jei „Google“ sunkiai sekasi skaityti „JavaScript“ svetaines, šis atnaujinimas yra labai netikėtas ir gabalas puikaus naujoko kovo 10 d. nei ne „JavaScript“.

 

Žmogiškesniais žodžiais tariant, „Googlebot“ gali kilti problemų indeksuojant ir perteikiant „JavaScript“ puslapio turinį, todėl gali reikėti tai padaryti per daugiau nei vieną bangą. Taigi „Javascript“ valdoma „Google“ svetainė atidedama, kol bus tinkami ištekliai šiam turiniui apdoroti.

 

 

Vis dėlto „Google“ dirbo su mobiliesiems pritaikytais ir turtingais rezultatų pateikimo įrankiais, kad galėtų dirbti su „JavaScript“ kalba sukurtomis svetainėmis. Į daugiau techninių žodžių : 

 

Šie įrankiai dabar gali rodyti JS pagrįstų svetainių ekrano kopijas, pateiktą DOM, rodyti „JavaScript“ klaidas ir kaupti pėdsakus, kuriuos mato „Googlebot“ žiniatinklio pateikimo tarnyba. Įrankiai parodys pateiktą HTML, konsolės žurnalą, išimtis ir kamino pėdsakus.
UOGA ŠVARCAS
„Search Engine Roundtable“ įkūrėjas @rustybrick / rustybrick.com

 

Kaip šis „Google“ naujinys jus veikia

 

Na, nuo šiol „JavaScript“ sukurtas svetaines bus galima perskaityti iš mobiliesiems skirtų taškų, taip pat jos bus rodomos turtinguose fragmentuose, kai kas nors įves užklausą iš mobiliojo telefono. Svetainės padvigubins, jei net trigubins savo matomumą, užims aukštesnį reitingą ir padidins srautą į savo svetaines. Šis atnaujinimas yra beveik savaime suprantamas. 

13. „Paminėta Vikipedijoje“ karuselė paieškos rezultatuose

 

Daugelis svetainių savininkų skundėsi, kad „Google“ nemini, iš kur buvo paimta karuselės informacija, todėl perėjimas yra gana reikšmingas. Balandžio 11 d. „Google“ pridėjo naują jų karuselę ir yra matoma tiek mobiliesiems, tiek staliniams kompiuteriams. 

 

„google“ paminėta „wikipedia-desktop“

šaltinis: seroundtable.com

 

Spustelėjus karuselę, jūs pateksite ne į prekės ženklo svetainę, bet į tikrąjį to prekės ženklo ar produkto „Wikipedia“ puslapį.

 

Kaip šis „Google“ naujinys jus veikia

 

Vis dar neaišku, kokiam ieškotojui ar kokioje šalyje atrodo ši karuselė, vis dėlto aišku viena. Dideli prekės ženklai ar svetainės, kurios pateko į „Wikipedia“, padvigubino jų galimybes pasirodyti „Google SERP“. 

 

Be to, kai kurios paieškos vietoj karuselės suaktyvina rodomą fragmentą, taigi tai yra gana sudėtingas atnaujinimas. 

14. Naujos „AdWords“ funkcijos

 

Šių metų pradžioje „Google“ beveik kiekvieną mėnesį pridėjo naujų „AdWords“ funkcijų : sausio, kovo, balandžio ir gegužės mėn. Sausio mėnesį „Google“ pradėjo leisti reklamuotojams pridėti, redaguoti ar pašalinti raktinius žodžius, kol jie užsiėmę kažkuo kitu. Be to, vartotojai dabar turi galimybę greitai nustatyti ir įvardyti vaizdo skelbimų problemas iš apžvalgos puslapio ir sužinoti daugiau apie kiekvieną parodymo poslinkį paieškos rezultatuose. Kovo mėnesį buvo pakankamai daug naujų funkcijų, o balandžio ir gegužės mėn. Aktyvumas buvo nedidelis – tik po vieną atnaujinimą, o balandžio mėn. Pažadėjo galimybę iš vidaus pažvelgti į raktinius žodžius, kurie nerodo skelbimų, kartu su paaiškinimu ir „daugiau nuveikti mažiau laiko”.

 

„adwords-march-new-features“

šaltinis: support.google.com

 

Kaip šis „Google“ naujinys jus veikia

 

Visi šie „AdWords“ naujiniai yra skirti teigiamai paveikti jūsų reklamavimo pastangas ir padėti sužinoti daugiau iš aplinkos, kurios taip tikitės rezultatų. „Google“ tikslas – leisti jums geriau suprasti savo duomenis, kad galėtumėte priimti teisingus pardavimo sprendimus.

Išvada

 

Iki šiol 2018 m. Paleisti atnaujinimai turėjo daug nuveikti su vartotojo patirtimi:

„Google“ norėjo, kad puslapiai būtų greitai įkeliami (puslapio greitis), juose nebūtų įkyrių skelbimų, trūktų mobiliesiems optimizavimo ir jie būtų tinkami.

Nors, kaip Schwartzas juos įvardija, daugelis reitingų svyravimų neparodė didelio ar esminio atnaujinimo ir buvo labiau „žagsintys“, vienas dalykas yra tikras: „Google“ yra pasirengusi padaryti savo paieškos variklį kuo žmogiškesnį ir toks pat protingas ir gudrus kaip žmogus. 

 

Kiekvieną mėnesį forumuose, tokiuose kaip „WebmasterWorld“, „Black Hat Forums“, „Google“ forumai, buvo daugybė plepių, diskusijų, išsilavinusių spėjimų, ką įrodo įrankiai, stebintys „Google“ pokyčius, kurie daugiausia veikia srautą ir reitingus (pažintiniai SEO, SERPmetrics, Mozcast, „Advanced Web Ranking“, „Accuranker“, „Algaroo“, „RankRanger“, „SEMRush“). 

 

balandžio-17-google patvirtintas atnaujinimas

 

Apskritai, laikui bėgant, „Google“ galime tikėtis daugiau. Jei norite būti pasirengę būsimiems naujinimams arba tiesiog sutvarkyti savo svetaines, kiek įmanoma, toms, kurios įsigalios šį liepą – puslapio spartos atnaujinimas ir perėjimas nuo HTTP prie HTPPS – įsitikinkite, kad perskaitėte šį įrašą. 

 

„Google“ turi vieną meilę ir vieną širdį: savo vartotojus, todėl jie ir toliau sutelks dėmesį į mobilųjį telefoną, kurio pastaruoju metu daugėja, patobulintą vartotojo patirtį (UX) ir turtingesnę bei aktualesnę turinio patirtį. 

 

Vartotojo patirtis ir toliau išliks dėmesio centre, tiksliau, tai paskatins vartotojus praleisti mažiau laiko paieškos rezultatuose ir daugiau laiko svetainėse, turinčiose turtingiausią turinį.
victoria-doherty VICTORIA DOHERTY
„ Blubolt“  skaitmeninės rinkodaros vadovas / Viktorija Doherty

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *