Niekas nesakė, kad išplėsti savo verslą bus lengva. Jūs pasiruošėte iššūkiui. Jums tiesiog reikia plano.
Turite tinkamą komandą, produktą ar paslaugą. Dabar tereikia, kad jūsų prekės ženklas pasirodytų daugiau žmonių akivaizdoje.
Ne bet kokie žmonės. Tinkami žmonės.
Ar tu žinai? Tie, kuriuos galite paversti viso gyvenimo klientais.
Štai kur atsiranda SEO reklama . Tai būdas sužinoti žodį. Plėskite savo verslą greičiau ir ekonomiškiau, nei galėtumėte bet kokiu kitu būdu.
Štai kaip tai daroma.
Kodėl verta reklamuoti SEO?
Kiekvieną dieną atliekama daugiau nei 1 trln. Paieškų. Beveik 75% jų yra per „Google“. Daugiau nei 50% verslo svetainių srauto patenka per šias paieškas.
Skamba nuostabiai. Nemokamas srautas, tiesa?
Yra laimikis.
Žinojai, kad bus.
Natūralių paieškų viršuje esanti svetainė gauna daugiau nei 1/3 natūralių paspaudimų paieškose. „Natūralus“ yra internetinių rinkodaros specialistų vartojamas terminas. Tai reiškia įprastus paieškos sąrašus. „Google“ turi nuspręsti, kas yra 3 populiariausios svetainės natūraliuose rezultatuose.
Nėra vienoje iš 3 populiariausių natūralios paieškos vietų? O kaip tu? Na, jūsų organinio srauto dalis yra beveik neegzistuojanti.
Patikrinkite natūralius „Pet Turtles“ paieškos rezultatus.
Pastebite ką nors ypatingo apie 2 populiariausius sąrašus?
Ar kada girdėjote apie „PetSmart“? Tai didelis nacionalinis prekės ženklas.
Didelės įmonės išleidžia milijonus, kad galėtų pretenduoti į tas populiariausias vietas per SEO. Tai yra paieškos sistemų optimizavimas .
SEO yra gyvybiškai svarbus norint ilgalaikę jūsų ir jų svetainės sėkmę .
Tačiau kai kurie gali naudoti triukus ir taktikas, kad gautų tas geriausias vietas. Net kai jie išleidžia tokius pinigus, vis tiek prireikia mėnesių ar metų, kad galėtum patekti į pirmą puslapį.
Dauguma mažų įmonių neturi tokio laiko laukti. Jie neturi pinigų investuoti taip toli gražu.
SEO reklama išsprendžia šią problemą
SEO reklama yra kitokia. Akimirksniu pateksite į paieškų viršų. Tačiau jis taip pat sutelktas į tai, kad uždirbtumėte tas populiariausias vietas už ekologišką srautą. Tai yra dviguba strategija, kurios reikia augimui ir ilgalaikei sėkmei.
Jūs nekovojate su didelėmis kompanijomis, kad greitai uždirbtumėte tas geriausias ekologiškas vietas. Bet vis tiek pamatysi.
Turite nustatyti savo biudžetą ir greitai pasiekti reikiamą auditoriją tinkamu pranešimu. Tačiau tuo pačiu metu investuojate į ilgalaikę, ekonomiškesnę, ekologiškesnę strategiją.
Kas yra SEO reklama ?
Yra dvi gyvybiškai svarbios SEO reklamos pusės . Tai apima jūsų svetainės optimizavimą, kad ji būtų geriau matoma atliekant natūralias paieškas. Bet tai pripažįsta, kad, jei neturi milijonų išleisti, reikia laiko, kol pakyla gretose. Dėl šios priežasties jis papildomas reklama „už paspaudimą“.
Tai kartu yra dinamiškas rinkodaros duetas. Jie žirniai ankštyje. Galios pora. Kaip norite tai pavadinti. Tai veikia.
Mokama už paspaudimą (PPC) reklama
„Google“ ir kitos paieškos sistemos, pvz., „Bing“, leis mokėti už paieškų viršų. Jei tai skamba kaip butaforija, išgirskite tai. Jūs nieko nemokate, jei jie nespustelėja jūsų skelbimo.
Teisingai. Sukuriate nuostabų skelbimą, kurį žmonės nori spustelėti. Ir kai jie vėl pateks į jūsų svetainę, konvertuosite tą paspaudimą į mokantį klientą.
Nėra vieno būdo, kaip sulaukti daugiau svetainės srauto.
Gal ne taip greitai. Bet tai tarsi momentinis prekės ženklo žinomumas.
Yra dar daugiau. Šie skelbimai rodomi tik tada, kai kas nors ieško to, ką siūlote jūs. PPC reklama yra labai tikslinga. Tai labai tikslus srautas, nukreiptas tiesiai į jūsų svetainę.
Laikui bėgant PPC reklama gali būti patobulinta ir patobulinta. Bet iškart pamatysite lankytojus, ateinančius į jūsų svetainę. Mes šiek tiek vėliau pakalbėsime apie tai, kaip visą šį srautą paversti mokančiais klientais.
SEO jūsų svetainė
SEO yra tai, ką darote savo tikroje svetainėje. Paieškos sistemos, tokios kaip „Google“, nuolat vertina jūsų svetainę. Jie nori sužinoti, ar jūs teikiate puikią klientų patirtį. Jie bando nustatyti, ar esate patikima svetainė. Kuo geriau galėsite parodyti, kad jūsų svetainė tai daro, tuo geriau matysite.
Tam yra naudojama daugybė strategijų. Čia yra pagrindai, kuriuos turite žinoti:
- Būkite tikrai aiškūs, kas yra jūsų tikslinė auditorija. Jei į savo svetainę pritrauksite netinkamus žmones, jie išeis. Tai nėra gera patirtis.
- Kurkite ir skelbkite svetainės turinį aplink tikslinį klientą.
- Naudokite turinį, kad pasiektumėte klientus skirtingais pirkėjo kelionės etapais. Tai padeda jiems žengti kitą žingsnį.
- Sukurkite interaktyvią svetainę (greita, pritaikyta mobiliesiems, lengva naršyti)
- Sukurkite savo autoritetą internete per tinklus (pramonės svetaines, socialinę žiniasklaidą)
- Tvarkykite savo reputaciją internete
Tinklalapio optimizavimas paieškos sistemoms yra tvari rinkodaros strategija. Tai grąžina jums daug kartų per ilgą laiką. Bet tai reikalauja pradinės sąrankos ir nuolatinės priežiūros. Paprastai norint gauti visiškai naujų svetainių, norint gauti reikšmingų rezultatų, reikia daugiau nei 12 mėnesių. Bet jūs turėtumėte pamatyti tam tikrą judėjimą per 6 mėnesius.
Ar turite gerai žinomą svetainę, į kurią jau patenka padorus srautas? Rezultatai turėtų būti greitesni.
Kodėl SEO trunka taip ilgai? Paieškos sistemos turi žinoti, kad esate teisėtas. Jie nenori apdovanoti svetainės, kuri naudoja abejotiną taktiką, kad pakiltų pagal organinius reitingus. Jie nenori suklysti. Reikia šiek tiek laiko parodyti paieškos sistemoms, kad nesate internetinė svetainė.
Dėl šio tolimo SEO horizonto PPC ir SEO yra ideali pora. Jūs laimite reklamuodami SEO .
Mokėjimas už paspaudimą tiesiogiai nepagerina jūsų reitingų. Bet tai padidina prekės ženklo žinomumą. Dėl to daugiau žmonių spustelės jus atliekant natūralias paieškas.
Darbo su SEO reklama pradžia
Pradėti lengva. Atliksite keletą tyrimų tiek PPC, tiek SEO klausimais. Laimei, daugelis jūsų tyrimų sutaps.
Naudinga turėti įrankius. Trumpai tai aptarsime. Tačiau daug tai galima padaryti rankiniu būdu. Tai tiesiog užtrunka daug ilgiau.
Augant įgūdžiams, jūs pradedate suvokti SEO reklamos pranašumus . Turėsite investuoti į įrankius, kurie palengvins. Labiausiai ekonomiškai naudinga dirbti su žmonėmis, kurie juos jau turi.
Pažiūrėkime, ką turite padaryti, prieš pradėdami rodyti tik šiuos skelbimus.
1. Atlikite tyrimus
Čia aprašyta, kokius tyrimus turite atlikti. Mes išsamiai nagrinėsime, kaip tai padaryti.
- Kokios platformos geriausiai tinka jūsų verslui
- Ką daro varžybos
- Kokios užklausos (paieškos) yra geriausios, kad galėtumėte pasirodyti
2. Sukurkite turtą
Norint pradėti reklamuoti SEO , jums reikės turto. Jie apima:
- Skelbimo kopija
- Nukreipimo puslapio kopija
- Interaktyvi svetainė
- Svetainės turinys, pvz., Vaizdo įrašai, tinklaraščiai ir infografijos
- Tyrimų ir automatikos įrankiai (nemokami ir mokami)
- Laikas ir (arba) žmogiškieji ištekliai
- „Analytics“ įrankiai (nemokami ir mokami)
Visas šis turtas yra svarbus. Bet bene svarbiausia yra analizė. „Analytics“ nurodo, kas veikia, o kas ne. Be jo jūsų SEO reklama gali nukristi iš daugybės triušio skylių.
3. „Bing“ arba „Google“
Jau aptarėme, kiek žmonių naudoja paieškos sistemas, kad rastų tai, ko ieško. Tačiau jų demografija skiriasi.
Iki šiol dauguma žmonių naudojasi „Google“. Nesvarbu, ar jie Norvegijoje, Luizianoje ar Pietų Korėjoje. Senas ar jaunas? Turtingas ar vargšas?
Šių kategorijų žmonės dažniausiai naudoja „Bing“ per „Google“:
- Žmonės, turintys azartiškų pomėgių (sportas, laukas, kelionės ir kt.)
- Menų ir teatro mėgėjai
- Namų dekoras
Jei jūsų verslas patenka į vieną iš šių 3 kategorijų, „Bing“ gali būti puiki vieta investuoti SEO reklaminius dolerius. Kanada ir Didžioji Britanija taip pat yra dalinė „Bing“.
Tačiau naujausios ataskaitos rodo, kad mažmeninės prekybos įmonės turi daugiau pranašumų, jei naudoja „Google“ paieškos skelbimus. Iš tikrųjų statistika skelbia, kad JAV mažmenininkai paieškos skelbimams išleidžia 13,12 mlrd. USD. Manoma, kad šis skaičius 2020 m. Padidės iki 15,65 mlrd. USD. Iš tiesų, mokama paieška šiais metais tampa sparčiausiai populiarėjančiu skelbimų formatu.
„Mac“ / „Apple“ vartotojai taip pat dažniau naudojasi „Google“. Žmonės, kurie naudoja „Microsoft“ produktus namuose, dažniausiai naudoja „Bing“. Tai turi daug daugiau bendro su numatytaisiais jų įrenginių nustatymais. Tai neturi nieko bendra su pirmenybe.
4. Sužinokite, ką daro konkurencija
Nereikia atkurti rato. Turite konkurentų, kurie tai suprato. Tavo darbas yra juos sunaikinti. Čia yra mokami įrankiai. Kai kurie populiariausi įrankiai, kuriuos naudoja SEO reklamos ekspertai, yra šie:
- SpyFu
- „Wordstream“
- Ahrefas
- SEMrush
- PanašusWeb
Tokie įrankiai leidžia atsisiųsti raktinius žodžius, pagal kuriuos nukreipta konkurencija. Niekada nemokėdami nė cento už paspaudimą, jūs jau žinosite, kurie raktiniai žodžiai suteikia jiems geriausią sprogimą.
Pradėkite optimizuoti savo SEO reklamą dar nepradėję vykdyti efektyvios SEO reklamos kampanijos.
Jei neturite prieigos prie tokio tipo įrankių, tai atliktumėte rankiniu būdu:
- Parenkate raktinius žodžius, pagal kuriuos planuojate taikyti paieškoje
- Matydamas, kieno skelbimai pasirodo
- Matyti, kas ateina į organinę paiešką
- Naudojant raktinių žodžių tankio įrankį jų svetainėje arba rankiniu būdu peržiūrint svetainę
Gausite daug mažiau tinkamų naudoti duomenų. Bet tai gera pradžia.
Parduoti žygių reikmenis? Atlikite „Google“ paiešką pagal „Žygio reikmenys“. Pažiūrėk, kas iškils.
Turinys, pažymėtas rėmėju ar skelbimu, yra jūsų „Pay per click“ konkurentai. Žemiau pateiktas sąrašas yra jūsų ekologiški konkurentai.
Tai gali būti lauko parduotuvė kitoje miesto pusėje. Arba jie gali būti nacionaliniai.
Be SEO reklamos , jūsų konkurentai yra žmonės, artėja paieškas.
5. Atlikite daugiau raktinių žodžių tyrimų
Ar tu taip myli laisvai, kaip mes? „AdWords“ raktinių žodžių planavimo priemonė suteikia idėją, ką mokėsite už kiekvieną paspaudimą mokamoje SEO reklamos kampanijoje.
Tai galite naudoti kaip įvertinimo priemonę, kad geriau suprastumėte galimus mokesčius už paspaudimą.
Iš to žinosite, kurie žodžiai sulaukia tinkamo srauto, kad galėtumėte taikyti pagal šiuos žodžius atliekant natūralias paieškas. Tai darote įtraukdami juos į savo turinį.
Tai taip pat praneš, kai raktinis žodis nepatenka į jūsų kainų diapazoną. Tarkime, kad norite, kad jūsų skelbimas būtų rodomas skiltyje „Rasti nekilnojamojo turto agentą“.
Galite pastebėti, kad šis raktinis žodis pritraukia daug srauto. Tai pliusas.
Tačiau, pasak raktinių žodžių planavimo priemonės, už paspaudimą sumokėsite beveik 14 USD. Priklausomai nuo jūsų verslo, modelio tai gali būti didelė įsigijimo kaina.
Nekilnojamojo turto atveju tai tikriausiai nėra. Tačiau tokie įrankiai suteikia jums duomenis. Jūs skambinate.
Laimei, jie pateiks jums ilgą alternatyvų sąrašą, jei raktinis žodis yra per brangus. Raskite sau tinkamiausius.
6. Prognozuokite savo išlaidas ir paspaudimus
Norėdami įvertinti paspaudimų, kuriuos uždirbsite tam tikroje kampanijoje, skaičių, galite toliau naudoti „AdWords“ plano apžvalgą.
Vis dėlto atsiminkite. Tai visi įvertinimai. Tai, ar jie tikslūs, labai priklausys nuo to, kaip gerai sukursite savo skelbimus. Mes tai aptarsime šiek tiek vėliau.
7. Sukurkite savo turtą
Jūs esate pasirengęs plėsti savo verslą. SEO reklama yra būdas tai padaryti. Bet jūs ne tik pradėsite skelbti atsitiktinius skelbimus ir tikėtis geriausio. Turite sukurti turinio išteklius, kurie supaprastins procesą. SEO reklamos mokėjimo už paspaudimą pusėje spustelėjo kelionė vyksta maždaug taip.
- Paieška
- Žr. Paieškos rezultatų puslapį
- Patobulintas skelbime
- Vartotojas viliojamas spustelėti
- Vartotojas atvyksta į svetainę
- Svetainė vilioja vartotoją vėl pasiimti norimą
- Jie užbaigia veiksmą
- Voila! Naujas klientas
Sukurkite turinio išteklius atsižvelgdami į šį SEO reklamos pirkėjo kelią.
8. Sukurkite spustelėjamus skelbimus
Šie 5 patarimai padės jums sukurti labiausiai paspaudžiamus skelbimus.
-
Žaisk „Mirror-Me“
Ar žaidėte veidrodį-mane darželyje? Jei neprisimenate, tai žaidimas, kuriame atsistojate priešais draugą. Jūs imituojate kiekvieną jų judesį. Jūsų skelbimas turėtų atspindėti vartotojo ketinimus.
Ką žmogus nori nuveikti? Sukurkite savo skelbimą atsižvelgdami į šį supratimą.
-
Naudokite ne alfa simbolius
Neišprotėk. Tai nemalonu. Tai atsilieps. Bet į skelbimą įdėkite skaičius ir atitinkamus simbolius.
Žmones tai natūraliai traukia. Mūsų smegenys mano, kad jos yra svarbios. Statistika, nuolaida, bet kokia – įtraukite ją, kad atkreiptumėte dėmesį.
-
Gaukite emociją
Užmeskite emocinį akordą su asmeniu. Leiskite jiems jaustis lyg nusipelniusiems to, ką turite jūs. Priverskite juos bijoti, kad nepraleisite. Bakstelėkite į nostalgiją.
Susisiekite su emocijomis, kad gautumėte paspaudimą.
-
Gudriai išspręskite jų prieštaravimus
Jūs žinote, kokius prieštaravimus žmonės turi jūsų pramonėje. Žaiskite tai, kad skelbimas patektų į sąrašo viršų, kai jie sveria galimybes.
-
Tai, ką tu gali padaryti man
Atminkite, kad nėra atvirkščiai. Norėdami sukurti skelbimą, kurį galima spustelėti, nurodykite savo vertės pasiūlymą. Minutę pamiršite, kad norite augti. Pagalvok, ko jie nori iš tavęs. Kaip jūsų verslas unikaliai tenkina šiuos poreikius? Sukurkite savo skelbimą aplink jį.
9. Skelbimų grupės
Aplink savo tikslinę auditoriją sukursite įvairias skelbimų grupes, kad galėtumėte tiesiogiai kalbėti su kiekviena. Sukurkite kelis skelbimus keliose skelbimų grupėse.
Galbūt jūsų įmonė turi 3 skirtingus tikslus:
- Odontologai
- Kardiologai
- Audiologas
Sukurkite protingą skelbimą, kad galėtumėte susisiekti su kardiologija. Jame pateikiama šiek tiek informacijos apie širdies sveikatą. Šis skelbimas gali puikiai tikti šiam tikslui. Bet jums reikia vieno apie dantis ir dantenas odontologui.
Skelbimų grupės padeda gauti reikiamą pranešimą tinkamo žmogaus akivaizdoje.
10. Sukurkite „Laudable“ nukreipimo puslapius
Sėkmingiausios PPC kampanijos SEO reklamoje turi bent 10 nukreipimo puslapių. Kodėl tiek daug? Parduodate iš esmės tą patį, tiesa?
Prisimenate mūsų kardiologijos pavyzdį aukščiau? Jums reikia nukreipimo puslapio, kuris, spustelėjęs skelbimą, ir toliau tiesiogiai kalba su šia auditorija. Naudodamiesi šia hiperfokusacija, jūs išlaikote tikslą per visą SEO reklamos kelionę.
Pažvelkime į 5 svarbiausius SEO reklamos nukreipimo puslapio komponentus.
-
Suderinta su skelbimu
Kiekvienas nukreipimo puslapis yra aiškiai suderintas su į jį nukreipiančiu skelbimu. Jaučiasi kaip neginčijamas to skelbimo pratęsimas. Jei skelbime buvo pateiktas pasiūlymas, nukreipimo puslapyje pateikiama nuoroda į tą pasiūlymą. Tai aiškiai parodo, kaip ją išpirkti.
-
Turi USP (unikalų pardavimo pasiūlymą)
Nukreipimo puslapyje išplečiama jūsų pasiūlymo vertė, kaip nurodyta skelbime. Ši glausta kopija turi:
- Paveikta antraštė
- Palaikoma antraštė
- Pareiškimas, sustiprinantis USP
- Baigiamasis pranešimas
- Aiški CTA
-
Pasinaudokite vaizdais
Kai kurios reklamos yra tik tekstinės. Kiti turi atvaizdus. Nepaisant to, nukreipimo puslapis turėtų akimirksniu atkreipti asmenį į atitinkamą vaizdą. Tai gali būti vaizdo įrašas arba HD vaizdas. Atitinkamas vaizdas vizualiai praneša lankytojui žinutę.
Parduodate šviesią idėją? Tokia vizualinė dalis padės tai padaryti.
-
Rodyti naudą
Ką jūsų pasiūlymas daro lankytojui? Aiškiai ir glaustai iškelkite svarbiausius privalumus
-
Pateikite greitą socialinį įrodymą
Jūsų lankytojas gali net neįsivaizduoti, kas jūs esate. Jie nežino, kur tu esi. Jūs galite būti bet kas. Socialinis įrodymas sukuria tiesioginį pasitikėjimą. Pasirinkite tuos, kurie geriausiai pakalbins jūsų auditoriją. Galite įtraukti:
- Atsiliepimai
- Svetainės valdžia
- Socialinių tinklų sekimas
Atsisiųskite arba įdėkite įrankį, kuris tai parodo ir nuolat atnaujina.
11. Sukurkite patrauklų svetainės turinį
Norėdami patekti į savo svetainę, turite sukurti patrauklų turinį. Atlikite konkurentų ir raktinių žodžių tyrimus. Apsvarstykite savo tikslinę auditoriją. Pradėkite kurti turinį apie temas, kurios patiks jūsų klientams.
Pažvelkime į 3 greitus patrauklaus turinio patarimus.
-
Kurkite turinį žmonėms
Išgirsite įvairiausių gudrių SEO gudrybių, kad pasiektumėte daugiau organinių paieškų. Tačiau atminkite, kad kliento patirtis yra gyvybiškai svarbi. Galite suderinti klientų patirtį su organiška taktika.
Niekada nekurkite turinio tik paieškos sistemoms.
-
Kokybė viršija kiekį
Turėdami daug turinio, galėsite greičiau uždirbti tas natūralias populiariausias vietas. Bet kiekvienas kūrinys turėtų būti kokybiškas. Tai turėtų suteikti pridėtinės vertės jūsų kliento gyvenimui.
-
Paskirstyti
Puikiam turiniui reikia platinimo kanalo. Iš pradžių reikia nukreipti srautą į jį. Tai leidžia pasiimti garą. Gerėjant jūsų natūraliam reitingui, jis tampa saito magnetu, traukiančiu srautą į save. Kai daugiau žmonių juo dalijasi ir susieja su juo, turinio autoritetas didėja. Taip bus ir jo matomumas paieškose.
Štai kur nuostabi santuoka tarp PPC ir SEO reklamuojant SEO yra tokia naudinga. Taip pat dalinkitės socialiniuose tinkluose. Kitame skyriuje mes apžvelgsime, kaip pasirinkti geriausią socialinės žiniasklaidos platformą jūsų turiniui platinti.
12. Platformos tyrimai
SEO reklama pirmiausia atliekama paieškos sistemose. Bet jūs žinote pakartojimo svarbą rinkodaroje.
Pasiekite potencialius klientus, kur galite, naudodami SEO reklamą . Tačiau būkite strategiški. Priešingu atveju jūs išleidžiate krūvą pinigų neveikiančiose vietose.
Daugelis socialinės žiniasklaidos svetainių ir svetainių suteikia jums galimybę reklamuotis savo svetainėje naudojant tą patį atlygio už paspaudimą modelį. Bet kiekviena socialinė platforma turi skirtingą auditoriją. Suraskime jums tinkamiausią.
-
Facebook
Turėdamas daugiau nei 1 milijardą vartotojų, „Facebook“ yra puiki vieta rodyti skelbimus daugeliui žmonių. Pažvelkite į šią Pew tyrimų instituto diagramą.
Moterų – 83 proc. 75% vyrų yra šioje svetainėje.
Kalbant apie amžių, „Facebook“ nediskriminuoja. Nors „50+“ ir „Facebook“ procentas šiek tiek sumažėja nuo 84% iki 72%, „Facebook“ net 62% yra 65 metų ir vyresnių žmonių. Nepaisant amžiaus ar lyties, jūsų tikslinė auditorija yra čia.
81% miestų žmonių yra „Facebook“. Joje taip pat yra 81% kaime gyvenančių žmonių. Tačiau šioje platformoje yra tik nedaug – 77% burbuolių.
Ką mes sakome? Tai vis dar beveik visi.
Galėtume tęsti mokymąsi, pajamas ir pan. Tačiau tai yra visuotinai.
Vis dėlto visa tai yra labai plati. Puikus dalykas, susijęs su reklama „Facebook“, yra tai, kad tai tikrai leidžia gilintis, kad pasiektum tą, kurį nori pasiekti. Susipažinkite su konkrečiais pomėgiais, elgesiu ir kt.
Tokia socialinės žiniasklaidos SEO reklama leidžia kiekvieną kartą pasiekti kiekvieną tikslinės auditorijos segmentą tinkama žinia.
Paprastas grafikas parodo jūsų galimą pasiekiamumą pagal atliktą pasirinkimą. Jums neliks spėlioti, kiek žmonių pamatys jūsų skelbimą.
„Facebook“ palieka kitus dulkėse vien tik kiekio prasme. Bet tai nereiškia, kad neturėtumėte išsišakoti. Daugelio kanalų rinkodara yra svarbi. Tai sustiprina jūsų pranešimą įvairiose vietose.
Daugelis „Facebook“ vartotojų yra ir kitose platformose. Būk ir tu!
-
„Twitter“
„Facebook“ yra populiarus visame pasaulyje. Tačiau „Twitter“ yra daug populiaresnis tarp tūkstantmečių ir jaunesnių genų Xers, nei vyresnio amžiaus žmonių. Pavyzdžiui, jame yra 36 proc. 18–29 m. 65 metų ir vyresnių žmonių grupėje jis sumažėja iki 10%.
Tai tolygus vyrų ir moterų pasidalijimas. Miesto, burbulo ir kaimo padalijimas taip pat yra maždaug tolygus.
Bet palauk! Žemiau skaičiai skiriasi.
Dauguma „Twitter“ vartotojų baigė studijas. Jie paprastai gauna didesnius atlyginimus.
Panašiai galite susipažinti su įvykiais, pomėgiais ir kita, kad pasiektumėte reikiamą auditoriją.
-
„LinkedIn“
Jūs tikriausiai žinote „Linkedin“ kaip profesionalų socialinę žiniasklaidą. Jame yra beveik 500 milijonų vartotojų. Ketvirtadalis yra JAV. „Linkedin“ yra iškreiptas patinas, tačiau tik šiek tiek – 4% skirtumas. Dauguma vartotojų gyvena miestuose, kur kaimo vietovėse vartotojų tik 18 proc.
77% „Linkedin“ vartotojų turi kolegiją. Didžioji dauguma baigė mokslus. Jie taip pat linkę į aukštesnę darbo užmokesčio skalę. Nors „Linkedin“ yra ieškančių darbo, dauguma jų dirba algingai.
-
„Instagram“
Remiantis „Pew Research“ duomenimis, 1/2 „Instagram“ vartotojų juo naudojasi bent kartą per dieną. Tai daro jį antrą vietą tik „Facebook“. Tai puiki galimybė pasiekti savo auditoriją naudojant socialinės žiniasklaidos SEO reklamą . Bet kas yra jūsų „Instagram“ vartotojai?
Kuo jie skiriasi nuo kitų svetainių?
„Instagram“ labai nukrypsta į moteris. Beveik 40% moterų tuo naudojasi, palyginti su maždaug ketvirtadaliu vyrų. Vartotojai taip pat būna jaunesni. Beveik 60% vartotojų yra jaunesni nei 30 metų.
Kalbant apie išsilavinimą, vietą ir pajamas, skaičius yra gana tolygus. Miesto vartotojų skaičius yra šiek tiek didesnis.
Jei taikote į tūkstantmetes moteris, tai yra ta vieta. Be to, „Instagram“ yra auganti bendruomenė. Patikrinkite šį augimą, apie kurį pranešė „Statista“.
„Instagram“ bendradarbiauja su „Facebook“, kad būtų skirta konkrečiai auditorijai. Nepaisant jaunesnio „Instagram“ amžiaus, tai suteikia jums prieigą prie ilgos vartotojų elgsenos ir pomėgių istorijos. Pateikite skelbimus tinkamų žmonių akivaizdoje, strategiškai susiaurindami savo pasiekiamumą.
Čia galite sužinoti daugiau apie „ Instagram“ privalumus .
13. Vertės analizė
Vykdykite savo reklamos kampanijas. Pradėjus spustelėti, išanalizuokite savo duomenis.
Užduokite svarbius klausimus. Kurie skelbimai sulaukia daugiausia paspaudimų? Kurie raktiniai žodžiai pritraukia didžiausią srautą? Kurie nukreipimo puslapiai konvertuojami?
Ką jums sako šie duomenys? Ar kai kurie aspektai yra sėkmingesni už kitus? Apsvarstykite duomenis. Optimizuokite savo reklamos kampaniją, kad padidintumėte grąžą.
Paprastoje dalykų dalyje naudokite „Google Analytics“, kad galėtumėte stebėti gaunamą srautą.
Iš kur eina daugiausia eismo? Kaip žmonės sąveikauja su jūsų turiniu? Kuris turinys veikia geriausiai? Optimizuokite jį.
Plėskite savo verslą naudodami SEO reklamą
Mokami už paspaudimą skelbimai socialiniuose tinkluose ir paieškos sistemose yra greitas ir efektyvus būdas išplėsti savo verslą. Tyrimai yra gyvybiškai svarbūs. O turėdamas tinkamas priemones planavimas gali būti daug lengvesnis ir efektyvesnis.
Kurkite turinio išteklius, kurie ne tik skatina spustelėti. Jie sklandžiai perkelia asmenį per reklamos pirkėjo kelionę.
Mes turime įrankius. Mes turime patirties. Mes galime padėti jums pasiekti internetinės rinkodaros rezultatų. Susisiekite ir plėtokite savo verslą.