Mūsų gyvenime ateina laikas, kai kai kuriuos dalykus reikia pakeisti ar atnaujinti. Tas pats nutinka ir turinio gyvenime. Tai gali pasenti ar nebeaktualu ir tada, kai turinio genėjimas ateina į pagalbą.
Pagal savo pobūdį genėjimas reiškia negyvų šakų ar stiebų nupjovimą, ypač siekiant skatinti augimą. Turinio genėjimas gimė iš to paties noro pašalinti senus ar nekokybiškus straipsnius, atsikratyti netvarkos, kad nepakenktų visos svetainės kokybei. Bet ar turinio genėjimas duoda kokių nors rezultatų? Ar tai pagerina reitingą ir srautą? Žemiau galite perskaityti mūsų gerai dokumentuotas išvadas, pagrįstas iliustraciniais atvejų tyrimais ir ekspertų nuomonėmis.
Trumpai tariant, mes jums pranešime, ar nukirpus jūsų turinio svorį pagerės jūsų svetainės bendras srautas ir reitingai.
- Pirmiausia turinio auditas ir antras turinio genėjimas
- Pažintinė SEO turinio genėjimo istorija
- Ekspertų nuomonė apie turinio genėjimą + atvejų analizė
- Everettas Sizemore’as padidino organinį srautą 31%
- Danas Kernas padidino organinį srautą su daugiau nei 2 500 lankytojų
- Charlie Whitworthas patobulino kelių svetainių SEO matomumą
- Derekas Gleasonas sumažino prastų puslapių skaičių 50%, kad padidintų srautą svetainėje
- Patrickas Coombe’as padidino paieškos matomumą 300%
- Ką „Google“ sako apie turinio genėjimą SEO tikslais
- Išsinešimai
1. Pirmiausia turinio auditas ir antras turinio genėjimas
Turinio genėjimas gali būti gelbėjimosi liemenė daugeliui didelių svetainių, kuriose yra daug turinio. Paprasčiau tariant, turinio genėjimas reiškia žemos kokybės puslapių paėmimą ir pašalinimą iš svetainės indekso „Google“ ir kitose paieškos sistemose. Žemos kokybės turinio, kurį galima nugenėti, pavyzdį galite pamatyti kitoje ekrano kopijoje:
Per daug žemos kokybės puslapių, indeksuotų SERP, gali pasverti sunkiau ir pasiūlyti prastesnių rezultatų, o tai gali sukelti blogą vartotojo patirtį.
Mes visi žinome, kad „Google“ nepatinka, kai puslapiuose nesugebama pasiūlyti to, kas pažadėta vartotojui, ty aukštos kokybės turinys, atitinkama informacija konkrečiai paieškos užklausai ir patikimos svetainės. Nepavykus to pasiūlyti, svetainė gali būti žemesnė iš paieškos rezultatų.
Jei patekote į tokią situaciją, reikia atlikti pakeitimus, o tai reiškia turinio auditą. Net jei tai sumažins naujo turinio kūrimo procesą, vėliau tai atneš daug naudos, nes galite nutraukti didelę blogo turinio dalį, kuri gali sumažinti jūsų reitingą ir srautą.
Viename iš ankstesnių mūsų tinklaraščio įrašų jau kalbėjome apie tai, kaip atlikti turinio auditą , nesvarbu, ar esate pradedantysis paieškos sistemoje, ar profesionalas. Pirma, turite atlikti tokį auditą, nes tai suteiks jums vertingos informacijos, kuriuos puslapius reikia tobulinti ir kurie iš jų turi būti deindeksuoti. Nepatikėsite tuo, ką galite rasti paslėpę po kilimu.
Turinio auditas gali būti naudingas kelioms strategijoms, kurias norite pritaikyti savo svetainėje, ir tai suteiks jums nurodymų, kaip priimti geriausią sprendimą.
Aleksandras Kesleris, patyręs skaitmeninės rinkodaros verslininkas, pranešime paaiškino, kaip svarbu turėti švarią svetainę ir kaip įgyti konkurencinį pranašumą.
Labai svarbu išlaikyti savo svetainę šviežią ir atnaujintą, kad išlaikytumėte savo konkurencinį pranašumą ir nuolat koptumėte į paieškos variklio rezultatų puslapius. Nepakankamas „Google“ indeksuotas turinys traukia visą jūsų svetainę. Svarbiausia priežastis periodiškai kirpti turinį yra reputacija. Nepakankamo turinio pašalinimas ar bent jau pataisymas yra mažiausias dalykas, kurį galite padaryti norėdami pasveikinti savo internetinius klientus. | |
ALEKSANDRAS KESLERIS | |
Verslininkas ir „inSegment“ / @alexanderkesler prezidentas |
Blogiausiu atveju genėjimas už SEO apima puslapių pašalinimą iš „Google“ indekso. Turinio genėjimas, kaip ir bet kuris kitas sprendimas, kuris gali smarkiai paveikti jūsų svetainę, pasirodė esąs prieštaringa tema. Net „Google“ atstovų nuomonės nepaprastai skiriasi. Pasikalbėję su keletu SEO ekspertų, pamatėme, kad jie taip pat turi intriguojančių nuomonių, remdamiesi savo patirtimi.
Ant visų jų mes išnagrinėjame atvejo analizę, atsižvelgdami į tai, kas nutiko mūsų svetainės reitinge ir sraute.
Įsitikinkite, kad atlikote techninį auditą, kad nustatytumėte puslapius, kuriuos tikrai galima genėti, ir tuos, kurių neturėtų būti, nes sveikos SEO gairės (baltos kepurės strategijos).
Mūsų rekomendacija, kaip genėti turinį SEO tikslais, yra kiekvieno puslapio metrika:
- Paieškos srautas per pastaruosius metus;
- Atmetimo rodiklis per pastaruosius metus;
- Įtraukimas (bendras paspaudimų skaičius, parodymai ir vidutinis PR);
- Reitingo pozicija
Surinkę visus turinio duomenis vienoje vietoje, turėtumėte atsikratyti puslapių, kuriuose nėra srauto ir kurie turi aukštą atmetimo rodiklį, mažą paspaudimų skaičių ir aukštą vidutinę poziciją.
2 . Pažintinė SEO turinio genėjimo istorija
Daug dokumentavę apie turinio genėjimo strategiją, nusprendėme tokią strategiją įgyvendinti patys, dabartiniame pažintiniame SEO tinklaraštyje.
Šios turinio strategijos poreikis gimė, kai radome keletą straipsnių, kurie nesukėlė jokio traukimo ar srauto į svetainę. Todėl mes pradėjome tai dirbti.
1 žingsnis. Mes nustatėme mažo našumo straipsnius
Surinkome visus savo straipsnius ir pradėjome rinkti informaciją apie kiekvieną iš jų:
- Vidutinis paieškos srautas per mėnesį per pastaruosius metus;
- Naujų vartotojų, surinktų praėjusį mėnesį, skaičius;
- Praėjusio mėnesio atmetimo rodiklis;
- Užimama vieta pagal reitingą nuo praėjusį mėnesį;
- Įtraukimas (praėjusio mėnesio paspaudimai ir parodymai).
2 žingsnis. Mes nusprendėme dėl turinio, kurį reikia genėti
Mes pasiekėme tašką, kai mažai srauto turintys puslapiai, t. Y. Turintys ne daugiau kaip 180 natūralaus srauto per mėnesį, mažai vartotojų per mėnesį ir prastą įtraukimą, buvo nukreipti į kitą tinklaraščio turinį. Visuose toje situacijoje esančiuose puslapiuose ieškojome atitinkamo turinio, kad galėtume jį peradresuoti . Turinį, kuriame neradome atitinkamo korespondento, nukreipėme į pagrindinį puslapį. Geriau buvo juos peradresuoti, o ne sugadintus puslapius ir prarasti daugybę nuorodų, o tai sukėlė blogą vartotojo patirtį.
Be peradresavimo, mes taikėme keletą kitų strategijų. Tiems, kuriuos pasilikome, galvojome apie dvi galimybes ir pritaikėme šias žymes: palikite ją tokią, kokia yra, arba kokybės apžvalgą.
Pažvelgę į žemiau pateiktą diagramą, galite pamatyti mūsų atvejų analizės straipsnių statistiką.
Reikšmė:
- 88 straipsniai – 301 nukreipimas;
- 63 straipsniai – palikti juos tokius, kokie jie buvo;
- 80 straipsnių – turėjome atlikti kokybės apžvalgą.
Jei klausiate, kaip nusprendėme dėl šių 3 tipų strategijų, kurias laikėme straipsniuose, viskas yra visiškai aišku. Visi, gerai žinantys savo verslą, gali taikyti panašią strategiją, tačiau tik nuo jų priklauso nuspręsti, ką jiems reiškia „didelis“ ar „mažas“ srautas. Kai tai nusprendėte, žinote, kuris turinys turi būti genėtas.
Visi straipsniai, turintys žymą „ palik, kaip yra “, buvo apie su produktu susijusius pristatymus arba baudas, atvejų tyrimus ir dalykus, kurie buvo svarbūs prekės ženklui ir vartotojui ir kurie niekada nebus pasenę.
Paskutinio tipo žyma „ kokybės apžvalga “ buvo taikoma straipsniams, turintiems gerą srautą ir bendrą metriką, tačiau kurių informaciją reikia nuvalyti. Be to, mes sukūrėme kai kurių straipsnių nuorodų kūrimą, atlikome pakartotinį optimizavimą, kad gautume 10 kartų didesnį turinį, geriausią turinį internete apie tą temą ir pagerintume turinio našumo balą . Ši strategija buvo atskirta nuo turinio genėjimo proceso, kaip didžiulės pertvarkos dalis.
3 žingsnis. Mes atlikome peradresavimą ir deindeksaciją. Stebėjo rezultatus
Svarbu nurodyti, kad neištrynėme nė vieno puslapio. Mes ką tik deindeksavome.
Nors turėtumėte visada prieiti prie turinio genėjimo strategiškai ir rūpestingai, nebijokite ištrinti ar nuimti savo turinį. Tai mažiau atsikratyti mėgstamo turinio ir daugiau atsisakyti numirusio svorio. | |
ERIKAS WENDTAS | |
Turinio rašytojas, „Sprout Social“ / ericswendt |
Viskas prasidėjo 2017 m. Gegužės mėn., O atlikę savo svetainės turinio genėjimo strategiją, norėjome pamatyti SEO matomumą. Ar mūsų strategija buvo gera? Ar tai tikrai paskatino mūsų tinklaraštį, ar tai buvo tik puošnus laiko praleidimo būdas be reikšmingų rezultatų?
Pažvelgę į šią ekrano kopiją galite pamatyti, kad reitingai pradėjo gerėti liepos 2 d. Ir nuo to laiko sklandžiai augo. Tai neabejotinai buvo žingsnis į priekį, suteikiant jam pakilimą reitinge. Galų gale rezultatai buvo puikūs, bet tai lėmė ir kiti faktai. Mes tiksliai nežinome, ar tai įvyko tik dėl turinio genėjimo kampanijos. Tuo pačiu metu paleidome raktinių žodžių ir turinio asistento įrankį ir reguliariai skelbėme kokybišką turinį. Turinio optimizavimas taip pat turėjo pagrindinį paieškos matomumo veiksnį. Apskritai turinio genėjimas buvo tik viena iš daugelio kitų strategijų, padėjusių mūsų svetainei geriau įvertinti.
Svarbu atsiminti, kad atlikdami turinio genėjimą, tinklaraštyje sugebėjome reguliariai skelbti naują turinį, kaip ir prieš genėjimą.
3. Ekspertų nuomonė apie turinio genėjimą ir atvejų tyrimus
Patyrę savo svetainės kokybės gerinimo metodą, genėdami turinį SEO tikslais, pradėjome paprašyti kai kurių turinio auditų ir genėjimo ekspertų sužinoti jų nuomonę. Norėjome pamatyti, ką kiti yra patyrę ir kokie buvo jų rezultatai, palyginti su mūsų.
Nors kiekvienas ekspertas gali turėti skirtingą požiūrį, nes kiekvienas klientas ir kiekviena situacija gali skirtis, jų nuomonė dėl turinio genėjimo yra teigiama. Tai gali padėti jūsų svetainei ir padidinti pajamas.
3.1. Everettas Sizemore’as padidino organinį srautą 31%
Everettas Sizemore’as šiuo metu yra „Boundless Immigration“ skaitmeninės rinkodaros direktorius, be kita ko, jis turi turinio audito ir genėjimo patirties. Kai dirbomeel. Prekybos rinkodaros agentūroje„ Inflow“ , jis savo klientams atliko daug turinio auditų ir genėjimo paslaugų, kurios sulaukė didelio pasisekimo.
Vienas pavyzdys, apie kurį kalbėjome, buvo skirta įmonei „Auto Body Toolmart“, prekiaujančiai įrankiais ir įranga. 2015 m. Vasarą įmonėje smarkiai sumažėjo pajamos ir organinis srautas.
„Inflow“ ekspertai pradėjo nuo turinio audito, norėdami tiksliai sužinoti, kur yra problema. Buvo tūkstančiai puslapių, kurie iki rugsėjo pabaigos nepaskatino jokio organinio srauto nuo metų iki datos (YTD).
Danas Kernas ir Timas Hamptonas, „Inflow“ strategai, yra atsakingi už svetainės valymą ir „Auto Body Toolmart“ judėjimą į priekį. Danas Kernas, būdamas „Inflow“, buvo atsakingas už „AutoBodyToolmart“ ir kitus genėjimo projektus, o kartu su komandos nariais vadovavo auditams / genėjimams. Jie taip pat perrašinėjo pasikartojantį turinį savo geriausių produktų puslapiuose. Rickas Ramosas atliko „Google“ naujinimo analizę, kad padėtų nustatyti turinio kokybės problemas, susijusias su konkrečiu „Google“ algoritmo atnaujinimu skirtinguose projektuose.
Surinkti duomenys buvo suskirstyti į:
- 1 300 geriausių produktų puslapių, pažymėtų tobulinti dabar;
- ~ 8000 puslapių, kuriuos vėliau būtų galima patobulinti.
Jie sukūrė produkto puslapių turinio auditą, nes tai buvo tikslas. Pažvelgę į kitą ekrano kopiją, galite pamatyti, kaip procesas vyko:
2015 m. Balandžio mėn. Kai kurie blogi ryšiai buvo atmesti. Genėjimas įvyko 2015 m. Rugsėjo viduryje. Bendrovė turėjo daugiau kaip 20 tūkst. Produktų puslapių, o 11 tūkst. Ir daugiau negavo natūralaus srauto, o vasarą srautas sumažėjo.
„Inflow“ pradėjo gerinti gerus produktų puslapius. Taigi, „Inflow“ ekspertai puslapius be srauto nustatė į „noindex“ naudodami meta robotų žymas. Po kelių savaičių jie pastebėjo ekologiško srauto padidėjimą viename straipsnyje. Tada jie pradėjo planuoti perrašyti svarbiausius produkto puslapius (1 300), kurie prasidėjo praėjus 1-2 mėnesiams po genėjimo ir tęsėsi mėnesius. Jis buvo kažkur suvyniotas 2016 m. Birželio mėn.
Žyma „noindex, follow“ nurodo robotą noindex, tačiau vartotojas vis tiek gali prieiti prie jo, žinodamas nuorodą per stebėjimo žymę. Rezultatai buvo įspūdingi. Perrašytų produktų puslapiuose bendrovė pamatė:
- Natūralios paieškos srautas: +35 668 apsilankymai
- Natūralios paieškos operacijos: +112 operacijų
- Natūralios paieškos pajamos: + 40 421,87 USD pajamos
Apskritai svetainėje padidėjo organinis srautas 31 proc., O pajamos – 28 proc.
Mes patikrinome paieškos matomumą, norėdami sužinoti, kokį poveikį jis turėjo svetainės reitingams. Mes pasirinkome 2015 m. Vasario – lapkričio mėn., Todėl galite aiškiai pamatyti evoliuciją, kuri prasidėjo kažkur balandį (kai buvo pateiktas atsisakymo failas) ir tęsėsi iki 2016 m. Birželio (kai procesas baigėsi). Pažvelgę į šį ekraną galite pastebėti, kad svetainė pradėjo tolygiai ir sklandžiai augti, o tai gali reikšti, kad genėjimas SEO tikslais buvo sėkmingas.
Sausio mėn. Jų patirtas kritimas buvo nedelsiant atkurtas, parodant faktą, kad svetainė buvo gerai optimizuota ir turi kokybišką turinį.
Pamatę rezultatus, paprašėme jo sužinoti nuomonę apie turinio genėjimą ir tai, ar tai ateities technika, ar kuo remtis.
Turinio genėjimas yra tarsi kasko genėjimas. Paimkime, pavyzdžiui, medį. Jei per stipriai genėsite, pakenksite medžiui. Jei genėsite netinkamas šakas, pakenksite medžiui. Jei genėsite reikiamą kiekį tinkamų šakų, medis klestės. Pastaruoju metu mačiau, kaip daugybė SEO yra genėję. Labai svarbu pirmiausia atlikti turinio audito tyrimą, kad nustatytumėte, ką iškirpti iš „Google“ indekso ir kaip įdiegti tą puslapio tipą. | |
EVERETT SIZEMORE | |
Skaitmeninės rinkodaros strategas ir techninis SEO ekspertas esizemore.com |
Jis taip pat tiksliai parodo, kaip turėtų būti atliekamas turinio genėjimas. Jį gali naudoti visos įmonės, kurioms reikia pašalinti kruizo suteiktą svorį.
3.2. Danas Kernas atliko turinio genėjimą ir turinio optimizavimą, kad padidintų organinį srautą su daugiau nei 2 500 lankytojų
Danas Kernas pradėjo savo konsultavimo praktiką 2016 m. Birželio mėn., „Kern Media“.
Buvo atliktas „ Kern Media“ turinio auditas klientų ryšių grupei , CRM agentūrai, turinčiai daugiau nei 2 000 „Google“ matomų „indeksuojamų“ URL (kaip nustatyta mūsų tikrinimo metu), iš kurių daugumoje buvo turinio, apsaugoto prisijungimo duomenimis, tačiau URL vis tiek buvo indeksuojamas. „Google“ pranešė apie mažiau nei 500 URL, indeksuotų pagal „Google Search Console“ ataskaitą „Indekso būsena“, kai jie buvo perkelti į naują svetainę su žymiai mažiau indeksuojamų URL. Svetainės XML svetainės schemoje buvo šiek tiek daugiau nei 300 URL, o „Google“ – šiek tiek daugiau nei 200 indeksuotų puslapių.
Kai naujoji svetainė buvo paleista 2016 m. Gruodžio pabaigoje, svetainės schemos URL buvo 50–70 indeksuojamų URL. Tai buvo dramatiškas kritimas.
Komanda juos nugriovė iki 100 puslapių ir optimizavo. Klientas sukūrė ir paskelbė maždaug 4 naujus turinio puslapius per mėnesį, vadovaudamasis Redakciniu kalendoriumi pagal raktinių žodžių tyrinėtas temas. Nuo pat dabartinės svetainės įkūrimo (14 mėnesių šio rašymo metu) Danas pateikė kiekvieno turinio optimizavimo apžvalgas, o jų indeksavimas per pastaruosius metus maždaug pamažu augo.
As you can see in the two-year organic search traffic graph below, their traffic did NOT decline after pruning 85% of the site from Google’s index (note: seasonality caused the temporary decline). That’s always the first goal. In this client’s case, we did not see a positive impact very quickly, but we did see positive growth in as little as 60 days. It took six months for the organic traffic to begin to grow, however. This growth was largely influenced by the SEO focus given to the new content on the new website plus all new content published since the launch.
Tačiau per pirmąsias 60 dienų nuo paleidimo buvo akivaizdus laipsniškas augimas. Taip pat tikėtina manyti, kad šio kliento 2017 m. Augimas galėjo būti toks pat, jei vis tiek turėjo ankstesnių indeksavimo pūtimų / kokybės problemų, atsižvelgiant į „Google“ nuolatinius su kokybe susijusių algoritmų atnaujinimus.
Galiausiai turinio rinkodaros strategija, kurios laikėsi „Kern Media“ komanda, per metus užtikrino nuolatinį organinio srauto augimą ir natūralaus srauto praradimo, kai jie labai apkarpė naująją svetainę 2016 m. Gruodžio mėn.
Danas labai gerai apibūdina turinio genėjimo sąvoką ir tai, kaip jis paprastai atlieka turinio auditus.
Aš visada ieškau indekso išsipūtimo. Pataisius, tai bus pagrindas būsimiems turinio patobulinimams ir naujam turiniui, kurį pridėsite. Pagalvokite, kaip sodui reikia daug maistinių medžiagų turinčio dirvožemio ir kartais genėti, kad klestėtų būsima augmenija. Norėdami, kad naujas turinys ir esami turinio patobulinimai galėtų maksimaliai paveikti natūralią paiešką (ir atlaikyti algoritmų atnaujinimų audrą), turite pagerinti savo pagrindo kokybę. | |
DANAS KERNAS | |
„ Kern Media“ įkūrėjas ir pagrindinis konsultantas / @ kernmedia |
3.3 Charlie Whitworth pagerino SEO matomumą keliose svetainėse
Charlie Whitworthas mano, kad turinį turite genėti tam tikru momentu.
Turinio genėjimas turėtų būti atliekamas tada, kai mes patikrinsime tikrinimą, užtikrindami, kad indeksuotume tik turinį, kuriame būtų ši jau minėta stipri įtraukimo metrika. Reguliariai tikrindami ir nenurodydami prasto turinio, galime reklamuoti tai, kaip paieškos sistemos mato mūsų turinį. | |
CHARLIE WHITWORTHAS | |
„ Banc Media“ SEO direktorius / @WhitworthSEO |
Charlie atliko daug turinio auditų ir pateikė keletą pavyzdžių svetainių, kuriose SEO matomumas pagerėjo po genėjimo ir patobulinimo, laikantis požiūrio, kurį jis tobulino ir tobulino per metus.
„Gazprom-energy.co.uk“ yra vienas iš jų. Svetainė pradėjo gražiai augti 2017 m. Birželio mėn. Pradžioje ir tęsėsi su tam tikrais pakilimais ir nuosmukiais.
Scenic.co.uk yra antrasis Charlie paminėtas pavyzdys. Kaip matote kitoje ekrano kopijoje, svetainė sklandžiai auga ir bando išlaikyti pastovų matomumą paieškoje.
3.4. Derekas Gleasonas sumažino prastų puslapių skaičių 50%, kad padidintų srautą svetainėje
Dar vienas įdomus atvejo tyrimas, su kuriuo susidūrėme, buvo Derekas Gleasonas , „ Workshop Digital“ turinio rinkodaros strategas ir genėjimo technikos ekspertas. Jis mano, kad turinio genėjimas gali sumažinti sėkmingo turinio algoritminį pasipriešinimą.
Turinio genėjimas padeda išvengti to, kas neveikia, ir sumažina sėkmingo turinio algoritminį pasipriešinimą. Privalumai apima ne tik SEO, ypač todėl, kad paieškos varikliai ir vartotojų interesai ir toliau sutampa. Plono ar vidutinio turinio puslapiai pakerta pasitikėjimą pirmą kartą apsilankiusiais lankytojais ir atskleidžia svetainę, sukurtą tenkinti SEO, o ne vartotojų poreikius. | |
DEREKAS GLEASONAS | |
„ Workshop Digital“ turinio rinkodaros strategas / @derek_gleason |
Vieną iš savo klientų jis pradėjo daug genėti turinį nuo 2016 m. Gruodžio mėn. Į vertinimą įtraukti puslapiai buvo užpildyti naujienomis, pranešimais spaudai, komentarais ir keliomis aukštos kokybės žinutėmis.
Jų procesas buvo gana tiesus, kaip ir bet kuriuo kitu atveju. Jie pradėjo nuo turinio audito ir po to atliko genėjimą. Tai buvo žingsniai, kuriuos įmonė vykdė savo genėjimo procese:
- Pašalinti 74 pranešimai spaudai.
- Sukūrė puslapį pavadinimu „Mūsų klientai“ su aukšto lygio bendrovių iš tų leidinių, kurie efektyviau įgyvendino tikslą, sąrašu.
- 33 pranešimų apie pramonės srities turinį pavertė 9 visapusiškais ir vertingais šaltiniais. Į pertvarką buvo įtrauktas pakartotinis optimizavimas ir naujos informacijos pridėjimas.
Galų gale svetainės turinys buvo sumažintas 50%, supjaustant ir iš naujo optimizavus į auditą įtrauktus puslapius, liko tik 43 puslapiai.
Kaip matote kitoje ekrano kopijoje, rezultatai per kelias savaites greitai pateko į svetainės sesijų skaičių:
SEO genėjimas buvo tikrai sėkmingas, net Derekas pripažįsta :
Esamo turinio genėjimas buvo greita ir nebrangi taktika, kuri taip pat padėjo panaudoti kliento išteklius, kad būtų galima parsisiųsti aukščiausios klasės. Naujas kanalų viršuje esančių lankytojų srautas tapo potencialių klientų šaltiniu – atsisiunčiamas turinys buvo viliojantis raginimas veikti. | |
DEREKAS GLEASONAS | |
„ Workshop Digital“ turinio rinkodaros strategas / @derek_gleason |
3.5. Patrickas Coombe’as padidino paieškos matomumą 300%
Patrickas Coombe’as , „ Elite Strategies“ įkūrėjas ir generalinis direktorius,savo tinklaraštyje patyrė turinio genėjimo ar turinio siaubingumo poveikį, kaip jis tai apibūdino:
Aš turinį apibūdinu kaip ne tik prastą / menką turinį, bet ir turinį, kurio įtraukimo rodikliai yra maži. Pvz., Galite turėti tikrai trumpą straipsnį, kuris yra prastai parašytas, tačiau jis gauna daug peržiūrų ir įtraukimų. Tai nebūtinai yra purus, nes vis dar yra šiek tiek populiarus. Tas pats pasakytina ir apie labai gerai apgalvotą turinį, 5000 žodžių ilgio su daugybe nuorodų. Nors gamyba užtruko ilgai, ją vis tiek galima laikyti turiniu. | |
PATRICKAS COOMBE’AS | |
„ Elite Strategies“ įkūrėjas ir generalinis direktorius / @pmkoom |
Jis pradėjo valyti turinį, kai per 2016 m. Matė daug nesusijusių savo svetainių paieškų ir daug žemo reitingo puslapių. Iš pradžių jis rado žiaurius puslapius, žiūrėdamas į 2016 m. Paspaudimų skaičių ir atmetimo rodiklį. puslapiai, kuriuose buvo nedaug įėjimų į svetaines su dideliu atmetimo rodikliu, buvo įtraukti į „crtyty“ kategoriją, o likusieji – į procesą.
Antrasis etapas baigėsi skirstant straipsnius į 4 kategorijas, kaip matote kitoje ekrano kopijoje:
Jie perėjo kiekvienos lentelės eilutę ir ištrynė viską, ką buvo galima ištrinti, atlikdami pilną atsarginę kopiją.
Be viso šio darbo su straipsniu, Patrickas įdėjo daug pastangų, kad išvalytų blogos informacijos svetainę:
- Seni vaizdo įrašai ir su jais susiję puslapiai;
- „WordPress“ žymos;
- Senų / pasenusių kategorijų puslapiai;
- Neindeksuoti ir nestebimi visų kategorijų puslapiai;
- Atvejų analizė.
Visos jų pastangos baigėsi visišku duomenų bazės optimizavimu ir meniu perdarymu.
Rezultatai pasirodė nedvejodami, kaip matote kitoje ekrano kopijoje:
„Elite Strategies“ ekspertai genėjimą pradėjo 2017 m. Sausio mėn. 2016 m. Liepos – gruodžio mėn. Patrickas matė daug keistų raktinių žodžių, pagal kuriuos jo svetainė reitingavo. Pažvelgę į žemiau pateiktą ekrano kopiją galime pastebėti, kad tuo laikotarpiu matomumas yra labai žemas.
Kažkur apie sausio pabaigą ir vasario pradžią svetainėje pradėjo apytiksliai augti paieškos matomumas. Mes atsižvelgėme į visus 2016 m. Liepos – gruodžio mėn. Ir 2017 m. Sausio – birželio mėn. Paieškos matomumo balus. Palyginome šių dviejų laikotarpių rezultatus ir matėme, kad paieškos matomumas padidėjo 300%.
4. Ką „Google“ sako apie jūsų turinio genėjimą SEO tikslais
„ Koks yra geriausias požiūris į nekokybišką turinį? „Tai klausimas, kurį Glennas Gabe pateko į vieną„ Google Webmaster Central “darbo valandos„ Hangout “.
Johnas Muelleris sakė, kad buvo keli „Hangout“ susitikimai, kuriuose mes pasakėme vieną dalyką, o tada konferencijose mes pasakėme ką kita. Jis gali būti šiek tiek painu ir šiek tiek sunku suprasti, kas yra geriausias būdas yra . Tai susiję su „Google“ Gary Illyeso pareiškimu dėl turinio genėjimo.
Gary Illyesas teigė, kad turinio genėjimas nėra gera strategija siekiant pagerinti bendrą svetainės kokybę.
John Mueller, kita vertus, teigė, kad tiek turinio tobulinimas, tiek turinio genėjimas yra tinkamos strategijos.
Galite patikrinti visą pokalbį kitame vaizdo įraše.
Geriausias požiūris iš „Google“ perspektyvos (remiantis aukščiau pateiktu vaizdo įrašu) yra svetainės kokybės gerinimas, o ne svetainės valymas nuo blogo turinio. Jei nieko negalite padaryti, kad pagerintumėte savo tinklalapio kokybę tuose puslapiuose, geriau jų atsikratykite.
Išsinešimai
Jei kada nors pasieksite tašką, kai turėsite apkarpyti turinį SEO tikslais, turite žinoti, kokias galimybes turite. Apipjaustymas pagal apibrėžimą reiškia išsisukimą nuo blogo, tačiau yra nebrangių variantų, kurie neapima deindeksavimo ir viso turinio ištrynimo. Priešingu atveju galite turėti sulaužytus puslapius ir tai yra problema.
Turinio genėjimas leidžia išsaugoti tai, kas gera, ir sumažinti negyvą turinį, kol nevėlu.
Svarbus žingsnis sukūrus turinio auditą yra jūsų turinio likimo sprendimas.
- Ar turėtumėte jį deindeksuoti ?
- Ar jums reikia jį ištrinti ?
- O gal rasti būdą, kaip jį panaudoti (peradresuoti) ?
Jūsų rankovėje yra 3 situacijos, iš kurių turite pasirinkti tolesnius sprendimus dėl savo turinio:
- Turite prastai veikiančio turinio, kuris vis tiek tarnauja jūsų vartotojams. Šioje situacijoje norite deindeksuoti turinį. Turite pritaikyti „noindex“ metažymą ir paieškos sistemos neleis to turinio indeksuoti. Todėl jis nebus rodomas paieškos rezultatuose, tačiau vartotojai vis tiek galės jį pasiekti.
- Antroje situacijoje, jei turite turinio dalį, kuri vartotojui neteikia jokios vertės informacijos ir veikia blogai, jos ištrynimas būtų teisingas sprendimas. Yra daugybė priežasčių, kodėl turinio dalis neveikia gerai. Gal tai nekokybiška, o gal tam pritaikėte tam tikras juodos kepurės strategijas. Galbūt jūs tiesiog sprendėte temą, kuri vartotojui neįdomi, arba, priešingai, tai yra labai konkurencinga niša ir jūs neturite to 10 kartų didesnio turinio, todėl negalite pritraukti vartotojo.
- Jei nuspręsite ištrinti puslapį, turėsite peradresuoti turinį arba jį pakeisti. Labai svarbu nukreipti srautą ir vartotojus į atitinkamą turinį, kad neturėtumėte sugadintų puslapių ir neprarastumėte daug nuorodų. Tokiu būdu galite panaudoti ištrintus puslapius.
Turinio pakartojimas yra labai vertinama baltos kepurės strategija. Pridėjus šviežio turinio, kad jis būtų geriausias, pakartotinis turinio optimizavimas keliems raktiniams žodžiams gali padėti jūsų svetainės reitingams ir padidinti jo vertę.
Turinio genėjimas gali būti naudingas jūsų SEO ir bendram reitingui. Tačiau norite būti atsargūs, kad neatsikratytumėte turinio, kuris turi techninę vertę, kurios galite nematyti neatlikę audito. Dalykai, pvz., Puslapio ištrynimas, kuris jums gali būti nebeaktualus, bet turi labai sveiką nuorodų portfelį, gali padaryti daugiau žalos nei naudos jūsų svetainei. | |
SONNY SHARP | |
„Brafton“ sąskaitų direktorius |
Turėti kokybišką turinį SEO yra būtina. „Išleisti“ savo svetainę nuo blogosios yra vienas iš pirmųjų žingsnių. Vienas iš būdų tai padaryti yra apkarpyti savo svetainę. Viena vertus, „Google“ sako, kad reikia naudoti, jei yra absoliutus poreikis, o ekspertai, kita vertus, sako, kad naudinga jį naudoti, pateikdami savo patirtį ir tai, kad jie pagerino paieškos matomumą ir svetainės srautą.
Turinio audito ekspertai atlikdami atvejų tyrimus parodė, kad daugeliu atvejų svetainė padidino srautą, matyt, po to, kai jie apkarpė nekokybišką turinį. Tai tik ragina jus pabandyti padėti savo svetainei padidinti savo reitingą, atsikratant prastesnio turinio ir žemo reitingo puslapių, kurie patraukia visą jūsų svetainę.