Mobilioji SEO rinkodara

Ar savo verslui darote mobilųjį SEO?

SEO pasaulis per pastaruosius kelerius metus iš tiesų išgyveno didžiulius pokyčius – dėl besikeičiančių vartotojų paieškos įpročių visame pasaulyje.

Pagrindinės paieškos sistemos, tokios kaip „Google“, tapo ne tik protingesnės, bet ir konkretesnės, kokią patirtį jie nori suteikti vartotojams. Taip pat apie tai, ką jie tikisi pamatyti iš svetainių savininkų.

Šiandien kokybiškas SEO nebėra vien tik darbalaukyje. Didėjant pasauliniam išmaniųjų telefonų skaičiui, auga ir mobiliuosiuose įrenginiuose ieškančių žmonių skaičius. Štai kodėl mobilusis SEO yra tema, kurios nė vienas rimtas interneto rinkodaros specialistas ar verslas negali sau leisti ignoruoti.

mobiliojo SEO srautas padidėja
Čia apžvelgiama dabartinė mobiliojo ryšio statistika …

  • 80% interneto vartotojų turi prieigą prie išmaniojo telefono.
  • Vartotojai 80% savo socialinės žiniasklaidos laiko praleidžia mobiliajame įrenginyje.
  • 69% išmaniųjų telefonų vartotojų, kai to reikia, pirmiausia ieško savo mobiliajame telefone.
  • Vidutinis vartotojas praleidžia beveik 5 valandas savo išmaniajame telefone.

Ši statistika aiškiai rodo, kad žmonės aktyviai naudoja savo mobilųjį įrenginį įvairioms veikloms, tokioms kaip žaidimai, apsipirkimas, socialiniai tinklai ir, žinoma, atlieka paieškas internete.

Remiantis „ Mobile Marketer“ atliktais tyrimais , kai kurie populiarūs prekės ženklai daugiau nei 30% natūralios paieškos srauto generuoja iš mobiliųjų įrenginių. Žinoma, šis skaičius laikui bėgant didės, nes daugėja išmaniųjų telefonų.

Kitame tyrime, kurį „Nielsen“ atliko „Google“ vardu, buvo nustatyta, kad 93% išmaniųjų telefonų vartotojų prieš įsigydami produktą nusprendžia tirti produktą per paieškos variklį. Taigi, jei jūsų reitingai pagal jūsų nukreiptus raktinius žodžius nėra pirmajame puslapyje, jūs praleidžiate didelę dalį natūralios mobiliosios paieškos srauto (ir potencialių klientų!).

mobilioji paieška, palyginti su darbalaukio paieška

Jei norite, kad per „Google“ jus rastų daugiau žmonių, pirmiausia turite kreiptis į mobilųjį telefoną. Nes tik taip galite neatsilikti nuo besikeičiančių tendencijų ir likti prieš konkurentus.

Tačiau norint tikrai pasiekti aukštesnę poziciją tinkamų raktinių žodžių paieškos rezultatų puslapiuose, labai svarbu išvengti šių septynių mobiliųjų SEO klaidų.

7 mobiliojo SEO klaidos, kurias galite padaryti

Mobiliųjų SEO klaidos Nr. 1: lėtas puslapių įkėlimas

Remiantis pagrindiniu „Google“ paskelbtu atnaujinimu, puslapio greitis tampa svarbiu reitingo veiksniu paieškų mobiliesiems atžvilgiu. Puslapio greitis yra labai svarbus ne tik norint pagerinti jūsų natūralius reitingus, bet ir norint, kad lankytojai būtų patenkinti ir grįžtų daugiau.

Be to, stebėjimai rodo, kad 53% žmonių nedvejodami paliks jūsų svetainę, jei jos įkėlimas užtruks daugiau nei 3 sekundes. Didelis puslapių atsisakymo procentas tiesiogiai (ir neigiamai) daro įtaką jūsų svetainės reitingui „Google“.

puslapio įkėlimo laikas SEO

Tai tik parodo, kad jūsų mobilieji puslapiai turi būti įkeliami žaibišku greičiu, norint padaryti gerą įspūdį tiek paieškos sistemoms, tiek jūsų svetainės lankytojams.

Paklauskite savęs, ar norėtumėte, kad būtų atidarytas amžinai tinklalapis, ar tas, kuris įkeliamas per sekundės dalį?

Čia yra 3 paprasti, tačiau naudingi patarimai, kurie padės jums optimizuoti savo svetainę greičiui ir užtikrinti, kad ji greitai įkeliama bet kuriame mobiliajame įrenginyje.

1. Sumažinkite peradresavimus Ar naudojate peradresavimus savo svetainėje? Apsvarstykite galimybę juos sumažinti. Nes kiekvienas jūsų naudojamas peradresavimas sulėtina jūsų puslapio įkėlimo laiką. Kai žmonės pasiekia jūsų svetainę per mobilųjį telefoną, jie dažnai naršo ne itin patikimuose tinkluose. Tai reiškia, kad peradresavę puslapiai gali būti įkeliami dar lėčiau. „Google“ rekomenduoja sumažinti peradresavimų skaičių arba juos visiškai pašalinti. Dažniausiai naudojamas peradresavimo tipas yra 301 peradresavimas (kuris nukreipia svetainės lankytojus į atnaujintus tinklalapius su skirtingais URL). Nors 301 gali būti labai naudinga, jie taip pat gali sumažinti jūsų svetainės mobiliųjų įrenginių įkėlimo laiką. Taigi jų vengti (jei ir kada galite) yra visiškai prasminga.

mobilusis seo

2. Sumažinkite serverio atsako laiką Nors mobiliojo puslapio greitis labai priklauso nuo jūsų svetainės kodo, jam įtakos turi ir jūsų serveris. Jei užtrunka per ilgai, kol jūsų svetainė atsako į naršyklės užklausą, tai akivaizdžiai sulėtina jūsų svetainę. „Google“ teigia, kad jūsų serveris turėtų pradėti perduoti per 200 milisekundžių nuo gautos užklausos. Galite pagerinti savo serverio atsakymo laiką, pagerindami jo konfigūraciją ar žiniatinklio prieglobos kokybę. Taip pat sumažinant jūsų svetainei reikalingus išteklius.

mobiliojo SEO serverio atsakymo laikas
3. Sumažinkite vaizdo dydį Vaizdai, kuriuos naudojate savo turiniui patobulinti ar palaikyti, gali atitikti jūsų svetainės greitį. Štai kodėl turite optimizuoti kiekvieną savo svetainės vaizdą ir išsaugoti tuos vertingus kilobaitus. Pabandykite labai optimizuoti vaizdus, ​​kurie kelia daugiausia problemų. Kaip taisyklė, venkite naudoti didelius vaizdus, ​​kai rodote tik mažesnę jų versiją. Taip pat pagalvokite apie savo vaizdų skiriamosios gebos nemažinimą (nedarant įtakos kokybei), nes tai gali padėti sumažinti dydį.

vaizdo dydis

Mobiliųjų SEO klaidos Nr. 2: tarpinio puslapio skelbimai

„Google“ netolimoje praeityje aiškiai pasakė, kad ji palaiko puslapius, kuriuose turinys yra lengvai prieinamas interneto vartotojams mobiliuosiuose įrenginiuose. Jei ne, didysis G nedvejodamas nubaus ir reitinguos jūsų puslapius.

Bet ką reiškia tinkama mobiliesiems svetainė? Tai reiškia, kad svetainė buvo sukurta reaguojančiu dizainu ir gali prisitaikyti prie bet kurio įrenginio, kurį naudojate prieigai prie jos. Puslapiai ir funkcijos turėtų veikti taip pat, kaip ir darbalaukio versijoje. „Google“ žiniatinklio tikrintuvai turėtų sugebėti perskaityti kiekvieną puslapį, kurį, žinoma, „Google“ įvertins ir reitinguos.

Taigi, jei nenorite, kad jūsų svetainės mobilusis SEO būtų neigiamai paveiktas, galbūt norėsite peržiūrėti, kaip svetainėje naudojate iššokančiuosius langus ir tarpinio puslapio skelbimus. Jei jūsų svetainėje yra erzinančių iššokančių langelių, kurie perima vartotojo ekraną, galbūt norėsite patobulinti savo dizainą, kad jis būtų patogesnis vartotojui. Arba dar geriau apsvarstyti galimybę juos visiškai pašalinti ir raginimą veikti kitur.

Taip, kai kuriose svetainėse iškylantys langeliai dažniausiai konvertuojami. Bet jūs norite juos naudoti skoningai, kad tai nepaveiktų bendros vartotojo patirties.

Jei nenorite patekti į blogas „Google“ ir kitų paieškos sistemų, pvz., „Bing“, knygas, dar kartą patikrinkite, ar svetainėje naudojate tarpinio puslapio skelbimus. Šios kelios praktikos yra griežtas „ne“, nes tai gali neigiamai paveikti jūsų mobilųjį SEO.

  • Rodomas iššokantis langelis, kuris apima pagrindinį puslapio turinį, kai kas nors jame lankosi per paiešką.
  • Rodoma atskira tarpinė reklama, kuri yra priversta vartotoją lankantis puslapyje; kuris negali peržiūrėti pagrindinio turinio neatmesdamas minėto tarpinio puslapio.
  • Puslapį suprojektuokite taip, kad pagrindinis turinys būtų po matoma riba, o atskiras tarpinis skelbimas būtų rodomas virš matomos ribos.

mobiliosios seo vietos

Tai pasakius, „Google“ šiek tiek atlaidžiai kalba apie tam tikrus tarpinio puslapio skelbimus. Jei atliksite šiuos veiksmus, paieškos variklio milžinas nekvies jokios nuobaudos.

  • Tarpinio puslapio skelbimų naudojimas norint patikrinti lankytojų amžių (ir informuoti apie jūsų svetainės slapukų naudojimo politiką) yra puiku, nes jie patenka į teisinę dalykų dalį.
  • Rodomi visi prisijungimo dialogo langai, kuriuose yra turinio, kurio negalima indeksuoti. Į šią kategoriją patenka viskas, kas nėra neišsakoma, pvz., Mokamas turinys, el. Pašto turinys, privatus turinys ir kt.
  • Pateikti reklamjuostės skelbimai, kuriuose nėra daug vietos ekrane. Jei reikia, vartotojas gali greitai jį atmesti.

mobiliųjų seo skelbimų talpinimas

3 mobiliojo SEO klaida: užblokuoti failai

Iš dalies užblokavus „Google“ prieigą prie jūsų svetainės, tai nepadės geriau įvertinti. Laikotarpis.

Kai „Google“ vorai ropoja jūsų keliu, jie turėtų galėti pereiti jūsų svetainę, kaip ir bet kuris paprastas vartotojas. Apribojus prieigą prie vaizdo failų ir svarbių scenarijų, tokių kaip „JavaScript“ ir CSS, rizikuojate ne tik paslėpti vaizdinę medžiagą, bet ir kitas funkcijas.

Šie failai jūsų svetainei suteikia daug dizaino ir funkcionalumo. Jei neleidžiate „Google“ matyti šių failų, nors jie laisvai prieinami jūsų lankytojams, netyčia siunčiate neteisingą signalą.

„Google“ įkėlė puslapį

Jūsų svetainė gali būti ne kenkėjiška, bet būtent tai pagalvos „Google“, jei jūsų kelią blokuoja daugybė tam tikrų failų. Kaip galima tikėtis, kad paieškos variklis rodys jūsų turinį, kai jis net nepasitiki jūsų svetaine?

Štai kaip galite išspręsti šią problemą savo svetainėje:

Visų pirma, prieš taisydami bet kokius failus, naudokite „Google“ įrankį „Fetch“, kad nustatytumėte užblokuotus failus. Suteikite prioritetą tiems, kuriuos turite atblokuoti, kad „Google“ galėtų pasiekti svarbias funkcijas ir turinį. Po to galite pasirūpinti visais kitais užblokuotais puslapiais.

Antra, paleiskite savo svetainę atlikdami „Google“ pritaikytą mobiliesiems testą, kad sužinotumėte, ar robots.txt failas yra atsakingas už svarbių failų blokavimą. Nes jei taip, tada „Google“ nežinos, ar jūsų svetainė pritaikyta mobiliesiems, ar ne.

Mobiliųjų SEO klaida Nr. 4: nerodomas vaizdo įrašų turinys

Dėl didėjančios vaizdo rinkodaros svarbos ir žmonių poreikio gauti daugiau vaizdo įrašų, nenuostabu, kad dauguma svetainių šiandien naudoja vaizdo ar daugialypės terpės turinį. Tačiau prieš įtraukdami į savo svetainę bet kokio tipo vaizdo įrašų turinį, apsvarstykite du svarbius dalykus:

  1. Jei vaizdo įrašo turinys sulėtins jūsų svetainės įkėlimo laiką.
  2. Jei įdėtą vaizdo įrašą galima atkurti visuose pagrindiniuose įrenginiuose.

Kadangi yra keli vaizdo įrašų tipai, kurių negalima atkurti mobiliuosiuose įrenginiuose (pvz., Vaizdo įrašai, kuriems reikia „Flash“), turite būti dvigubai tikri, kad įterpiate bet kokį vaizdo įrašų turinį. Arba nesuvaidinamas vaizdo įrašų turinys gali paveikti jūsų svetainės patirtį mobiliesiems, erzinti lankytojus ir galiausiai paveikti jūsų mobiliųjų SEO pastangas.

vaizdo rinkodara

Siekdama būti saugi, „Google“ rekomenduoja įtraukti vaizdo įrašą ir animuotą turinį naudojant HTML5 standartines žymas ir venkite naudoti numatytąjį vaizdo grotuvą.

Paskutinis, bet ne mažiau svarbus dalykas – pridėkite vaizdo įrašo nuorašą, kur tik įmanoma. Tai ne tik padeda lankytojams pasiekti jūsų vaizdo įrašus iš bet kurios naršyklės, bet ir leidžia „Google“ be vargo indeksuoti jūsų puslapius.

Mobiliojo SEO klaida Nr. 5: klaidingi peradresavimai

Jūsų svetainę lankantys mobiliojo ryšio vartotojai nusipelno puikios patirties, kaip ir staliniai kompiuteriai. Tačiau apsižvalgę pastebėsite, kad taip nėra.

Kadangi daugelis svetainių renkasi „tingų kodavimą“, o ne „gerą kodavimą“, jos neperadresuoja vartotojo prašymo į svetainę mobiliesiems. Vietoj to, vartotojas nukreipiamas į mobiliojo svetainės pagrindinio puslapio versiją, net jei jis ar ji ieško kito puslapio.

Blogiausia tai, kad kai kurios svetainės visiškai nepaiso mobiliojo ryšio vartotojų svarbos ir nukreipia juos į klaidų puslapius, informuodamos, kad jos negali pasiekti svetainės naudodamosi mobiliuoju įrenginiu. Paklauskite savęs, ar tai priimtina tobulai veikiančios svetainės vartotojo patirtis? Visai ne.

Atminkite, kad „Google“ nori bet kokia kaina suteikti savo vartotojams geriausią patirtį. Taigi nenustebkite, jei paieškos sistema nubaustų jūsų svetainę už prastą vartotojo patirtį.

puslapio peradresavimai mobiliesiems SEO

Tai yra keletas sričių, kuriose galite dirbti, kad įsitikintumėte, jog peradresavimai nepakenkia jūsų mobiliajam SEO.

  1. Nukreipkite mobiliųjų telefonų naudotojus į mobiliojo puslapio versiją, jei jie atidarys jūsų svetainės darbalaukio versiją.
  2. Venkite nukreipti vartotojus atgal į pagrindinį savo svetainės mobiliesiems puslapį; tai tik dar labiau juos supainios. Viskas gerai, jei dar neturite parengtos savo svetainės versijos mobiliesiems. Eikite į priekį ir nukreipkite vartotojus į darbalaukio versiją. Tai užtikrina, kad tai nepaveiks jūsų svetainės vartotojo patirties.
  3. Nepriklausomai nuo mobiliojo įrenginio, kurį naudoja lankytojas, įsitikinkite, kad kiekviename įrenginyje pateikiate tą patį turinį.
  4. Jei mobiliojo ryšio vartotojai jūsų svetainėje prašo dinamiškai sugeneruotų URL, nukreipkite juos link tinkamo URL mobiliesiems, kur jie galėtų lengvai pasiekti ieškomą informaciją.

Aptikdami klaidingus peradresavimus, galite pasinaudoti „Google Search Console“ pranašumais ir juos ten pataisyti. Viskas, ką jums reikia padaryti, tai įvesti savo svetainės URL ir „Google“ atsiųs el. Laišką su puslapių, kuriuose yra netinkamų peradresavimų, sąrašu.

Mobiliojo SEO klaida Nr. 6:  netaikoma optimizuoti vietinei paieškai

Šiais laikais žmonės kreipiasi į „Google“ pagalbą norėdami rasti lankytinas vietas šalia jų – ši tendencija ir toliau didėja. Faktas yra tas, kad jei susidomėję mobiliojo ryšio vartotojai negali rasti tinkamos verslo informacijos apie jus, galite prarasti iki 50% pardavimų. Tai yra mobiliojo SEO klaida, kuri gali pasirodyti brangu jūsų smulkiajam verslui. Nesvarbu, ar tai jūsų fizinis adresas, ar telefono numeris, potencialiems klientams neturėtų kilti problemų ieškant jūsų informacijos savo mobiliajame įrenginyje. Vykdant tiek daug vietinių paieškų, optimizuoti savo svetainę vietiniam SEO yra ne bėda. Bet tai reikia padaryti nepamirštant mobiliųjų įrenginių vartotojų. Nes šiandien 18 proc. Vietinių paieškų, atliktų išmaniaisiais telefonais, perkama per 24 valandas.

mobiliojo SEO statistika

Kai jūsų svetainė bus rodoma vietinėms mobiliųjų paieškoms, tik padidinsite daugiau verslo galimybių. Pavyzdžiui, jei esate odontologas ir ieškote pacientų Niujorke, turite ne tik optimizuoti pagal raktinius žodžius, bet ir savo vietą. Be to, užregistruodami savo verslą „Google“ mano versle, jūs būsite link geresnio mobilaus SEO. Tokiu būdu susisieksite su didesniu potencialių klientų skaičiumi padėdami jiems rasti jus tinkamu laiku.

„Google“ mano verslo mobiliųjų telefonų sąrašas
Štai dar trys dalykai, kuriuos turėtumėte padaryti, kad pagerintumėte matomumą atliekant vietines paieškas …

  1. Atnaujinti vietinius sąrašus: Vienas vietinio SEO aspektas, kurį daugelis žmonių ignoruoja, yra tai, kad jūsų svetainėje turi būti pateikiama dabartinė informacija. Kiekviena vietinė maža įmonė turėtų užtikrinti, kad jos svetainė (-ės) būtų atnaujinta teisinga informacija.
  2. Pridėkite daugiau tiesioginių duomenų: kai reikia sukurti išsamesnį „About“ puslapį, turite peržengti tipinius tiesioginius duomenis, kuriuos rasite tokiose svetainėse kaip vardas, adresas ir telefono numeris. Jei esate restoranas, galite pridėti daugiau tiesioginių duomenų, tokių kaip jūsų darbo laikas ir laikas, maisto kainos, pristatymo galimybės ir kt.
  3. Sverto paieška balsu: tobulėjant „Google Android“ ir „Apple iOS“, išmaniųjų telefonų vartotojai dabar turi galimybę ieškoti savo balsu. Lyginant su paieškomis iš tikrųjų įvedant užklausą, žmonės balso paiešką naudoja kitaip. Štai kodėl optimizavimas paieškai balsu gali padėti maksimaliai išnaudoti savo mobilųjį SEO.

Svetainės optimizavimas vietinei paieškai nėra raketų mokslas. Bet kai jūs iš tikrųjų tai darote, tai gali turėti reikšmingos įtakos jūsų mobiliajam SEO.

Mobiliųjų SEO klaidos Nr. 6:  nereaguojantis interneto dizainas

Mobilieji įrenginiai užvaldo pasaulį ir tai darys. Nenuostabu, kad paieškos sistemos, tokios kaip „Google“, eina su šia tendencija ir eina link pirmojo mobiliesiems indekso.

Jau ne kartą buvo pastebėta, kad žmonių, kurie nori naudoti išmaniuosius telefonus, o ne stalinius kompiuterius, yra daugiau.

mobiliojo interneto naudojimas

Kai žmonės yra atvirai priklausomi nuo savo mobiliųjų įrenginių, reaguojantis  dizainas neturėtų būti vertinamas kaip prabanga. Greičiau tai turėtų būti vertinama kaip būtinybė. Jei norite pagerinti savo mobilųjį SEO žaidimą, turėsite rimtai atsižvelgti į reaguojantį dizainą.

Dabar „Google“ gali veikti savo reklamuotojai, tačiau paieškos variklis nuolat orientuojamas į savo vartotojus. Jo pagrindinis prioritetas yra žmonės, kurie naudojasi juo kasdien ieškodami internete.

Didysis G žino, kad vis daugiau jo vartotojų naudojasi mobiliaisiais įrenginiais prisijungdami prie interneto. Taigi natūralu, kad įmonė teikia didesnį prioritetą svetainėms, kurios suteikia geresnę patirtį mobiliųjų įrenginių vartotojams. Svetainės, kurios iš tikrųjų stengiasi tapti mobilios.

Jei vis dar nesate tikri dėl SEO privalumų, kuriuos gaunate, pritaikydami savo svetainę mobiliajam, pateikiamos kelios priežastys, įtikinančios jus.

  • Geresnis svetainės naudojimas

Pripažinkime, žmonėms patinka internetinės svetainės, kurias lengva pasiekti ir jomis naudotis. Jei jūsų svetainė atrodo kaip netvarka mobiliajame įrenginyje, ar manote, kad žmonės nesivaržys pereiti prie kažko kito? Žinoma ne.

„Laikas puslapyje“ yra labai svarbi metrika „Google“ akyse. Nes jis nurodo, kokią vertę svetainė gali suteikti ir kiek ji yra tinkama tam tikrai paieškos užklausai.

Kai jūsų svetainė yra pritaikyta mobiliesiems, tai ne tik paprasčiau naršyti, bet ir lengvai matyti. Ir visi žinome, kaip geresnė vartotojo patirtis yra tiesiogiai susijusi su laiku, kurį kažkas praleidžia jūsų svetainėje.

  • Žemesnis atmetimo rodiklis

Svetainės atmetimo rodiklis yra dar vienas veiksnys, kurį reikia stebėti, nes jis susijęs su laiku svetainėje. „Google“ atkreipia dėmesį ne tik į tai, kiek laiko kažkas praleidžia puslapyje, bet ir į tai, kiek žmonių paspaudžia mygtuką „Atgal“ ir palieka svetainę. Taigi taip, vartotojo elgesys yra svarbus „Google“, nes jis suteikia svarbios informacijos apie jūsų svetainę.

Metrika, skaičiuojanti seanso trukmę ir vartotojo įsitraukimą, yra vadinama „Dwell Time“, kuris yra duomenų taškas, kurį „Google“ naudoja jūsų turinio kokybei suprasti. Tai padeda paieškos sistemai reitinguoti arba reitinguoti puslapį.

Taigi, jei jūsų puslapyje yra trumpas laiko praleidimo laikas (tai reiškia, kad daugiau žmonių palieka jūsų svetainę, kai tik jie apsilanko), „Google“ tai matys kaip signalą, kad jūsų svetainėje trūksta atitinkamo turinio pagal pateiktą paieškos užklausą.

  • Aukštesnis socialinis pasidalijimas

Kiekvienai svetainei, norinčiai daugiau įsitraukimo ir lankomumo, reikia daugiau dalytis socialiniais tinklais. Interneto svetainė, kurianti interaktyvų dizainą, palengvina mobiliųjų telefonų naudotojų bendrinimą socialiniuose tinkluose, padeda kurti ir auginti auditoriją. Tai gali netiesiogiai padėti jūsų svetainei geriau įsitvirtinti paieškos sistemose, nes daugiau žmonių sužino jūsų prekės ženklą ir jo ieško.

Mobiliojo SEO klaida Nr. 7:  jokių turtingų fragmentų

Dažniausiai ieškodami „Google“ turėtumėte pastebėti, kad kai kurie įrašai skiriasi nuo kitų. Jie labiau atkreipia dėmesį ir yra patrauklūs vizualiai.

turtingas fragmentas

„Kitoks“ sąrašas su pridėta informacija yra žinomas kaip turtingas fragmentas. Praėjo tie laikai, kai paieškos sistemų rezultatų puslapiuose buvo pateikiama tik pagrindinė informacija apie svetaines. Turtingi fragmentai leidžia paieškos sistemoms suteikti daugiau informacijos paieškos vartotojui, o tai gali tiesiogiai paveikti nurodyto sąrašo paspaudimų rodiklį, ypač mobiliuosiuose įrenginiuose.

„Google“ sukuria turtingus fragmentus automatiškai iš savo svetainės išskirdama atitinkamą informaciją ir praturtindama paieškos sąrašą. Be puslapio pavadinimo, aprašo ir URL, turtingame fragmente yra papildomos informacijos, tokios kaip vaizdai, įvertinimai žvaigždutėmis ir kt.

Lengviau įgyvendinti įprastas SEO SEO taktikas, tokias kaip vidinių nuorodų kūrimas ir antraščių žymių optimizavimas. Kita vertus, turtingus fragmentus įgyvendinti nėra taip lengva, todėl nematote daugybės svetainių, naudojančių šią tvirtą puslapio SEO taktiką.

Tačiau paprasčiausiai įtraukus daugiau informacijos į savo svetainės paieškos sąrašą, galite pritraukti tikslinės auditorijos dėmesį ir savo ruožtu padidinti paspaudimų rodiklį beveik 30%. 

Nedarykite šių mobiliųjų SEO klaidų

Dabar jūs žinote geriau, todėl žinote, kaip ištaisyti visas klaidas, kurias padarėte dėl mobiliojo SEO. Ateityje taip pat galite išvengti šių klaidų. Jei jau turite SEO nustatymą ir jums tiesiog reikia pagalbos jį valdant arba suprantate, kad esate šiek tiek per galvą, nesijaudinkite. Mūsų profesionalų komanda „ LYFE Marketing“ yra pasirengusi padėti jums patenkinti visus jūsų SEO poreikius. Mes žinome SEO, pradedant mobiliuoju, baigiant vietiniu ir baigiant viskuo, kas vyksta tarp jų. Susisiekite su mumis šiandien , kad paskirtumėte nemokamos konsultacijos susitikimą.

Įrašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *