Svetainės pertvarkymas seo

SEO svetainės pertvarkymas nėra pasivaikščiojimas parke, ir tai gali lengvai tapti SEO nelaime, jei to nepadarysite tinkamai. Bet koks jūsų svetainės pertvarkymo pakeitimas gali prarasti srautą ir padaryti jūsų dabartinę svetainę nelabai draugišką paieškos sistemų reitingavimui.

 

Galbūt norite pereiti prie „https“, norite tapti tarptautine, o gal tiesiog pradėti prekės ženklo keitimo strategiją. Kad ir ką darytumėte, norite, kad jūsų nuorodų sultys, reitingai ir srautas liktų nepakitę. O kai įdėjote daug SEO į savo svetainę, ar nenorite, kad visas sunkus darbas būtų veltui?

 

Kadangi mes žinome, kiek mūsų mylimi pažintiniai vertina savo darbą, mes pateikėme tikslų veiksmų, kuriuos turėtumėte atlikti sėkmingai SEO svetainės pertvarkymui, sąrašą. Norėdami gauti visą SEO svetainės pertvarkymo kontrolinį sąrašą, spustelėkite žemiau esantį mygtuką. Jūs gausite žingsnis po žingsnio kontrolinio sąrašo skaičiuoklę, kurią galėsite užpildyti, jei norite sėkmingai įvertinti reitingus ir srautą, o kodėl ne ir už puikias SEO strategijas.

 

svetainės pertvarkyti SEO

 

Jums gali kilti pagunda pasakyti: „Ar tikrai turiu tiek jaudintis dėl savo svetainės pertvarkymo? Ar tai tikrai paveiks mano reitingus ir srautą? Kol turiu puikių interneto svetainių kūrėjų, nuostabų puslapio optimizavimą, atlikau daug SEO auditų ir turėjau rinkodaros turinio rinkodarą; kas gali nepavykti iš naujo paleidus svetainę? “

 

Jei tokios mintys sukosi galvoje, kviečiu pažvelgti į žemiau pateiktas ekrano kopijas, kurias Glennas Gabesas dokumentavo susijusiame įraše.

 

svetainės pertvarkyti srautą

 

Verčia susimąstyti, tiesa? Mes nenorime jūsų gąsdinti ir priversti bėgti nuo bet kokios internetinės rinkodaros formos; mes tiesiog norime jus supažindinti su dėmesiu, kurio jums reikia norint apdoroti svetainės pertvarkymo SEO procesą. Žemiau rasite visą veiksmų, kuriuos turite atlikti sėkmingai pertvarkydami arba perkeldami, sąrašą.

Atsisiųskite svetainės pertvarkymo SEO kontrolinį sąrašą

 

PRIEŠ PALEISTI

  1. Turėkite laikiną kūrėjo URL
  2. Sukurkite naują „Robots.txt“ failą
  3. Dabartinės paieškos sistemos metrikų palyginimas
  4. Patikrinkite, ar jūsų serveris palaiko naują dizainą
  5. Patikrinkite seną svetainę ir patikrinkite ją
  6. Sudarykite savo atgalinių nuorodų sąrašą
  7. Patikrinkite, ar nėra tuščių / tarpinių puslapių
  8. Patikrinkite, ar nėra likusių šablonų puslapių
  9. Venkite ištrinti seną turinį
  10. Raktinių žodžių susiejimas / pertvarkymas
  11. Viena tema / raktinis žodis kiekviename puslapyje
  12. Tikrinkite savo turinį
  13. Tinkami paieškos varikliams URL
  14. Patikrinkite anksčiau priklausiusį domeną
  15. 301 URL susiejimas (parengti peradresavimo sąrašą)
  16. Pridėti / atnaujinti visas HTML anotacijas
  17. Patikrinkite išorinį / vidinį susiejimą
  18. Paruoškite seną ir naują svetainės schemą
  19. Patikrinkite suderinamumą mobiliesiems
  20. Patikrinkite „Pagespeed Insights“
  21. Patikrinkite vaizdo dydį
  22. Apsvarstykite AMP ir momentinius straipsnius
  23. Patikrinkite mikroduomenų diegimą (arba apsvarstykite galimybę juos pridėti)
  24. Patikrinkite slapukų įstatymą
  25. Patikrinkite teisinės atitikties puslapius
  26. Patikrinkite kontaktą ir apie puslapius
  27. Patikrinkite 404 puslapį
  28. Pašalinkite meta raktinius žodžius
  29. Dalijimosi mygtukai
  30. Prenumeruoti mygtukus

PALEISTI

  1. Vizualiai patikrinkite (išbandykite) savo naują svetainę
  2. Paruoškite įspėjamąjį pranešimą
  3. Sudarykite stebėjimo planą
  4. Stebėjimo kodų įdėjimas / pakeitimas
  5. Nustatykite „Analytics“ tikslus
  6. Laikas, kurį paleidi
  7. Paskelbkite naują versiją
  8. Pašalinti slaptažodį
  9. Patikrinkite Robots.txt
  10. Nustatykite 301 peradresavimą (be domeno keitimo)
  11. Nustatykite 301 peradresavimą (pakeitus domeną)
  12. Peržiūrėkite „Search Console“ nustatymus
  13. Atsisakyti failų
  14. „Reindex“ svetainė iš „Search Console“
  15. Pažymėkite svetainės paleidimą „Google Analytics“

PASKELBIMAS

  1. Patikrinkite „Search Console“ klaidas
  2. Patikrinkite naują svetainę ir patikrinkite ją
  3. Palyginkite rezultatus
  4. Patikrinkite savo serverio žurnalus
  5. Atnaujinkite socialinės žiniasklaidos svetainės URL
  6. Derinkite socialinės žiniasklaidos dizainus su svetaine
  7. Kruopščiai stebėkite savo svetainę
  8. Patikrinkite indeksuotų puslapių skaičių
  9. Įsitikinkite, kad visi norimi puslapiai yra indeksuojami
  10. Stebėkite indeksuotų URL talpyklos datą
  11. Išvalykite naują domeną
  12. Atnaujinkite atgalines nuorodas
  13. Patikrinkite ir palyginkite paieškos srautą
  14. Palyginkite savo SEO matomumą

Išvada

PIRMINIS PALEISIMAS

1. Turėkite laikiną kūrėjo URL

Pirmas dalykas, susijęs su SEO pertvarkymo kontroliniu sąrašu, yra sukurti laikiną kūrimo URL. Laikinas kūrimo URL gali jus išgelbėti prieš paleidimą. Jei nenorite rizikuoti indeksuoti savo svetainės, turėtumėte sukurti svetainę kitu URL, pvz., Padomeniu. Įsitikinkite, kad apsaugojote jį naudodami slaptažodį. Jei jūsų svetainė jau buvo indeksuota, nebėra jokios priežasties jos blokuoti. Kai jis bus paruoštas, pakeiskite domeną į „tikrąjį“ URL ir pradėkite veikti.

Laikino kūrimo URL

Galite nustatyti padomenį veikti. Žiniatinklio prieglobos tvarkyklės „cPanel“ raskite padomenius ir pridėkite padomenį. Bus sukurtas naujas aplankas ir galėsite įkelti savo darbą per FTP arba „File Manager“ pastatytą „cPanel“. Norėdami apsaugoti jį slaptažodžiu, raskite parinktį Apsaugoti katalogus „Slaptažodžiai“, pasirinkite savo padomenio aplanką ir pridėkite slaptažodį. Bandant pasiekti URL, jūsų naršyklėje pasirodys prisijungimo langas.

2. Sukurkite naują „Robots.txt“ failą

Antra, prieš paleidžiant SEO kontrolinį sąrašą, turite sukurti naują failą robots.txt.

 

Robots.txt failas yra būtinas prieš paleidimą, nes jis pateikia instrukcijas žiniatinklio robotams apie jūsų svetainę. Jei norite užkirsti kelią robotams gauti informaciją, turite įdėti šį kodą į savo žiniatinklio serverio aukščiausio lygio katalogą: User-agent: * Disallow: /„User-agent: *“ reiškia, kad jis taikomas visiems robotams, o „Disallow: /“ reiškia, kad jie negali aplankyti jokių puslapių svetainėje. Yra atvejų, kai robotai gali ignoruoti failą robots.txt. Jie gali nuskaityti jūsų svetainę dėl saugumo spragų. Taigi nebandykite slėpti informacijos. Kiti failo robots.txt kūrimo pavyzdžiai, atsižvelgiant į tai, kiek prieigos siūlote:

  • Suteikti visišką prieigą visiems robotams:

User-agent: * Disallow:

  • Išimkite visus robotus iš serverio dalies:

User-agent: * Disallow: /cgi-bin/ Disallow: /tmp/ Disallow: /junk/

  • Išskirkite vieną robotą:

User-agent: SingleBot Disallow: /

  • Leisti vieną robotą

User-agent: Google Disallow: User-agent: * Disallow: /

  • Išskirkite visus failus, išskyrus vieną

User-agent: * Disallow: /~john/folder/

  • Arba neleiskite visų neleistinų puslapių:

User-agent: * Disallow: /~john/cars.html Disallow: /~john/bicycles.htm 

 

 

Atsisiųskite svetainės pertvarkymo SEO kontrolinį sąrašą

3. Dabartinės paieškos sistemos metrikų palyginimas

Daugelis SEO specialistų atlieka svetainių auditą prieš bet kokius esminius pakeitimus. Kad neprarastumėte SEO pastangų, rekomenduojama palyginti dabartinį veiklos procesą. Galite palyginti savo variklio metriką su duomenimis prieš ir paleidę svetainę. „Google Analytics“ suteikia galimybę palyginti savo duomenis su geriausiais pramonės rezultatais. Jei nematote palyginamųjų duomenų, turėtumėte įgalinti šią funkciją. Pirmiausia turite prisijungti prie savo paskyros, tada pasirinkite skirtuką Administratorius, spustelėkite paskyros nustatymus (skiltyje „Paskyra“), pažymėkite žymimąjį laukelį Palyginimas ir išsaugokite. Atlikę visus veiksmus, galite pamatyti „Benchmarking“ informacijos suvestinę, panašią į kitą ekrano kopiją:

„Analytics“ palyginimas

Iš „Google“ galite išskleisti ir vizualizuoti šią metriką:

 

  • „Analytics“ skyriuje Palyginimas:
  • Seansai (ty seansų skaičius);
  • % Naujų seansų;
  • Nauji seansai (ty naujų vartotojų seansų skaičius);
  • Puslapiai / sesija;
  • Vid. Sesijos trukmė;
  • Atmetimo rodiklis.

4. Patikrinkite, ar jūsų serveris palaiko naują dizainą

Jei norite patikrinti, ar jūsų serveris palaiko naujienų dizainą, reikia patikrinti programinės ir aparatinės įrangos funkcionalumą. Programinės įrangos testavimas naudojamas patikrinti, ar programa veikia pagal projekto specifikacijas. Aparatinės įrangos testavimas apima tikrųjų serverio aparatinės įrangos komponentų sudėties patikrinimą.

Programinės įrangos funkcionalumo patikrinimas patvirtina, kad pagrindinės programos yra visiškai funkcionuojančios po lokalizavimo.

Svetainės pertvarkymo procese, kai pakeisite savo svetainę iš serverio į kitą su skirtingomis specifikacijomis, turėtumėte savo svetainę laikyti bandymo režimu, kol pamatysite, kad užduotys veikia tinkamai ir be klaidų: pagrindinės programos atsako į užklausas, parduotuvės užsakymai laiškų siuntimas / priėmimas vyksta be problemų. Pvz., Daugelyje pertvarkymų yra naujų įskiepių, tokių kaip „Woocommerce“ (skirta „WordPress“), kuriai reikia daugiau PHP atminties. Įsitikinkite, kad jūsų serveris gali tai tvarkyti.

5. Patikrinkite seną svetainę ir patikrinkite ją

Prieš paleidimą turėtumėte pradėti senos svetainės architektūros auditą, kad gautumėte išsamų vaizdą apie tai, kaip atrodo jūsų svetainės struktūra. Svetainės auditą galite atlikti naudodami daugybę įrankių. Keletą pavyzdžių galite rasti čia . Prieš atlikdami pertvarkymą ar perkėlimą, turite patikrinti savo svetainę, kad surinktumėte visus metaduomenis ir URL, kad nustatytumėte reikiamus koregavimus. „Screaming Frog SEO Spider“ yra svetainių tikrintuvas, kuris gali analizuoti, audituoti ir peržiūrėti jūsų svetainę iš SEO perspektyvos. Nemokama galimybė yra „Screaming Frog“ ir „Xenu Link Sleuth“ derinimas. „Xenu“ tikrina tik sugadintas nuorodas, tačiau galite įkelti nuorodų sąrašą į „Screaming Frog“, kuris siūlo neribotą tikrinimą, kai pateikiamas URL sąrašas. Norėdami užbaigti šį veiksmą – tikrinti ir atlikti svetainės auditą, turėtumėte atlikti kitus veiksmus:

  • Ištaisykite sugadintas nuorodas : turite patikrinti sugedusias vidines ir išorines gaunamas nuorodas ir tada jas visas ištaisyti.
  • Patikrinkite svarbius SEO elementus : patikrinkite, ar trūksta pavadinimų žymų, meta aprašymų, paveikslėlių alt aprašų
  • Naudokite unikalius pavadinimus : visi jūsų metaaprašymai, antraštės ir pavadinimų žymos turi būti unikalūs, todėl patikrinkite juos ir pataisykite tuos, kurie yra dubliuojami.

6. Sudarykite savo atgalinių nuorodų sąrašą

Jūsų gaunamos nuorodos yra vertingos; jie pritraukia lankytojus į jūsų svetainę ir padeda geriau įsitraukti į SERP. Sukūrus sąrašą su šiomis nuorodomis, tai bus atsarginė kopija. Tai bus labai naudinga, nes galite įrašyti savo atgalines nuorodas. Jei pakeisite savo domeną, pamatysite tik atgalines nuorodas, kurias gausite po paleidimo etapo. Norėdami pamatyti savo nuorodas, susikurkite „CognitiveSEO“ įrankio sąskaitą . Žemiau yra įrankio ekrano kopija su svetainės atgalinėmis nuorodomis.

Atgalinių nuorodų sąrašas „CognitiveSEO“

Lentelę galite pamatyti „InBound“ nuorodų analizės informacijos suvestinėje. Be antraštės stulpelių, kuriuos galite pamatyti paveikslėlyje (nuorodų būsena, nuorodų inkaro tekstas, nuorodų įtaka, tinklalapio tipas), iš didelio sąrašo galite pasirinkti, kurias kitas funkcijas ir metriką norite analizuoti. Sąrašo apačioje turite parinktį Eksportuoti į CSV. Spustelėkite jį, jei norite atsisiųsti dabartinių atgalinių nuorodų sąrašą.

7. Patikrinkite, ar nėra tuščių / tarpinių puslapių

Norėdami patikrinti, ar turite tuščių puslapių, galite naudoti tikrinimo programinę įrangą. „Screaming Frog SEO Spider“ įrankis yra puikus pavyzdys. Netinkama turėti tuščių puslapių, tačiau kartais taip nutinka, ypač kai sukuriate URL struktūrą TVS, pvz., „WordPress“. Tarpdurio puslapiai yra juodos kepurės SEO technika (kuri gali sunaikinti dabartines jūsų SEO pastangas), tačiau yra atvejų, kai tai vyksta be jūsų sutikimo. Pvz., Jei turite svetainę, kurioje siūlomos paslaugos pasaulinei rinkai, ir jūs turite tokio paties turinio puslapį „Paslaugos“ kiekvienam miestui, kuriam rizikuojate pakliūti į spąstus. Puslapiai, turintys panašų turinį ir vienintelis skirtingas elementas, yra miesto pavadinimas (pvz., „/ Services / new-york“, „/ services / chicago“, „/ services / miami“) turėtų būti pakeisti, pageidautina sudaryti į vieną puslapį, kuriame vartotojai išskleidžiamajame meniu gali pasirinkti savo miestą.

8. Patikrinkite, ar nėra likusių šablonų puslapių

Yra daugybė situacijų, kai svetainės savininkas pamatė šabloną internete ir norėjo būtent to. Visi šie iš anksto nustatyti šablonai turi savo unikalią struktūrą, su elementais, kuriuos galėjote naudoti, ir su elementais, kurių negalėjote. Jei per klaidą naudojote tokio tipo šabloną ir liko kitų šablonų, kuriuos jie galėjo lengvai sumaišyti ir nepastebimai perduoti kituose puslapiuose. Jei nenorite, kad taip nutiktų, patikrinkite, ar jūsų svetainėje nėra likusių šablonų puslapių. Nors jų nepastebėjote, paieškos sistemos pastebės.

 

 

Atsisiųskite svetainės pertvarkymo SEO kontrolinį sąrašą

9. Venkite ištrinti seną turinį

Senas turinys neturėtų būti ištrintas. Visi tam tikru metu rašė turinį, kuris galėtų šiek tiek patobulinti dabartį. Prisijungę galite rasti daugybę tinklaraščio įrašų, kurie pasibaigė. Užuot ištrynęs seną turinį, geriausia, ką dabar galėtum padaryti, yra jį patobulinti. Jūs netgi galite rasti būdų, kaip pakeisti savo turinį . Turinys yra pagrindinis SEO elementas. Jei ištrinsite dalį savo turinio, galėtumėte sukurti tinklaraštį, kuriame yra prieš vienerius ar dvejus metus. Tarsi ištrintumėte visą surinktą istoriją. Maža to, dėl to turinio gautų atgalinių nuorodų bus sugadintos nuorodos. Kadangi populiariausias turinys gali būti puiki nuorodų kūrimo strategija ir gali būti naudinga natūraliai paieškai, jūs nenorite viso to prarasti, ar ne?

Seni tinklaraščio įrašai ar straipsniai turėtų likti ten, kur yra.

Pasinaudokite senu turiniu. Lengviau patobulinti turimą turinį, nei parašyti visiškai naują turinį, rasti tinkamą raktinį žodį, pagal kurį galėtumėte jį reitinguoti ir optimizuoti.

10. Raktinių žodžių susiejimas / perplanavimas

Raktinių žodžių susiejimas yra raktinių žodžių tvarkymo būdas. Raktinių žodžių žemėlapį galite susikurti patys. Pažvelkite į paveikslėlį žemiau, kad pamatytumėte raktinių žodžių žemėlapio pavyzdį:

Raktinių žodžių žemėlapis

Šaltinis: http://www.practicalecommerce.com/wp-content/uploads/2014/08/KeywordMap.jpg

Pirmiausia sudarykite 100 aukšto rango puslapių sąrašą ir įdėkite juos į skaičiuoklę. Po to parašykite kiekvieno straipsnio raktinį žodį ir mėnesio paieškų kiekį (tai rasite Raktinių žodžių planavimo priemonėje ). Tada turite ištirti galimus kiekvieno puslapio raktinius žodžius. Parašykite kiekvieno raktinio žodžio mėnesio paieškų kiekį. Tai bus atspirties taškas, jei ateityje norėsite patobulinti, priskirti puslapiams raktinius žodžius ir optimizuoti istoriją. Rekomenduojama tai padaryti norint patvirtinti raktinių žodžių strategiją. Turėtumėte patikrinti aukšto rango straipsnių raktinius žodžius, kad geriau matytumėte paiešką, taip pat turėtumėte atsižvelgti ir į vietinę paiešką. 

11. Viena tema / raktinis žodis kiekviename puslapyje

Norėdami padidinti savo reitingą SERP, turite optimizuoti kiekvieną raktinio žodžio straipsnį. Jūsų reitingas priklauso nuo jo autoriteto ir aktualumo. Autoritetas suteikia stiprybių straipsniui, o tinkamumas pagrįstas puslapiais, kuriuos optimizavote pagal vieną raktinį žodį. Jei jūsų nukreipimo puslapis, svetainės turinys ir nuorodos atitinka jūsų raktinį žodį, tada tas puslapis yra aktualus. Kiekviename puslapyje patikrinkite, ar kiekvienam turiniui apibrėžėte pagrindinį raktinį žodį. Norėdami optimizuoti semantinį turinį, sutelkite turinį į vieną raktinį žodį ir jo variantą. Įsitikinkite, kad jūsų puslapiuose nėra daugiau nei vienos temos / raktinio žodžio viename puslapyje, kitaip atitinkamo raktinio žodžio autoritetas bus susilpnėjęs.

12. Tikrinkite savo turinį

Jei norite atlikti dalykus profesionaliai, visada turėtumėte patikrinti savo turinį. Korektūra gali būti varginantis darbas, tačiau geriau praleisti keletą papildomų valandų, kad įsitikintumėte, jog neparašėte to, kas greitai gali virsti fiasko. Kelyje galite naudoti įrankius, kad palengvintumėte procesą. Grammarly yra įrankis, kurį galite naudoti norėdami patikrinti gramatikos klaidų ar kitų rašymo trūkumų. Jis taip pat turi plagiato detektorių.

Žodžiai yra galingas įrankis, jei žinote, kad juos protingai derinti.

13. Tinkami paieškos varikliams URL

Turite patikrinti savo URL, kad patikrintumėte, ar į URL struktūrą įtraukėte užklausos parametrus. Tai yra URL su dinaminėmis užklausomis pavyzdys:

URL-structure-query-parametras

Šaltinis: http://3.bp.blogspot.com/-4ZilHEohMHE/Vpot9PAXBvI/AAAAAAAADE8/_31afn0kcRU/s1600/url-structure-query-parameter-2.jpg

„Googlebot“ sunku suprasti, apie ką yra URL. Lankytojams gali būti sunku ją išsaugoti arba naudoti kaip šaltinį. Be viso to, tai nėra estetiška. Pasinaudokite kitais patarimais, kaip patobulinti URL struktūrą ir padaryti ją patogesnę paieškos sistemoms:

  • vietoj to naudokite brūkšnelius (-) arba pabraukite (_);
  • padaryti jį trumpesnį;
  • naudoti raktinį žodį.

14. Patikrinkite anksčiau priklausiusį domeną

Kitas svarbus žingsnis išankstinio paleidimo svetainėje pertvarkant SEO kontrolinį sąrašą yra atlikti išsamią patikrą, jei įsigijote domeną, kurio galiojimo laikas pasibaigęs, arba tiesiog anksčiau turėtą domeną. Yra keletas svarbių papildomų veiksmų, kuriuos turėtumėte atlikti.

 

Pirmiausia turėtumėte perduoti „Search Console“ nuosavybės teises . Turite prisijungti prie „Search Console“ naudodami „Gmail“ adresą ir tada pridėti svetainės ypatybę. Tada turėsite vykdyti tas pačias instrukcijas, kurias darėte, kai patvirtinote savo pirmąją svetainės nuosavybės teisę. Po to gausite visus duomenis. Antras dalykas, kurį turite padaryti, yra patikrinti ankstesnio domeno atgalinės nuorodos profilį . Kaip jau minėjau anksčiau, galite naudoti pažintinį SEO „InBound Link Analysis“ įrankįpatikrinti naujo domeno atgalinės nuorodos profilį. Įrankyje galite pamatyti natūralias ir nenatūralias nuorodas. Kruopščiai patikrinkite nenatūralias nuorodas, kad sužinotumėte, ar jos yra susijusios su svetaine. Tada pašalinkite kenksmingus. Jei domenas yra visiškai naujas, patvirtinti atgalinės nuorodos profilio nebūtina. Jei tai yra domeno galiojimo laikas, kurio savininkas anksčiau buvo kažkas kitas, rekomenduojama patvirtinti atgalinės nuorodos profilį . Patikrinkite kitą įrankio ekrano kopiją, kad sužinotumėte, kur galite rasti nenatūralų nuorodų aptikimą:

Nenatūralus ryšių aptikimas

Trečias dalykas, kurį turėtumėte padaryti, yra imtis veiksmų prieš šlamštą atgalinės nuorodos profilį . Dar neturėtumėte uždaryti įrankio. Įveskite nenatūralų nuorodų naršyklę, filtruokite nuorodas, kad pamatytumėte tik tas, kurios pažymėtos nenatūraliomis ir įtariamomis etiketėmis. Patikrinkite kitą įrankio ekrano kopiją, kad pamatytumėte, kaip nenatūralus detektorius rodo kiekvienos nuorodos informaciją:

Įtariamų nuorodų pavyzdys

Jei gavote šį pranešimą: „Ši svetainė turi labai nenatūralų nuorodų profilį, ir tikėtina, kad„ Google “ją jau nubaus. Turėtumėte naudoti nuorodų naršyklę nenatūralioms nuorodoms pažymėti, jei norite atsisakyti arba pašalinti “, – radote labai nenatūralų nuorodų profilį. Tada galite paruošti atsisakymo failą tiesiai iš įrankio ir pateikti jį „Google“. Kai kurias nuorodas, pažymėtas kaip nenatūralias, galite pasirinkti pasilikti, jei žinote, kad jos yra natūralios. Įsitikinkite, kad perklasifikavote juos į natūralius. Taip pat galite pradėti rankiniu būdu bandyti pašalinti šlamšto nuorodas, susisiekdami su susiejančiomis svetainėmis ir paprašydami pašalinti nuorodą. Tai yra daug laiko reikalaujantis procesas, apie kurį bus priminta skyriuje „Paleidimas po paleidimo“. Tokiu atveju primygtinai rekomenduojame pasirinkti kitą domeną. Paskutinis veiksmas, kurį turite atlikti, yraišvalykite visus ankstesnius URL pašalinimus . Jei įsigytoje svetainėje buvo ankstesnis savininkas, turite patikrinti, ar neliko URL pašalinimo. Visi turi puslapį „apie mane“ arba „susisiekite su mumis“. Visų pirma turėtumėte atkreipti dėmesį į tuos puslapius. Prisijunkite prie „Search Console“ ir eikite į URL šalinimo įrankį . Žemiau esančiame paveikslėlyje galite pamatyti URL pašalinimo pavyzdį.

Pašalinkite URL iš „Search Console“

Šaltinis: http://www.seoofblog.com/wp-content/uploads/2016/10/paste-your-url.png

15. 301 URL susiejimas (parengti peradresavimo sąrašą)

Tai yra pats svarbiausias pertvarkymo žingsnis. Jei jūsų puslapių URL struktūra pasikeitė, ty iš .html į ne .html arba jei pašalinote „_“, užsirašykite juos į skaičiuoklę. Tokio tipo skaičiuoklės pavyzdį galite pamatyti kitame paveikslėlyje:

URL susiejimas

Šaltinis: https://disqus-cloudfront.s3.amazonaws.com/docs/spreadsheet-example.png

Viename stulpelyje turi būti senas URL, o kitame – naujas, atnaujintas URL. Įrankio, kuris gali jums padėti, pavyzdys yra textmechanic.co, kuris padės jums perrašyti ir rūšiuoti URL. Tai galite padaryti .htaccess faile, tačiau yra ir CMS papildinių, tokių kaip „WordPress“. Nemaišykite 301 su kanoninėmis žymomis, nes tai yra skirtingi dalykai. Kitas įrankio, kuriame galite atlikti URL susiejimą, pavyzdys yra tas, kurį siūlo „ Hubspot“ . Norėdami užbaigti šį veiksmą, turite atlikti kitus veiksmus:

  • Parašykite 301 peradresavimą : jei pasikeitė kai kurie URL, parašykite 301 peradresavimą iš senosios į naują versiją. Jei jūsų svetainėje yra naujas domenas, turite atkreipti dėmesį į savo peradresavimus. Būkite atsargūs, kad grandinė peradresuotų.
  • Suteikite prioritetą URL : pradėkite nuo vertingiausių URL. Svarbiausi yra tie, kurių srautas yra didesnis. Įveskite „Google Analytics“ į elgesio skiltį ir pamatysite „Visi puslapiai“. Yra dažniausiai pasiekiamų puslapių sąrašas. Sąrašą galite užsisakyti pagal puslapių peržiūras, unikalias puslapių peržiūras ir kitą metriką.
  • Jei įmanoma, naudokite TVS : CMS reiškia turinio valdymo sistemą. „WordPress“, „Joomla“ ar „Blogger“ yra tik keli TVS pavyzdžiai. Lengviau rašyti ir atlikti pakeitimus. Be to, TVS suteikia paprastą būdą gauti visų URL, kuriuose talpinamas svetainės turinys, sąrašą. Jei turite „WordPress“, galite įdiegti „Simple 301 Redirects“ papildinį, kad palengvintumėte procesą.
  • Patikrinkite URL serverio žurnale : patikrinkite, ar jūsų serverio žurnaluose nėra URL, kuriuose neseniai lankėtės bent kartą.
  • Įtraukti statinio turinio URL : URL reikia peradresuoti taip pat, kaip ir visą kitą svetainės turinį. Nepamirškite peradresuoti viso turinio, esančio senoje svetainėje, nesvarbu, ar tai susiję su paveikslėliais, vaizdo įrašais, pdf ar JS failais. Visas jūsų statinis turinys turi būti nukreiptas.
  • Nepamirškite ištrintų puslapių : jei ištrynėte nesusijusius puslapius iš senosios svetainės, turėtumėte juos nukreipti į tinkamiausią naujos svetainės turinį, kad neprarasite atgalinių nuorodų ir srauto, kurį gaunate iš to puslapio. Jei nerandate atitinkamo korespondento, eikite į pagrindinį puslapį. Nenukreipkite jų į nesusijusias vietas. Jūs rizikuojate prarasti srautą, jei lankytojai nemato kažko panašaus į originalų turinį. Jei sugrupavote 3 senus puslapius į vieną sudėtingesnį turinį, turėtumėte visus 3 senus URL nukreipti į naująjį.
  • Atnaujinkite savo failų ir vaizdų vidinius URL . Pakeiskite visų failų, kuriuos turėjote senoje svetainėje, senus URL su naujais URL. Norėdami lengviau rasti ir atnaujinti nuorodas, pasinaudokite anksčiau sugeneruotu URL susiejimu.

16. Pridėti / atnaujinti visas HTML anotacijas

HTML anotacijos arba HTML žymos yra naudojamos kaip speciali sintaksinių metaduomenų forma šaltinio kode. „Java“ anotacijos naudojamos klasėms, metodams, kintamiesiems, parametrams ir paketams. HTML komentarų atnaujinimas yra svarbus aspektas prieš paleidimą ar naujoje svetainėje, nes padedate „Google“ geriau suprasti jūsų svetainę. Atnaujinkite visus HTML komentarus kiekviename puslapyje esančiuose URL arba svetainės schemose. Norėdami atlikti šį veiksmą, turite:

  • Pridėti / atnaujinti rel = ”canonical” žymą : Kiekviename URL turėtų būti savaime nurodoma kanoninė žyma, išskyrus pagrindinį puslapį. Be to, jei turite daugiau puslapių, nukreiptų į tuos pačius raktinius žodžius, turėtumėte pasakyti paieškos sistemoms, kurį iš jų norite rodyti SERP, naudodami rel = ”canonical”. Pvz., Turite skirtingų spalvų marškinėlių produkto puslapį, o puslapis turi statinį turinį. Kiekvienai spalvai turėsite tinklalapį su tuo pačiu produktu ir tuo pačiu turiniu. Turėtumėte naudoti „rel = canonical“ žymą, kad nurodytumėte „Google“, kurią iš jų rodyti SERP.
  • Pridėti / atnaujinti rel = ”alternate” : turėtumėte naudoti žymą rel = ”alternate” hreflang = ”xyz”, kad paieškos rezultatuose būtų rodoma tinkama kalba arba regioninis URL. Pridėkite / atnaujinkite kalbos anotacijas, jei jūsų svetainėje yra daugiakalbiai ar daugiašaliai puslapiai.

Yra trys situacijų, kai turėtumėte naudoti žymą, pavyzdžiai. Jei turite vartotojo sugeneruotą turinį, pagrindinį turinį galite laikyti viena kalba ir išversti šabloną (naršymo ir poraštės sritis). Žymą galite naudoti tuo atveju, jei jūsų turinyje yra keli regioniniai variantai. Pvz., Turinį turite anglų kalba ir taikote pagal JAV, GB ir Airiją. Be to, kalbos anotaciją galite naudoti, kai jūsų svetainė yra visiškai išversta.

  • Pridėti / atnaujinti mobiliojo ryšio anotaciją : jei neturite interaktyvaus svetainės dizaino , bet vietoj to atskirame padomenyje (m.example.com) rasite mobiliojo ryšio versiją, turėtumėte naudoti nuorodą rel = ”alternate” media = ”handheld” . Pridėkite nuorodą rel = ”alternate” darbalaukio puslapyje, kad nukreiptumėte į atitinkamą URL mobiliesiems, kad „Google“ padėtų nustatyti jūsų svetainės mobiliesiems puslapių vietą. „Facebook“ naudoja šią žymą; m.facebook.com yra mobiliesiems skirtas URL.
  • Pridėti / atnaujinti rel = ”prev / next” : Nuorodą rel = ”prev / next” galite naudoti norėdami parodyti ryšį tarp komponentų URL puslapių serijoje. Pvz., Jei norite parodyti „Google“, kad turite susijusių puslapių, geriausia naudoti šį įrankį. Tarkime, kad parašote tris straipsnius 2016 m. Lapkričio 10 d., Gruodžio 1 d. Ir gruodžio 20 d. Žyma nurodo „Google“, kad jūsų dienoraščio įraše, kurį parašėte gruodžio 1 d., Ankstesnis įrašas buvo lapkričio 10 d., O kitas – 20 d. 2016 m. Gruodžio mėn.

17. Patikrinkite išorinį / vidinį susiejimą

Mattas Cuttsas, buvęs „Google“ interneto šlamšto vadovas, „Google“ gairėse citavo, kad puslapyje neturėtų būti daugiau nei 100 nuorodų. Nors 100 nuorodų riba niekada nebuvo baudžiamoji situacija, rekomenduojama, kad nuorodų skaičius puslapyje būtų mažesnis nei 100. Tai yra geros praktikos pavyzdys, tai nereiškia, kad reikia vengti SEO. Puslapiai, turintys daugiau nei 100 nuorodų, nebus baudžiami ar indeksuojami. Vietoj to, „Google“ pradeda ignoruoti nuorodas po tam tikro taško, o 100 barjerą viršijančios nuorodos neperduos domeno valdžios. Ar pagrindiniame puslapyje yra daugiau nei 100 išeinančių nuorodų? Apsvarstykite galimybę sumažinti. Be to, atkreipkite dėmesį, kad puslapiai su daugiau į juos nukreipiančių vidinių nuorodų paieškos sistemose laikomi vertingesniais svetainėje. Pabandykite dažniau susieti su svarbiais, tačiau išlaikykite tai.

 

 

Atsisiųskite svetainės pertvarkymo SEO kontrolinį sąrašą

18. Paruoškite seną ir naują svetainės schemą

Jei visiškai pakeitėte domenus, seną ir atnaujintą svetainės schemą „Search Console“ rekomenduojama pateikti iškart po to, kai perprojektuosite savo svetainę, kad „Google“ galėtų lengvai nustatyti peradresavimus. Padėsite paieškos varikliams greičiau tikrinti ir indeksuoti jūsų svetainę.

19. Patikrinkite mobiliųjų įrenginių suderinamumą

Tinkama mobiliesiems svetainė reiškia, kad tai HTML pagrindu sukurta svetainė, kurioje nėra „Flash“ turinio, ir ji pritaiko savo elementų plotį pagal ekrano, kuriame jis rodomas, plotį. Jei jūsų svetainė atrodo visiškai tokia pati kaip mobiliajame telefone, kaip darbalaukyje, ir jūs turite slinkti kairėn ir dešinėn, kad peržiūrėtumėte puslapio dalis, greičiausiai ji nėra optimizuota mobiliesiems įrenginiams. Norėdami sužinoti, ar jūsų svetainė atitinka reikalavimus, naudokite „Google“ pritaikytą mobiliesiems testą . Jei matote rezultatą, panašų į kitą nuotrauką, esate saugus.

Puslapis pritaikytas mobiliesiems

Jei ne, turite padaryti savo svetainę suderinamą su mobiliuoju.

20. Patikrinkite „PageSpeed ​​Insights“

„PageSpeed ​​Insights“ yra „Google“ sukurtas įrankis, padedantis žiniatinklio valdytojams pagerinti savo svetainės našumą. Įrankis siūlo pasiūlymus, kaip puslapius padaryti greitesnius, analizuojant tinklalapio turinį. Turėtumėte naudoti „Google“ „ PageSpeed ​​Insights “, kad nustatytumėte ir ištaisytumėte kuo daugiau klaidų. Žemiau galite pateikti analizuojamos svetainės rezultatų pavyzdį:

Greičio bandymo pavyzdys

Įvertinęs tinklalapio turinį, įrankis įvertina 100 balų. Iš šio vadovo galite sužinoti daugiau apie tai, kaip optimizuoti „Google PageSpeed“  . Yra keletas kitų įrankių, siūlančių įžvalgas apie puslapio įkėlimo greitį, pavyzdžiui, „  WooRank  “.

21. Patikrinkite vaizdo dydį

Daugeliu atvejų perprojektuojant yra didesni, gražesni vaizdai, kurie paprastai užima daug vietos. Jei dauguma jūsų vaizdų viršija 100 kb, jūsų svetainė bus įkeliama daug lėčiau. Be to, tai užims jūsų turimą prieglobos plano mėnesio srautą daug greičiau. Atminkite, kad visuose vaizduose turėtų būti aprašomoji „Alt“ žyma. Yra daugybė būdų suspausti vaizdus. Prieš naudodami internetinius įrankius, galite suspausti paveikslėlius, prieš juos įkeldami į savo svetainę. Arba galite įdiegti papildinį savo svetainėje, jei naudojate TVS platformą, pvz., „WordPress“ ar „Blogger“. Graži papildinio dalis yra ta, kad jūs turite galimybę suspausti paveikslėlius atskirai arba urmu.

22. Apsvarstykite AMP ir momentinius straipsnius

AMP reiškia „Accelerated Mobile Pages“. Tai elegantiškas ir paprastas būdas sukurti antrą savo puslapio versiją be visų papildomų dalykų, rastų darbalaukio versijoje. AMP rekomenduojama tinklalapiams, kuriuose nenaudojama pasirinktinė „JavaScript“, ir jis dažniausiai yra statiškas. Galite geriau optimizuoti savo svetainę naršyklėms mobiliesiems ir programoms. Be to, tinklalapiai, sukurti naudojant AMP, bus greitai pateikiami. Momentiniai straipsniaiyra mobilusis leidybos formatas, leidžiantis naujienų leidėjams pateikti interaktyvų turinį. Momentiniai „Facebook“ straipsniai iš anksto įkelia svetaines „Facebook“ programos fone, todėl vartotojams spustelėjus nuorodą, atrodo, kad svetainė tuoj pat įkeliama. Tai suteiks jums didžiausią pranašumą prieš konkurentus mobiliųjų naršyklių ir „Facebook“ programoje. Tai yra didesnis žingsnis, kuriam įgyvendinti reikia daugiau laiko.

23. Patikrinkite mikroduomenų diegimą (arba apsvarstykite galimybę jį pridėti)

Mikroduomenys yra naudingesni elektroninei prekybai ar receptų svetainei, tačiau taip pat naudinga juos turėti visų tipų svetainėse. Šiuo metu nėra galimybės masiškai to išbandyti, nes „Google“ nepateikia jokio įrankio API rakto, tačiau galite patikrinti formatą ir įsitikinti, kad kiekviename puslapyje jis yra tas pats. Savo mikroduomenis galite įdiegti vadovaudamiesi žymėjimo HTML, esančiu schema.org . Užtikrinsite aukštos kokybės naudotojo patirtį tiems, kurie žiūri jūsų skelbimus. Pagal „Google Merchant Center“ žinyną mikroduomenys įgalina dvi apsipirkimo funkcijas :

  • Automatiniai elementų atnaujinimai;
  • „Google“ skaičiuoklių prekybininkų centro priedas.

24. Patikrinkite slapukų įstatymą

Slapukų įstatymas yra privatumo įstatymas , reikalaujantis lankytojų sutikimo saugoti informaciją savo naršyklėje. Slapukas išsaugos prisijungimo informaciją jums ir pasiūlys jums individualizuotus tinklalapius, atsižvelgiant į jūsų elgesį svetainėje. Žemiau pamatysite įspėjamojo slapuko pranešimo pavyzdį:

Slapukų pranešimas

Patikrinkite, ar įdiegėte įspėjamąjį slapukų pranešimą. Jis turėtų būti aiškiai parodytas puslapio viršuje arba apačioje, iškart įėjus į svetainę.

25. Patikrinkite teisinės atitikties puslapius

Interneto įstatymai yra skirti apsaugoti vartotojus. Nenorite, kad pažeistumėte taisykles. Neigiama yra tai, kad negalėsite reklamuotis, jei neturite legalių puslapių. „Google“ reikalauja, kad jūs rodytumėte legalius puslapius, kad galėtumėte naudotis savo paslaugomis, tokiomis kaip „Analytics“ programinė įranga (kaip matote paveikslėlyje žemiau), „Google AdSense“, „Google Adwords“.

„Google Analytics“ politikos reikalavimai

Naudojimo sąlygos, privatumo politika, filialų komisijų atskleidimas yra tik keli teisinės atitikties puslapių pavyzdžiai.

26. Patikrinkite „Contact and About Pages“

NAP citatos (vardas, adresas, telefono numeris) turi būti tinkamai rodomos jūsų svetainėje. Be to, kad turėdami NAP citatas savo svetainėje, jūsų verslas yra teisėtas, tai padės jums optimizuoti SEO . Taip pat galite pridėti mikroduomenų prie NAP formato, kad gautumėte dar didesnį poveikį. Įsitikinkite, kad jūsų kontaktinės formos veikia ir ar yra puslapis apie. Todėl išvengsite bet kokių rankinių baudų. Kontaktinio puslapio, kuriame yra adresas, funkcinė kontaktinė forma ir telefono numeris, nebuvimas yra įspėjamasis ženklas apžvalgininkams rankiniu būdu.

 

 

Atsisiųskite svetainės pertvarkymo SEO kontrolinį sąrašą

27. Patikrinkite 404 puslapį

„Google“ rekomenduoja jums sukurti naudingą 404 puslapį. Jei lankytojai kartais pasiklysta arba pasiekia nuorodas, kurių nebėra, jie pamatys klaidos pranešimą 404. Turėtumėte naudoti šią situaciją kaip galimybę savo peradresavimo strategijoje ir nukreipti jas į kitą savo svetainės puslapį. Priešingu atveju rizikuojate juos prarasti. Suasmenintas 404 puslapis gali sumažinti atmetimo rodiklį. Tinkinto 404 puslapio pavyzdį galima pamatyti kitame paveikslėlyje:

klaida-404-james-bot-kognityvinis-seo

Sukurkite gerai atrodantį 404 puslapį. Yra daugybė variantų. Juokingas, profesionalus ar net vedantis 404 puslapis. 

28. Pašalinkite meta raktinius žodžius

„Google“ ir „Yahoo“ nebenaudoja meta raktinių žodžių kaip reitingavimo veiksnio. Nuo 2009 m. „Google“ paskelbė juos pasenusiais reitingavimo tikslais. Kita vertus, „Bing“ baudžia jūsų svetainę, jei įdėsite meta raktinius žodžius. Galite prarasti savo reitingą, nes „Bing“ tai laiko šlamšto signalu. Galite juos naudoti el. Prekybos svetainėse vidaus paieškos tikslais („Google Search Appliance“), bet priešingu atveju galite juos tiesiog pašalinti, nes jie nebus labai naudingi.

29. Dalijimosi mygtukai

Socialinių tinklų bendrinimo mygtukai yra svarbūs jūsų socialinės žiniasklaidos strategijai, nes jie vaidina svarbų vaidmenį pritraukiant srautą į svetainę. Jie gali lengvai padidinti žinomumą ir padidinti jūsų žinutes. Geros naujienos yra tai, kad jie yra labai universalūs ir gali būti įtraukti įvairiais unikaliais būdais . Galite juos įdėti ant savo straipsnio viršaus, kairėje ar dešinėje pusėje arba įrašo apačioje. Tai visiškai jūsų sprendimas. Galite pasirinkti, kur juos įdėti, atsižvelgdami į savo svetainės dizainą (arba jūsų tinklalapio dizainerio nuostatas), tačiau faktinės nuorodos rodo vietąyra gyvybiškai svarbus. Galbūt efektyviausi socialiniai mygtukai yra tie, kurie leidžia skaitytojams prisegti vaizdus einant. Jei jie dedami apačioje, kai kurie skaitytojai niekada ten nepasieks ir gali niekada nematyti bendrinimo mygtukų. Jūs turite juos įdėti taip, kad vartotojui nereikėtų palikti to, ką jis skaito.

socialinio dalijimosi mygtukai

Šaltinis: https://socialmediaweek.org/wp-content/blogs.dir/1/files/social-sharing-buttons.jpg

Įsitikinkite, kad jūsų turinį galima labai lengvai bendrinti socialinės žiniasklaidos platformose, kurios labiausiai tinka jūsų nišai. Galite greitai reklamuoti savo turinį ir pasiekti auditoriją.

30. Prenumeruoti mygtukai

Ar vartotojai gali lengvai užsiprenumeruoti jūsų įrašus jūsų tinklaraštyje? Kaip apie geriausius ar kitus nukreipimo puslapius? Prenumeratos mygtukų turėjimas yra svarbus būdas sukurti potencialius klientus. Įsitikinkite, kad mygtukai veikia. Priešingu atveju prarasite savo abonentus ir gali būti tokių, kuriuos galite pasiekti tik el. Paštu. Patikrinkite savo prenumeratos mygtukus ir atlikite bandymą, kad įsitikintumėte, jog viskas veikia sklandžiai.

PALEISTI

31. Vizualiai patikrinkite (išbandykite) savo naują svetainę

Kurdami svetainę turite galvoti apie prieinamumą. Ar jūsų svetainė prieinama daltonikui? Ar visi jūsų scenarijai bendradarbiauja? Jei vizualiai apžiūrėsite savo naują svetainę, pastebėsite klaidų, tokių kaip neteisingas tarpai, skirtingi šriftai, neteisinga spalva, netinkamas vaizdo plotis ir pan. „Adobe Dreamweaver CC“ turi įrankį, kurį galite naudoti norėdami išbandyti savo svetainės funkcijas ir gauti išsamią klaidų, kurias gali rasti, ataskaitą. Vizuali naujos svetainės apžiūra yra esminis žingsnis, kurį tikriausiai atlikote jau bent dešimt kartų. Dabar daryk tai dar kartą!

32. Paruoškite įspėjamąjį pranešimą

Pranešimai „Netrukus“ naudojami įvairių tipų svetainėms ir pramonės šakoms. Paleisdami svetainę, turite išbandyti ir patikrinti daugybę aspektų; Paruošti įspėjamąjį pranešimą yra vienas iš jų. Nenorite prarasti lankytojų, nes jie negali pasiekti jūsų svetainės ir nesupranta, kodėl? Žemiau galite pamatyti greito dizaino su skaitikliu pavyzdį:

Lipdukas netrukus

Yra daug būdų, kaip nukreipimo puslapyje sukurti gražius pranešimus „netrukus“. Kitas pavyzdys, kurį galite pamatyti žemiau:

Netrukus pritraukiama svetainėTik tuo atveju, jei kažkas negerai ir jūsų svetainės paleidimas užtruks ilgiau, nei tikėtasi, turėtumėte parengti įspėjamąjį pranešimą, kad vartotojai žinotų, jog jūs pertvarkote svetainę, kad būtų geresnė patirtis.

33. Sudarykite stebėjimo planą

Norėdami pamatyti savo padėtį ir išsikelti tikslus, turite turėti stebėjimo planą. Ar norėtumėte sužinoti, kurie puslapiai yra labiausiai lankomi? Kokie yra geriausi eismo šaltiniai? Nustatykite metriką ir toliau ją stebėkite, kad pamatytumėte savo atliekamus patobulinimus. Norėdami stebėti svetainės reitingą, naudokite pažintinį SEO įrankį. Naudokitės „Analytics“ ir stebėkite, ar srautas mažėja ir didėja, ir ką reiškia jūsų atmetimo rodikliai. Norėdami pamatyti našumą tose socialinės žiniasklaidos platformose, naudokite „Facebook Insights“ arba „Twitter Analytics“.

34. Stebėjimo kodų įdėjimas / perkėlimas

Norėdami stebėti metriką ir statistinius duomenis, turite susieti savo naują svetainę su skirtingomis paslaugomis, tokiomis kaip „Search Console“, Žymų tvarkytuvė, „Analytics“, „Bing Webmaster Tools“. Galite įdiegti „Assistant Tag“ į savo naršyklę, kad pamatytumėte, ar tinkamai įdėjote kodus į savo svetainę. Įterpkite trečiosios šalies stebėjimo programinės įrangos kodus. Apsvarstykite galimybę naujovinti į „Google“ žymų tvarkyklę ir „Universal Analytics“. Svarbiausi stebėjimo kodai, kuriuos turite įdėti į savo svetainę, yra šie:

  • „Search Console“ : vadovaudamiesi įrankyje pateiktomis gairėmis įdėkite kodą į savo svetainę, kad gautumėte duomenis į įrankį.
  • „Analytics“ / Žymų tvarkytuvė : nustatykite ir patvirtinkite „Analytics“. Sukūrę paskyrą, turite palaukti iki 24 valandų, kol duomenys bus rodomi ataskaitose. Vietoj to rekomenduojame naudoti „Google“ žymų tvarkyklę ir „Universal Analytics“.
  • „Bing“ žiniatinklio valdytojo įrankiai : yra trys būdai, kaip įdiegti kodą, ir mažiau veiksmų norint užregistruoti svetainę „Bing“, palyginti su „Google“.

35. Nustatykite „Analytics“ tikslus

Vienoje ataskaitų peržiūroje galite pamatyti ne daugiau kaip 20 tikslų. Jei norite stebėti daugiau, turite sukurti kitą tos nuosavybės rodinį. Negalite ištrinti tikslo, tačiau galite jį sustabdyti. Tikslą galite sukurti kaip kontaktinę formą, pasiūlymo užklausą, produkto prenumeratą, naujienlaiškio prenumeratą, atsisiuntimus, vaizdo įrašų paleidimus ir pirkinius. Gerai, kad turite tikslus, nes galite sekti savo IG. Kitame paveikslėlyje galite pamatyti, kaip nustatyti savo tikslus:

„Analytics“ tikslų pavyzdys

Nustatykite naujus svetainės tikslus, įtraukite į krepšelį, įsigykite ir pan. Turite tai padaryti dabar, kad stebėjimas prasidėtų iškart, kai tik svetainė bus aktyvi.

36. Laikas, kurį paleidi

Prieš priimdami bet kokį sprendimą, turite galvoti apie savo auditoriją. Kada jūsų svetainė sulaukia didžiausio srauto? Venkite paleisti naują interneto dizainą piko valandomis. Pageidautina, kad jį paleistumėte po vidurnakčio laiko juostoje, iš kurios ateina dauguma jūsų srautų. Be to, paleiskite jį, kai esate tikri, kad išbandėte elementus svetainėje.

37. Paskelbkite naują versiją

Jūs tai padarėte iki šiol. Giliai įkvėpk. Svetainės greitis yra geras, jūs esate „Google“ rodyklėje ir malonėje; turite viską, kas nustatyta nuo ALT teksto iki peradresavimų. Vis dėlto, bandymo svetainei panaudoję vietinį diegimą, pakatalogį, padomenį ar visą domeną, turite pradėti perkelti svetainę į tiesioginę versiją. Apsvarstykite galimybę suskaidyti jį į mažesnius žingsnius / skiltis, jei svetainė yra labai didelė.

38. Pašalinti slaptažodį

Nepamirškite pašalinti slaptažodžio, kurį nustatėte tinklalapio kūrimo versijai prieš paleidimą, kad būtų galima teisingai pertvarkyti SEO svetainę. Tai leis vartotojams ir tikrintuvams pasiekti jūsų naują svetainę.

 

 

Atsisiųskite svetainės pertvarkymo SEO kontrolinį sąrašą

39. Patikrinkite Robots.txt

Atnaujinkite ir patikrinkite failą robots.txt, kad įsitikintumėte, jog jis užblokuoja dalis, kurių nenorite tikrinti, ir kad ji netrukdo paieškos sistemos vorams tikrinti svarbių jūsų svetainės puslapių. Galite išbandyti „robots.txt“ su „Google“ bandytoju robots.txt . „Search Console“ pasirinkite patvirtintą nuosavybę. Tada būsite nukreipti į savo paskyrą, kad pamatytumėte, ar nėra klaidų ar įspėjimų. Jei neturite klaidų, prietaisų skydelis atrodys panašiai kaip kitame paveikslėlyje:

robots.txt bandytojas

40. Nustatykite 301 peradresavimą (be domeno keitimo)

Juk nenorite prarasti viso srauto iš senojo domeno? Svetainės perkėlimas nenaudojant peradresavimų yra didelė SEO klaida. Įsitikinkite, kad nustatėte visus 301 peradresavimą iš senų URL į naujus. Prieš atlikdami šį veiksmą turite patikrinti keletą dalykų:

  • Įdėkite 301 peradresavimo kodus : nustatykite 301 peradresavimą į kiekvieną modifikuotą URL, kad jis tiksliai nukreiptų į naują jo versiją. Tokiu būdu bet koks senas URL, kurį pamiršote atnaujinti, bus nukreiptas.
  • Pateikite svetainės schemos XML „Google“ : pateikite naują svetainės schemą „Search Console“, kad „Google“ atnaujintų puslapius. Tai automatiškai nustatys peradresavimus. Bus nukreiptas ir bet koks srautas, kurį sulauksite iš paieškos sistemų į senąją nuorodą. „Google“ tikriausiai atpažins naujus URL be svetainės schemos, tačiau ją pateikę padėsite pagreitinti procesą.
  • Pateikite svetainės schemą „Bing“ : kaip ir pateikėte svetainės schemą „Google“, turėtumėte ją pateikti „Bing Webmaster Tools“.
  • Patikrinkite našlaičių puslapius 404 : ištrinti puslapiai turėtų pateikti 404 klaidos pranešimą. Įsitikinkite, kad našlaičių URL tinkamai pateikia atsakymo į klaidą kodą 404 arba 410. Jei ne, pataisykite juos. Gera praktika šiuo klausimu yra individualizuoti 404 puslapį, kad jis atitiktų visą svetainę / prekės ženklą.
  • Patikrinkite tinkamumą : turėdami visiškai naują domeną, taip pat turėtumėte patikrinti kiekvieno peradresuoto URL informaciją. Senieji nenaudojami URL turi būti nukreipti į atitinkamas vietas. Jei naujojoje svetainėje yra puslapių, panašių į kai kuriuos iš senųjų, paprasčiau atlikti peradresavimą. Jei neturite kažko panašaus, senus URL turėtumėte nukreipti į pagrindinį puslapį, o ne į 404 puslapį. Niekada nenukreipkite į nesusijusias vietas.
  • Laikykite peradresavimus : stenkitės kuo ilgiau išlaikyti peradresavimus ir apsvarstykite galimybę juos išsaugoti amžinai. Negalite būti tikri, kai „Google“ tikrintuvas baigs darbą.

41. Nustatykite 301 peradresavimą (pakeitus domeną)

Jei visiškai pakeitėte savo svetainę ir nenaudosite to paties domeno, turėtumėte peradresuoti šakninį domeną ir atitinkamai kiekvieną puslapį. Patikrinkite kitus veiksmus ir įsitikinkite, kad tinkamai nustatėte 301 peradresavimą:

  • Nustatykite peradresavimo kodus : nustatykite serverio pusės peradresavimus (301 peradresavimo nurodymus) iš senų URL į naujus. Be to, adreso keitimo įrankis neveiks tinkamai.
  • WWW arba ne WWW : patikrinkite pageidaujamą naujojo domeno versiją (www ir ne www). Jei pažymėjote http://example.com, bet norite naudoti http://www.example.com, jis nebus rodomas sąraše, kol jo nepatvirtinsite.
  • Pateikite adreso pakeitimą : pateikite senosios svetainės „Search Console“ adreso pakeitimą (senojoje svetainės „Search Console“ spustelėkite viršuje dešinėje esančią krumpliaračio piktogramą). Adreso keitimo įrankis neveiks, jei tinkamai nenustatėte 301 peradresavimų. Kitame paveikslėlyje galite pamatyti, kokius veiksmus turite atlikti, kad tai padarytumėte:

„Google-Search-Console-Change-address“

  • Pateikite svetainės schemas „Google“ : tiek senąsias, tiek naujas anksčiau parengtas svetainių schemas pateikite „Search Console“ (paskirties vietoje / naujoje svetainės „Search Console“). Įrankyje pamatysite visas pateiktas svetainių schemas ir pateiktas svetainių schemas (kaip parodyta kitoje ekrano kopijoje)

 

„Google Sitemaps“ sąrašas

Šaltinis: https://yoast-mercury.s3.amazonaws.com/uploads/2015/02/gwt-sitemaps-listing-550 × 461.png

  • Pateikti svetainės schemą „Bing“ : pateikite naują svetainės schemą „Bing Webmaster Tools“. Peržiūrėkite kitą ekrano kopiją, kad sužinotumėte, kur pateikti failą „Bing Webmaster Tools“:

„Bing“ svetainių schemų sąrašas

  • Patikrinkite, ar nėra sugadintų nuorodų : patikrinkite, ar nėra sugadintų nuorodų (vidinių nuorodų, failų priedų ir vaizdų). Tam naudokite „Screaming Frog“ SEO vorą. Nemokamai atsisiųskite programinę įrangą supaprastinta forma.
  • Patikrinkite, ar nėra sugedusių CSS / JS : patikrinkite, ar nėra sugadintų CSS ir JS failų URL.
  • Laikykite peradresavimus : stenkitės kuo ilgiau išlaikyti peradresavimus ir apsvarstykite galimybę juos išlaikyti amžinai. Jums taip pat reikės senojo domeno nuosavybės teisės. Tai parduoti reiškia pažeisti visas senas atgalines nuorodas, nebent rankiniu būdu kreipiatės į kiekvieną žiniatinklio valdytoją ir paprašote pakeisti senąjį domeną nauju.

42. Peržiūrėkite „Search Console“ nustatymus

„Search Console“ yra puikus įrankis, kurį galite naudoti savo svetainėje. „Search Console“ nustatykite arba atnaujinkite visas naujas konfigūracijas. Norėdami užbaigti šį veiksmą, turėtumėte atlikti kitus veiksmus:

  • Nustatyti URL parametrus : Naudokite URL parametrus, kad pašalintumėte nepageidaujamas nuorodų kopijas iš paieškos variklio, kurį sukūrė paieškos parametrai, pvz., „/? Term = searchterm“. Šiuos parametrus turėtumėte rasti tikrindami. Jei jau užblokavote juos iš robots.txt ar kitų PHP taisyklių, jie nebus tikrinami.

Jei „Search Console“ matote šį pranešimą, esate saugus: „Šiuo metu„ GoogleBot “nekyla problemų dėl jūsų svetainės aprėpties, todėl jums nereikia konfigūruoti URL parametrų.“ Maile Ohye, „Google“ žiniatinklio valdytojų palaikymo komandos narys, kitame vaizdo įraše paaiškina, kaip sukonfigūruoti URL parametrus „Google Webmaster Tools“.

 

 

  • Nustatyti geografinį taikymą : nustatykite tarptautinį taikymą, kad galėtumėte taikyti pagal konkrečias šalis, jei norite tai padaryti. Norėdami tai padaryti, turite įdėti „hreflang“ žymas į savo svetainę. Jei vietoj to darote pertvarką ir planuojate taikyti pagal pasaulinę auditoriją, puslapio „Svetainės nustatymai“ išskleidžiamajame sąraše pasirinkite Neįtrauktas į sąrašą.

„Hreflang“ žymos yra svarbios ir jos leidžia paskirti konkrečios rinkos kalbinę versiją. Kitame vaizdo įraše Billas Huntas, „Back Azimuth Consulting“ prezidentas, paaiškina, kaip teisingai naudoti „hreflang“. Pvz., Jei turite daugiakalbę svetainę, žyma paieškos varikliams nurodo, kurią jūsų svetainės versiją rodyti, atsižvelgiant į vartotojo šalį.

 

 

  • Patikrinkite tikrinimo apribojimus : įsitikinkite, kad nėra tikrinimo apribojimų, kad „Googlebot“ galėtų laisvai tikrinti visus jūsų URL. Kaip matote kitame paveikslėlyje, turite pažymėti „Leisti„ Google “optimizuoti mano svetainę“, o ne „apriboti didžiausią„ Google “tikrinimo greitį“.

Svetainės nustatymai-paieškos konsolė

43. Atsisakyti failų

Yra daugybė situacijų, kai reikia įkelti atsisakymo failą. Jei į seną svetainę įkėlėte atsisakymo failą, turite jį įkelti į naują svetainę. Be to, jei įsigijote naują domeną ir sužinojote, kad jo nuorodos profilis yra šlamštas, įkelkite anksčiau sukurto atsisakymo failą skyriuje „Prieš paleidimą“. Naudodami „CognitiveSEO“ galite nusiųsti failą tiesiai iš įrankio ir įvertinti kiekvieną nuorodą.

44. „Reindex“ svetainė iš „Search Console“

Tai, ko jūs tikriausiai norite dabar, yra „Google“ indeksas ir visi natūralaus srauto bei SEO reitingai yra saugioje vietoje. Kadangi pakeitėte domeną, turėtumėte jį indeksuoti iš naujo. Tai galite padaryti naudodami „Search Console“ paskyrą. Eikite į meniu „Tikrinimas“> „Gauti kaip„ Google “, įveskite domeną ir spustelėkite„ Iškviesti “. Radę svetainę, spustelėkite Prašyti indeksavimo. Patikrinkite „captcha“ ir spustelėkite „Eiti“. Žemiau turite įrankio ekrano kopiją:

Žiniatinklio valdytojo įrankiai pateikiami kaip „Google“

45. Pažymėkite svetainės paleidimą „Google Analytics“

Naudokite „Google Analytics“ anotacijas, kad pažymėtumėte svetainės pertvarkymo paleidimą. Tokiu būdu galėsite lengvai prisiminti ateityje, kai įvyko pertvarkymas. Kitame paveikslėlyje pamatysite, kaip pridėti anotaciją „Google Analytics“ bet kurioje ataskaitoje, kurioje norite rodyti informaciją, atsižvelgdami į didelius pokyčius savo svetainėje.

„Google Analytics“ anotacijos

Aukščiau pateiktas pavyzdys yra naujo dizaino svetainė. Pasirinkite datą, kada paleidote naują svetainę ir pradėjote stebėti duomenis.

PASKELBIMAS

46. ​​Patikrinkite „Search Console“ klaidas

Patvirtinkite pranešimus iš „Search Console“, kad sužinotumėte, ar gavote ką nors naujo. Patikrinkite kiekvieną meniu skyrių ir pažiūrėkite, ar viskas gerai, ar turite klaidų ar kitų įspėjimų, kuriais turite pasirūpinti. Paleidus svetainę rekomenduojama atlikti apžvalgą, nes galite rasti klaidų, kurios iki tol nebuvo pasirodžiusios. Stebėkite juos ir taisykite, kai jie išeina.

47. Patikrinkite naują svetainę ir patikrinkite ją

Po poros mėnesių patikrinkite naują svetainę ir patikrinkite, ar išsprendėte visas problemas. Kaip ir prieš paleidimą, turite atlikti naujos svetainės auditą. Naudokite tokius įrankius kaip „kognityvus SEO“, „Moz“, „Woorank“ ir net „Google Search Console“, kad sukurtumėte reikšmingus duomenis. Sėkmės atliekant tolesnius jūsų SEO svetainės pertvarkymo veiksmus!

48. Palyginkite rezultatus

Po svetainės audito turėtumėte palyginti indeksuotų nuorodų skaičių ir rezultatus. Tikrinamų puslapių skaičius turėtų sutapti su senąja svetaine, atsižvelgiant į tai, kad neištrynėte ir nepridėjote jokio turinio. Ieškokite neužfiksuotų klaidų, tokių kaip trūksta pavadinimų, aprašų, „Alt“ žymų ir kt.

49. Patikrinkite savo serverio žurnalus

Patikrinkite savo serverio žurnalus, kad nustatytumėte sugadintus puslapius. Galite lengvai pastebėti srautą, kuris teka iki 404 puslapių. Norėdami patikrinti, ar jūsų svetainėje yra serverio žurnalų klaidų, turite atidaryti savo interneto naršyklę ir prisijungti prie savo prieglobos paskyros „cPanel“, tada slinkite žemyn puslapyje, kol rasite „Logs“ skyrių. Patikrinkite piktogramą „Error Log“ ir pamatykite klaidų pranešimus.

 

 

Atsisiųskite svetainės pertvarkymo SEO kontrolinį sąrašą

50. Atnaujinkite socialinės žiniasklaidos svetainės URL

Jei pakeitėte savo domeną, turėtumėte greitai atnaujinti naują savo svetainės nuorodą trumpo aprašymo skyriuje apie savo verslą socialiniuose tinkluose. Taip pat galite pabandyti peradresuoti kai kuriuos iš populiariausių įrašų, jei jie vis dar sulaukia teigiamų įvertinimų / bendrinimų / peržiūrų.

51. Derinkite socialinės žiniasklaidos dizainus su svetaine

Apsvarstykite galimybę pertvarkyti savo socialinės žiniasklaidos viršelius ir profilio nuotraukas, kad jie atitiktų naująją svetainę. Jei kuris nors iš jūsų sekėjų pasiekia interneto svetainę per jūsų socialinę žiniasklaidą, jie tikisi pamatyti kažką panašaus. Tai gali turėti įtakos atmetimo rodikliui. Galite pakeisti profilio nuotrauką ir viršutinę reklamjuostę arba pasirinktinį pasveikinimo puslapį (jei turite ką nors panašaus), kad jie atitiktų naują jūsų svetainės dizainą. Ši taisyklė taikoma ir skelbimų dizainui bei kitiems vaizdams, kuriuos naudojate socialiniuose tinkluose.

52. Kruopščiai stebėkite savo svetainę

Bent ateinančius du mėnesius stebėkite savo svetainę. Atkreipkite dėmesį, jei pastebite peradresavimo rodiklio, konversijų rodiklio ir svetainėje praleisto laiko patobulinimus. Išbandykite savo svetainės elementus, patikrinkite nuorodas, patikrinkite puslapius, prenumeratos formą. Jei turite elektroninės prekybos svetainę, turite pamatyti, ar užsakymo ir mokėjimo procesas vyksta sklandžiai.

53. Patikrinkite indeksuotų puslapių skaičių

Galite įvesti „site: yourdomain.com“ sistemoje „Google“, kad pamatytumėte, kiek jūsų URL buvo indeksuota. Žemiau galite pamatyti pavyzdį:

Indeksuotų „Google“ puslapių skaičius

„Google“ matomų rezultatų skaičius yra gana tikslus.

54. Įsitikinkite, kad visi norimi puslapiai yra indeksuojami

Naudodami atliktą tikrinimą patikrinkite, ar svarbiuose puslapiuose nėra kokių nors konkrečių „noindex“ nustatymų. Jei savo puslapiuose turite žymą „noindex“, ji užblokuos paieškos variklių žiniatinklio tikrintuvus nuo indeksavimo jūsų svetainės puslapyje. Žyma dedama į skyrių ir atrodo taip:„Noindex“ kodasarba„Noindex“ kodas „Google“

55. Stebėkite indeksuotų URL talpyklos datą

Norėdami rasti šią informaciją, naudokite operatorių „cache: yourdomain.com“. Pamatysite savo svetainės versiją. Jei talpyklos duomenys dažnai atnaujinami, tai reiškia, kad „Googlebot“ mėgsta jūsų svetainę. Jei talpyklos data yra labai sena, gali kilti indeksavimo problemų. Įsitikinkite, kad atlikote visus ankstesniuose skyriuose nurodytus veiksmus.

56. Išvalykite naują domeną

Jei prieš paleidimą pateiktame kontroliniame sąraše pastebėjote, kad naujame domene yra nepageidaujamų ankstesnio savininko atgalinių nuorodų, apsvarstykite galimybę jas išvalyti rankiniu būdu. Tai procesas, kuris jums užtruks šiek tiek laiko, tačiau jei tikrai norite to domeno, turite išvalyti visas nenatūralias nuorodas, nes jos pakenks jūsų svetainei. Prisijunkite prie pažintinio SEO įrankio, kad patikrintumėte atgalinės nuorodos profilį ir pastebėtumėte nuorodas.

57. Atnaujinkite atgalines nuorodas

Jei atlikote URL pakeitimus arba pakeitėte domeną, apsvarstykite galimybę pakeisti kai kurias svarbiausias atgalines nuorodas nuo nukreipimo į seną URL / domeną į nukreipimą į naują URL / domeną. 301 peradresavimas vis tiek perduos nuorodos vertę, tačiau juos atnaujinę ateityje galėsite lengviau stebėti atgalines nuorodas. Norėdami tai padaryti, galite naudoti pažintinio SEO įrankio sugeneruotą sąrašą prieš paleidimą kontroliniame sąraše.

58. Patikrinkite ir palyginkite paieškos srautą

Kiek paieškos srauto turite, palyginti su ankstesne svetainės versija? Norėdami palyginti rezultatus, naudokite „Analytics“ ir „Search Console“ duomenis. Jei pakeitėte domeną, prieš paleidimą reikia eksportuoti duomenis į CVS failą ir palyginti juos su dabar turimais duomenimis. Jei nepakeitėte domeno, galite palyginti duomenis tiesiai iš „Google Analytics“. Žiūrėkite žemiau pateiktą paveikslėlį, kad suprastumėte, kaip:

„Google Analytics“ palygina duomenų pavyzdį

Pasirinkite laikotarpį prieš paleidimą, tada pasirinkite laikotarpį po paleidimo, kad pamatytumėte skirtumus. Taip pat galite palyginti duomenis „Search Console“. Peržiūrėkite kitą ekrano kopiją, kad suprastumėte, kur galite pasirinkti duomenų palyginimo parinktį:

„Search Console“ palyginkite duomenis

Galite pasirinkti palyginti norimo laikotarpio duomenis.

59. Palyginkite savo SEO matomumą

Patikrinkite savo SEO matomumą, ar nėra kritimų ar prieaugio. Norėdami stebėti SEO matomumo raidą, naudokite kognityvų SEO įrankį. Žemiau turite įrankio ekrano kopiją su SEO matomumo grafiku:

SEO matomumas

Ši metrika padeda lengvai nustatyti rinkos tendencijas ir skaitmeninės rinkodaros strategijas, neatsižvelgiant į tai, ar jos yra tam tikro rinkodaros automatizavimo metodo, ar bet kurio kito. SEO matomumas apskaičiuojamas pagal milijonus raktinių žodžių, kurie yra stebimi „Google“, jų svarbą ir srauto apimtį bei visus pakilimus ir nuosmukius galima lengvai susieti su „Google“ algoritmų atnaujinimais. 

 

Išvada

 

Turite nepamiršti, kad svetainės pertvarkymas yra didelis žingsnis ir tai yra ne tik kelių spalvų pakeitimas. Tai reiškia daugybę techninių dalykų, pradedant domenų vardais, pasikartojančiu turiniu, xml svetainės schema, „Google“ algoritmais, peradresuojant grandines, ploną turinį, greitį ir našumą iki dažniausiai pasitaikančių seo klaidų, tokių kaip „h1“ žymos ar pavadinimas ir meta aprašymas.

 

Visada turėtumėte išsaugoti duomenis prieš paleidžiant didelę svetainę ir po jos, kad galėtumėte palyginti ir pastebėti galimas svarbiausias SEO klaidas. Ir net jei jūsų svetainė veikia tiesiogiai ir viskas yra labai sėkminga SEO, prieš gerdami šampaną iš pergalės, dar kartą pasidomėkite, ar viskas gerai ir ar jūsų „naujai“ esanti svetainė nepraranda paieškos sistemų reitingų.

 

Dienos pabaigoje visi žinome, kad tai nėra tik paieškos sistemos optimizavimas, „Google“ ir „Bing“ bei jų algoritmai. Reikėtų tinkamai pertvarkyti ar perkelti visų verslų siekius: vartotojų nepasitenkinimą. Galų gale mes visi žinome, kad tai nėra tik paieškos optimizavimas, „Google“ ir „Bing“ bei jų algoritmai. Reikėtų tinkamai pertvarkyti arba perkelti galutinį viso verslo siekį: vartotojų nepasitenkinimą. Norėdami užtikrinti geriausius rezultatus savo vartotojams, mes nuoširdžiai rekomenduojame atsisiųsti visą svetainės pertvarkymo kontrolinį sąrašą ir, kai taip yra, naudokite keletą SEO įrankių, kurie jums padės. Šis svetainės pertvarkymo kontrolinis sąrašas nėra pradedančiųjų vadovas, tačiau jį lengvai gali naudoti pramonės atstovai, pradedant nubaisais, baigiant SEO profesionalais ar tiems, kurie nenori, kad jų SEO srautas sumažėtų.  

Paskelbta
Kategorijos SEO

Įrašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *