Ar advokatų kontoros SEO yra geriausia internetinė advokatų strategija?
Pripažinkime, kiekvienai advokatų kontorai reikia naujų klientų, kad išgyventų ir augtų. Jūsų niekuo nesiskiria.
Galų gale, daugiau klientų reiškia daugiau verslo.
Nors yra daugybė patikrintų rinkodaros metodų, kaip įsigyti naujų klientų jūsų praktikos srityje.
Niekas neprilygsta galimybei rasti per organinę paiešką.
Kai pritraukiate perspektyvų, o ne patys kreipiatės į juos, jie yra daug labiau suinteresuoti ir nori dirbti su jumis.
Jūsų advokatų kontora gali būti bet kurioje vietoje – jei tik žmonės ieško teisinių patarimų jūsų vietovėje.
Jūs galite įsigyti potencialių klientų, kurie iš tikrųjų nori jus samdyti.
Anot populiaraus advokatų žurnalo „ABA Journal“, trečdalis legalių vartotojų pradeda ieškoti advokato naudodamiesi internetiniais šaltiniais.
Tai apima tinklaraščio įrašus, el. Knygas, tinklalaides ir infografijas.
Ir kaip dauguma šių legalių vartotojų randa tokius išteklius?
Teisingai, jie ieško internete kaip ir bet kas.
Iš tikrųjų „Google“ vartotojų apklausa išsiaiškino, kad 96% žmonių ieškodami teisinių patarimų naudojasi paieškos sistema.
Naujausi tyrimai parodė, kad dažniausiai kai kam tenka spręsti teisinius klausimus ir jam reikia teisininkų paslaugų.
Jie kreipiasi į paieškos sistemas, norėdami rasti advokatą ar firmą, kuri jiems padės.
Paprasčiau tariant, ne visi turi draugą ar giminaitį, kuris yra advokatas.
Čia taip pat pasirodys vietinis SEO. Dauguma, jei ne visi, klientai nori susitikti su teisininkais, su kuriais susiduria.
Taigi, jei jie gali lengvai rasti jūsų verslą, kai ieško jo internete, tai reiškia daugiau klientų.
Kai reitinguojate pirmajame „Google“ puslapyje pagal atitinkamus raktinius žodžius, jūsų klientų srautas automatiškai padidėja.
Nes 98% ieškančiųjų dažniausiai renkasi verslą, kuris yra viename paieškos variklio rezultatų puslapyje.
Nors turėti savo advokatų kontoros svetainę yra būtina, to nepakanka. Norėdami gauti tikslinį srautą į ją, turite padaryti daugiau rinkodaros srityje.
Štai keletas įtikinamesnių statistinių duomenų, kurie aiškiai parodo SEO svarbą:
- 93% internetinės patirties prasideda nuo paieškos sistemos
- 75% vartotojų niekada nepereina pirmojo paieškos rezultatų puslapio
- 70–80% paieškos vartotojų ignoruoja mokamą pagalbą ir daugiau dėmesio skiria natūralios paieškos rezultatams
Kadangi trys populiariausi paieškos sistemų rezultatų puslapių sąrašai (SERP) gauna didžiausią dalį viso tam tikro raktinio žodžio srauto.
Norite ne tik patekti į pirmąjį puslapį. Norite pasiekti viršūnę.
Teikdama SEO prioritetą, jūsų įmonė gali išsiskirti iš konkurentų ir pritraukti perspektyvų, norinčių bendradarbiauti su jumis.
Ką iš tikrųjų įtraukia advokatų kontoros SEO?
Paieškos sistemos optimizavimas ar SEO nėra sudėtingas, nebent tai padarote.
Paprastais žodžiais tariant, SEO padeda jūsų advokatų kontoros svetainei užimti aukštesnę vietą nei kitose konkuruojančiose svetainėse paieškos sistemų rezultatų puslapiuose.
Tikslinės raktinės frazės, į kurią žmonės rašo, atveju.
Jūsų advokatų kontorai atliktas SEO nedaug skiriasi nuo SEO bet kuriame kitame vietiniame versle.
Raktiniai žodžiai gali keistis, tačiau procesas išlieka tas pats.
Galų gale bet kurio vietinio verslo tikslas yra surasti potencialių klientų ar potencialių klientų savo regione ir sukurti daugiau klientų.
Pavyzdžiui, tarkime, kad esate vaiko advokatas, praktikuojantis Atlantoje, Džordžijos valstijoje.
Kai jūsų mieste gyvenantys žmonės yra „vaikų advokatas Atlanta“, jie mato sąrašą advokatų, iš kurių gali pasirinkti.
Tas pats pasakytina ir apie asmenis, patyrusius sužalojimus, baudžiamąją gynybą ir kitas teisinės praktikos sritis.
Ką daryti, jei esate to sąrašo viršuje? Ką daryti, jei jūsų tinklalapis patenka į tris populiariausias svetaines?
Ar sulauksite daugiau potencialių klientų ir užklausų? Ar turėsite daugiau klientų?
Atsakymas yra neabejotinas taip.
Remiantis aukščiau pateiktu pavyzdžiu, pateikiami keli raktiniai žodžiai, kurių žmonės gali ieškoti:
SEO metodika yra patikrintas metodas, kad jūsų advokatų kontoros svetainė būtų geriau matoma perspektyvoms toje pačioje vietoje.
Kuo aukščiau jis užima, tuo didesnė tikimybė surinkti daugiau klientų.
SEO Vs tradicinė rinkodara
Praėjo tie laikai, kai jūsų advokatų kontora turėjo priklausyti nuo tradicinių rinkodaros kampanijų, kad apsaugotų klientus.
Šiandien jūsų žiniatinklis vaidina svarbų vaidmenį padėdamas jums augti. Kuo stipresnis jūsų buvimas internete, tuo toliau jūsų pasiekiamumas.
Kuo toliau pasieksite, tuo geresnis verslas.
Tačiau prieš įsigilindami į tai, kodėl turėtumėte sutelkti dėmesį į advokato SEO savo įmonėje.
Štai kodėl tradicinė rinkodara (kuri apima laikraščių skelbimus, tiesioginį paštą, vizitines korteles ir šaltus skambučius).
Nėra galimybių prieš internetinę rinkodarą.
- Tai per plati: tradicinių skelbimų pasiekiamumas yra platus. Bet jūs nekontroliuojate ir netaikote, kas juos mato.
Taip pat negalite tinkamai įvertinti skelbimo sėkmės. Tai natūraliai veikia jūsų investicijų grąžą. - Tai per brangu: gali tekti sudeginti daug rinkodaros biudžeto, kol sužinosi, kas veikia, o kas ne.
Tradicinė rinkodara ilgainiui paprasčiausiai nėra ekonomiška. - Tai per trumpalaikė: nors rezultatai yra greiti, jie nėra ilgalaikiai.
Tai reiškia, kad norėdami pamatyti nuoseklius rezultatus turėsite atlikti tą patį pratimą dar ir dar kartą.
Pagal „Search Engine Journal“.
Potencialių klientų, sukurtų SEO, uždarymo rodiklis yra žymiai didesnis nei potencialių klientų, gaunamų iš tiesioginio pašto ir spausdintų skelbimų.
Pagrindiniai tradicinės rinkodaros ir SEO skirtumai yra šie.
Tradicinė rinkodara [išvykstama] | Paieškos variklio optimizavimas [gaunamas] |
|
|
SEO turi mokymosi kreivę, o rezultatams gauti reikia laiko. Bet galų gale tai gali suteikti jūsų verslui didžiulį stabilumą.
Tai visiškai verta pastangų.
Kaip advokatų kontoros SEO gali padėti jums augti
Didžiausia SEO nauda jūsų advokatų kontorai yra tai, kad potencialūs klientai 24 valandas per parą, 7 dienas, nebūna fiziškai.
Arba nevykdant individualios rinkodaros.
Bet tuo viskas nesibaigia. Štai keletas (akivaizdžių) SEO privalumų:
- Tinkamesnis svetainės lankomumas
- Daugiau potencialių klientų
- Daugiau investicijų grąžos
- Tinka mobiliesiems
1. Atitinkamesnis svetainės lankomumas
Nors „Google“ visada yra keistų paieškos užklausų, tokių kaip „kodėl 11 nėra ištariamas kaip keturiasdešimt vienas“.
Dauguma vartotojų turi aiškų paieškos tikslą.
Tai reiškia, kad jie žino, kokios informacijos nori ir kuo ji gali jiems būti naudinga.
Efektyviai optimizuodami savo svetainę paieškai, galėsite užimti aukštesnę vietą nei jūsų konkurencija ir pasiekti reikiamus žmones.
Atminkite, kad yra srautas ir yra atitinkamas srautas.
Būtent pastarojo ieškote.
2. Daugiau būsimų klientų
Natūralios paieškos srautas yra didžiulis. Vien „ Google“ per metus atlieka nepaprastai 5 milijardus paieškų arba 1,2 trilijoną paieškų.
Visi žino, koks galingas yra paieškos variklio milžinas. Ir ką tai gali padaryti jūsų verslui.
Atsižvelgiant į tai, kad taikote pagal tinkamus raktinius žodžius.
Įvertinus advokatų kontoros svetainę aukščiau „Google“ paieškos rezultatuose, tikrai atsiras daugiau potencialių klientų.
Naudodamiesi veiksmingomis SEO strategijomis, jūs nuolat imsitės aukštesnės kokybės verslo, nesistengdami per daug.
3. Daugiau investicijų grąžos
Būdama teisinėje erdvėje, konkurencija visada bus nuožmi.
Bet kai efektyviai investuosite į SEO, galėsite aplenkti savo konkurentus neišleisdami daug rinkodaros.
Lyginant su kitomis atvykstamosios rinkodaros strategijomis, tokiomis kaip reklama už paspaudimą, el. Pašto rinkodara.
Tinklaraščių ir socialinės žiniasklaidos rinkodara, SEO suteikia didelę investicijų grąžą.
4. Labiau draugiškas
mobiliesiems Populiarėjant mobiliesiems įrenginiams, mobiliuosiuose telefonuose atliekama daugybė vietinių paieškų.
Daugelis šių ieškančių asmenų siekia teisinių paslaugų. Dėl to jūsų advokatų kontoros svetainės optimizavimas vietinei paieškai yra nereikalingas.
Nepriimk mūsų žodžio.
„Google“ pareiškė, kad „daugiau„ Google “paieškų mobiliuosiuose įrenginiuose atliekama ne kompiuteriuose 10 šalių, įskaitant JAV ir Japoniją“.
Taip pat nėra paslėptas faktas, kad mobiliųjų įrenginių vartotojų skaičius viršijo stalinių kompiuterių vartotojų skaičių.
Tai tiesiog reiškia, kad jei norite pritraukti itin tikslingų savo svetainės perspektyvų, turite pasinaudoti vietiniu SEO. Laikotarpis.
Natūralus sąrašas ar mokami skelbimai?
Jūsų advokatų kontoros svetainės reitingavimas aukštesniame nei kitų nėra vienas procesas.
Užtrunka, kol pakyla paieškos variklio laipteliais ir gali būti rastas jūsų būsimų klientų.
Tačiau kol kantriai dirbate (ir laukiate), kad padidintumėte savo paieškos variklių reitingą ir pamatytumėte teigiamus rezultatus „Google Analytics“ informacijos suvestinėje.
Jums gali kilti pagunda šokti ant mokamų ar remiamų skelbimų.
Taip, tie nedideli skelbimai, kurie rodomi paieškos rezultatų viršuje.
Dabar šiuose mokamuose skelbimuose, dar vadinamuose „Google Ads“ (anksčiau vadintuose „Google AdWords“), nieko blogo.
Jei norite greito rezultato, turite gilias kišenes ir esate pasirengę išleisti tūkstančius dolerių kiekvieną mėnesį, visais būdais investuokite į juos.
Tačiau jei norite ilgalaikių rezultatų ir geresnės IG.
Tuomet prasmingiau investuoti į advokatų SEO, kad jūsų advokatų kontora galėtų patekti į natūralios paieškos rezultatus.
Šie natūralūs rezultatai rodomi po skelbimais ir yra nemokami.
Mažos investicijos, kurias iš pradžių darote tam, kad jūsų svetainė būtų įvertinta reitinge, ilgainiui daugiausia padidintų IG.
Nes nėra nuolatinių išlaidų.
Du reitingavimo veiksniai, kurių negalite sau leisti ignoruoti
- Turinys
- Atgalinės nuorodos
Reitingas trejose paieškos sistemų rezultatų puslapių pozicijose gali būti sudėtingas.
Tačiau nepriklausomi „SearchMetrics“ ir „Backlinko“ tyrimai parodė du pagrindinius reitingavimo veiksnius.
Į ką galite (ir turėtumėte) sutelkti dėmesį savo svetainei, kad galėtumėte užimti aukštesnę vietą ir pasiekti SEO sėkmę.
-
Turinys
Neabejotina, kad puikus turinys yra „Google“ reitingo valiuta.
Tai reitingavimo veiksnys, kaip niekas kitas. Be gero turinio jūsų svetainė iškelia daug raudonų vėliavų.
Kurdami ir įtraukdami išsamų, aktualų turinį į savo advokatų kontoros svetainę, jūs duodate paieškos variklio milžinui žalią signalą.
Jūs suteikiate jai priežastį jus reitinguoti aukščiau už konkurentus, kuriems trūksta tinkamo turinio.
Svetainėje įdėtas turinys turi būti autentiškas ir išsamus, kad padidintumėte savo svetainės SEO ir patektumėte į gero didžiojo G. knygas.
Jis negali būti plonas ir neaiškus.
Pavyzdžiui, jei pažvelgsite į tris svarbiausius labai konkurencingos raktinių žodžių frazės „nuorodų kūrimas“ rezultatus.
Trečiojoje pozicijoje rasite SEO eksperto Briano Deano mamuto 4800 žodžių vadovų reitingą.
Vien todėl, kad jis siūlo tiek daug vertės.
Ar galite ką nors panašaus padaryti įstatymų nišoje?
Ar galite sukurti naudingą turinį, atitinkantį jūsų tikslinę auditoriją? Žinoma, jūs galite.
„Google“ visada stengėsi teikti prioritetą kokybiškam turiniui, taip pat turėtumėte ir jūs.
Tai būdas padidinti teigiamą vartotojo patirtį jūsų svetainėje. Mūsų rinkodaros įmonė taip pat mano. Netikite mumis? Klauskite Vikipedijos.
-
Atgalinės nuorodos
Negalima ignoruoti aukštos kokybės, įvairių atgalinių nuorodų į jūsų advokatų kontoros svetainę.
Tačiau „Google“ bėgant metams tapo protinga. Dabar atsižvelgiama tik į atgalines nuorodas, kurios gaunamos iš įvairių sričių.
Taigi, nors turėti tūkstančius atgalinių nuorodų yra puiku, to beveik nepakanka.
Vėlgi, reikia sukurti realias atgalines nuorodas iš valdžios svetainių ir įtakojančių asmenų.
Jūs turite ne tik kurti ir skelbti turinį, kuris bus naudingas jūsų potencialiems klientams, bet ir nuosekliai jį reklamuoti.
Bet kai pateksite į visas saldžias vietas, būsite daug geresnėje padėtyje.
Kaip teisingai įgyvendinti advokatų kontoros SEO
Norėdami pritaikyti SEO savo advokatų kontoros svetainėje, neprivalote išleisti didelių pinigų.
Taip pat nereikia specialaus sertifikato ar žinių. Jei žinote ir laikotės mūsų SEO paslaugos pagrindų , galite eiti.
Turėdami nedidelį biudžetą ir užsidegdami sėkme, galite pradėti reitinguoti savo svetainę pirmajame „Google“ puslapyje pagal pasirinktą raktinį žodį.
Idėja yra padaryti įspūdį „Google“ ir daryti tai, kas teisinga.
Pažiūrėkime, kaip galite įdiegti SEO savo advokatų kontoros svetainėje, nesudegdami skylės piniginėje ir nedėdami per daug pastangų.
Ta pati strategija padėjo smulkiajam verslui per mažiau nei 5 mėnesius uždirbti 96 664,98 USD SEO rezultatus .
- Išanalizuokite savo konkurenciją
- Sukurkite savo pavadinimą ir metaaprašymo žymą
- Nustatykite „Google“ mano verslo puslapį
- Palaikykite nuoseklumą su NPP
- Gaukite citatų
- Gaukite internetines apžvalgas
- Įsigykite atgalinių nuorodų iš atitinkamų vietinių svetainių
- Naudokite schemos žymėjimą
- Optimizuokite naudodami vietinius raktinius žodžius
1. Išanalizuokite savo konkurenciją
Suprasdami, su kuo varžotės, geriau suprasite, ką daryti ir kaip elgtis.
Pirmasis žingsnis yra raktinių žodžių tyrimas.
Pradėkite ieškodami „Google“ savo tikslinio raktinio žodžio, kad galėtumėte pasižymėti savo konkurenciją.
Taigi, jei esate nusikaltėlis advokatas, įsikūręs Los Andžele, Kalifornijoje, ieškokite „nusikaltėlis advokatas Los Andžele“.
Sudarykite visų konkurentų sąrašą ir analizuokite jų svetaines po vieną.
Iš esmės ieškote idėjų, kaip jie optimizuoja ir kokiam (-iems) raktiniam (-iams) žodžiui (-iams).
Turinio tipas, kurį jie rašo, ir kaip jūs galite jį patobulinti.
Sutelkite dėmesį į jų optimizavimo puslapyje būdus. Kai turėsite pakankamai informacijos su savimi.
Sužinokite, kaip galite tai pritaikyti savo svetainėje ir teisinėje rinkodaros strategijoje, kad patobulintumėte savo svetainę.
2. Sukurkite savo pavadinimą ir metaaprašymo žymą
Kaip gerbiama SEO agentūra, mes sakytume taip, pavadinimas ir metaaprašymo žyma vis dar yra svarbūs.
Kodėl? Nes „Google“ juos naudoja rodydama jūsų svetainę paieškos rezultatuose.
Tiesiog tai, kaip antraštė ir kopija yra svarbūs „AdWords“ skelbimui.
Norint gauti didesnį paspaudimų rodiklį natūralios paieškos rezultatuose, reikia atitinkamo pavadinimo ir metaaprašymo žymos.
Rašydami, kaip nykščio taisyklė, pavadinimo žymos ilgį apribokite iki 60 simbolių, o aprašą ar fragmentą – iki 200 simbolių.
Sutrumpinkite pavadinimą ir aprašą, jei jie nėra visiškai rodomi paieškos rezultatuose.
3. Nustatykite „Google“ mano verslo puslapį
Prisimenate „Google Local“? Vietos? Na, „Google“ mano verslas supaprastino visus vietinius „Google“ produktus su viena centrine informacijos suvestine.
„Google“ mano verslas yra verslo sąrašų platforma.
Tai suteikia ieškotojams jų ieškomus verslo pavadinimus, adresus ir darbo valandas arba vietinį verslą.
Dauguma šios informacijos atsako į tikslinės auditorijos DUK.
Priežastis, kodėl „Google“ mano verslas yra tokia svarbi, yra ta, kad ji padeda padidinti matomumą paieškoje.
Savo advokatų kontorą galite įtraukti į „Google“ mano verslą apsilankę jų specialioje svetainėje.
Kai būsite ten, prisijunkite ir pridėkite arba pareikškite savo įmonės adresą.
Vykdydami jų patvirtinimo procesą iš „Google“ savo įmonės adresu gausite atviruką su PIN kodu.
Norėdami užbaigti patvirtinimą, tiesiog turite prisijungti ir įvesti PIN kodą.
Patvirtinę įrašą, galite laisvai optimizuoti „Google“ mano verslo paskyrą, pateikdami gražų, išsamų aprašymą, kad išgautumėte kuo daugiau.
Taip pat įsitikinkite, kad…
a) Jūsų adresas atitinka visus kitus jūsų vietinius įrašus
b) Darbo laikas yra aktualus ir atnaujinamas
c) Jūs turite tinkamą kategoriją
d) Pridedate keletą savo nuotraukų kartu su savo darbuotojais
e) Paprašykite naujų atsiliepimų ir atsakykite į senus
f) Nurodykite vietinį telefono numerį
Aktyvinimas „Google“ mano versle gali atrodyti paprastas žingsnis, tačiau tai gali labai pakeisti jūsų vietos SEO pastangas.
4. Palaikykite nuoseklumą su NPP
„Google“ daug ieško pagal vietą.
Paieškos variklis „behemoth“ naudoja jūsų svetainėje ir kitose svetainėse / platformose nurodytą informaciją apie vietą, kad pagerintų paieškos rezultatus.
Taigi įsitikinkite, kad jūsų NAP (vardas, adresas ir telefono numeris) informacija yra nuosekli keliose platformose / svetainėse.
Ir atitinka jūsų „Google“ mano verslo puslapį.
Pavyzdžiui, venkite „gatvės“ vienoje vietoje, o „šv.“ – kitoje vietoje. Kartais net paprastas brūkšnys gali padaryti informaciją kitokią.
Be to, atkreipkite dėmesį į tuos, kurie nesąmoningai ar per klaidą kitoje svetainėje nurodė jūsų verslą su skirtinga informacija.
Jei radote, susisiekite su savininku ir pakeiskite.
Taip pat galite patalpinti savo NAP informaciją patikimose svetainėse, tokiose kaip Yelp, LinkedIn, Yellow Pages ir kt.
Tai padeda sukurti pasitikėjimą „Google“ ir kitomis paieškos sistemomis.
5. Gaukite citatų
Bet kokia nuoroda apie jūsų įmonę kitoje svetainėje yra citata.
Skirtingai nuo atgalinės nuorodos, citatoje nereikia turėti nuorodos. Citatos vaidina svarbų vaidmenį „Google“ ir „Bing“ reitingavimo algoritme.
Jei jūsų versle yra daugiau citatų nei jūsų konkurente, yra tikimybė, kad užimsite aukštesnę vietą. Ir atvirkščiai.
Kaip advokatas, jūs turite galimybę pasinaudoti teisiniais katalogais, kuriuose pateikiamos citatos.
Kai kurie iš šių katalogų turi profilius, kuriuos galite užpildyti savo vardu, adresu ir telefono numeriu.
Tai sustiprina jūsų buvimą „Google“ akyse ir pagerina jūsų reitingą.
Įsitikinkite, kad informacija atitinka jūsų svetainėje pateiktą informaciją. Būkite nuoseklūs.
6. Gaukite internetines apžvalgas
Kitas būdas padaryti teigiamą įspūdį „Google“ yra tai, kad internete pateikiami teigiami ir autentiški klientų atsiliepimai.
Akivaizdi vieta pradėti būtų „Google“ apžvalgos.
Dėl teigiamų „Google“ apžvalgų, kurias paskelbė klientai, vietinis verslas gali būti geresnis ir pritraukti daugiau dėmesio.
Kadangi jūsų advokatų kontoros svetainė orientuota į vietinį SEO, pabandykite pritraukti kuo daugiau klientų, kad jie paskelbtų atsiliepimus .
Kitas jūsų advokatų kontorų rinkodara yra gauti keletą atsiliepimų „Facebook“ puslapyje, jei tokių turite.
Aktyvumas socialiniuose tinkluose ir teigiami atsiliepimai yra geras ženklas būsimo kliento akyse.
Be „Google“ ir „Facebook“, taip pat pabandykite gauti teigiamų atsiliepimų tokiose žinomose svetainėse kaip „Yelp“.
7. Įsigykite atgalinių nuorodų iš atitinkamų vietinių svetainių
Be to, kad sukurtumėte kokybišką turinį, kad pritrauktumėte atgalines nuorodas, pabandykite įsigyti nuorodų iš kitų vietinių svetainių, kurios yra susijusios su jūsų.
Turėdami nuorodas iš vietinių svetainių, galėsite geriau įvertinti savo geografinę vietovę.
Nesuklyskite kurdami nuorodas po kiekio.
Norite aukštos kokybės nuorodų, kurias verta naudoti. Užuot gavę 50 nuorodų iš žemo profilio svetainių, gaukite vieną atgalinę nuorodą iš institucijos svetainės.
8. Naudokite schemos žymėjimą
Kalbant apie techninę SEO strategijos pusę, pridėkite schemos žymėjimą.
Tai taip pat vadinama struktūrinių duomenų žymėjimu jūsų svetainės kode. Tai padeda paieškos sistemoms sužinoti ir suprasti apie jūsų paslaugas.
Tinkamai pridėdami schemos žymėjimą į savo svetainę.
Jūs ne tik atskiriate save nuo kitų, kurie nenaudoja žymėjimo (jį naudoja tik 31,3 proc. Svetainių).
Bet taip pat galbūt užima aukštesnę vietą už kitas.
9. Optimizuokite naudodami vietinius raktinius žodžius
Optimizuodami savo advokatų kontoros SEO svetainę, turite naudoti vietinius ilgų uodegų raktinius žodžius, kad „Google“ turėtų teisingą idėją apie jūsų taikomą vietą.
Pvz., Jei esate vaiko globos advokatas, įsikūręs Majamyje, svetainės turinyje turite pabarstyti tinkamą raktinį žodį.
Šiuo atveju tai būtų „vaiko globos advokatas Majamis“. Turite įsitikinti, kad neužpildote svetainės turinio tikslinės raktinės žodžių frazės.
Pabandykite naudoti raktinį žodį:
– Pavadinimas
– H1 žyma
– Skirtingo turinio puslapiai
– URL
– „Alt“ žymos
Atminkite, kad naudodamiesi bet kokiu raktiniu žodžiu būkite strategiškas, kad nepersistengtumėte.
Taip pat nepamirškite jo naudoti kaip vidinio susiejimo tekstus.
Išvada
Advokatų kontora SEO nėra raketų mokslas. Iš pradžių tam reikia šiek tiek užsispyrimo ir sunkaus darbo, bet kartą vietoje.
Galite tikėtis, kad nuolat gausite tikslinį srautą be papildomų išlaidų.
Jei jus domina rinkodaros agentūros naudojimas valdant advokatų kontoros SEO kampaniją, peržiūrėkite mūsų SEO kainas šiandien.