Atsisakyti paslaugų

ą), nors šiuo konkrečiu atveju, jei priimtume prielaidą, kad didelę auditorijos dalį sudaro patyrę, net ekspertai vartotojai, populiarumas gali būti svarbus rodiklis. kokybė.

Atlikdami tyrimus, mes laikėme balsus, komentarus ir nuomones kaip „populiarumo“ veiksnius. Mes išnagrinėjome kiekvieną iš šių veiksnių aukščiau ir iš kiekvieno jų padarėme keletą idėjų. Vis dėlto mums buvo svarbu sužinoti, ar tarp šių 3 veiksnių yra koreliacija. Kaip rodo žemiau pateiktos diagramos, atrodo, kad yra.

[inlinetweet prefix = ”” tweeter = ”” suffix = ””] Peržiūrų ir komentarų skaičius svetainėje @inboundorg auga eksponentiškai, atsižvelgiant į teigiamų balsų skaičių. [/ inlinetweet]

Jei apie 70 teigiamų balsų turinčiame straipsnyje yra apie 14 komentarų ir 2 500 peržiūrų, vienas su 300 teigiamų balsų gali būti peržiūrėtas iki 53 000 ir 100 komentarų. Ir, kaip minėta aukščiau, nors populiarumas nebūtinai reiškia kokybę, ką tik paryškinta koreliacija sustiprina mintį, kad sėkmę tinklalapyje inbound.org taip pat apibrėžia balsai, nuomonės ir komentarai.

 

PAŽINIMAS # 16 Vien „inbound.org“ teigiamų įvertinimų skaičius NĖRA sėkmės rodiklis 

 

Kas daro turinio dalį nesėkminga svetainėje inbound.org? Ar yra „nesėkmės formulė“, kurios reikėtų vengti?

Kadangi nėra „slaptos sėkmės formulės“, nėra ir nesėkmės (mes žinome, kad čia gali būti keletas idėjų). Tačiau radome keletą straipsnių, kurie nebuvo tokie geri teigiamų balsų atžvilgiu, bendrumų. Panašu, kad kaip ir aukščiau pateiktoje situacijoje, išlaikytas eksponentinis padidintų straipsnių peržiūrų ir komentarų skaičiaus augimas: kuo daugiau teigiamų balsų, tuo daugiau peržiūrų ir komentarų.

 

Vis dėlto čia yra labai įdomi ypatybė, kurios nerandame kitur. Ši „ekstravagancija“ taikoma straipsniams, kuriuose yra 0 balsų. Atrodo, kad nors jie ir neturi 0 balsų, komentarų ir peržiūrų atžvilgiu jie nesurenka tų pačių skaičių. Au contraire.

Kalbant apie komentarus, „inbound.org“ straipsniai, kuriuose yra 0 teigiamų įvertinimų, veikia daug geriau nei straipsniai, turintys 10 balsų

Tas pats pasakytina ir apie peržiūrų skaičių: straipsniai, turintys 0 teigiamų balsų, veikia gana panašiai, kaip ir straipsniai, turintys 7 arba 8 teigiamus balsus.

 

Iš to galime padaryti išvadą, kad vien „Upvotes“ skaičius nėra būtinas sėkmės rodiklis. Prieš darant išvadą, reikia susieti teigiamus įvertinimus su peržiūrų ir komentarų skaičiumi. Be to, jei dedate visas pastangas, kad gautumėte daugiau nei bet kas daugiau balsų į „inbound.org“, jums gali tekti iš naujo apgalvoti savo strategiją.

 

RASTI # 17  Nėra tvirtos koreliacijos tarp teigiamų įvertinimų ir komentarų skaičiaus

 

Tiesa, mes negalime apibendrinti, bet, galima tikėtis, kad daugiausiai peržiūrų turintys straipsniai išaugs eksponentiškai, kiek tai susiję su komentarų ir teigiamų balsų skaičiumi, mūsų pasirinkta „tuštybės metrika“ straipsnio sėkmei apibrėžti. Arba bent jau norėtume.

Analizei paėmėme visus daugiau nei 10 tūkst. Peržiūrų turinčius straipsnius, kad galėtume išanalizuoti jų „elgesį“ komentarų ir teigiamų balsų atžvilgiu. Tai, ką atradome, mus šiek tiek pribloškė. Atrodo, kad nėra stipraus ryšio tarp teigiamų įvertinimų ir komentarų skaičiaus, kai kalbame apie daugiau nei dešimt tūkstančių peržiūrų turinčius straipsnius. Kaip matote toliau pateiktoje diagramoje, daugumoje straipsnių yra daug daugiau komentarų nei balsų.

Atrodo, kad „inbound.org“ nariai yra labiau įsitraukę į diskusijas komentuodami straipsnius, o ne balsuodami už juos.

Tačiau tų pačių dalykų negalime pasakyti ir straipsniams, turintiems daugiau nei 100 teigiamų įvertinimų ir komentarų. Šiuo atveju yra daug daugiau straipsnių su teigiamais balsais nei komentarų. Todėl įdomus jo atradimas yra nepakankamas koreliacijos tarp straipsnių, turinčių daug peržiūrų, komentarų ir teigiamų balsų skaičius.

Mes visi norime sulaukti tokio didelio turinio peržiūrų skaičiaus, kurį bendriname „inbound.org“. Stengdamiesi tai padaryti, turime atsižvelgti į tai, kad tarp komentarų ir teigiamų balsų nėra koreliacijos ir vien kiekviena iš šių metrikų nėra sėkmės rodiklis.

 

RASTI # 18 „Inbound.org“ nėra jokių ryšių tarp rodinių ir teigiamų įvertinimų

 

Mes taip pat tikimės, kad bus koreliacija tarp komentarų, peržiūrų ir teigiamų balsų skaičiaus, ypač labiausiai įtraukiančių turinio elementų atveju. Tačiau supratome, kad nėra ką tik paminėtos metrikos koreliacijos.

Analizei paėmėme visus turinio elementus, kuriuose buvo daugiau nei 100 komentarų, nes manėme, kad tai būtų tipiškas „įtraukiantis turinys“. Jei iš pradžių manėme, kad tokio tipo turinys padidins tam tikrą tiesiškumą, o ne eksponentinį augimą, žvelgdami į žemiau pateiktas diagramas supratome, kad komentarų, teigiamų balsų ir peržiūrų skaičius tikrai nėra susijęs.

Pavyzdžiui, dauguma straipsnių, kuriuose yra daugiau nei 100 komentarų, turi nuo 101 iki 200 balsų iki daugiausiai 50 000 peržiūrų. Yra tik keli straipsniai, turintys daugiau nei 10 000 peržiūrų, 100 komentarų ir 500 teigiamų įvertinimų. Mes galėjome tikėtis eksponentinio augimo, tačiau, atrodo, to neįvyks.

 

RASTI # 19 Komentarų skaičius yra stiprus rodiklis norint gauti aukštų karmos taškų svetainėje inbound.org

Mes negalime apibrėžti, ką iš tikrųjų reikštų daugybė karmos taškų. Jei sakytume, kad 500 yra gera karma, palyginti su 70 000 Mary Green karmos taškų (balas, kurį ji turėjo 13/13), mūsų rezultatas neatrodo toks įspūdingas. Jei analizei imtume narius, kurių karmos vertė viršija 5000, skirtumas tarp šio skaičiaus ir neigiamo karmos balo, kurį turi kai kurie nariai, būtų dar didesnis.

 

Todėl mums buvo įdomu sužinoti, ar aktyvūs akcijų, teigiamų įvertinimų ir komentarų požiūriu yra nariai, kurių karmos yra daugiau nei 1000.

 

Kaip matote toliau pateiktoje ekrano kopijoje, narių aprašyme nurodomas teigiamų įvertinimų, komentarų ir bendrinimų skaičius.

Nariai Didžioji karma

 

Išanalizavę visą anksčiau minėtą metriką visiems nariams, kurių karmos reikšmė viršija 1000, supratome, kad didelis komentarų skaičius yra stipri šios grupės narių specifika. Didžiausi skaičiai iš toliau pateiktos diagramos yra tie, kurie nurodo komentarus. Balsavimų ir akcijų skaičius taip pat yra gana didelis, tačiau komentarų skaičius neįveikiamas. Įdomu pastebėti tai, kad beveik visų intervalų aukštyn balsų ir akcijų skaičius eina greta. Todėl atrodo, kad komentarų skaičius yra stipresnis aukštų karmos taškų rodiklis, nes daugumą narių, turinčių daugiau nei 1000 karmos taškų, galima rasti kategorijoje su nariais, kurie paliko daugiau nei 500 komentarų.

 

Išvada 

Atlikdami šią dabartinę „inbound.org“ analizę, mes pabandėme išryškinti svarbiausias išvadas, kurios gali sudominti bet kurį skaitmeninį rinkodaros specialistą, nesvarbu, ar tai būtų „noob“ ar „nuovokus“. Dauguma išvadų buvo sutelktos dviem kryptimis: turiniui ir nariams. Todėl apžvelkime svarbiausias išvadas, atsižvelgdami į šiuos du kelius.

 

Dėl turinio, paskelbto inbound.org:

 

  • Svetainėje inbound.org paskelbto turinio kiekis yra tikrai įspūdingas. Tačiau kiekybė yra svarbi, bet ne tiek svarbu, kiek kokybė. Geros naujienos yra tai, kad yra daug turinio, kuris sukėlė daug traukos „inbound.org“, iš kurio galime daryti išvadą, kad ten yra daug kokybinio turinio.

 

  • Bloga žinia (nors tai tikrai nėra bloga žinia) yra ta, kad mes neturime tiesioginio paskelbto turinio sėkmės rodiklio. Atrodo, kad nėra tiesioginės koreliacijos tarp komentarų, peržiūrų ir teigiamų balsų skaičiaus. Negalima sakyti, kad nė viena iš šių „tuštybės“ metrikų nėra sėkmės barometras. Todėl, kai, žiūrėdami į straipsnį inbound.org, kuriame, pavyzdžiui, yra daug teigiamų įvertinimų, nemanykite, kad automatiškai taip pat yra daug komentarų ir peržiūrų. Be to, skelbdami turinį svetainėje „inbound.org“, nesiekite tik teigiamų įvertinimų, bet pabandykite sukurti trauką ir priversti žmones diskutuoti apie jūsų straipsnį.

 

  • Panašu, kad geriausias laikas paskelbti savo turinį inbound.org yra savaitės pradžia. Be to, su SEO susiję straipsniai labiausiai domina vartotoją kartu su (arba įtraukiant) su „Google“ susijusiais klausimais ir diskusijomis dėl AMA.

 

  • 90% viso turinio sudaro išorinės nuorodos. Tačiau diskusijos, nors ir žymiai mažesnės, sugeba sulaukti daug nuomonių ir komentarų.

 

Dėl inbound.org bendruomenės:

 

  • Jei norėtume apibendrinti, sakytume, kad „inbound.org“ nariai yra gana aktyvūs ir turi apie vidutines rinkodaros žinias.

 

  • Nepaisant to, kad daugiau nei pusė visų vartotojų niekada nepaliko nė vieno komentaro, bendras komentarų skaičius, paskelbtas inbound.org (107 581), pakartoja faktą, kad tai labai aktyvi bendruomenė, apie kurią kalbame.

 

  • Pusė narių yra iš JAV, turi vadovaujančias pareigas ir yra orientuoti į SEO. Kalbant apie parankinius įrankius ar tinklaraščius, paminėti SEO susiję.

 

  • Įdomi šios bendruomenės ypatybė yra tai, kad jos nariai nėra dideli „gerbėjai“ sekant kitus narius. Pavyzdžiui, 80% visų vartotojų neturi vieno sekėjo. Yra tik nedidelė dalis narių, turinčių daug sekėjų.

 

  • Kalbant apie karmą, viskas yra kažkuo panaši. Yra nedidelis procentas narių (iš kurių žinomi žmonės iš skaitmeninės rinkodaros pramonės), kurie turi įspūdingus karmos balus. Nors „Karma“ paprastai neturi labai apčiuopiamų pranašumų, ji gali padėti pastebėti tam tikrose situacijose. Taip pat atrodo, kad komentarų skaičius gali būti karmos taškų rodiklis: daugiau komentarų atneša daugiau karmos taškų.

 

  • Žmonės, turintys labiausiai įvertintus straipsnius, ne visada buvo tie, kurie turėjo visų laikų geriausiai įvertintus straipsnius. Tai rodo, kad nuolat būti geru yra svarbiau, o kartais būti geriausiu. Ir atvirkščiai, kai kurie žmonės, turintys visų laikų geriausiai įvertintus straipsnius, nebuvo rasti tų žmonių, kurie turėjo labiausiai įvertintus straipsnius. Tai visiškai akivaizdu, kad sėkmė yra ilgų nuotolių žaidimas, o ne akimirkos metimas.

 

 

Kartu su išsamiais turinio duomenimis, kuriuos ši analizė sugeba padaryti, yra pabrėžti nepakankamą ir dažnai ignoruojamą įtaką darančiųjų įtaką – bendruomenei priklausančių žmonių, turinčių didelę įtaką bendraamžių įsitikinimams ir veiksmams, be būdami oficialūs lyderiai. Tai reiškia, kad jie atstovauja žmonių kategorijai, su didžiuliu patrauklumu rinkodarai. Tai taip pat reiškia, kad dauguma rinkodaros specialistų ignoruoja tai, kuo jie ypatingi, ir neįtikina. Taip yra todėl, kad dalykai, kurie daro juos įtakingus, taip pat daro juos atsparesnius lengvai įtakojamiems. Taigi, kokios yra jų savybės ir ko galime iš jų pasimokyti?

 

Įtakos turėtojai yra šiandien neoficialūs informacijos vartininkai. Nors jie neturi diskrecijos galios dėl to, kas skaitoma ir dalijamasi, jie yra esminis dalykas, dėl kurio informacija tampa „vertinga“. Būtent dėl ​​to turime įsitikinti, kad mūsų turinys yra vertas. Jei atliksime savo darbą pakankamai gerai, „naujienų“ priešdėlio įgijimas gali būti ne jau azartinis žaidimas, o žaidimas pagal jūsų ir kitų stipriąsias puses.

Paskelbta
Kategorijos SEO

Įrašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *