SEO rinkodaros metodai

Šie SEO metodai gali padėti jūsų socialinės žiniasklaidos rinkodarai!

Nesvarbu, ar jūsų socialinės žiniasklaidos kampanija skirta politinei partijai, ar reklamuojate savo gaminamą produktą, rinkodarai naudojate tas pačias priemones. SEO metodai, kuriuos naudojate savo svetainėje, gali būti lengvai perkelti į jūsų socialinės žiniasklaidos kampaniją. Skiriasi tik pats turinys ir tai, kaip pritaikote SEO metodus. Jei nenaudojate SEO metodų, įsitikinkite, kad žinote SEO teikiamą naudą jūsų verslui.

Ir nors kiekvienas rinkodaros specialistas daro viską, kad jam pasisektų socialinės žiniasklaidos rinkodara, tik nedaugelis jų iš tikrųjų žino teisingą triuką, kad SEO strategija ir socialinės žiniasklaidos rinkodara atitiktų. Taigi čia yra aštuoni SEO metodai, kuriuos galite naudoti norėdami pradėti savo pakilimą per socialinės žiniasklaidos paieškos sistemas.

8 SEO metodai, kuriuos galite naudoti socialinių tinklų rinkodaroje

1 – Skelbkite labai dažnai arba skelbkite labai kokybiškai

Sėkmingi rinkodaros specialistai sutinka, kad paskelbimo dažnis labai veikia jų buvimą socialiniuose tinkluose. Turėkite omenyje, kad norint, kad socialinių tinklų pasaulyje tai būtų didelis, turite išlaikyti auditoriją. Kuo dažniau turinį gabenate savo paskyrose, tuo didesnis bus įtraukimas ir daugiau paieškos srauto. Kodėl? Na, nes jei jūsų tikslinė auditorija nemato jūsų prekės ženklo, kuris dažnai skelbia atitinkamą turinį, jis praras susidomėjimą ir galų gale ieškos kito prekės ženklo.

Ar pažįstate „PewDiePie“? Jis yra visų laikų populiariausias „YouTube“ plakatas ir tai padarė daugelį metų beveik kasdien paskelbdamas savo vaizdo įrašą. Jo įrašai nebuvo aukščiausios kokybės, tačiau jis pardavė savo kanalą tik su savo asmenybe. Tai buvo pakankamai gera, kad uždirbtų jam milijonus filialų pajamų.

SEO metodikos

Jei negalite kurti dažnai įtraukiančių įrašų, pasirinkite labai kokybišką turinį. Dar viena „YouTube“ sėkmė – „Lemmino“. Kanalo savininkui Davidui Wångstedtui gali prireikti daugiau nei mėnesio vaizdo įrašo sukūrimo, tačiau jie yra tokio unikalaus turinio, kad jis savo leidybos dieną sulaukia šimtų tūkstančių peržiūrų. Jo pirmasis dokumentinis įrašas, pavadintas „Imituota realybė“, užtruko tris mėnesius ir buvo įvertintas visame pasaulyje.

2 – socialinė žiniasklaida vis dar labai priklauso nuo raktinių žodžių

Pirmoji SEO metodika, kurią turėtumėte perkelti iš savo tinklalapio SEO, yra raktinių žodžių idėjų naudojimas. Socialinių tinklų paieškos sistemos reklamuos įrašus pagal tai, kaip greitai jie tampa populiarūs, tačiau net paieškos sistemoms reikia pagalbos, kad rastumėte jūsų įrašus. Pasirinkite tinkamiausius susijusius raktinius žodžius, kuriuos galite rasti, ir pridėkite juos. Pridėkite tikslinį raktinį žodį savo puslapyje, produkto aprašą, straipsnių turinį, fragmentą, pavadinimo žymas, metažymas, metaaprašymą ir vidinių nuorodų inkaro tekstus – „Google“ reikia žinoti, ko ieškoti.

Jei jums trūksta įkvėpimo, galbūt norėsite išbandyti mūsų turinio rinkodaros paslaugas LYFE rinkodaroje. Dar vieną puikią vietą užfiksuoti idėjas ar padėti rašyti įvairius savo socialinės žiniasklaidos kampanijas galite rasti atnaujinimo rašymo tarnybose.

SEO metodikos

Nėra jokių apribojimų, kiek raktinių žodžių pridedate, tačiau venkite ir raktinių žodžių įdarymo. Pabandykite įsivaizduoti, kokius žodžius ieškotojai gali įvesti į paieškos sistemas, kad rastų jūsų įrašus. Paprastai tai yra ilgos uodegos raktiniai žodžiai su dideliu paieškos kiekiu. Pavyzdžiui, jauni vyrai, ieškantys straipsnių apie pasimatymus, ne visada gali įvesti „Dešimt būdų, kaip patekti į karščius“. Jie gali įvesti paieškos užklausas, tokias kaip „Pasiimti eilutes“, „Pažinčių patarimai“ ir „Kaip gauti datą“. Socialinės žiniasklaidos kanalai taip pat yra paieškos varikliai, todėl išmintinga juos traktuoti kaip tokius.

Norėdami padėti jums atlikti raktinių žodžių tyrimus, rinkoje yra keletas raktinių žodžių įrankių, kuriuos galite naudoti. Kai kurie iš šių SEO įrankių yra „ Google“ raktinių žodžių planavimo priemonė , „Moz Keyword Explorer“, „Ahrefs Keyword Explorer“ ir kt.

3 – seksuali, mokomoji, juokinga ar viešai neatskleista informacija

Pažaiskite su prekės ženklų, įtakingų autorių ir tinklaraštininko socialinės žiniasklaidos įrašais ir pastebėsite šiuos faktus: seksualus turinys gauna peržiūras, mokomasis turinys yra labai įsitraukęs, juokingi įrašai gauna peržiūras ir srautą, o informacija apie viešai neatskleistą informaciją. Galbūt naudokite memus su žodžiais apie savo nišą ar produktus, arba kurkite informatyvias infografikas, arba paskelbkite trumpus vaizdo įrašus su protingais ir šmaikščiais komentarais, susijusiais su jūsų verslo sritimi.

SEO metodikos

4 – vaizdai vis dar veikia kaip viena iš stipriausių jūsų SEO metodų

Socialinės žiniasklaidos įrašai be vaizdų yra mažiau sėkmingi nei įrašai su vaizdais. Faktas yra tas, kad vaizdai atkreipia žmonių dėmesį, ypač el. Prekybos įmonėms . Tiesiog būkite atsargūs ir įsitikinkite, kad jūsų atvaizdas tiesiogiai susijęs su jūsų socialinės žiniasklaidos įrašo tekstu, ypač jei ieškote žmonių, kurie apsilankytų jūsų svetainėje, padidintų paspaudimų rodiklį (PR) ir konvertuotų (pirk / prenumeruokite). Galite padidinti savo natūralų srautą, jei kai kurie žmonės spustelės jūsų nuorodą pagal vaizdą, niekada nežiūrėdami į tekstą, kurį pridėjote savo socialinės žiniasklaidos įraše. Žinokite apie tai, jei bandote pritraukti žmones į savo svetainę (pagrindinį ar nukreipimo puslapį) ir parduoti jiems. Nenorite nustatyti lūkesčių, kurie neatitinka nukreipimo puslapio. Tai žymiai padidins jūsų puslapio atmetimo rodiklius.

SEO metodikos

5 – remkitės savo prekės ženklo principais susiedami savo svetainę

Nepamirškite, kad jūsų socialinės žiniasklaidos profiliai ir įrašai gali būti rodomi šalia jūsų tinklalapių „Google“ natūralios paieškos sistemos rezultatų puslapiuose (SERP). Štai kodėl turėtumėte savo prekės ženklo principus skelbti savo socialinės žiniasklaidos pranešimuose, taip pat savo svetainėje. „Google“ atsižvelgs į susietą informaciją ir suteiks aukštesnį puslapio reitingą aukštesnėje „Google“ paieškos sistemos rezultatų dalyje. Taip pat galite užimti aukštesnę vietą „Google“ valdomuose socialinės žiniasklaidos tinkluose, kai žmonės ieško dalykų, susijusių su jūsų prekės ženklo principais.

6 – sekite naujausias socialinės žiniasklaidos ir „Google“ SEO taisykles

Jei norite būti pirmajame „Google“ paieškos rezultatų puslapyje, turėtumėte neatsilikti nuo paieškos sistemų („Google“ ir „Bing“) naujausių reitingavimo veiksnių ir įvairių SEO taktikos pokyčių. „Google“ neišleidžia taisyklių pakeitimų taip dažnai, kaip kadaise. „Google“ paieškos varikliu šiais laikais yra kur kas sunkiau manipuliuoti, todėl griaunanti niokojančius „Google“ naujinius, tokius kaip „Google Penguin“ ir „Panda“, webmasteriai nebesijaudina.

SEO metodikos

Tai dar keletas „Google“ algoritmų praėjusiais metais:

Balandis: balandžių atnaujinimas buvo reikšmingas vietinės paieškos atnaujinimas, kuriame „Google“ pradėjo naudoti labiau tradicinius svetainės reitingavimo signalus, kad paveiktų jų vietos paieškos rezultatus.
Kolibris: Tai buvo esminis „Google“ paieškos technologijos pakeitimas. Su šiuo atnaujinimu „Google“ galėjo grąžinti ieškotojams aktualiausią turinį dėl vis dažniau naudojamų paieškų balsu.

Pingvinas: „ Penguin“ algoritmo atnaujinimas buvo skirtas reitinguoti svetaines, kurios užsiima agresyviu žiniatinklio šlamštu (pvz., Raktinių žodžių užpildymas, nenatūralus nuorodų kūrimas), pažeidžiančias „Google“ žiniatinklio valdytojo gaires. Šios praktikos taip pat žinomos kaip juodos kepurės SEO, o tai akivaizdžiai priešinga baltos kepurės SEO taktikai.

Panda: Nurodytas „Panda“ atnaujinimo tikslas buvo apdovanoti aukštos kokybės svetaines ir sumažinti nekokybiškų svetainių buvimą „Google“ natūralios paieškos sistemos rezultatuose.

„Mobilegeddon“: „ Mobilegeddon“ atnaujinimas buvo skirtas apdovanoti mobiliesiems skirtas svetaines su geresniais paieškos reitingais ir teikti geresnius rezultatus mobiliųjų įrenginių ieškotojams. Tai labiau susiję su technine SEO puse, o „Google“ įsitikino, kad jie teikia aukštesnį puslapių reitingą svetainėms, kurios teikia puikią vartotojo patirtį.

Taigi matote, kad verta atsinaujinti dabartines SEO taisykles tiek „Google“, tiek socialinėje žiniasklaidoje. Buvo laikas, kai šlamštingi populiarūs raktiniai žodžiai suteikė jums postūmį socialinei žiniasklaidai, tačiau šiais laikais tokie metodai yra kur kas mažiau veiksmingi. Šiomis dienomis jūsų įrašų teigiamų įvertinimų ir pasidalijimų skaičius, atrodo, labiausiai veikia jūsų socialinės žiniasklaidos reitingą. Ar visa tai pasikeis rytoj? Laikykite pirštą ant pulso, kad sužinotumėte .

7 – Sužinokite, kaip kalbėti voru

Jei esate susipažinę su techninėmis SEO technikomis ir tikrintuvais, tada naudokite tuos pačius SEO metodus, kuriuos naudojate savo svetainėje, su savo socialinės žiniasklaidos įrašais. Pavyzdžiui, jūsų nuorodų kūrimo strategijoje yra gera idėja kurti nuorodas arba susieti savo tinklalapius ir atskiras svetaines. Taip pat verta susieti vidinius ryšius su savo socialinės žiniasklaidos įrašais, ypač naudojant įvairias platformas iš tokių vietų kaip „Facebook“ į „Twitter“, „Instagram“ į „YouTube“ ir pan. Jei nesate tikri, kurias platformas susieti ar kurias geriausiai reklamuoti, galite sužinoti daugiau apie tai, kurios socialinės žiniasklaidos platformos geriausiai tinka jūsų verslui.

Verta pridėti raktinį žodį prie savo vaizdų pavadinimo ir alternatyvaus teksto savo svetainėje, o labai panašų dalyką galite padaryti naudodamiesi socialine žiniasklaida. Įkeldami pridėkite atitinkamą raktinį žodį prie savo vaizdo pavadinimo, ypač jei norite, kad jūsų vaizdas būtų rodomas „Google“ vaizdų paieškos sistemoje. Nepamirškite ŽUVINĖS:

ŽUVYS reiškia

F = dažnis

I = Įdomu

S = struktūra

H = Antraštės

I = gaunamos nuorodos

E = įsitraukimas (tai labai svarbu socialinėje žiniasklaidoje)

S = Svetainės schema (ši nelabai tinka socialinei žiniasklaidai)

8 – Nukopijuokite „AdWords“ skelbimus, kad sukurtumėte veiksmingas pavadinimo ir aprašo žymas

Jei nenaudojate „Google Adwords“, kad galėtumėte surasti tinkamus raktinius žodžius ir pavadinimus, turite pradėti iš karto. Naudokite jį nemokamai ir atraskite nuostabių savo svetainės raktinių žodžių. Taikykite tuos pačius raktinius žodžius savo socialinės žiniasklaidos įrašams, ypač jei vėl susiejate su tinklalapiais, kuriuose naudojami tie patys raktiniai žodžiai. Tai vis dar yra vienas iš labiausiai paplitusių ir naudingiausių SEO patarimų, kurį galite naudoti nemokėdami už įrankius.

Nukopijuokite savo SEO metodus į savo socialinės žiniasklaidos kampanijas

SEO metodai, kuriuos naudojate SEO puslapyje, gali būti lengvai perkelti į jūsų socialinės žiniasklaidos kampaniją. Naudokitės tomis pačiomis SEO technikomis ir susitelkite į tai, kad jūsų socialinės žiniasklaidos įrašai taptų populiaresni. Kaip radote šį straipsnį? Ar lankėtės per socialinę žiniasklaidą, ar tai yra atgalinė nuoroda iš kitos svetainės, ar ją radote „Google“? Kokius raktinius žodžius būtumėte naudojęs reklamuodamas šį straipsnį socialiniuose tinkluose? Norėdami reklamuoti šį įrašą, naudojome tas pačias socialinės žiniasklaidos ir svetainių SEO metodikas, išvardytas šiame straipsnyje, ir jie pasiteisino, nes radote šį straipsnį. Tai nėra dulkių kaupimas užmirštame serveryje, tokie kaip jūs patys, skaito. Pagalvok apie tai.

 

Išvada – laikykitės visų patarimų kaip visuma

Išmokę vairuoti automobilį, jūs nesinaudojate vien vairavimo ir stabdymo instrukcijomis. Turite sujungti viską, ką išmokote, į vieną derinį, kurį naudosite vairuodami. Laikui bėgant, jūs lėtai tobulinate vairavimo įgūdžius, kol smarkiai sumažėja nelaimingų atsitikimų tikimybė. Tą pačią sąvoką galima pritaikyti ir jūsų socialinės žiniasklaidos SEO. Nesirinkite ir nesirinkite, kurio iš šių patarimų reikia laikytis, turėtumėte juos visus išbandyti ir iš naujo išbandyti.

Toks atsidavimas jūsų socialinės žiniasklaidos kampanijai gali tapti išteklių nutekėjimu naujam verslui, tačiau jis to vertas. Pranašumai dramatiškai atsveria jūsų išteklių eikvojimą, jei laikysitės pozicijos, kurioje sutelksite dėmesį į savo socialinės žiniasklaidos efektyvumo didinimą. Po kiekvienos kampanijos pabandykite pakartoti tai, kas pasiteisino, ir sustiprinkite tai, pašalindami išteklius iš mažiau produktyvių savo socialinės žiniasklaidos kampanijos sričių.

Įrašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *