„Google Disavow“ įrankis gali būti naudingas, bet taip pat gali būti labai pavojingas. Jei nebus tinkamai naudojamas, tai gali sugadinti jūsų svetainės reitingą „Google“.
Norėdami įsitikinti, kad naudojate „Google“ atsisakymo įrankį teisingai, pirmiausia turite žinoti, kada jums iš tikrųjų leidžiama jį naudoti. Ši išplėstinė „Google“ funkcija turėtų būti naudojama tik tam tikrais atvejais.
Jei norite sužinoti, kada turėtumėte naudoti „Google“ atsisakymo įrankį, skaitykite toliau, nes visus savo atsakymus gausite šiame straipsnyje.
- Kas iš tikrųjų yra „Google“ atsisakymo įrankis?
- Kada naudoti atsisakymo įrankį
- Kai smarkiai sumažėja srautas ir reitingai
- Kai jūsų svetainėje yra šlamšto su neigiamomis SEO atgalinėmis nuorodomis
- Kai žinote, kad jūsų SEO agentūra sukūrė šlamšto nuorodas į jūsų svetainę
- Kai svetainėje atliekate rankinį veiksmą
- Kiti atvejai
- Kada NEMOKAMA naudoti atsisakymo įrankio
- Kai nėra drastiško reitingų kritimo
- Kai nesate tikras, ar tai bauda
- Kai reitingai šiek tiek sumažėja
- Testavimo tikslais
- Kaip lengvai atsisakyti nuorodų
- Ar iš tikrųjų „Disavow“ įrankis yra naudingas? (PERSKAITYK TAI)
Daugybė žiniatinklio valdytojų mano, kad šis įrankis yra pagrindinis jų problemų išsigelbėjimas, kai jie gauna algoritminę ar rankinę bausmę. Nors paprastai nuorodų atsisakymo įrankis buvo naudojamas kaip kurortas norint išspręsti nuorodų problemas, tai nėra taip paprasta, kaip atrodo.
Kas iš tikrųjų yra „Google“ atsisakymo įrankis?
Trumpai tariant, „Google“ atsisakymo įrankis yra „Google Search Console“ (buvusių „Google Webmaster Tools“) funkcija, kurioje galite pateikti atgalinių nuorodų, kurių norite, kad „Google“ atsisakytų, sąrašą. Jis buvo paleistas 2012 m. Pabaigoje ir buvo gana didelis dalykas tuo metu.
„Google Disavow“ įrankis tapo labai populiari tema po „Penguin 2.0“ atnaujinimo. Atlikti algoritmo pakeitimai „ištirpdė“ daugybę piktnaudžiavusių juodos kepurės SEO metodų ir palietė daugybę žiniatinklio valdytojų, kurie netikėtai atsidūrė ne toje gatvės pusėje. Poveikis buvo šiurkštus ir matomas, o svetainių savininkai labai norėjo susigrąžinti savo reitingus.
Tapo aišku, kad ši priemonė buvo sukurta siekiant padėti žiniatinklio valdytojams išspręsti bausmių klausimus. Atrodo, kad procesas yra paprastas. Turite sukurti failą, kad parodytumėte, kurių nuorodų norite, kad „Google“ nepaisytų.
Tačiau vėliau žmonės sužinojo, kad įrankis iš tikrųjų yra daug daugiau. Naudodamas šį įrankį „Google“ renka informaciją apie šlamštas žiniatinklyje, kai vartotojai jas pateikia. Tokiu būdu jis gali patobulinti atgalinių nuorodų tipų duomenų bazę, kad ateityje būtų galima geriau nustatyti šlamštą ir šešėlį.
Dėl šios priežasties „Black Hat“ SEO bendruomenei nepatinka „Disavow“ įrankis. Daugelis patarė žmonėms jo nenaudoti, nes tai padės „Google“ sustiprėti ir greičiau suvokti jų taktiką. Bet baimingi žiniatinklio valdytojai puolė pateikti savo šlamšto nuorodų profilius, tikėdamiesi, kad jiems bus gaila ar atleista.
Šiandien, kaip ir naujoje TGS versijoje, iš „Search Console“ nėra jokio realaus būdo pasiekti „Disavow“ įrankį. Nors „Google“ siunčia jus į naują versiją, įrankio taip pat negalima rasti.
Tačiau „Google Disavow“ įrankį galima tiesiogiai pasiekti iš žiniatinklio, jo ieškant arba apsilankius pagrindiniame „ Disavow Links“ puslapyje .
Norėdami naudoti įrankį, turite turėti patvirtintą TGS nuosavybę. Tai reiškia, kad galite atsisakyti tik jums priklausančių svetainių atgalinių nuorodų. Procesas yra gana paprastas, kai turite tinkamą sąrašą.
Tačiau tai, kad „Google Disavow“ nuorodų sąrašas yra teisingas, yra dar viena istorija. Netrukus paaiškinsiu.
Kada naudoti atsisakymo įrankį
Trumpas atsakymas yra tas, kad yra tik keli pavieniai atvejai, kai turėtumėte naudoti „Google“ atsisakymo įrankį. Jei nesate tikri, kad turėtumėte jį naudoti, tada atsakymas tikriausiai nėra.
Nusprendę jį naudoti, turėtumėte atsižvelgti į keletą dalykų:
Visų pirma turite atlikti greitą nuorodų auditą ir pamatyti, kurios nuorodos labiausiai kenkia jūsų svetainei. Turite atidžiai nustatyti blogus ir gerus bei sužinoti, kurios nuorodos gali turėti įtakos jūsų svetainės reitingo kritimui. Jei nesate atsargus, galite prarasti galiojančias nuorodas, kurios kitu atveju užpiltų kai kurias tas brangias „nuorodų sultis“.
Tada turite atsižvelgti į tai, kad prieš kreipdamiesi į atsisakymo įrankį, galite pabandyti pašalinti blogas nuorodas rankiniu būdu, susisiekdami su į jus nukreipiančių svetainių savininkais. Prieš paniką ir bėgdami tiesiai dėl atsisakymo sprendimo, turėtumėte atidžiai pabandyti išvalyti savo netvarką senosios mados būdu. Tai gali skambėti kaip sunkus uždavinys, tačiau galite pasinaudoti trečiųjų šalių įrankiais, kurie gali padėti paspartinti nenatūralų nuorodų aptikimą ir informavimą.
Galbūt norėsite naudoti šį įrankį, jei susidursite su šiomis problemomis:
1. Kai smarkiai sumažėja srautas ir reitingai
Akivaizdu, kad dramatiškas srauto ir reitingų sumažėjimas rodo jūsų svetainės problemą. Tačiau neturėtumėte skubėti atsisakyti nuorodų. Pirmiausia įsitikinkite, kad tai yra klausimas, ir prieš nuspręsdami tai padaryti, pabandykite atmesti visa kita.
Į visą nenatūralių sąsajų atsisakymo koncepciją reikia žiūrėti labai rimtai, nes tai taip pat gali pakenkti jūsų reitingui. Šis procesas neturėtų būti atliekamas skubotai.
Turėtumėte neskubėdami ravėti blogo laiko ir pateikti sąrašą, kurio atsisakysite tik tuo atveju, jei esate 100% tikras dėl siunčiamų nuorodų. Taip pat turėtumėte nepamiršti pabandyti rankiniu būdu pašalinti žalingas nuorodas ne tik parodydami „Google“ savo gerus ketinimus, bet ir todėl, kad nežinote, kiek laiko gali užtrukti atsisakymo procesas.
2. Kai jūsų svetainėje yra šlamšto su neigiamomis SEO atgalinėmis nuorodomis
Jei jūsų svetainė patyrė didelio masto neigiamą SEO ataką , galite apsvarstyti galimybę atsisakyti šių blogų nuorodų.
Bet kaip žinoti, kada buvo užpulta jūsų svetainė? O kaip žinoti, kurios nuorodos yra geros, o kurios – blogos?
Na, jūs visada galite naudoti „ CognitiveSEO“ įrankį, kad galėtumėte stebėti savo atgalines nuorodas ir sužinoti, ar jūsų nuorodos profilyje per trumpą laiką nėra esminių pokyčių. Taip pat galite naudoti įrankį norėdami nustatyti, kurios nuorodos yra natūralios, o kurios nuorodos atitinka šlamšto nuorodų modelius, naudodami mūsų nenatūralių nuorodų aptikimo funkciją.
Aš jums pasakysiu daugiau apie tai, kaip šiek tiek tiksliai nustatyti blogas nuorodas, todėl skaitykite toliau. Pirmiausia pažvelkime į kitus scenarijus, kuriuose turėtumėte apsvarstyti galimybę naudoti „Disavow“ įrankį.
3. Kai žinote, kad jūsų SEO agentūra sukūrė šlamšto nuorodas į jūsų svetainę
Daug kartų žiniatinklio valdytojai samdo įmones, kad atliktų SEO darbą. Jei netinkamai pasirinksite savo SEO agentūrą , rizikuosite baigti SEO, kuris naudos „BlackHat“ nuorodų kūrimo taktiką, norėdamas patobulinti savo svetainę.
Tai gali baigtis rankiniu veiksmu už jūsų svetainę, iš kurios paprastai gana sunku atsigauti .
Jei sužinosite, kad jūsų SEO agentūra kūrė nenatūralias nuorodas į jūsų svetainę, užuot naudojusi „Google“ gairėse priimtus metodus, turėtumėte apsvarstyti galimybę atsisakyti įrankio.
Tačiau nepamirškite, kad niekada neturėtumėte masiškai atsisakyti nuorodų, jei jūsų svetainė dar nebuvo nubausta!
4. Kai svetainėje atliksite rankinį veiksmą
Rankiniai veiksmai nėra tai, ką dažnai pamatysite. Jie yra reti, pavieniai atvejai. Tačiau jie egzistuoja ir, jei jūsų svetainė yra viena iš jų, galite apsvarstyti galimybę naudoti atsisakymo įrankį.
Yra keli rankinių veiksmų tipai, todėl įsitikinkite, kad pradėjote atsisakyti nuorodų tik tada, jei matote įspėjimą „ Nenatūralios nuorodos “.
Kito tipo veiksmai yra susiję su plonu turiniu arba vartotojų sukurtu šlamštu. Šios problemos pašalinamos kitais būdais , nenaudojant „Disavow“ įrankio.
Norėdami sužinoti, ar jūsų svetainėje buvo atlikti rankiniai veiksmai, eikite į „ Google Search Console“ ir kairiajame meniu raskite skyrių „Rankiniai veiksmai“.
Tikimės, kad pamatysite kažką tokio:
Jei čia matote kokių nors įspėjimų, įsitikinkite, kad juos ištaisėte, tada pateikite savo svetainę peržiūrėti (taip pat padaryta TGS skyriuje „Rankiniai veiksmai“).
5. Kiti atvejai
Dabar, žinoma, yra keletas kitų tam tikrų situacijų, kai galbūt norėsite atsisakyti kai kurių nuorodų, kurios tikrai nesuteikia jokios vertės, pavyzdžiui, kai susiejančiose svetainėse yra virusų ar kenkėjiškos programinės įrangos .
Tačiau jei šios nuorodos užima 1% ar mažiau visų jūsų nuorodų, tikriausiai neturėtumėte jaudintis (išskyrus atvejus, kai šis 1% reiškia tūkstančius nuorodų, o tai labiau panašu į ataką).
Johnas Muelleris teigė , kad taip pat galima atsisakyti sąsajų, kad būtų išvengta būsimų bausmių ir pasiekta „ramybė“. Tai klastingas būdas grasinti žiniatinklio valdytojams, kad jie bus nubausti, jei nepateiks savo nuorodų.
Tačiau vėliau Gary Illyesas sakė, kad jis nesivargins atsisakyti kai kurių šlamšto.
Turiu svetainę, kurioje kas dvi savaites apsilankoma 100 000 kartų. Dvejus metus nežiūrėjau į jį nukreiptų nuorodų, nors man buvo pasakyta, kad joje yra tam tikrų pornografinių svetainių nuorodų. Man viskas gerai. Nenaudoju atsisakymo failo. Nepersistenkite. Tai didelis ginklas.
Pernelyg didelis jo naudojimas gali sugadinti jūsų reitingą per kelias valandas. Nebijokite svetainių, kurių nepažįstate. Negalite jų visų pažinti. Kodėl turėtumėte jų atsisakyti, jei jie turi turinio ir nėra šlamštas? Mažai tikėtina, kad tokios svetainės jums pakenks, ir jos gali jums padėti. Aš asmeniškai pasitikiu „Google“ filtrais. |
|
GARY ILLYES | |
„Google“ saulės spindulių ir laimės vadovas / @methode |
Mes rekomenduojame nepaisyti šių nuorodų, nebent jūsų svetainėje yra matoma bausmė, pvz., Rankinis veiksmas TGS arba didelis srauto / reitingų sumažėjimas, kurio negalima priskirti niekam kitam (HTTPS perkėlimas, perprojektavimas ar kiti svarbūs pakeitimai) į svetainę).
Jei manote, kad jūsų svetainėje yra blogų nuorodų ir tikrai norite pašalinti įtariamas nuorodas, pradėkite lėtai , atsisakydami tik 5–10 nuorodų vienu metu. Palaukite kelias savaites, kol pastebėsite visus efektus, tada išplėskite atnaujindami atsisakymo failą keliomis naujomis šlamšto nuorodomis.
Atidžiai sekite savo reitingus, kad pastebėtumėte skirtumus, ir, jei pastebite didžiulį neigiamą poveikį, pašalinkite atsisakymo failus ir nedelsdami nustokite jaustis su įrankiu.
Kada NEMOKAMA naudoti atsisakymo įrankio
Paprastai atsakymas yra niekada nenaudoti atsisakymo įrankio, išskyrus aukščiau paminėtus atvejus . Kai kurie žmonės mano, kad yra gera idėja retkarčiais naudoti „Disavow“ įrankį, kad įsitikintumėte, jog jie išvalo savo nuorodos profilį, tačiau jie baigiasi labai blogai!
Norėdami geriau suprasti, čia yra keletas konkrečių scenarijų, kai jums reikia ne išsižadėti nuorodos:
1. Kai nėra drastiško reitingų kritimo
Priežastys, dėl kurių galite pastebėti drastišką „Google“ reitingo sumažėjimą, gali būti skirtingos, todėl paprastai yra rimtas gairių pažeidimas. Bet jei to nepatiriate, neturėtumėte panikuoti.
Konkurentas gali būti pranašesnis už jus. Dėl to nereikia skubėti ir gauti atsisakymo įrankio iš savo nuorodos išlikimo rinkinio.
Turėtumėte pabandyti išanalizuoti ir sekti savo konkurentą ir pamatyti, kokia yra jo SEO ir turinio strategija. Be to, galbūt turėtumėte sustiprinti ir patobulinti savo požiūrį.
2. Kai nesate tikras, ar tai yra bausmė
Kai gausite rankinę nuobaudą, situacija yra gana aiški. Ypač jei naudojatės „Google Webmaster Tools“ (kuriuos primygtinai rekomenduojame). Gausite pranešimą, kuriame jie jus įspės apie prieš jus atliktus veiksmus.
Nors tai lengva ir tiesiai į priekį, algoritminė nuobauda nėra tokia akivaizdi. Turėsite asmeniškai įvertinti, ar tai bausmė, ar tai tik tai, kad nuorodos yra nekokybiškos. O jei tai iš tikrųjų yra algoritminė nuobauda, kas kenkia jūsų svetainės reitingui?
3. Kai reitingai šiek tiek sumažėja
Tai gali būti tik greitas kelio smūgis kelyje. Jūs visada galite patirti nenuspėjamą reitingo srautą. Auksinė taisyklė: jei neturite aiškaus „Google“ pranešimo, kad esate nubaustas, arba jei žinote, kad turite nenatūralų nuorodų profilį, neturėtumėte daryti išvadų.
Jūsų reitingas gali tiesiog atsistatyti po dienos ar dviejų. Be to, nedideliam paieškos sistemų reitingo kritimui gali turėti įtakos tai, kad turite daug žemos kokybės nuorodų, nukreipiančių į jūsų svetainę.
Čia sprendimas nėra pašalinti šias nuorodas, bet sutelkti dėmesį į aukštesnės kokybės nuorodų kūrimą.
Paprastai algoritminė nuobauda bus atlikta atnaujinus algoritmą. Žinoma, kartais jūs galite būti nubaustas daug vėliau po atnaujinimo, tačiau paprastai, jei taip yra, yra tikimybė, kad tai yra rankinis, o ne algoritminis.
Jei nesate tikri, ar „Google“ algoritmas atnaujintas, galite patikrinti „ CognitiveSEO Signals“ įrankį .
Taip pat turite patikrinti, koks buvo algoritmas. „Google“ nedaugžodžiauja, bet kartais sako, kad „šis atnaujinimas paveiks svetainę, kuri nėra optimizuota mobiliesiems“. Jei galite palyginti tai, ką „Google“ sako su jūsų svetaine, turite problemų.
4. Testavimo tikslais
Paskutinis patarimas, kada nenaudoti „Google“ atsisakymo įrankio, būtų ne tik jo naudojimas, kad galėtumėte pamatyti, kaip jis veikia. Cyrusas Shepardas atliko tokį eksperimentą ir čia yra jo „liūdnos“ išvados .
NEVEIKKITE TAI NAMŲ !!! – Tik nežaisk su šia priemone, gali kepti!
Šiuo atveju labai tinka posakis „jei jis nesugedo, netaisyk“. Tai yra viena iš tų priemonių, kurios tiesiog nenorite išmokti savo sąskaita. Tai per galinga, o žala, kurią ji gali padaryti, jei netinkamai naudojasi, gali būti negrįžtama.
„Disavow“ įrankis yra išplėstinė funkcija ir neturėtų būti naudojama, nebent žmogus iš tikrųjų žino, ką daro. Tai rizikinga ir su juo negalima žaisti.
Jei tai nėra vienas iš aukščiau paminėtų scenarijų, kurie yra gana kritiški, jei manęs paprašysite, jo reikėtų vengti.
Neatsisakykite nuorodų ar domenų, kurių našumas mažas. Žemos DA nuorodos yra natūralaus ryšio profilio dalis. Galų gale jų atsisakymas gali padaryti daugiau žalos nei naudos.
Galbūt nauja, maža svetainė, turinti mažą domeno našumą, rašo apie jūsų svetainę ir nuorodas į ją. Ar turėtumėte atsisakyti šių tipų nuorodų? Tikrai ne .
Kada nors ta žemo domeno našumo svetainė gali tapti išties populiari ir turėti daug domenų autoriteto. Ne tik tai, bet ir nuoroda jau gali prisidėti prie jūsų svetainės gerovės.
Kaip lengvai atsisakyti nuorodų
Kaip minėta aukščiau, dažniausiai tenka atsisakyti nuorodų, jei yra sunkių interneto šlamšto ir neigiamų SEO atakų ar rankinių veiksmų. Jei jūsų svetainė buvo masiškai šlamšta ar jau buvo nubausta ir jūs niekaip negalite pašalinti tų nuorodų, galite naudoti „Disavow Tool“ be jokių apribojimų, kad galėtumėte išspręsti problemas.
Atminkite, kad tai darote savo rizika. Neskubėkite atsisakyti nuorodų, jei dar nesate nubaustas.
Tiesa ta, kad nuorodų atsisakymas yra labai sunkus ir daug laiko reikalaujantis procesas. Galų gale tai skamba taip paprastai, kaip įkelti teksto failą į internetą, tačiau teisingai sugeneruoti tą tekstinį failą gali būti naudinga.
Turėsite atskirti blogąsias nuorodas nuo gerųjų, o „Google“ iš tikrųjų nepadeda to padaryti. Tai tiesiog pasakys, kad jūsų svetainė buvo nubausta už šlamštas nuorodas.
Laimei, yra paprastas būdas kovoti su nenatūraliais saitais. Naudojant „ CognitiveSEO“ nenatūralų nuorodų aptikimo įrankį . Įrankis leidžia labai lengvai identifikuoti tas nuorodas naudojant algoritmą. Nuorodos, kurios tinka šlamšto šablonams, bus pažymėtos kaip nenatūralios.
Tačiau ji nėra visiškai automatizuota. Kad įrankis iš tikrųjų galėtų nustatyti, kurios nuorodos yra geros, o kurios – blogos, turėsite sutvarkyti inkaro tekstus. Paprastai tai greitai atliekama įrankyje per inkaro teksto klasifikatorių.
Aukščiau pateikta grafika buvo pakeista privatumo sumetimais. Tai tik pavyzdys.
Įrankis automatiškai atpažins daugumą firminių raktinių žodžių. Tačiau tie, kuriuose yra tik raktiniai žodžiai, į kuriuos norite nukreipti jūsų svetainę, pagal numatytuosius nustatymus bus Įvairūs. Galite naudoti paieškos filtrą kairėje ir masinį klasifikavimą. Kuo įvairesnis yra inkaro teksto paskirstymas, tuo geriau SEO, bet tuo ilgiau reikės klasifikuoti.
Po to pamatysite nenatūralias nuorodas:
Turėdami nenatūralių nuorodų sąrašą, galite juos pažymėti kaip atsisakiusius. Taip pat galite pasirinkti nuorodas perklasifikuoti kaip natūralias (gerai), jei norite. Mes labai patariame jums pasidomėti nenatūraliomis nuorodomis (jei neturite tūkstančių). Pažymėkite visas nuorodas, kurios nėra akivaizdžiai šlamštinės, kaip įtariamas ir vėliau nuspręskite, ar tikrai jų reikia atsisakyti.
Po to iš nenatūralaus nuorodų aptikimo meniu galite eksportuoti „Google Disavow“, todėl naršyklė atsisiunčia teksto failą, kuriame yra visos nuorodos / domenai tinkamu formatu, kad būtų galima įkelti jį į atsisakymo įrankį.
Geriausia, jei patys išbandysite įrankį. Galite užsiregistruoti į nemokamą bandomąją versiją ir gauti tiesioginę demonstracinę versiją, kurioje vienas iš pažintinių SEO komandos narių parodys jums įrankį.
Atminkite, kad jei dar nėra baudos, šios nuorodos gali būti tos, kurios jūsų svetainę laiko šalia viršaus. Atsisakius nuorodų, reitingai taip pat gali sumažėti, todėl būkite labai atsargūs, kaip su juo žaidžiate!
Visada geriau bandyti iš žiniatinklio visiškai pašalinti bet kokias šlamšto nuorodas į jūsų svetainę. Tai užima daug laiko, tačiau tai yra efektyvesnis būdas ir tai, ką rekomenduoja „Google“.
Jei norite laipsniško požiūrio, galite pažvelgti į šį išsamesnį vadovą, kaip naudoti atsisakymo įrankį .
Ar iš tikrųjų „Disavow“ įrankis yra naudingas?
Dėl „Google Disavow“ įrankio kyla daug ginčų. Ar tai iš tikrųjų naudinga? Ar tai užkirs kelią baudai? Ar tai iš tikrųjų veikia?
Tiesa ta, kad kiekvienoje iš mūsų užfiksuotų sėkmingų baudų išieškojimo istorijų yra neribotai daugiau, kurios nesulaukė jokios sėkmės, net ir naudojant „Disavow Tool“, kaip rekomendavo „Google“.
2016 m. „Google“ pristatė „Penguin 4.0“, kuris tariamai leido „Google“ visiškai ignoruoti šlamšto nuorodas, nes jos buvo paskelbtos. Kitaip tariant, „Disavow“ įrankis veikė, o šlamšto nuorodų duomenų bazė patobulino algoritmą, leisdama jam veikti realiuoju laiku.
Bet ar šiuo atveju atsisakyti nuorodų nebereikia?
Šis klausimas buvo daug kartų užduodamas įvairiuose renginiuose, socialiniuose tinkluose ir visuose „Webmaster Hangout“. Keletas atsakymų padėjo mums padaryti keletą išvadų:
Gary Illyesas socialinėje žiniasklaidoje sakė , kad:
Specialiai pingvinų reikia mažiau, taip, bet jei pamatysite šūdą, galite padėti mums padėti. | |
GARY ILLYES | |
„Google“ saulės spindulių ir laimės vadovas / @methode |
Be to, Johnas Muelleris pasakė tai apie atsisakymo failų saugojimą ar pašalinimą:
Jei išvalėte nuorodas ir jos buvo perdirbtos, galite pašalinti tuos URL iš atsisakymo failo.
-? Jonas? (@JohnMu) 2016 m. Spalio 28 d
Klausimas iš tikrųjų buvo ne apie nuorodų valymą, bet apie būtinybę išsaugoti atsisakymo failą po „Penguin 4.0“. Tačiau Johno atsakymas mums primena, kad šlamšto nuorodos vis tiek turėtų būti pašalintos iš interneto, apie tai „Google“ paminėjo pirmą kartą paleidus „Google Disavow Tool“.
Erikas Kuanas iš „Google“ teigė, kad „ Google“ gali jų neapdoroti (atsisakytų nuorodų), jei nemato, kad jūs rimtai bandote rankiniu būdu pašalinti tas nuorodas. „Jei patys šlamštėte svetainę, tai prasminga. Vis dėlto, jei esate neigiamos SEO atakos auka, tai yra tarsi nesąžininga, nemanote?
Tiesa, nėra jokios garantijos, kad naudodamasis atsisakymo įrankiu ir pateikęs savo svetainę persvarstyti, bauda bus pašalinta. Geriausias būdas nubausti yra nedaryti nieko, kas jus nubaustų. Tačiau kritinėmis situacijomis verta nufotografuoti.
Galų gale turite atsižvelgti į tai, kad atsisakymo įrankis:
- Užtrunka: jei norite padaryti viską teisingai, turėsite praleisti daug laiko tyrinėdami savo nuorodų profilį ir įsitikindami, kad neatmetate jokių naudingų nuorodų (atminkite, kad „CognitiveSEO“ įrankis gali padėti jums paspartinti šis procesas)
- Gali sumaišyti : atminkite, kad „Disavow“ įrankis yra išplėstinė funkcija ir turėtų būti naudojama tik tam tikrais atvejais. Jūs neturėtumėte švaistyti savo laiko, jei nesate 100% tikri, kad tai yra teisingas kelias.
- Tikrai garantuoja, kad jis veiks: Net jei žinote, ką darote, nėra jokios garantijos, kad tai padės. Kas žino, tai iš tikrųjų gali viską pabloginti.
Išvada
Pagrindinis dalykas, kurį turėtumėte atsiminti, yra tai, kad šis įrankis neturėtų būti naudojamas, jei nesate 100 procentų tikras, kaip jis veikia. Nuorodų atsisakymas yra galingas ir negrįžtamas procesas, kuris gali išspręsti jūsų reitingo kritimą arba gali užmiršti jūsų svetainę.
Nepaisant to, kad „Google Disavow“ įrankis yra neįkainojamas turtas, kurį reikia naudoti esant poreikiui, jis gali būti neteisingai suprastas ir lengvai naudojamas netinkamam tikslui.
Jei nepavyktų nugalėti nenatūralių nuorodų taikant tradicinius metodus, akivaizdžiai turėtumėte pabandyti jų atsisakyti. Bet įrankis turėtų būti naudojamas tik konkrečiose situacijose, pavyzdžiui, nubaudus rankomis. Jei nesate tikri, kaip jį naudoti ir ką jis sugeba, turėtumėte to vengti. Tačiau, jei manote, kad išbandėte visa kita, tai verta.
Pridėdami mažesnį kiekį nuorodų vienu metu prie atsisakymo failo, galite išvengti labai blogo dalyko, nors šis procesas užima daugiau laiko.
Kokia jūsų patirtis naudojant „Disavow“ įrankį? Ar sėkmingai atsigavote po baudos? Ar tai nieko nedarė? Ar bandėte užkirsti kelią baudoms ateityje? Praneškite mums komentaruose!