Nišiniai žodžiai

Turint išsamų raktinių žodžių sąrašą, labai svarbu SEO ir tai padės jums įvertinti raktinius žodžius, kurių jūsų konkurentai galėjo praleisti. Todėl labai svarbu naudoti visus prieinamus metodus, kad surastumėte tuos raktinius žodžius, kurie yra naudingi, tačiau jūsų konkurencija praleista.

 

Unikali raktinių žodžių generavimo technika

 

Jei neturite labai siauros nišos, niekada nepritrūksite raktinių žodžių pasiūlymų, ta kalba, kuria žmonės apibūdina ir žymi dalykus nišoje, nuolat tobulėja ir auga. Kiti raktiniai žodžiai gali nebeveikti, todėl jų paieškos sistemose nebėra naudos.

Alternatyvūs raktinių žodžių generavimo šaltiniai

Jei naudojate tik tuos pačius raktinių žodžių įrankius, kuriuos naudoja jūsų konkurentai, rizikuojate pakliūti į kovą už tuos pačius raktinius žodžius, kuriuos daugelis kitų taip pat nori įvertinti.

Išeitis yra naudoti raktinių žodžių generavimo šaltinius, kuriuos naudoja nedaugelis jūsų konkurentų. Be to, kad naudojate tradicinius raktinių žodžių įrankius, pridedate miniai alternatyvią techniką, tai reiškia, kad gausite pranašumų raktinių žodžių tyrimuose. Apie ilgosios uodegos sąvoką dažnai kalbama SEO, tačiau kaip rasti tuos ilgosios uodegos raktinius žodžius, kurie turi nedaug konkurentų.

 

Jei ieškote raktinių žodžių tyrimo įrankių, greitai pasirinkite „Google AdWords“ raktinių žodžių planavimo įrankį, kuris gali padėti jums pateikti raktinių žodžių pasiūlymus ir suskirstyti juos pagal temų grupes, parodyti informaciją apie vidutinę mėnesio paieškos apimtį, konkurencijos sunkumus, siūlomą kainos pasiūlymą .

 

Kitas puikus pavyzdys yra turinio optimizavimo ir raktinių žodžių paieškos derinio įrankis – raktinių žodžių įrankis ir „Content Assistant“ , kuris gali padėti sugeneruoti pasiūlymus, filtruojamus pagal atitikimą, paieškos apimtis, žodžių skaičių, MUP ir atlikti konkurencingą konkretaus užklausos tyrimą, kad pamatytumėte puslapiai „Google“ paieškos rezultatuose.

 

Be to, galite pamatyti pirmąsias 100 konkrečios užklausos pozicijų. Viršuje esanti vyšnia yra tai, kad galite optimizuoti tinklaraščio įrašą „Content Assistant“, kuriame pateikiamos raktinių žodžių rekomendacijos, kaip pagerinti turinio balą, ir pats reitingas.

 

„Google Analytics“ yra puikus šaltinis ieškant natūralių paieškų ir raktinių žodžių pasiūlymų. Jei eisite į Įgijimas> Raktiniai žodžiai> Natūralus, pamatysite visą sąrašą su tuo, ko žmonės ieškojo ir baigė jūsų svetainėje.

organiniai-raktiniai žodžiai

Šaltinis: megalytic.com

Panaši parinktis yra „  Google Search Console“.  Natūralių raktinių žodžių ar užklausų, nurodytų žiniatinklio valdytojo įrankyje, sąrašas su paspaudimų, parodymų, PR ir pozicijos duomenimis. Tiesiog eikite į Paieškos srautas> Paieškos analizė ir gaukite reikalingus duomenis.

Raktiniai žodžiai Paieškos pultas

Šaltinis: www.traveltripper.com

Kas yra ieškančių žmonių galvoje

Nustebsite pastebėję, kad ne visi 100% naudojasi internetu ir daiktų paieškai naudoja tik „Google“.
Žmonės yra nuolat bombarduojami informacija tiek internete, tiek už jo ribų įvairiose terpėse.
Toliau pateikiamas sąrašas vietų, kuriose galite rasti raktinių žodžių, apie kuriuos jūsų konkurentai tikriausiai nežino, suteikdami pranašumą.

Apgaulė yra nueiti užmuštu keliu, galvoti kitaip, eiti pro šalį, o ne per. Nustebsite tuo, ką sugalvosite.

Nenorite visų kiaušinių dėti į vieną krepšį. Nesakau, kad nenaudokite „Google“, raktinių žodžių planavimo priemonės, bet išbandykite kitus raktinių žodžių generavimo būdus ir suteikite pranašumų.

Žurnalai

Aš žinau, ką tu galvoji. Ar jie vis dar egzistuoja? Nors žurnalų skaitytojų auditorija nėra didelė, juos kadaise turi, tačiau juos vis tiek perka milijonai žmonių, kurie moka pinigus už žodžių skaitymą ir nuotraukų peržiūrą.

Unikalaus turinio raktinių žodžių tyrimas

Kadangi pagrindinis žurnalo puslapis visada buvo ta vieta, kur kažkas pritraukė, ir skatinant norą pirkti žurnalą, antraštės, dedamos ant pirmojo puslapio, turi būti kruopščiai sukurtos ir puikus būdas patraukti patikrintus raktinius žodžius.

 

Žurnalai, priešingai nei tinklaraščiai, turi būti pakankamai patrauklūs, kad paskatintų žmones juos pirkti, todėl jų pagrindinis puslapis yra svarbesnis jo egzistavimui. Jei tinklaraštyje kažkas neveikia, tai gali greitai ir pigiai sukurti naują turinį. Nors tai sukelia daugiau eksperimentų, jis taip pat sukelia daugiau triukšmo. Žurnalo turinys istoriškai išbandytas, kad veiktų rinkoje.

 

Geriausi žurnalai, skirti ieškoti pagal raktinius žodžius, yra moterų žurnalai, nes jie turi labai parengtas antraštes ir yra antraštės rašymo pamoka. Jų taip pat yra daugiau, taigi ir didesnis rinkos segmentavimas, nukreiptas į nišas.

 

Jei jūsų rinka yra aptariama moterų žurnalų temomis, nėra prasmės jas naudoti renkant raktinius žodžius.

 

„Cosmopolitan“ yra geras žurnalo, skirto konkrečiam asmeniui, pavyzdys. Jo antraštės sukurtos taip, kad pritrauktų tuos, kurie atitinka „Cosmo“ demografinius rodiklius. Analizuodami atgalines problemas galite stebėti pasikartojančias temas ir pasakojimus. Tai padeda sukurti kontekstą, kuriame kuriami raktiniai žodžiai.

Antraštės, kurios veikia

Antraštės ir raktiniai žodžiai tik iš vieno viršelio:

 

  • Sekso smegenyse sužinokite, ką jis tiksliai galvoja
  • Pasamdyk mane!
  • Svajonių darbai, apie kuriuos net nežinojote
  • Kalbinau žmogžudį, kad jis mane nužudė
  • Stalas šokių grindų madai

 

Nišinės svetainės

Jūs negaunate daugiau nišos nei „Duonos kepimas“. Šis žurnalas yra puikus hiperaktyvios nišos pavyzdys žurnalų rinkoje. Tinklaraščių pasaulyje dauguma yra įpratę prie tokio segmentavimo, tačiau ji egzistuoja ir žurnalų pasaulyje.

 

Vienas didelis skirtumas tarp žurnalo neprisijungus ir internetinio dienoraščio yra tas, kad žurnalui neprisijungus reikalingos tūkstančių dolerių investicijos, o tinklaraštį savaitgalį gali nuversti kolegijos atsisakiusios apatinės kelnaitės, o ne tai, kad tame yra kažkas blogo .

Esmė ta, kad žurnalas turi jį teisingai sutvarkyti, nes jis praranda daug pinigų, neturi daug vietos klysti ir negali kurti turinio, kuris dar nebuvo išbandytas. Todėl visas jo naudojamas turinys ir jo raktiniai žodžiai buvo kruopščiai ištirti.

 

Antraštių pavyzdžiai

Labai nišinio žurnalo „Love Baking Bread“ priekinio viršelio antraštių pasirinkimas

 

  • 112 receptų ir idėjų
  • Puikios iškylos
  • Šeši geriausi paplotėlių receptai
  • Plaukuotas baikerių „Jarlsberg Twist“
  • Jums patiks šis sūrio įdaras
  • Kaimiškas raudonasis svogūnas ir pipirai focaccia
  • 12 geriausių kepyklų

 

Žmonės tvirtins nekenčiantys sąrašų, tačiau leidėjai ir toliau jais naudojasi.

 

Mes galime lengvai išsirinkti ne tik raktinių žodžių idėjas, bet ir tinklaraščio įrašų, sąrašų ir infografikų turinio idėjas.

 

Dviračių sportas

„Fitneso nišos“ antraštės

Žurnalas, pvz., „Cycling Fitness“, yra labai naudingas, nes jis skirtas konkrečiai nišai, tačiau jis apima labai įvairias problemas, tokias kaip dieta, kūno rengyba, svorio metimas ir pan.
Taigi, nors jums gali nebūti šioje specifinėje nišoje, tai gali suteikti jums puikių idėjų.

 

Akivaizdu, kad vartojami „galios žodžiai“, pavyzdžiui:

 

  • Kova
  • Ištvermė
  • Padidinkite

 

Kuris šiai nišai turi būti žodžiai. Galime manyti, kad už šį žurnalą mokama už mokslą, o naudojami žodžiai ir frazės buvo kruopščiai sukurti ir išbandyti.

 

Finansų nišos antraštės

Mes galėtume lengvai skirti visą dienoraščio įrašą „pinigų žurnalams“. Turinio ir raktinių žodžių idėjų kiekis, kurį galite gauti greitai nuskaitydami priekinius viršelius, yra didžiulis.

Konkreti suma

Šiame numeryje įdomu tai, kad viršelis sutelktas į konkrečią sumą. Ne per daug piktinantis, bet pakankamai, kad skaitytojas jaudintųsi.
Nuosavybė yra nuolatinė pinigų dalis, investavimo niša ir jos naudojimas čia mums primena, kad kurdami patrauklų turinį neturime būti pernelyg sumanūs.

 

Žiniatinklio kūrimo nišos antraštės

.Net JK žurnalas interneto kūrėjams

Mums visiems patinka žingsnis po žingsnio vadovai, tai reikalauja sudėtingos procedūros ir susmulkina ją į gabaliukus. Iš priekinio viršelio matome, kad tokio tipo straipsnių yra nemažai.
Liberalus galios žodžių vartojimas, kaip pagrindiniai raktiniai žodžiai, jie labai efektyviai pritraukia skaitytoją.

 

Žurnalai, patrauklūs technikos skaitytojams, dažniausiai užsiima veržlėmis ir varžtais, tačiau vis tiek vartoja tokius žodžius kaip „ nuostabus “, kurie paprastai siejami su labiau pribloškiama niša. Nors dauguma skaitytojų nepripažins, kad juos traukia tokie galingi žodžiai, jie, matyt, yra daugelį metų leidžiami žurnalai.

 

 

Galite lengvai perduoti tokias svetaines kaip „Fiverr“ arba samdyti ką nors iš „Odesk“, kad galėtumėte peržiūrėti visus šios nišos žurnalus ir išsamiai aprašyti visas tos nišos antraštes. Riebalų failo, kuriame yra raktinių žodžių ir turinio idėjų, kūrimas.

 

Žingsnis po žingsnio tiriant žurnalus

 

  • Raskite žurnalą, kuris tinka jūsų nišai
  • „Google“ vaizduose ieškokite praeities viršelių.
  • Ištraukite visus raktinius žodžius į teksto failą.
  • Analizuokite antraštes ir įvertinkite jas metrika 1–10
  • Sukurkite turinio strategiją pagal šias raktinių žodžių frazes
  • Reklamos procese naudokite raktinių žodžių frazes

 

Išvada

Gali atrodyti, kad visi turi tą patį raktinių žodžių sąrašą, bet neturi. Yra keletas žmonių, kurie rado daug neatrastų raktinių žodžių, kurie konvertuoja. Priemonės nėra 100% tobulos, joms trūksta dalykų, kurių ne žmogaus smegenys. Naudodami originalias technikas, be tų pačių senų įrankių, galite gauti pranašumą „raktinių žodžių ginklavime“.
Parodžiau jums tik vieną metodiką, tačiau yra daugybė kitų būdų, apie kuriuos SEO tinklaraščiuose kalbama retai, tačiau apie tai daugiau kitame tinklaraščio įraše.

Paskelbta
Kategorijos SEO

Įrašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *