Šnipinėti konkurentus

Nesvarbu, kokį verslą turite, visada bus konkurencija. Net jei esate savo srities lyderis arba esate tik pradedantis verslas, visada turėtumėte atidžiai stebėti konkurentus. Lengva pasakyti, sunku padaryti, tiesa?  

 

Internetiniame pasaulyje kai kurie gali ginčytis, kad ši užduotis yra lengvesnė, nes viskas yra tik už vieno paspaudimo ir yra tiek daug įrankių, kad galėtumėte šnipinėti jūsų konkurentus. Aš galėčiau būti, bet jei nežinai, ko ieškoti, o dar svarbiau, ko ieškoti, viskas veltui.

 

Šiame pranešime mes spręsime šešis unikalius ir lengvai įgyvendinamus procesus, kad šnipinėtume jūsų konkurentus. Tokiu būdu jūs tiksliai žinosite, ką daro jūsų oponentas, ir išsiaiškinsite geriausius būdus, kaip aplenkti konkurentus, naudodamiesi geriausiomis analizės priemonėmis. 

 

6 unikalūs procesai, skirti šnipinėti jūsų konkurentus

 

Yra įprastas verslo pasakymas, kuriame teigiama, kad daugiau jėgų turėtumėte skirti savo verslo tobulinimui, o mažiau – kitų stebėjimui. Nors tai tiesa, kai kalbama apie veiksmus neprisijungus, mes manome, kad būtina atlikti konkurencingą tyrimą, kad būtų galima atlikti dalyvavimą internete.

Pagalvokite tik apie tai, kad jei jūsų populiariausių raktinių žodžių paieškos pagal organinę paiešką nepatenka į dešimtuką, jūsų galimybės bendrauti su potencialiais klientais yra gana menkos. O jei esate tarp tų 10 geriausių, kas yra kiti 9 pagal tuos pačius raktinius žodžius kaip jūs?

 

Veiksmingi žingsniai šnipinėjant konkurentus

 

Kokias strategijas naudojo jūsų konkurentai, kokius verslo planus jie įgyvendino ir kokius procesus jie įdiegė anksčiau, kad ten patektų? Šie veiksmai gali suteikti jums puikių įžvalgų apie tai, kas jūsų pramonėje veikia ir kas ne.

 

Mes parašėme dar vieną tinklaraščio įrašą, kuriame pateikiame jums išsamią informaciją apie kai kuriuos konkurentų šnipinėjimo būdus pagal knygą. Tai, ką mes jums bandome pateikti šiame tinklaraščio įraše, yra efektyviausi ir lengviausiai įgyvendinami „šnipinėjimo“ žingsniai: 

 

  1. Nustatykite ir klasifikuokite savo konkurentus
  2. Ieškokite konkurentų pranašumų praeityje
  3. Pralenkite savo varžybas atlikdami kiekvieną jų žingsnį
  4. Nustatykite augimo galimybes savo konkurentų socialinės žiniasklaidos strategijoje
  5. Atraskite savo konkurentų SEO strategiją, kad būtumėte vienas žingsnis į priekį
  6. Nuolat stebėkite konkurentus, kad juos viršytumėte

 

1. Nustatykite ir klasifikuokite savo konkurentus

Kas yra jūsų konkurentai? tai yra pirmasis klausimas, į kurį turėtumėte ieškoti atsakymų. Be šios gyvybiškai svarbios informacijos jūs negalite tęsti savo konkurencijos analizės. Norėdami atrasti savo konkurentus, turėtumėte nepamiršti kelių dalykų – jums nereikia kurti išsamaus sąrašo su visomis varžybomis. Jums tereikia pasirinkti svarbiausius konkurentus, kuriuos norite stebėti.

Atminkite, kad konkurentų pasirinkimas vyksta ne per SEO. Norėdami juos identifikuoti, turite naudoti savo žinias ir kompetenciją savo nišoje.

Taip pat svarbu, priklausomai nuo pramonės, klasifikuoti konkurentus. Turėtumėte suskirstyti juos į dvi pagrindines kategorijas:

  • Tiesioginiai konkurentai – čia išdėstysite svarbiausius konkurentus, kurie priklauso tai pačiai kategorijai kaip ir jūs. (jie dar vadinami prekės ženklo konkurentais). Paprastai jie turi produktų, panašių į jūsų.
  • Netiesioginiai konkurentai – įmonės, kuriančios produktus / paslaugas, kurie gali pakeisti jūsų. Jie taip pat svarbūs, nes konkuruojate dėl poreikio patenkinimo, o ne dėl produkto pardavimo. Nežiūrėkite į tai, kokį produktą / paslaugą teikiate, bet į problemą, kurią sprendžiate klientui.

Neturėtumėte sutelkti dėmesio į raktinių žodžių konkurentus. Nenorite slidinėti šiuo slidžiu šlaitu, nes jūs galų gale ieškosite begalės laimės, kuri jūsų įmonei kainuos daug išteklių. Galų gale galite konkuruoti su šimtais konkurentų svetainių. Galų gale turėtumėte turėti ne daugiau kaip 10 konkurentų, susijusių su jūsų niša, sąrašą.

Prisiregistruokite gauti išskirtinius SEO patarimus ir atvejų tyrimus

Gaukite nemokamų SEO strategijų, kurias galite naudoti norėdami padidinti savo svetainės srautą ir padidinti konversijų skaičių.

2. Ieškokite konkurentų praeities evoliucijos pranašumų

 

Paprastai galimas ateities strategijas rasite pažvelgę ​​į praeities pokyčius. Ankstesnių internetinių sąveikų duomenys yra svarbiausias atspirties taškas. Supratę ankstesnius sprendimus dėl savo strategijų, šiek tiek paaiškėja, kas jiems suteikė pranašumų ar kas pasuko atgal.

 

Galite ieškoti visų rūšių duomenų. Kaip žmonės kalbėjo apie jūsų konkurentus. Kokie buvo jūsų konkurentų lūžio taškai laiku ir kaip žmonės su jais susiejo.

 

Taip pat galite pamatyti, į ką labiausiai sutelkė dėmesį jūsų konkurentai. Norėdami tai padaryti, turėtumėte greitai paleisti keletą atgalinių nuorodų naršyklės ataskaitų ir patikrinti jų saito greitį. Aš visada tai darau norėdamas suprasti, ar svetainė vis dar populiarėja ar prarado susidomėjimą savo vartotojais.

 

Mėnesinį nuorodos greitį galima skaityti kaip svetainės tendenciją. Jei dėl vienų ar kitų priežasčių žmonės nustoja susieti su jūsų svetaine, tai gali reikšti, kad jūsų verslas ar jūsų konkurentų verslas nebėra toks „įdomus“.

 

Nuorodos greičio pavyzdys

 

Kita gera priemonė šnipinėti ir stebėti konkurentus būtų „ Alexa“ . Galite pamatyti savo konkurentų raidą laike ir kokias stipriąsias jų sritis. Į kokius raktinius žodžius jie orientuojasi reitinguodami.

 

Peržiūrėdami konkurentų raktinius žodžius, ieškodami natūralių ir mokamų rezultatų, galite gerokai padidinti savo SEO ir PPC buvimą. – Alexandra Tachalova , skaitmeninės rinkodaros konsultantė

 

Galiausiai galite pamatyti, iš kur ateina jų srautas ir ką jie nori aplankyti. Šios technikos naudojimas padės atlikti išsamią konkurentų analizę.

 

„Alexa“ svetainės paieškos sistema

 

 

3. Pralenkite savo varžybas atlikdami kiekvieną jų žingsnį

Nesidrovėkite sekti konkurentų svetaines! Galite šnipinėti savo konkurentus, analizuoti jų svetainę ir jų pasiūlymus. Tai reiškia, kad norite ateiti pasiruošę kovai ir … būkite tikri … jie irgi tai daro. Atmetus nepagrįstą gėdą, turėtumėte eiti ir pabandyti patirti jų reklaminius pasiūlymus kiekvieną kartą, kai tik jie pasirodys.

Visame internete galite rasti daugybę stebėjimo įrankių su skirtingomis funkcijomis, tokiomis kaip raktinių žodžių tyrimas, žiniasklaidos stebėjimas, konkurentų skelbimų stebėjimas, žiniatinklio reitingai ir pan. 

Yra daugybė svarių priežasčių pamatyti, ką daro konkurentai. Galite sužinoti, ar konkurentai daro ką nors geriau nei jūs, ir kaip jūs galite tai suderinti, ir patobulinti savo planus įveikti varžybas, remiantis duomenimis, o ne prielaidomis. – Chrisas Kilbournas , „TOFU Marketing“ generalinis direktorius

Gerai, tai gali būti ne pats ortodoksiškiausias metodas, tačiau jis pasiteisina:  

Sukurkite netikrą asmenį ir prisiregistruokite gauti jų naujienas ir naujienlaiškius, kad sužinotumėte apie jų bendravimo stilių ir jų reklamas. Kuo jų pasiūlymai skiriasi nuo jūsų pasiūlymų ir kaip jie bando sukurti savo produkto / paslaugos vertę. Sukurkite įvairias paskyras jų sistemoje, kad suprastumėte jų vartotojų srautus. Pažiūrėkite, kokia intuityvi yra jų sistema, palyginti su jūsų.

Kitas dalykas, kurį turite padaryti, yra susisiekti su jų palaikymo komanda, kad suprastumėte, kaip jie elgiasi su klientais, taip pat geriau įveikti konkurentus.

 

4. Nustatykite augimo galimybes savo konkurentų socialinės žiniasklaidos strategijoje

 

Verta atidžiai stebėti socialinės žiniasklaidos strategijas. Jei jie pritaikė sėkmingas strategijas, tikrai verta išsiaiškinti, kuriose platformose jie yra labai populiarūs. Būtina rasti tinkamą socialinį tinklą, kuriame jūsų tikslinė auditorija yra imliausia, todėl žinosite, kur nukreipti savo pastangas.

 

Turite žinoti, kad tinkamo bendravimo per socialinę žiniasklaidą kanalas dažniausiai naudojamas bandymų ir klaidų būdu. Taigi, kodėl gi ne įsisavinus šią informaciją iš konkurentų praeities patirties. Galite sužinoti keletą įžvalgų, kurių net jie patys nepastebėjo.

 

„cognitiveSEO“ yra socialinio turinio stebėjimo įrankio pavyzdys, be kitų išsamių duomenų analizės funkcijų, kurias jis turi. Tiesiogiai naudodamiesi įrankiu, galite pastebėti turinio rinkodaros strategijas, kurios veikia jūsų nišoje, tikrinti turinį naudodamiesi socialinių akcijų galia ir pastebėti savo svetainės stipriąsias ir silpnąsias puses, naudodamiesi palyginimu.

 

 

Prekės ženklai , puiki „Google Alerts“ alternatyva, yra dar vienas įrankis, leidžiantis realiuoju laiku stebėti kiekvieną konkurentų socialinį paminėjimą atliekant individualią analizę. 

 

Prekės ženklų pavyzdys

 

Vertingi duomenys, kuriuos gaunate atskleidę konkurentų socialinės žiniasklaidos strategijas, gali jums labai padėti. Galite praleisti proceso „bandymai ir klaidos“ dalį. Turite suprasti tinklus ir svarbią metriką.

 

Pažiūrėkite, koks turinys yra labiausiai bendrinamas ir koks turinys veikia tam tikrame socialiniame tinkle.

 

Tai dar vienas svarbus jūsų užklausos aspektas, nes jis jums pasakys, ar turėtumėte sutelkti dėmesį į teksto, nuotraukų, nuorodų ar vaizdo įrašų turinio tipą. Neskubėkite ir supraskite, kas yra jų pasekėjai ir iš kur jie ateina. Tai būtina jūsų sėkmei, nes galų gale jūs turite beveik tą pačią tikslinę auditoriją.

5. Atraskite konkurentų SEO strategiją ir būkite vienas žingsnis į priekį

 

Kai tiksliai nustatysite savo konkurentus ir atliksite tyrimus apie jų pasiūlymus ir socialinės žiniasklaidos strategijas, turėsite sužinoti apie jų SEO metodą. Pradėkite nuo visiško atgalinio audito jų svetainėje ir ištraukite svarbiausią informaciją.

 

Norėdami suprasti jų nuorodų kūrimo strategijas, turite atsižvelgti į viską nuo nuorodų į inkarinius tekstus pradžios. Nuorodų pradžia gali suteikti jums galingos informacijos apie domeno įtaką, o inkaro tekstas padeda „Google“ suprasti, kas yra ta nuoroda.

 

Taip pat labai svarbu žinoti, ką darysite su savo konkurenciniais duomenimis. Pakeisti visą savo strategiją vien todėl, kad konkurentas randa ką nors kita, nėra daug prasmės. – Johnathanas Dane’as, „KlientBoost“ įkūrėjas

 

Štai kodėl jūs turite stebėti atgalines nuorodas ir ieškoti konkurentų raktinių žodžių galimybių. Norint atskleisti konkurentų atgalines nuorodas, jums reikia nuorodų ieškotojo. Norėdami greitai peržiūrėti konkurentų svetaines, galite naudoti „Site Explorer“. Svetainės našumą galima paprasčiausiai išmatuoti naudojant „Site Explorer“. Žemiau esančiame paveikslėlyje galite pamatyti, kokia informacija rodoma: nuorodos, reitingai, inkarų tekstai ir daugelis kitų.

 

„Site Explorer“

 

Sudėtingesnę atgalinių nuorodų analizę galima rasti kognityviame SEO atliekant gaunamų nuorodų analizę . Malonu tai, kad galite rasti įvairios informacijos apie jūsų arba jūsų konkurentų gaunamą nuorodą. Konkurentų analizės ypatybės taip pat leidžia sužinoti, kokias įprastas ir neįprastas sąsajas turite su savo konkurencija.  

 

Tokiu būdu galite lengvai pamatyti, kurios svetainės nukreipia į jūsų konkurentus, ir įkvėpti jų. Tai reiškia daugybę nuorodų kūrimo galimybių jums. Daugiau apie šią techniką galite rasti čia . 

 

 

Taip pat verta pasidomėti jų SEO strategija, kad suprastumėte, kokia yra netesybų rizika „Google“ dėl blogos praktikos. Galite suprasti, ar jie vykdo kažkokią šešėlinę SEO kampaniją. Kai žinosite, kad svetainės nuorodų profilis yra šešėlinis, tai tik laiko klausimas, kol „Google“ juos pagaus ir nubaus.

 

Pagrindinis informacijos šaltinis yra nuorodos, nukreipiančios į jų svetainę. Gaukite tam tikrų duomenų apie svetainių, nukreipiančių į tą svetainę, kategorijas. Taip pat turėtumėte pasidomėti, kokia tai nuoroda. Jei tai iš forumo komentaro, ar jo turinys, ar jie yra visos svetainės.

 

Nenatūralus nuorodų aptikimo įrankis

 

Išanalizuokite jų turinį svetainėje. Jūs įgysite žinių apie tai, kokia turinio rinkodaros strategija jiems geriausiai tinka. Tai gali veikti ir jūsų svetainėje. Ieškokite patraukliausio turinio, kad sužinotumėte, kas įdomu lankytojams, ir ieškokite geriausio natūralaus raktinio žodžio, kad sužinotumėte, kuo jie reitinguojami. „cognitiveSEO“ taip pat leidžia žinoti, į kuriuos raktinius žodžius nukreipia jūsų konkurentai.

6. Nuolat stebėkite savo konkurentus, kad juos viršytumėte

 

Tai, ką pateikėme aukščiau esančiuose punktuose, nėra vienkartiniai procesai. Turėtumėte nuolat tikrinti ir stebėti savo konkurenciją, kad būtumėte informuoti apie jų paieškos rinkodaros strategijas ir kaip jie veikia. Jūs turite žinoti, kad kiekvieną kartą turite būti savo žaidimo viršuje. Niekada negali žinoti, kada konkurentas gali pradėti kampaniją, kuri pateks į pirmąją vietą.

 

Kadangi nėra tobulų konkurentų sekimo ir analizavimo strategijų, aš sudariau greitą sąrašą. Kiekvieną kartą, kai norite sukurti išsamią savo varžybų analizę, turėtumėte pabandyti patikrinti kiekvieną šio sąrašo tašką.

 

  • Stebėkite jų svetainės struktūros atnaujinimus.
  • Stebėkite jų socialinio profilio raidą.
  • Stebėkite jų produktų atnaujinimus ir naujus pasiūlymus.
  • Stebėkite jų naujas nuorodas. (Galite naudoti kai kuriuos el. Pašto įspėjimus, kad gautumėte pranešimą, kai taip nutiks)
  • Stebėkite jų reitingų didėjimą ir mažėjimą. (Tie patys el. Pašto įspėjimai veikia ir čia)
  • Stebėkite jų Alexa augimą.

 

Prisiregistruokite gauti išskirtinius SEO patarimus ir atvejų tyrimus

Gaukite nemokamų SEO strategijų, kurias galite naudoti norėdami padidinti savo svetainės srautą ir padidinti konversijų skaičių.

 

Išvada

 

Pasaulyje, kuris geriau nei bet kada integruojasi, tradicinė rinkodara neprisijungus prie visur esančios internetinės rinkodaros, įmonės turėtų labiau nei bet kada sekti savo konkurenciją naudodamosi internetiniais įrankiais, specializuotais SEO analizei.

 

Skirtumas nuo vieno ar kito rango paieškos sistemose gali reikšti daugybę galimų klientų. Tik normalu, kad internetinėje aplinkoje turėtumėte atidžiai sekti ir šnipinėti savo konkurentus. Konkurencinis intelektas yra nepaprastai svarbus norint pagerinti jūsų strategijas. SEO įrankiai gali būti labai naudingi greitai ir išsamiai analizuojant. 

 

Norėdami išlaikyti savo žaidimo viršų, naudokite straipsnyje pateiktus procesus ir galingus įrankius!

 

Kartais jums nereikia labai pažangių įrankių, kad susidarytumėte bendrą savo nišos vaizdą. Prieš bandant atskleisti konkurentų rinkodaros strategiją, svarbu būti prijungtam prie „Google Analytics“ paskyros, pirmiausia žinoti srauto šaltinius.

 

Kaip matote aukščiau, yra keletas šešių palyginti lengvų žingsnių, kuriuos galite atlikti norėdami viršyti savo konkurentus. Sėkmė nėra atsitiktinumas. Tai sunkus darbas, atkaklumas, mokymasis, mokymasis, aukojimasis ir svarbiausia meilė tam, ką darai ar mokaisi daryti.

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *