Interneto dizaino agentūra

Tai TIKRA IR SĖKMINGA  istorija, kurią parašė ir dokumentavo skaitmeninės veiklos strategas Florianas Hießas, kurio specializacija yra SEO, SEA ir konversijų optimizavimas. Jis dirba agentūroje, kuriančioje geriausių nacionalinių ir tarptautinių kompanijų internetines strategijas. Daugiau informacijos apie autorių rasite straipsnio pabaigoje. 

 


 

Šiame atvejo tyrime aš žvelgiu į vietinį verslą, norėdamas nustatyti, kas praeityje buvo padaryta neteisingai, naudojant šios internetinio dizaino agentūros nuorodų kūrimo strategiją, ir ką reikia padaryti, kad kaip feniksas pakiltų iš šios nuorodos baudos. Kaip matote SEO matomumo lentelėje, nuo 2013 m. Iki 2014 m. Pabaigos atnaujinto pingvino „everflux“ domenas išaugo gana gerai. Po to matomumas nuolat mažėja ir nebeateina, nebent būtų imtasi veiksmų. yra paimtas.

Nenatūralios nuorodos sumažėjo reitinge

Visų pirma gavau apžvalgą naudodamas „ kognityVUS“ įrankį „ Site Explorer“ . Čia pamačiau, kad vietiniam verslui ryšio greitis yra gana didelis pastoviu lygiu, o kai kurios smailės rodo. Tačiau nėra išsamios informacijos, kuri mums suteiktų daugiau informacijos, kodėl šis domenas mažėja. Norėdami pamatyti daugiau informacijos, sukūriau kampaniją. Kampanijos vedlys prašo užpildyti domeną, kai kuriuos konkurentų domenus, nuorodų analizę ir reitingų stebėjimą. Dabar reikia šiek tiek laiko nuskaityti ir pateikti visus duomenis, tačiau gautuosiuose gausite pranešimą, kai viskas bus pasirengta gilintis.

„Quick Explorer“ diagrama

Tada pažvelgiau į nuorodų rizikos skydelį, norėdamas pamatyti, kiek nenatūralių ir įtartinų nuorodų yra automatiškai randama šioje svetainėje. Norėdami tinkamai įvertinti, pirmiausia turėtumėte klasifikuoti savo nuorodas. Paprastai jie klasifikuojami gana gerai automatiškai, tačiau verta peržiūrėti visus inkarinius tekstus, kad pamatytumėte, ar algoritmas pasiteisino. Šis žingsnis yra labai svarbus norint sukurti gerą duomenų bazę giluminio nardymo gaunamų nuorodų analizei atlikti.Raktažodžių klasifikacijaDabar galite pamatyti bendrą nuorodų skaičių ir tai, koks yra prekės ženklo, komercinių ir įvairių nuorodų inkarų tekstų santykis. Nuorodų įvertinimas ir kategorijos taip pat bus šio žingsnio rezultatas. Su 1 673 nenatūraliais, 110 įtariamų ir 500 gerų nuorodų tai skamba kaip didelis darbas tikrinant visas svetaines, kuriose pateikiamos nuorodos. Bet prieš imdamiesi veiksmų, įsigilinkime į atgalinės nuorodos struktūrą ir turimus duomenis.

Susieti rizikos diagramą

 

Diagrama yra pagrįsta faktiniais ir istoriniais duomenimis, todėl greitai apžvelgsite praeities įvykius.

Mūsų vietinės paslaugos atveju galime pastebėti, kad kiekvieną mėnesį buvo susieta su tinklapiu gana gera įgytų domenų dalis, tačiau tam tikru laikotarpiu taip pat buvo kur kas daugiau nuorodų nei domenų, kurie nurodo į šoninį nuorodų išdėstymą. Žemiau pateiktoje ekrano kopijoje taip pat galite pamatyti keletą viršūnių, galbūt tuo metu per daug nesusitelkdami į nuorodų kūrimą. Tai yra nukreipiančių domenų diagrama, kurioje galite pamatyti, kiek per daug pastarųjų metų buvo nukreipiančių domenų ir nuorodų.

Susieti greičio būseną

Šis išsamios analizės grafikas rodo analizuojamo atgalinio ryšio profilio nuorodų rizikos įvertinimą, ypač nenatūralias ir įtariamas nuorodas, kurios neatitinka „Google“ gairių. Šiuo atveju daugelį nenatūralių šablonų galime pamatyti daug žemos valdžios nuorodų, ploną turinį, poraštes ir įtartinas nuorodas.

Nenatūralios ir įtariamos nuorodos

 

Remiantis šia informacija, nenuostabu, kad daugiau nei trys ketvirtadaliai visų nuorodų yra nekokybiškos arba neturi autoriteto.

Nedidelė dalis turi vidutinį autoritetą, kai kurie iš jų yra geros kokybės saitai, o beveik nulis nuorodų yra aukštas autoritetas. Kitose dviejose skritulinėse diagramose galime pamatyti, kad apie 50% visų nuorodų nėra turinyje, o likusios 50% yra nesusijusios nuorodos. 95% visų nuorodų nukreipia į pagrindinį puslapį, o likusios yra giliosios nuorodos.

Susieti autoriteto diagramą

Nuorodos padėties pažintinis SEO

 Šiose trijose juostų diagramose mes žengiame greitą žingsnį į nuorodų šaltinių įvairinimą. Šiame nuorodų profilyje labai dominuoja žiniatinklio katalogai, šaltiniai su trumpomis teksto pastraipomis, poraštės nuorodos ir nuorodos iš autorių teisių pastraipų. Kai kurios kitos metrikos, pvz., Nofollow / dofollow santykis, ne sitewide / sitewide santykis, teksto / vaizdo / peradresavimo nuorodų santykis, inkaro taikiniai, nukreipiantys IP, šalių TLD nuorodos, C klasės IP ir domenų TLD paskirstymas kol kas gerai.

Tinklalapio tipo diagrama

Nuorodos padėties nustatymo grafikas

Nuorodų matomumo grafikas

 

Taigi nenuostabu, kad nenatūralios ir įtariamos nuorodos užima išties daug visų nuorodų. Dabar sunkus darbas prasideda atlikus 3 žingsnių procesą, kuris skirtas peržiūrėti visas svetaines ir juose esančias nuorodas bei pažymėti galimą žalą, kad vėliau jos atsisakytumėte naudodami „Google Search Console“ atsisakymo įrankį.

Nenatūralus nuorodų naršyklė

Nenatūralus inkaro tekstas

Dabar einu į nuorodų naršyklę ir peržiūrėsiu kiekvieną svetainę, nukreipiančią atgaline nuoroda į mūsų vietinį tinklalapio dizainą. Kaip matote slinkties juostoje, tai reiškia daug darbo.

Filtravimo parinktys ir žymos čia labai palaiko, ypač kai peržiūrite tikrai didžiulius nuorodų profilius.

Svetainė po svetainės ir nuoroda po nuorodos pažymi nenatūralias nuorodas, kurių negalima atsisakyti nuorodų ar domenų lygiu, ir geras nuorodas, kad jas išlaikytum.

Šiuo atveju man prireikė maždaug 4–5 valandų, kol praėjau 2181 nenatūralias ar įtariamas nuorodas ir jas įvertinau.

Po pirmojo trečdalio susidarė įspūdis, kodėl „ Google Penguin“ atnaujinimas pasirodė šioje svetainėje. Tačiau man taip pat kilo klausimas, kodėl prireikė iki 2014 m. Pabaigos, kol svetainė buvo nubausta.

pažintinis „SEO Link Navigator“

Kai aš pertraukiu nuorodų kūrimo strategiją iki to, kas buvo padaryta norint nubausti, tai yra tokie modeliai, kaip nuorodų kūrimas, kurie buvo padaryti prieš keletą metų ir gerai pasiteisino.

Visame internete nemokamai buvo pasėta daugybė šablonų nuorodų iš šablonų, įskaitant: šlamšto žiniatinklio katalogus, tinklaraščio komentarus su raktinių žodžių ar raktinių žodžių deriniais, kaip pavadinimą, sudėtinių raktinių žodžių inkaro teksto nuorodas, žymių nuorodas ir straipsnių katalogus. Kai kurios nuorodos buvo aktualios savarankiškų domenų temos, tačiau daug jų buvo iš nesusijusių sričių sričių, tokių kaip kelionės, miestas, sveikata, medicina ir pan. Taip pat dideli pinigų kiekio raktiniai žodžiai ir tvirtos teksto nuorodos, pvz., „Webdesign“, „webdesign agency“, kartu su plačiais deriniais. Baigęs peržiūrėti visas šias nuorodas, aš sukūriau atsisakymo failą su visais blogais saitais. Tiesą sakant, nuorodų profilyje nėra daug likę, tik kelios geros ir natūralios nuorodos.

Bet jei gausite nubaustą, turite imtis visko, kad galėtumėte pažymėti sugrįžimą paieškos sistemos rezultatų puslapiuose.

Taigi nėra didelė tikimybė, kad šis domenas susigrąžins senus reitingus, tačiau yra šansas sugrįžti tam tikru lygiu ir sukurti gerą nuorodų kūrimą, kad pagerintumėte reitingus ateityje.

 

Atskleidimas

Tai nėra mokamas įrašas ir kognityvinis SEO nesudarė jokio susitarimo su autoriumi. Tai Floriano Heisso analizė, kurią parašė ir dokumentais patvirtino jis pats.

 

Apie autorių

 

Florian Heiss Florianas Hießas darbo ir magistro darbo metu  specializavosi tokiose temose kaip nuorodų kūrimas, nuorodų rizikos valdymas, atgalinių nuorodų auditas ir baudų išieškojimas . Jis daug mokėsi savo darbo, bet daugiausia privačiu laiku. Jis taip pat parašė keletą atvejų analizės apie svetaines, kurios nukentėjo nuo „Google“ algoritminių nuobaudų ar rankinių veiksmų. Jis taip pat parašė knygą apie tvarių ryšių kūrimo strategijas ir rizikos valdymą

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *