Balta skrybėlė SEO

Paieškos sistemos optimizavimas ar SEO visai nėra naujas terminas. Tai skaitmeninės rinkodaros technika, kuri vystėsi daugelį metų, kai tokios paieškos sistemos kaip „Google“ tapo galingesnės ir patikimesnės. Šiandien šie SEO metodai yra laikomi didžiuliu lauku ir galingu metodu nukreipti tikslinį srautą į svetainę. Kiekvienas didelis prekės ženklas ir kiekvienas mažas verslas, turintis internetą, nori natūralios paieškos srauto.

Dabar, kol SEO dar nebuvo toks techninis, anksčiau jis buvo paprastas. Viskas buvo sukurti geriausią ir tinkamiausią turinį, kad paieškos sistemos galėtų suskirstyti pagal atitinkamus raktinius žodžius.

Įdomu tai, kas svarbu iš pradžių, tebėra svarbu ir šiandien: kokybiškas turinys . Vienintelis dalykas, kuris pasikeitė ar pagerėjo, yra tai, kaip paieškos sistemos vertina turinio kokybę.

Puikus, aktualus turinys yra pagrindinis „White Hat SEO“ tikslas – etinė optimizavimo paieškos sistemoms versija .

Kai turinys su kiekviena diena tampa vis svarbesnis, baltos kepurės SEO taktikos svarba auga. Jei manote, kad galite patekti į aukščiausią reitingą paieškos sistemų rezultatų puslapiuose, neinvestuodami į gerą turinį, ypač po pagrindinių „Google“ algoritmų atnaujinimų („Panda“, „Penguin“ ir „Kolibras“ ir kt.), Pagalvokite dar kartą.

Be to, sutelkdami dėmesį į kokybišką turinį, taip pat galėsite gilintis į aktualias temas. Parodykite, kad turite autoritetą ekspertų srityse, o tai gali turėti įtakos jūsų reitingo pozicijai didžiajame G.

kokybiškas SEO turinys

Taigi taip, kaip svetainės savininkui, vienintelis tinkamas būdas reitinguoti savo svetainę aukštesnėje nei jūsų konkurencija (ir likti joje) yra statyti visus savo pinigus už „white hat SEO“. Ir uoliai dirbkite kurdami tikrąją vertę ieškotojams.

„Google“ ir kitos pagrindinės paieškos sistemos gerbia ir rekomenduoja „white hat“ SEO, ir nekils jokių problemų suteikiant jums pelnytą poziciją SERP, atsižvelgiant į tai, kad jūs tai praktikuojate.

„White Hat SEO“ ir „Black Hat SEO“

Kalbant apie SEO, visada siekiama pasiekti ir išlaikyti aukščiausią poziciją paieškos sistemose – neatsižvelgiant į svetainės tipą / nišą. Dabar, kai įdiegiate SEO ir kokias technikas naudojate, jūsų požiūris tampa „balta skrybėle“ arba „juoda skrybėlaite“.

Pažiūrėkime, kaip šios dvi populiarios SEO versijos labai skiriasi viena nuo kitos:

Kas yra „White Hat SEO“?

Nesunkinant dalykų, baltos kepurės SEO gali būti paaiškinta kaip metodų rinkinys, siekiant etiškai pagerinti svetainės reitingą SERP. Tai daroma neįgyvendinant „antakių kėlimo“ praktikos, kuri paprastai apima „Google“ gairių ar kitų paieškos sistemų apgavystę “.

Kokybė ir puikus turinys yra pagrindinis baltos kepurės SEO strategijos ingredientas. Nuo jūsų skelbiamo turinio tipo iki bendros vartotojo patirties jūsų svetainė turi būti aukštos kokybės.

kas yra baltos kepurės SEO
Štai veiksniai, kuriuos turite įgyvendinti, jei norite, kad jūsų baltos kepurės SEO pastangos duotų rezultatų.

  1. Rašto turinio gylis ir aktualumas
  2. Jūsų vaizdinio turinio pramoginė ir edukacinė vertė
  3. Tikslinė jūsų svetainės meta informacija (meta aprašymas ir meta žymos)
  4. Jūsų svetainės architektūra ir naršymas
  5. Jūsų svetainės greitis ir našumas

Trumpai tariant, „baltos kepurės“ SEO yra švarus būdas padidinti paieškos sistemų reitingą, nes jis naudoja kokybišką turinį ir siekia patenkinti vartotojus visais lygmenimis.

Kas yra „Black Hat“ SEO?

Juodos skrybėlės SEO pradedamas klaidingai, nes visa jo idėja yra manipuliuoti paieškos sistemų nustatytomis taisyklėmis. Juodosios kepurės nepaiso žmonių arba ieško vartotojų ir bando padaryti įspūdį mašinoms, o tai savaime yra ydinga strategija. Nes apgauti sistemą galite tik iki šiol.

„Black Hat“ SEO taktika gali suteikti trumpalaikių rezultatų srauto ir ekspozicijos atžvilgiu. Tačiau ilgainiui yra didelė tikimybė, kad jūsų svetainė bus nubausta ar visiškai pašalinta iš paieškos sistemos rodyklės.

juoda skrybėlė seo vs balta skrybėlė seo

„Juodos skrybėlės“ SEO įgyvendina keli žiniatinklio valdytojai, kurie orientuojasi tik į greitą grąžą, o ne į ilgalaikę naudą. Štai keletas juodos skrybėlės metodų, kurių reikia vengti bet kokia kaina:

  • Nukopijuokite turinį iš kitų svetainių ir naudokite jį savo svetainėje arba geriau žinomą kaip pasikartojantis turinys.
  • Automatinio turinio kūrimas arba automatinių žemos kokybės šlamšto atgalinių nuorodų, kurios neturi jokios realios vertės, kūrimas.
  • Pranešama apie konkuruojančias svetaines apie šlamštą, nors jos nedalyvauja jokiame „blackhat“ SEO.
  • Gaminti šliuzo puslapius arba maskuoti, kurie pritraukia vartotojus su tiksliniais raktiniais žodžiais, bet apgaulingai nukreipia juos į nesusijusias svetaines / puslapius.

Esmė ta, kad tai tik parodo, kad „blackhat“ SEO yra griežtas „ne“ ne, jei kuriate tikrą ir etišką verslą. Jūsų dėmesys turėtų būti sutelktas į tai, kad kuo geriau išnaudotumėte daugybę patikrintų baltos kepurės strategijų, ir įsitikinkite, kad nė viena jūsų SEO taktika nėra neetiška.

Štai kas atsitinka, kai „Google“ nubaudžiamas

„Google“ griežtai laikosi savo indekso svetainių kokybės. Ir kodėl gi ne?

Galų gale, „Google“ nori suteikti savo vartotojams geriausią patirtį, nusiųsdama juos į atitinkamas svetaines, kuriose yra aukštos kokybės turinys, siūlantis tikrą vertę. Taigi nereikėtų stebėtis, kad paieškos variklio milžinas iš tikrųjų baudžia neetiškos praktikos svetaines.

Kai jus nubaudžia „Google“, galite pastebėti, kad „įžeidžiantys“ puslapiai išnyko iš paieškos variklio rezultatų puslapių. Arba galite pastebėti, kad per tam tikrą laiką natūraliai sumažėjo srautas.

Žmonės, patyrę tokius pakeitimus, gali sužinoti, ar ir kodėl jiems buvo skirta bauda, ​​apsilankę „Google Search Console“.

„Google“ paieškos pultas

  • Apsilankę paieškos pulte pastebėsite, kad „Google“ yra pakankamai maloni pranešti, ar jos žiniatinklio šlamšto komanda atliko „rankinius veiksmus“ prieš jūsų svetainę. Tai yra pirmoji raudona vėliava prieš imantis tolesnių veiksmų. „Google“ jums praneša apie problemą, kad galėtumėte ją išspręsti, kol viskas dar blogiau.

Net jei jūsų svetainė buvo panaikinta, jūs galite ją sugrąžinti ten, kur ji buvo, išsprendę problemą. Kai pasirūpinsite, turėsite oficialiai pateikti „Google“ peržiūros užklausą. Patikrinus, ar svetainėje nėra išspręstos problemos, turėtumėte greitai atkurti savo svetainės reitingą.

balta skrybėlė seo

  • Dabar vienas iš juodos kepurės SEO įdiegimo trūkumų yra tas, kad akivaizdžiai pateksite į blogas „Google“ knygas. Atsižvelgiant į tai, kaip rimti jūsų juodos kepurės kaltinimai, jūsų svetainės PageRank tam tikru mastu gali būti sumažintas.

Net aukščiausio lygio svetaines galima išbraukti iš akių, jei jos pasiduoda šešėlinei SEO praktikai. Tai gali smarkiai paveikti jūsų svetainės autoritetą ir srauto lygį.

Sprendimas? Tiesiog kuo greičiau pasirūpinkite problema ir praneškite apie tai „Google“.

juodos kepurės SEO pasekmės

  • Galiausiai, jūsų svetainė gali būti paveikta blogiausiu įmanomu būdu, kai ji bus uždrausta paieškos sistemos rezultatuose. Kai svetainė bus pašalinta iš rezultatų puslapių, jūsų verslui viskas gali greitai pasisukti. Ypač jei jūsų svetainė yra atsakinga už potencialių klientų generavimą ir pardavimą. Neatėjus natūralios paieškos srautui, tai labai paveikia verslą.

Nors tikimybė, kad svetainė bus uždrausta, yra menka, vis tiek įmanoma. Tačiau galimybė yra didesnė, jei svetainėje buvo naudojama juodos kepurės SEO praktika.

Atkreipkite dėmesį, kad panaikinti draudimą nėra lengva. Jums reikia atsikratyti visų tų neetiškų, abejotinų praktikų ir pasirinkti baltos kepurės būdą. Tik atlikę daug anuliavimo ir atlikę veiksmus, galite išsiųsti „Google“ peržiūros užklausą.

Be to, tikriausiai esate girdėję ir apie pilkosios skrybėlės SEO taktiką. Kas yra šis pilkos skrybėlės SEO, apie kurį kalbame? Pilkos skrybėlės SEO yra tarp baltos ir juodos kepurės SEO. Iš esmės tai panašu į žaidimą su ugnimi, todėl rezultatai bus panašiausi į juodos kepurės SEO rezultatus.

Kodėl reikia investuoti į „White Hat SEO“

Baltos kepurės SEO yra šventasis paieškos sistemų optimizavimo pavyzdys. Nes jei norite, kad paieškos sistemos parodytų jūsų svetainei gailestingumą ir iš tikrųjų atrodytų, kad tai naudinga, turėsite žaisti pagal taisykles. Būdamas maištininkas gali ir sulauks jūsų svetainės uždraudimo „Google“, „Bing“ ir kitose paieškos sistemose.

 

pliusų ir minusų baltos kepurės seo

Pripažinkime, jei jūsų potencialūs klientai negali jūsų rasti „Google“, yra mažai tikimybės, kad jie jus suras per kitas mažesnes paieškos sistemas. O tai reiškia, kad jei nededate savo pastangų dėl baltos kepurės SEO, jūs rizikuojate labai daug.

Išsiaiškinkite keletą logiškų priežasčių, kodėl galite apsvarstyti „baltos kepurės“ SEO, palyginti su bet kokia kita abejotina SEO taktika:

  • Palaikykite savo dabartinę reputaciją:

Jei esate naujokų tinklaraštininkas ar pradedančiųjų prekės ženklas, stiprios reputacijos sukūrimas užima daug laiko , o jį išlaikyti nėra lengva. Taigi kodėl reikia apsunkinti žaidžiant neetiškus SEO metodus? Kodėl rizikuoti?

Jei jūsų atsakymas yra „greiti rezultatai“, pagalvokite dar kartą. Nes greiti rezultatai gali išnykti vienodai greitai, kai jus užklumpa „Google“. Bet kokia jūsų naudojama baltos skrybėlės technika yra skydas nuo baudų už paieškos sistemas. Tai leidžia jūsų svetainei ilgiau gyventi paieškos sistemose ir suteikia vartotojams tikrą vertę.

  • Padidinkite organinį matomumą:

Kai dedate tiek pastangų, kad pasiektumėte pirmąjį „Google“ puslapį, turėtumėte padaryti viską, kad išlaikytumėte savo poziciją. Nes kuo ilgiau ten būni, tuo daugiau organinio matomumo įgauni. Nors su baltos kepurės SEO rezultatai nėra tokie spartūs, kaip juodos kepurės, jie to verti.

Svetainėse, kurios praktikuoja baltos skrybėlės SEO, retai būna didelių reitingų svyravimų, skirtingai nei jų juodos skrybėlės kolegoms. Esmė ta, kad kai elgiatės su vartotojais pagarbiai ir suteikiate tikrą vertę, paieškos sistemos leidžia jums laimėti SEO varžybas laikui bėgant.  

  • Pasiekite didesnę IG:

Jei investuojate laiką ir pinigus į SEO, akivaizdžiai tikitės gauti teigiamų rezultatų. Arba kuo visa tai naudinga. Naudodamiesi „white hat“ SEO, galite gauti didesnę investicijų grąžą, nes esate tolimoje kelionėje. Tai reiškia, kad jūs ne tik susigrąžinsite savo investicijas, bet ir uždirbsite pastovų pelną iš pastangų per metus.

Naudodamiesi juodos skrybėlės SEO, jūs statote smėlio pilį, kuri gali būti nušluota, kai užlies didelė banga (dar žinomas kaip „Google“ atnaujinimas). Galų gale jūs prarasite laiką ir pinigus, ir įgysite blogą reputaciją.

3 geros priežastys vengti „Black Hat SEO“

Iki šiol turėtumėte aiškiai suprasti, koks žalingas juodos kepurės SEO gali būti jūsų tinklalapis. Bet jei vis tiek reikia įtikinamiau, pateikiame tris priežastis pasakyti „ne“ juodos kepurės SEO.

1. Tai brangiau kainuoja:

Manote, kad juodos skrybėlės SEO yra pigesnis nei baltos skrybėlės? Atsakymas yra didelis ne. Kažkada „Google“ buvo besiformuojančioje stadijoje, kai juoda kepurė buvo pigesnė ir galbūt efektyvesnė. Tačiau viskas pasikeitė į gerąją pusę. „Google“ dabar yra ne tik protingesnė, bet ir greitesnė. Taigi senosios mokyklos juodų skrybėlių technika nebeveikia.

Tai reiškia, kad turėsite investuoti į brangesnę „blackhat“ taktiką, kad ji veiktų, ir vis tiek negarantuojate grąžos. Pavyzdžiui, paprasčiausiai sukurti savo asmeninį tinklaraščių tinklą gali kainuoti bomba. Norėdami nusipirkti pasibaigusius domenų vardus, specialų prieglobos serverį ir pan., Turėsite sumokėti daugybę pinigų. Išlaidos įrodo, kad to tiesiog neverta.

2. Tai tampa vis rizikingiau:

Pirmosiomis dienomis daugeliui svetainių, turinčių „SEO“ varomą juodą skrybėlę, pavyko skristi po radaru ir grėbti moloje. Šiandien daug rizikingiau statyti juodos kepurės techniką. Gauti „Google“ nuobaudą nėra gražu, o iš jos išeiti yra bjauriau. Taigi eikite saugiu keliu ir darykite tai, kas turi būti padaryta baltos kepurės būdu.

3. Tai komplikuojasi:

Juodoji kepurė gali būti neetiška, tačiau ji visiškai nepriekaištinga. Tam reikia pakankamai techninės žinių apie tai, kaip veikia internetas, kad rastumėte skylių sistemoje. Kadangi šias žinias gerai saugo didelių juodų kepurių žaidėjai, visa juodos kepurės idėja gali gana greitai nusivilti.

6 „White Hat“ SEO metodikos, įgyvendinamos 2020 m

Nepriklausomai nuo nišos, kurioje dirbate, negalite ignoruoti baltos skrybėlės SEO, jei norite užimti aukštesnę vietą . Kalbant apie „Google“ reitingavimo veiksnius, tiek naudotojų ketinimai, tiek turinys yra labai svarbūs paieškos variklių milžinai. Tai tik parodo, kad baltos skrybėlės SEO apima visus tuos veiksnius, į kuriuos „Google“ nori, kad sutelktumėte dėmesį – 2020 m. Ir vėliau.

Panagrinėkime keletą baltos skrybėlės metodų, kuriuos turėtumėte taikyti metai iš metų, jei norite kuo geriau išnaudoti savo SEO pastangas.

# 1: paskelbkite atitinkamą, aukščiausio lygio turinį

Turinys yra sėkmingos baltos kepurės SEO kampanijos gyvybės kraujas . Kokybiškas turinys buvo karalius ir bus karalius. Pasirūpinkite, kad jūsų turinys būtų …

  1. Atitinka nišą, pagal kurią taikote, kad jūsų auditorija rastų vertę ją vartoti ir ja dalytis.
  2. Sudaryta iš aukščiausios kokybės dalykinių žinių, o ne bendrų patarimų.
  3. Parašyta gera, be klaidų anglų kalba, kurią žmonės gali lengvai perskaityti ir suprasti.

Nesvarbu, ar rašote 500 žodžių tinklaraščio įrašą, ar 5000 žodžių el. Knygą. Iš tikrųjų svarbu tai, kaip jūsų turinys palengvina skaitytojo gyvenimą ir ar jis išsprendžia realaus pasaulio problemą.

Jei jūsų turinys pramogiškai neprideda reikiamos vertės, skaitytojams nekils problemų praleidžiant jūsų svetainę ir judant toliau. Idėja yra tiek vertingos, kad konkurencija neturi įtakos jūsų svetainės gebėjimui pritraukti nuorodas ir gerai reitinguoti.

Šiandien blogą ir ploną turinį vartotojai gali lengvai pastebėti ir paieškos sistemos algoritmai. Tai gali paveikti ne tik jūsų svetainės autoritetą, bet ir greitai prarasti reitingą.

Taigi niekada nelaikykite turinio savaime suprantamu dalyku, jei norite toliau pritraukti srautą iš „Google“ . Pabandykite paskelbti amžinai žaliuojantį turinį, kuris išlieka aktualus metus, o ne laiko požiūriu svarbų turinį.

visžalis turinys

# 2: Siekite pagerinti vartotojo patirtį

„Google“ svarbu, kokią vartotojo patirtį teikiate savo svetainės lankytojams. Iš tikrųjų, remiantis „Oxford Journal“ tyrimu, verslo „UX“ dizaino tikslas yra padidinti vartotojų lojalumą ir pasitenkinimą. Tai galima padaryti suteikiant jiems malonią ir paprastą naudojimo patirtį bendraujant su svetaine. Verslas gali tai pasiekti pirmiausia nustatydamas, koks yra vartotojo tikslas. Atsižvelgdami į tai, verslo savininkai dabar gali sukurti navigaciją ir funkcionalumą, kuris galės patenkinti šį tikslą ir taip suteikti puikią vartotojo patirtį.

Užtikrinti, kad jūsų svetainėje būtų naudojama geriausia UX praktika, nėra raketų mokslas. Apsidairykite internete ir rasite daugybę informacijos, kaip padaryti savo svetainę patogesnę vartotojui. Nesvarbu, ar dirbate su dizaineriu, ar naudojate parengtus šablonus, bet kada galite šiek tiek planuodami patobulinti savo svetainės UX.

baltos kepurės seo taktika

Tačiau nepadarykite klaidos, kai kalbate apie vartotojo patirtį. Visada atlikite A / B padalijimo testus, kad sužinotumėte, kaip turėtų būti pakeista jūsų svetainė. Eksperimentuodami su skirtingomis „UX“ idėjomis sužinosite, kas jūsų auditorijai patinka labiausiai. Testavimas ir tobulinimas turėtų būti tęsiamas tol, kol pasieksite lygį, kuriame lankytojams nekils jokių problemų.

# 3: atnaujinkite ir patobulinkite seną turinį

Kai žmonės lankosi jūsų svetainėje, jie tikisi pamatyti naują ir atnaujintą turinį. Net paieškos sistemos teikia pirmenybę svetainėms, kurios nuolat atnaujina jų turinį.

Taigi paskutinis dalykas, kurio norite, yra tai, kad jūsų svetainė visaip atrodytų pasenusi. Užuot naudoję 301 peradresavimą, norėdami nukreipti lankytojus į naują URL su nauju turiniu (tai turi įtakos jūsų svetainės mobiliesiems reagavimui ir spartai), pabandykite atnaujinti seną turinį. Kitaip tariant, atnaujinkite, kad jūsų puslapiai išliktų švieži ir išlaikytų kokybę. Senas turinys gali ir toliau pritraukti tikslinį srautą, todėl tikslinga žengti šį žingsnį.

balta skrybėlė seo

Įsitikinkite, kad esate atsargūs atnaujindami seną turinį nauju dalyku. Ištrinkite ne tik be proto seną turinį. Vietoj to sukurkite archyvų puslapį sename URL. Tai ne tik padaro jūsų puslapį patogesniu vartotojui, bet ir suteikia esamam URL įgaliojimus, o tai savo ruožtu suteikia pagrindinio domeno vardo valdžią.

# 4: Įveikti varžybas naudojant schemos galią

Ar „Google“ palaiko schemą? Jei eisite į naujausius tyrimus, tada taip. Nustatyta, kad beveik 35 procentai „Google“ paieškos rezultatų matomi naudojant „Rich Snippets“, palaikomus su „Schema“.

Tačiau nustebęs faktas buvo tas, kad tik nedidelis 0,3% svetainių iš tikrųjų naudoja schemos įrankį, nors jį patvirtino „Google“. Laikui bėgant šis skaičius gali šiek tiek pagerėti, tačiau vis tiek „Schema“ nenaudojimas yra didelė praleista galimybė svetainėms, kurios nori aplenkti konkurentus.

Taigi, kas iš tikrųjų yra „Schema“ ir kodėl ji yra svarbi?

Schema yra ne kas kita, kaip organizuotas įvairių HTML žymių rinkinys, kurį galite rasti Schema.org. Jie gali būti pridėti prie puslapio, kad būtų sukurtas daug išsamesnis aprašymas, kuris matomas paieškos rezultatų puslapiuose.

Ieškodami „Google“ galite rasti „Schema“ sukurtų turtingų fragmentų įvairiausiems puslapiams – nuo filmų įvertinimų iki receptų ir vaizdo įrašų.

baltos skrybėlės seo turtingi fragmentai

Štai keletas schemos naudojimo pranašumų:

  • Turtingi fragmentai pagerina naudotojų patirtį ieškant, suteikdami jiems daugiau informacijos apie puslapį.
  • Jūsų svetainė gali išsiskirti iš kitų svetainių, esančių paieškos rezultatuose, naudodama šiuos turtingus fragmentus.
  • Schemos naudojimas palengvina paieškos variklio darbą, nes tai padeda suprasti, apie ką yra jūsų tinklalapis.
  • Pateikus išankstinę informaciją / datą apie puslapį, SERP gali padidėti paspaudimų rodiklis.

5: atlikite raktinių žodžių tyrimus išmaniuoju būdu

Kaip galime pamiršti kalbėjimą apie raktinius žodžius, kai diskutuojame apie SEO ar tinklaraščių kūrimą? Tiesa ta, kad per daugelį metų raktinių žodžių svarba nesumažėjo, jie tik vystėsi ir brendo.

Nepaisant to, kokį raktinių žodžių tyrimo įrankį naudojate, svarbu tik tai, kaip gaunate rezultatus ir ką su jais darote. Ir šis procesas pasikeitė dėl naujo „Google“ algoritmo, vadinamo „RankBrain“, patobulinimo. Tai yra „Google“ bandymas naudoti mašininį mokymąsi, kad turinys būtų kontekstas.

rangbrain

„RankBrain“ dėka paieškos variklio milžinas nebesiremia tik metaduomenimis, o bando suprasti, kas yra jūsų svetainė. Praėjo tie laikai, kai galėjai be proto užpildyti savo svetainę raktinių žodžių įdaru ir apgauti „Google“. Šiandien „Google“ tapo tokia protinga, kad ne tik supranta sinonimus, bet ir žino, kaip rasti atsakymus į klausimus.

Naudodamiesi naujausiais raktinių žodžių tyrimo ir SEO įrankiais galite išsiaiškinti išsamią informaciją apie raktinius žodžius, pagal kuriuos norite reitinguoti. Tai savo ruožtu padeda jums sukurti turinį, kuris yra ne tik turtingas raktiniais žodžiais, bet ir atitinkamas frazes, kurios yra labai kontekstinės. Taigi būkite protingi ir natūralūs, kai naudojate raktinių žodžių frazes savo SEO turinyje, nes to išmoko balta kepurė.

# 6: pritraukite tinkamo tipo saitus

Nuorodos, nuorodos, nuorodos – kuo daugiau jų turime, tuo labiau pasitikime savo reitingu paieškos sistemose. Nors paieškos sistemos nuėjo ilgą kelią, vertindamos puslapio aktualumą / kokybę, jos vis tiek pasikliauja nuorodomis. Taigi, jei jūs aktyviai netraukiate kokybiškų nuorodų, jūs tik silpninate savo baltos kepurės SEO strategiją.

Idėja yra negauti jokių nuorodų. Bet gaukite tik tas atgalines nuorodas, kurios:

  1. Yra susiję su jūsų svetainės turiniu ir tema.
  2. Dalyvaukite žmonėse ir būtinai atlikite tikrą redakcijos apžvalgą.
  3. Yra uždirbami grynai atsižvelgiant į paskelbto turinio kokybę, vertę ir tinkamumą.

Nors yra daug būdų sukurti saitus baltos skrybėlės būdu, paprasčiausias būdas yra sukurti puslapį, kuris siūlo tiek daug vertės, kad kitos svetainės negali su juo susieti. Nesvarbu, ar šis puslapis yra vertingas, yra kertinis turinys, ar pateikiama daugybė jūsų kuruotų vertingų išteklių, tai priklauso nuo jūsų.

Čia pateikiamas baltos skrybėlės kūrimo nuorodos pavyzdys:

nuoroda kuriant baltą skrybėlę seo būdu
Baltos skrybėlės SEO nėra mirštanti tendencija, taip pat tai nėra mada, kuri išnyks. Tai tinkamas būdas atlikti SEO, kuris yra aktualus dabar ir bus aktualus net ateityje.

Negana to, kai paieškos sistemos kasdien tampa vis protingesnės, baltos kepurės SEO tik stiprės. O tai reiškia atsisveikinimą su žemos kokybės turinio ir vartotojo patirties svetainėmis. Ar jūsų svetainę reikia atnaujinti? Galbūt tai yra šiek tiek daugiau darbo, nei jūs galite įveikti dabar. Norėdami sužinoti, kaip mūsų SEO paslaugos gali padėti, pasitarkite su SEO agentūros, tokios kaip mūsų, ekspertais . Susisiekite su mumis ir suplanuokite nemokamą konsultaciją apie savo svetainę.

Įrašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *