Nuorodų kūrimas 2021 m

Savo naujausiuose įrašuose nagrinėjome turinio, natūralaus augimo ir naujų įmonių strategijas ir mažiau dėmesio skyrėme nuorodų kūrimui. Na, šiame straipsnyje mes kalbėsime tik apie tai, kaip sukurti naujas ir susijusias nuorodas į jūsų svetainę, perskaitę ir supratę išsamią konkurencinę analizę. Pateiksime sąsajų susikirtimo techniką, būdą, kaip dar giliau atlikti konkurencinę analizę ir susieti bendrumų tyrimus. Mes visada pasisakėme už natūralių ryšių kūrimą ir ši technika patvirtina, kad SEO strategijos, kuriose nėra nieko šešėlinio, yra įmanomos.

 

Pažvelkime tiesiai į tai ir sužinokime, kaip ši puiki funkcija gali suteikti konkurencinį pranašumą jūsų nišoje.

 

Kas yra nuorodos susikirtimo technika?

Norėdami atsakyti į tai, turime trumpai apibūdinti konkurencinę analizę. Mes matome šią analizę kaip svarbiausios jūsų svetainės, palyginti su konkurentų, metrikos etaloną, kad sužinotume, kaip jūs reitinguojate. Analizuodami mes tiriame ir rodome „nuorodų reitingus“, „nukreipiančius domenus“, „bendras nuorodas“ ir kitą metriką, pvz., Puslapio reitingus ir puslapio pasitikėjimą. Naudodamiesi nuorodų susikirtimo technika mes sutelksime dėmesį tik į keletą metrikų „Bendrieji nukreipiantys domenai“ ir „Bendrosios nuorodos“ ir gilinsimės, norėdami rasti naujų galimybių savo svetainei pasinaudoti.

 

Pažvelkime į įprastą konkurencinę analizę, kad pamatytume, ką tiksliai turime omenyje.

Konkurencinė analizė

 

Kaip minėta anksčiau, didžiausią dėmesį skirsime tik paryškintai metrikai. Tai nereiškia, kad kiti nėra svarbūs, priešingai, atsižvelkite į juos visus bandydami sužinoti, kaip sekasi jūsų verslui jūsų nišoje. Tačiau šie bendri domenai ir nuorodos reiškia vietas, iš kurių esate susieti jūs ir vienas ar du jūsų konkurentai. Rasite galimybių savo konkurentų sankirtoje ir leiskite man paaiškinti, kodėl ir kaip tai veikia:

 

 

Plačiosios nuorodos susikerta

Aukščiau pateiktoje diagramoje mes atstovavome konkurentus ir jų nuorodas kaip „A svetainė“, „svetainė B“ ir „svetainė C“. Kairėje pusėje yra visas dviejų jūsų konkurentų atgalinis profilis. Jungtis tarp nuorodos yra puiki vieta, tai yra nuorodos, kurios nurodo panašias į jūsų įmones, nuorodas, kurias galite gauti ir savo verslui. Dešinėje pusėje mes atstovavome trijų konkurentų bendrumą. Čia yra ta pati idėja, trys jūsų konkurentai yra susieti iš to paties domeno ar puslapio, ir jums tereikia susisiekti su ta svetaine ir pristatyti savo verslą.

 

Skirtumas tarp nuorodos susikirtimo ir domeno sankirtos yra tai, kad domeno sankirtoje gausite daug daugiau bendrumų ir galimybių sričių. Bet mes išsamiau paaiškinsime skirtumus. Pirmiausia pažiūrėkime, kaip galite naudoti nuorodų sankirtą savo naudai.

 Ką galiu padaryti naudodamas „Link Intersect“ įrankį?

Iš esmės galėsite sudaryti domenų ir nuorodų, kurios domisi jūsų verslo kryptimi, sąrašą. Galite toliau ištirti kiekvieną iš jų, atkreipti dėmesį į tai, kaip galite įsigyti tą saitą arba kaip pasirodyti jų svetainėje ir pradėti informavimo kampaniją. Be to, išmokę naudotis nuorodų susikirtimo įrankiu, galėsite aiškiai suprasti savo poziciją, palyginti su konkurentais. Kas turi daugiausiai nuorodų? Kas kur reklamuojasi? Kaip jie ten gavo savo ryšį (mokamą, natūralų, šešėlinį)? Visi yra klausimai, į kuriuos bus atsakyta naudojant nuorodos susikirtimo funkciją.

 

Tačiau mums pagrindinis šio įrankio privalumas yra sudaryti išsamų jūsų verslui svarbių domenų sąrašą, kuris padės jums sukurti informavimo strategiją. Svetainės, kurios jau susieja su jūsų konkurentų verslu, turės didesnę galimybę savo verslą rodyti savo svetainėje, nes tai yra jų auditorijos interesas.

„Idenitfy“ pasinaudokite konkurentų nuorodų galimybėmis

 

Jūs turėsite aukščiau pateiktą diagramą. Diagrama nustatyta rodyti, kuriuos du konkurentus sieja tas pats domenas. Liko tik išanalizuoti kiekvieną nuorodą ir sužinoti, ar verta ją gauti informavimo kampanijoje. Kad būtų lengviau atlikti analizę, galėsite pridėti papildomų filtrų, kad rastumėte tik aukšto lygio domenus arba domenus iš tam tikros nišos.

 

Turėtume paimti pavyzdį, kad tiksliai pamatytume, kaip galite pasinaudoti šiuo puikiu įrankio funkcionalumu.

Nuorodos susikirtimo pavyzdys

Manome, kad iki šiol to pakanka teorijos. Paimkime aiškų pavyzdį, kaip galite sužinoti keletą naujų nuorodų kūrimo galimybių. Pirmiausia atlikime tikslią nuorodų sankirtą, kad sužinotume, ką galime sužinoti:

Domenai kerta galimybę

Tai, ką turime aukščiau pateiktoje diagramoje, gali būti jūsų svetainė, pateikiama palyginimo režimu su kitais 5 konkurentais. Įrankis parodys visus du konkurentus, kurie turi bendrus domenus, susiejančius su jais. Kai atliksite šį veiksmą ir suprasite, kad yra nemažai sričių, kuriose jūsų verslo dar nėra, atėjo laikas nuodugniau apžvelgti. Bet pirmiausia pažiūrėkime, kas yra šis domenas:

 

Bendrojo domeno svetainė

 

Kaip ir domenas nurodo, tai kasdieninė verslo naujienų svetainė. Čia galite sužinoti, ar verta būti čia paaukštintam ir kaip galite pasirodyti šioje svetainėje. Dabar mes negalime spėlioti, kaip konkurentai gavo tas nuorodas, natūraliai ar mokėdami reklamą, todėl reikia papildomo tyrimo. Taigi pabandykime rasti tikslius straipsnius ir sužinoti, kaip galite patekti į šį domeną.

Išsami konkurento nuorodos galimybė

 

Norėdami rasti tikslius straipsnius, tereikia nuslėpti išsamų nuorodų rodinį ir juos filtruoti naudojant domeno vardą. Taip pat galima pridėti papildomų filtrų. Šiuo atveju filtravome pagal „nuorodos būsena yra aktyvi“ ir „neignoruojamos nuorodos“. Rezultatas bus tikslūs puslapiai, kuriuose minimi konkurentai. Matome, kad vienas konkurentas yra minimas dviejuose puslapiuose, o kitas – tik viename iš jų, tačiau jie neturi tos pačios nuorodos. Patikrinkime puslapius, kad sužinotume, kodėl ir kaip jie minimi.

„Biz2credit Opportunity“

Turime vieną iš šiame straipsnyje paminėtų konkurentų. Tai iš tikrųjų cituojami kai kurie jų išleisti duomenys, todėl tai gali būti natūrali sąsaja. Tokiu atveju galite pateikti autoriui panašią jūsų verslo tyrinėjamą statistiką arba paskelbti panašius duomenis ateityje, kad padidintumėte tikimybę, kad jūsų svetainė bus cituojama. Pažvelkime į kitą konkurentą ir jo paminėjimą.

„Onlinecheck“ galimybė

Atrodo, kad tai yra verslo sąrašas, kuriame minimas vienas iš konkurentų. Tai gali būti mokama reklama, nes ji rodoma nuorodų sąraše. Geriausias būdas pasinaudoti šia nauja saito galimybe yra informavimas apie svetainių savininkus, kuriuose pristatote savo verslą ir rasite geriausią būdą bendradarbiauti.

 

Tai yra veiksmai, kuriuos atliekate, kad užpildytumėte domenų, naudingų reklamuoti jūsų verslą, sąrašą. Atlikę šį procesą dėl visų nuorodų bendrumų ir užpildę sąrašą, galite pradėti šių svetainių informavimo kampaniją. Atminkite, kad šios svetainės jau susieja su panašiomis į jūsų įmones ir galite pastebėti, kad jūsų svetainė domina jų auditoriją.

Nuoroda susikerta prieš domeno sankirta

Mes tai panaudojome aukščiau pateiktame pavyzdyje ir norime apie tai šiek tiek pakalbėti. Net jei ši technika vadinama „nuorodų susikirtimu“, ji labiau susijusi su domenų susikirtimu, nes galų gale jūsų veikla turėtų būti skirta domenų savininkams, o ne puslapių savininkams. Domenų sankirta suteikia jums daug daugiau įprastų nuorodų, kurias turi jūsų konkurentai. Pažvelkime į toliau pateiktą diagramą, kad paaiškintume, kodėl:

 

Domenų nuorodos susikerta

Nuorodų sankirtoje gausite tik tuos puslapius, kuriais dalijasi du ar daugiau konkurentų. Tikimybė, kad taip nutiks, yra šiek tiek sumažinta, bet ne neįmanoma. Gaunate tam tikrų rezultatų, kai susikerta tiksli nuoroda, paprastai puslapiuose, kuriuose yra nuorodų sąrašai, bet ne visada. Na, o kai nuspręsite išplėsti analizę į domenus, įrankis parodys visas svetaines, kuriose yra du ar daugiau konkurentų, suteikiant jums daugybę svetainių, kurias galite ištirti, filtruoti ir sužinoti, ar jos vertos pastangų norint gauti jūsų svetainę ten.

 

Pažvelkite į toliau pateiktą diagramą, kad pamatytumėte skirtumą tarp nuorodų ir domenų sankirtos galimybių:

Nuorodos ir domenai kerta galimybę

Skirtumas lengvai pastebimas. Šiems konkurentams yra daug daugiau bendrų domenų nei nuorodų. Kaip minėta pirmiau, sutelkdami dėmesį į bendrus domenus, galėsite rasti daug daugiau galimybių būti paaukštintiems.

 

Jūs netgi galite susikirsti IP

IP susikirtimas yra ypač naudingas norint sužinoti, ar jūsų konkurentai daro kažką šešėlinio nuorodų kūrimo atžvilgiu. Pažvelkite į „IP Intersect“ diagramą ir leiskite man šiek tiek paaiškinti.

IP susikerta

Turėdami daug domenų, susiejančių atgal į svetainę, mes visi ieškome kurdami nuorodas. Bet jei dauguma šių domenų yra iš to paties IP adreso, tai iškels „Google“ vėliavą, nes tai yra šešėlinių nuorodų kūrimo taktikos ženklas. Tai gali būti nuorodų tinklai, kurie parduoda nuorodas, ir čia galite juos sužinoti, jei jūsų konkurentai naudojo šią taktiką.

Nuorodų filtrai Ateikite į gelbėjimo tarnybą

Pirmiau minėjome, kad įrankis turi daug funkcijų. Galite peržiūrėti tikslius konkurentų sąsajų bendrumus, tikslų sankirtą tarp konkurentų domenų ir išsamų kiekvienos domeno nuorodos vaizdą. Papildoma funkcija, kuri padės sukurti nuorodų kūrimo strategiją, yra tai, kad visus tuos duomenis galima filtruoti. Čia įrankis tampa itin galingas. Pažvelkime žemiau:

Nuorodos sankirtos filtravimas

Šiame pavyzdyje filtrai nustatomi tik tiesioginėms nuorodoms su inkaro tekstu, kuriame yra žodis „verslas“. Tai žymiai susiaurina galimybes, nes dabar galite sutelkti savo nuorodų kūrimo pastangas į su verslu susijusias svetaines.

 

Be to, galite filtruoti pagal puslapio autoritetą. Tai labai padidina informavimo kampanijos produktyvumą, nes didžiąją dalį pastangų galite sutelkti į domenus, kurie sukuria vertę, jei ten turite nuorodą. Mes nesakome, kad žemo lygio domenų reikėtų nepaisyti, tačiau geriausia turėti aiškų vaizdą, į kurias sritis pirmiausia turėtumėte sutelkti dėmesį, o kurios nusipelno daugiau pastangų.

Kodėl tai yra daug geriau nei „Excel“ ar kiti įrankiai?

Taip, tai galite padaryti naudodamiesi „Excel“, nesuskaičiuodami daugybės CSV failų ir lenteles sukdami iš vienos vietos į kitą ir sudėtingą funkciją. Yra daug pamokų, kurios jums padės šiuo klausimu. Tačiau šiandieniniame pasaulyje laikas yra toks esminis veiksnys, kad jis kelia rimtą „Ar verta?“ klausimas. Manome, kad ne todėl, kad laikas yra pats vertingiausias išteklius.

Sudėtingi scenarijai

Naudodami „ kognityvinį SEO“  , viską galite gauti vienu mygtuko paspaudimu. Ir visa tai mes turime omenyje visa tai, nes jūs vizualiai vaizduojate nuorodas, interaktyvumą ir galimybę filtruoti duomenis bet kokiomis jūsų norimomis priemonėmis. Kadangi mes esame susipažinę su „Excel“ variantu (anksčiau su juo dirbome), galime tikrai pasakyti, kad jūs žymiai sutrumpinsite laiką, kol išsiaiškinsite konkurentų sąsajas. Laikas dar ne viskas, ko čia įgysite. Tinkamai naudodami filtrus galite rasti tikslius domenus, kuriuos norite užfiksuoti, rūšiuoti juos pagal autoritetą ir puslapio reitingą ir pradėti dirbti su jūsų informavimo kampanija.

Išvados

Mūsų nuomone, konkurencijos analizė yra tęstinis procesas, trunkantis tol, kol norite, kad jūsų verslas išliktų pirmaujantis. Jūs pateksite ten, kai suprasite rinkos raidą ir kokius jūsų konkurentų žingsnius. Nuorodų susikirtimo funkcija gali būti papildomas žingsnis siekiant paskatinti savo verslą prieš konkurentus. Šią akimirką konkurentai gali naudoti bet kokią galimybę, kurios nematote ar nenaudojate, todėl svarbu pasitelkti mūsų įrankio nuorodų susikirtimo funkciją kuo giliau.

 

Norime, kad gautumėte iš šio straipsnio, kad nuorodos susikirtimo technika tikrai gerai veikia ieškant geriausių naujų galimybių reklamuoti savo svetainę. Galėsite sudaryti domenų, į kuriuos jau pretendavo jūsų konkurentai, sąrašą ir pabandyti ten patekti su jais. Šios svetainės parodė susidomėjimą panašiomis į jūsų įmones ir susisiekus su jomis, bus didelė tikimybė, kad jūsų verslas bus įtrauktas į joje.

Ar anksčiau naudojote nuorodos susikirtimo funkciją? Kokie rezultatai jūsų atveju?

Įrašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *