Sindikuoto turinio seo

Turinio sindikavimas gali būti puikus būdas pritraukti srautą į savo svetainę, parodyti informaciją ir galbūt net pagerinti jūsų reitingą. Tačiau, kita vertus, tai taip pat gali pasirodyti pražūtinga, jei sužaista neteisingai.

 

Pagrindinis sindikavimo rūpestis yra pasikartojantis turinys. Ar „Google“ nubaus jus, jei paimsite kitų žmonių turinį ir įdėsite jį į savo svetainę? Ar tai pakenks jūsų SEO? Tada taip pat kyla susirūpinimas dėl reitingų. Jei turite mažą svetainę, ar galėsite užimti aukščiau autoritetingų šaltinių, kuriuose paskelbėte savo turinį, svetainę?

 

Ar_Sindikuotas_Turinys_Pagalba_ar_Skauda_SEO

 

  1. Kas yra turinio sindikacija?
    1. Sindikacija ir svečių paskelbimas
  2. Ar turinio sindikavimas turi įtakos SEO ir srautui?
    1. Pasikartojantis turinys, atgalinės nuorodos ir nuobaudos
    2. Kai sindikuojate kitų svetainių turinį
    3. Kai kitos svetainės sindikuoja jūsų turinį
    4. Pranešimai spaudai
  3. Ar sindikuotas turinys turi būti indeksuojamas, ar ne? Ar tai pralenks originalų turinį?
  4. Spręsti pavogtą turinį
  5. Alternatyva turinio sindikavimui

 

Na, yra daugybė kintamųjų ir, atsižvelgiant į kiekvieną atvejį, turėtumėte imtis tinkamų veiksmų. Šiame straipsnyje mes stengsimės kiek įmanoma daugiau aprėpti ir padėti jums nuspręsti, ar turinio sindikatas jums pasitarnaus, ar geriau nuo jo nutolti.

Kas yra turinio sindikacija?

 

Turinio sindikavimas yra procesas, kai kitiems leidėjams suteikiama teisė iš naujo paskelbti jūsų turinį. Tai dažnai gali pasitaikyti visų tipų laikmenose ir neapsiriboja tik žiniatinkliu. Turinio sindikavimas buvo populiarus ir televizijoje, radijuje ir spaudoje.

 

Taigi trumpai tariant, turinio sindikavimas yra tada, kai skelbiate savo turinį kitose svetainėse. Kodėl tu taip darei? Na, gali būti daugybė priežasčių, tačiau didžiausia yra didesnė ekspozicija ir, galbūt, srautas.

 

Savo svetainėje taip pat galite paskelbti kitą turinį, kad pritrauktumėte lankytojų į savo svetainę ir gautumėte pajamų iš skelbimų. Tai eina abiem kryptimis.

Sindikacija ir svečių paskelbimas

 

Jei pagalvojote, kad tai skamba kaip svečių komandiravimas, jūs teisus. Yra keletas panašumų. Tačiau yra keletas skirtumų, kurie juos skiria gana toli vienas nuo kito.

 

Tiek svečių įrašai, tiek sindikuotas turinys turi tą patį tikslą: pritraukti srauto ir atgalinių nuorodų į savo svetainę. Tokiu būdu jie panašūs. Tačiau vieną kartą svečių įrašai yra unikalus turinys (arba bent jau turėtų būti), o sindikuotas turinys yra pasikartojantis turinys. Tu: Palauk ką? Kurti turinį? Argi tai ne taip blogai? Priklauso. Bet mes apie tai pakalbėsime pakankamai greitai, todėl skaitykite toliau.

 

Turinio sindikavimas taip pat yra daug labiau keičiamo dydžio svečių skelbimas. Galų gale yra tik tiek svečių įrašų, kuriuos galite parašyti per mėnesį. Naudodami sindikaciją, jūs taip pat turite paskelbti turinį savo svetainėje ir jį valdyti. Su svečių komandiravimu jūs nesulauksite tokios prabangos. Taigi, jei svečio įrašas bus tikrai sėkmingas, srautas bus naudingas kitoms svetainėms.

 

Turinio sindikavimą lengviau keisti nei svečių skelbimus, taip pat jūs turite savo turinio pranašumą.

 

Tačiau gali būti kur kas lengviau nusiųsti svečių įrašą kur nors, nei sindikuoti turinį, nes visi mėgsta unikalų turinį.

Ar turinio sindikavimas turi įtakos SEO ir srautui?

 

Kai reikia skelbti savo turinį kur nors kitur arba skelbti kitą turinį savo svetainėje, žmonėms kyla daug rūpesčių. Kaip tai paveiks jų reitingą, srautą ir įvaizdį? Ar tai padės jums užimti aukštesnę vietą ir sulaukti daugiau lankytojų, ar neigiamai paveiks jūsų reitingus?

Pasikartojantis turinys, atgalinės nuorodos ir nuobaudos

 

Didžiausią susirūpinimą žmonės kelia sindikuodami turinį yra pasikartojantis turinys ir nuobaudos. Peržiūrėkime juos abu, kad sužinotume daugiau.

 

Bauda už turinio dublikatą:

 

Tiesa, sindikuotas turinys laikomas pasikartojančiu turiniu. Tačiau pasikartojantis turinio baudimas yra tik mitas. „Google“ nebaudžia svetainių už pasikartojantį turinį. Bent jau ne taip, kaip jūs galvojate.

 

https://www.youtube.com/watch?v=KxCAVmXfVyI&feature=youtu.be&t=210

 

Taigi, jūs turite tai. „Google“ neturi dvigubo turinio baudos. Tačiau tai baudžia svetaines, kurios nubraukia turinį arba šlamšto žiniatinklį, naudodamos pasikartojantį turinį. Jei jie visiškai neteikia jokios vertės, „Google“ gali imtis rankinių veiksmų. Bet iš tikrųjų tai ne tiek apie pasikartojantį turinį, kiek apie šlamštą.

 

 

Tačiau „Google“ patinka, kai pateikiate unikalų turinį ir nurodote dublikatus. Kurį „Google“ turėtų reitinguoti, jei yra 5 to paties turinio URL? Jei nepadėsite robotui, jis tam tikru momentu nuspręs pats ir kitus puslapius nusiųs į praleistus rezultatus. Jums geriau sekasi unikaliu turiniu.

 

„Google“ tiesiog žino, kad vartotojai mėgsta įvairovę. Jie nemėgsta vėl ir vėl matyti tą patį turinio reitingą. Taigi, jei norite pavadinti „ Google“ praleistus rezultatus bauda, ​​bauda. Tačiau bendroji svetainės bausmė už dubliuotą turinį yra tik mitas.

 

Nuorodų nuobaudos: „Dofollow“ ar „Nofollow“?

 

„Google“ visada pataria vengti bet kokių keičiamų nuorodų schemų. Turinio sindikavimas tam tikrais atvejais atitinka šiuos kriterijus, todėl turėtumėte būti atsargūs, kai turinį platinate. Įsitikinkite, kad tinklavietės, kuriose skelbiate ir iš kurių gaunate nuorodas, yra tinkamos.

 

Jei užmezgate partnerystę su keliais leidėjais, tikriausiai verta pažymėti savo atgalines nuorodas, kokia „nofollow“ žyma. Tokiu būdu būsite tikri, kad nieko blogo negali atsitikti, ypač jei mokate už postą. Tik tuo atveju, jei jums įdomu, nofollow nuorodos yra naudingos SEO .

 

Naudodami „nofollow“ nuorodas atgal į savo svetainę įsitikinsite, kad nebūsite nubaustas. Nepaisant to, jei pasiūlymas nėra skatinamas, dofollow nuorodos yra geros.

 

Tačiau jei kuris nors žiniatinklio valdytojas kreipiasi į jus paprašydamas jūsų leidimo iš naujo paskelbti jūsų turinį, nes mano, kad jūsų turinys yra nuostabus, nedvejodami gaukite iš jų nuorodą dofollow. Kaip pirmiau minėjo Johnas Muelleris, neturėtumėte jaudintis, kol nesate šlamštas.

Kai sindikuojate kitų svetainių turinį

 

Jei ketinate skelbti kitų žmonių turinį savo svetainėje, turite atsižvelgti į keletą dalykų.

 

Visų pirma, jūs turbūt nereikės to turinio reitinguoti „Google“. Todėl turiniui reikia kito srauto šaltinio, kitaip jis nebus labai naudingas. Jei socialinė žiniasklaida stebi ar kuria srautą kitu būdu, neturėtumėte turėti problemų. Antra, turinio savininkams gali būti taikomi skirtingi reikalavimai, pavyzdžiui, paryškinti savo svetaines įrašo viršuje, pareikalauti atgalinės nuorodos ar net kanoninės žymos .

 

Kai kurios svetainės laikosi šio verslo modelio. Jie tiesiog iš naujo publikuoja puikų turinį iš viso žiniatinklio ir juo pritraukia srautą į savo svetainę. Tačiau, jei manote, kad tai lengva padaryti, taip pat atsižvelkite į tai, kad norint sukurti auditoriją ir generuoti lankytojų srautą į internetą reikia daug metų ir daug sunkaus darbo neišleidžiant daugiau nei uždirbant.

 

Argumentai už:

 

  • Jums nereikia rašyti turinio
  • Turite paskelbti puikų turinį iš kelių šaltinių

 

Minusai:

 

  • Savininkai gali paprašyti kanonikos, todėl nenuversite srauto iš „Google“
  • Gali kilti klausimų dėl autorių teisių, jei neprašysite leidimo
  • „Google“ gali manyti, kad jūs šlamštote arba naudojate „autoblog“ papildinį, jei jį persistengsite

 

Kaip tai padaryti teisingai:

 

Jei planuojate sindikuoti savo svetainės turinį … Palaukite, leiskite man tai performuluoti. Jei norite sindikuoti savo svetainės turinį, jums reikia plano. Turėsite žinoti savo šaltinius, įsitikinkite, kad jie sutinka su jumis iš naujo paskelbti jų turinį, taip pat įsitikinkite, kad žinote, iš kur generuosite srautą. Tai išplėsti naudojant internetinius žurnalus yra bloga idėja, nes tai gali padėti jums išspręsti kai kuriuos teisinius klausimus ir nubausti jūsų domeną už žiniatinklio šlamštą.

Kai kitos svetainės sindikuoja jūsų turinį

 

Puiku gauti savo turinį kitose svetainėse. Galite pritraukti srautą į savo svetainę ir nustatyti autoritetą. Tačiau tai nėra taip lengva padaryti, kaip sakoma. Norint pasirodyti vertose svetainėse, jums reikia vertingo turinio. Vis tiek turėtumėte skelbti kokybišką turinį, todėl tai neturėtų būti problema. Kai atiduosite savo turinį, jei kas nors (hipotetiškai) juo pasidalins kažkur, apie kurį negalvojote, ir sulauksite 10 000 lankytojų, to srauto negausite. Jie sudarys el. Pašto sąrašus ir uždirbs iš jūsų turinio skelbimų.

 

Įsitikinkite, kad jūsų turinys yra indeksuojamas, kai tik jį paskelbiate. Tai galite padaryti naudodami „Google Search Console“, skyriuje „Tikrinimas“> „Iškviesti ir pateikti“. Kai „Google“ atgauna ir pateikia turinį, galite paprašyti indeksuoti šią nuorodą. Atlikite tai kiekvienam įrašui, prieš pradėdami jį platinti. Jei jis pirmiausia indeksuojamas kitoje svetainėje, galite patekti į bėdą ir negalėsite to viršyti.

 

Taip pat galite pastebėti, kad žmonės ne tik pasidalins jūsų turiniu, kai juos pateiksite. Jie norės, kad ir jūs pasidalintumėte savo. Aš skelbiu tavo turinį, tu – mano? Na, jei sėkmingai paskelbsite šį sandorį 10 tinklaraščių, jie turės paskelbti tik vieną kartą, bet jūs turėsite paskelbti 10 skirtingų straipsnių savo svetainėje. Galų gale turėsite vieną populiarų ir originalų turinį savo svetainėje ir 10 nukopijuotų, pasikartojančių įrašų.

 

Be to, „Google“ labiau vertina vienpusius ryšius nei mainus. Jei padidinsite nuorodų mainus, tai gali būti laikoma tam tikra nuorodų schema.

 

Argumentai už:

 

  • Puikus turinio reklamavimo būdas ir galbūt netgi pritraukiantis srauto
  • Puikus būdas sukurti valdžią
  • Galite gauti kokybiškų atgalinių nuorodų

 

Minusai:

 

  • Žmonės gali norėti už tai iškeisti malonę ar pinigus
  • Jūs negaunate pajamų iš skelbimų ir negalite kurti el. Pašto sąrašų
  • Yra rizika, kad užimsite antrą vietą

 

Kaip tai padaryti teisingai:

 

Kai turėsite puikų turinį, pirmiausia įsitikinkite, kad jis indeksuojamas, prieš atlikdami piką. Norite būti pirmas, kad „Google“ nemanytų, kad jūs kopijuojate turinį. Tada turėsite jį pristatyti į kokybiškas svetaines savo nišoje. Įsitikinkite, kad galite sugrąžinti rel = ”canonical” į savo pradinį įrašą. Jei ne, bent jau gaukite atgalinę nuorodą, nesvarbu, ar ji bus sekama, ar ne.

 

Gera vieta pradėti yra „ Medium“ . Ten galite lengvai iš naujo paskelbti savo turinį, nes „Medium“ siūlo galimybę pridėti kanoninį URL. Tokiu būdu, jei vidutinis įrašas pateks į „Google“ viršų naudodamas savo įgaliojimus, vietoj to bus rodoma jūsų svetainė.

Pranešimai spaudai

 

Pranešimai spaudai taip pat yra sindikuoto turinio forma, tačiau jie veikia šiek tiek kitaip. Visų pirma, jie dažnai mokami bent jau internete.

 

Kitas skirtumas yra tai, kad jūs jo neskelbiate savo svetainėje. Tai reiškia, kad nesusidursite su turinio dublikato problema. Tačiau neatmetama galimybė, kad naujienų leidėjai savo svetainėje prašo originalaus turinio, o tai reiškia, kad pranešimas spaudai bus labiau panašus į svečio įrašą, o ne sindikuotą turinį. Kai kurie leidėjai rašys savo turinį, kuris yra puiku, tačiau kiti jūsų paprašys tai padaryti.

 

Ar pranešimai spaudai yra pasikartojantis turinys?

 

Kadangi jūs tai keičiate, turėtumėte naudoti „nofollow“ nuorodas, kaip rekomenduoja „Google“. Šiaip ar taip, įrašai yra apie jus, todėl tikriausiai sulauksite daugiau srautų nei naudojant įprastą sindikuotą turinį, nes savo produktą / paslaugą ar svetainę galite pateikti tiesiai įrašo pradžioje.

 

Tačiau kanoninės žymos čia nėra prasmės, nes jos turinys nėra dublikatas. Nuoroda padės, bet vis tiek galėtumėte būti pranašesni, jei jūsų pranešimas spaudai bus paskelbtas aukštųjų institucijų svetainėje. Norėdami to išvengti, tiesiog optimizuokite pranešimą spaudai šiek tiek kitokiam raktiniam žodžiui nei pagrindiniai, kuriuos norite taikyti savo svetainėje.

Ar sindikuotas turinys turi būti indeksuojamas, ar ne? Ar tai pralenks originalų turinį?

 

Prieš kurį laiką paprašiau Johno Muellerio patarimo, nes kažkas paėmė mano turinį ir paskelbė jį savo svetainėje, kol aš net nepakeičiau, kaip jį indeksuoti.

 

 

Jono atsakymas tada kažkaip nuvylė. Nebent žiniatinklio valdytojai sutiktų susieti su manimi arba pridės kanoninę nuorodą, beveik nieko nebuvo, išskyrus autorių teisių streiką.

 

Tačiau neseniai radau ir šią informaciją:

 

 

Taigi … Akivaizdu, kad „Google“ rūpi, kuris turinys buvo indeksuotas pirmiausia. Teoriškai, kol jūsų svetainė bus indeksuota, ji turėtų būti pirma. Taigi, iškart po paskelbimo, tiesiog naudokite paieškos konsolę, kad greitai ją indeksuotumėte, ir viskas bus gerai.

 

Na … ne taip greitai. Tai gali pasiteisinti, jei jau esate šiek tiek nusistovėjusi svetainė, bet jei jūsų svetainė yra 5 dienų senumo ir jūs turite iš naujo paskelbti savo straipsnį CNN, nesitikėkite, kad užimsite virš jo poziciją.

 

„Google“ vaizdų paieškoje „Scraper“ svetainė viršijo pažintinį SEO su savo pačių siūlomu vaizdu. Kaip mes tai sužinojome? Nes „Google“ pasirinko atsakymų langelį. Pažvelgėme į URL ir tai nebuvo mūsų. Negaliu prisiminti, ar jis buvo indeksuotas prieš mus, bet, laimei, „Google“ tai suprato ir viskas susitvarkė gana greitai. Tačiau tai įrodo, kad sindikuodami turinį kartais galite būti pranašesni.

 

Štai dar vienas pavyzdys, kai kažkas „sindikuoja“ mūsų turinį. Tačiau „Google“ buvo pakankamai protinga, kad mus įvertintų aukščiau ir kitą svetainę rodytų tik praleistuose rezultatuose. Gremžtukai pašalino visas atgalines nuorodas iš posto ir net neminėjo šaltinio. Vienintelės nuorodos, kurias gauname iš jos (kurios ir taip tikriausiai yra žalingos), yra nuorodos iš vaizdo šaltinių.

 

nukopijuotas turinys užima tik praleistus rezultatus

 

Kol tikrai kuriate santykius ir aktyviai darote naudą vartotojams, neturėtų kilti problemų dėl sindikuoto turinio.

 

Nors yra rizika, sindikuotas turinys turėtų būti indeksuojamas, kitaip „Google“ niekada nežinotų, kad pirminis šaltinis yra toks populiarus.

Spręsti pavogtą turinį

 

Pavogtas turinys yra sindikuotas turinys, neturintis jūsų leidimo. Dažnai jūsų turinį nuskaito robotai ir automatiškai paskelbia įvairiose svetainėse, kaip minėta aukščiau. 

 

Kaip elgtis su pavogtu turiniu

 

Tačiau žiniatinklio valdytojai gali be leidimo iš naujo paskelbti jūsų turinį. Tai neturėtų jūsų per daug jaudinti, jei jau esate aukštoje vietoje. Tačiau jei nesate, tai gali pakenkti jums. Aš pasidalysiu asmenine istorija su jumis:

 

Kažkada, kai pirmą kartą kūriau savo SEO tinklaraštį rumunų kalba, parašiau labai sėkmingą tinklaraščio įrašą, kuris pirmąją dieną į mano svetainę nukreipė daug lankytojų. Kadangi labai jaudinausi, pamiršau pateikti indeksavimui. Dideliam leidėjui jis taip patiko, kad vėl paskelbė.

 

Iš pradžių buvau savotiškai išdidi ir laiminga, nors jie manęs neklausė, ar sutikau, bet paskui supratau savo klaidą. Per kelias dienas jų turinys buvo reitinguojamas 1 „Google“ puslapyje pagal mano taikomą raktinį žodį, o mano straipsnio niekur nebuvo. Tas aukščiau pateiktas „John Mueller“ „Tweet“ iš tikrųjų buvo apie šią situaciją. Laimei, man pavyko iš jų gauti rel = „kanoninį“ ir netrukus „Google“ mano turinį įvertino vietoj jų.

 

Tačiau kalbant apie kognityvų SEO problemą, kai kai kurios grandyklės svetainės vertino vaizdus virš mūsų, mes iš tikrųjų negalėjome susisiekti su jais, todėl nusprendėme susisiekti su jų prieglobos paslaugų teikėju ir pranešti apie autorių teisių pažeidimą. Jų prieglobos paslaugų teikėją galite sužinoti naudodami tokias priemones kaip „ Kas tai priima“ .

 

Taigi, pirmiausia turite pabandyti susisiekti ir sužinoti, ar galite gauti atgalinę ar kanoninę URL. Jei ne, dėl autorių teisių taip pat galite paprašyti jų pašalinti jūsų turinį. Pranešę apie tai savo prieglobos paslaugų teikėjui, jie gali būti laikinai sustabdyti, todėl tikriausiai laikysis. Tačiau jei viskas nepavyksta, naudodami šį „Google“ įrankį taip pat galite pateikti DMCA ataskaitą . Pasirinkite Žiūrėti daugiau produktų , tada – Žiniatinklio paieška .

Alternatyva turinio sindikavimui

 

Aš to dar nepaminėjau, tačiau svarbiausia turinio sindikavimo dalis yra santykių užmezgimas su kitais žiniatinklio valdytojais. Ir žinai ką? Jums nereikia skelbti jų turinio savo svetainėje. Galite tiesiog pasidalinti ja savo socialinės žiniasklaidos paskyroje. Galų gale jie pasidalins ir tavo.

 

Santykių užmezgimas su kitais gali būti labai naudingas. O kas yra geresnis būdas užmegzti santykius, nei rekomenduoti jų darbą? Tačiau įsitikinkite, kad jums tikrai patinka jų produktai, paslaugos ir turinys. Žmonės galų gale supras, ar bandysite pabučiuoti visų… suprantate esmę. Jiems tai nepatiks. Ir ne tik dalinkitės jų turiniu. Užsiimkite. Užmegzkite ryšį.

 

Socialinė žiniasklaida yra puikus būdas užmegzti ryšius ir dalytis aktualiu turiniu, nesusidūrus su turinio sindikacijos komplikacijomis.

 

Jei nesijaučiate patogus dalintis konkurentų turiniu, visada galite žengti žingsnį žemyn savo nišoje. Pavyzdžiui, jei esate SEO srityje, turinį galite bendrinti skaitmeninės rinkodaros srityje. Jei mėgstate dviračius, galite pasidalinti sportu (riedučiais, paspirtukais) ar užsiimti lauke.

 

Išvada

 

Galų gale, tai yra asmeninis sprendimas, jei ne verslo modeliai ir svetainės tikslai, jei norite pradėti sindikuoti turinį. Turinio sindikavimas gali būti puikus būdas reklamuoti savo turinį ir išgarsėti. Tačiau jūs taip pat turite atsižvelgti į tai, kad turinio sindikavimas sukasi apie auditoriją, o ne paieškos sugeneruotą srautą, ir jei jūs tai persistengsite, galite patekti į bėdą.

 

O kaip tau? Ar kada nors naudojote turinio sindikavimą kaip būdą reklamuoti savo tinklaraštį? Jei taip, kaip sekėsi? Ar sulaukėte srauto? Ar jūs kada nors buvote pralenktas? Praneškite mums komentarų skiltyje, mes tikrai norime sužinoti!

Paskelbta
Kategorijos SEO

Įrašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *