Jei jums priklauso svetainė, ypač turinti anglišką turinį, yra tikimybė, kad anksčiau ar vėliau gausite šlamštą. Jei nepradėsite kuo greičiau apsisaugoti, tikrai turėsite tam tikrų problemų.
Norėdami padėti jums, surinkome 5 labiausiai paplitusių šlamšto tipų sąrašą ir tai, ką galite padaryti, kad apsisaugotumėte nuo jų. Pamatysite, kas būtent yra šlamštas, kodėl žmonės tai praktikuoja ir kaip galite su juo kovoti.
- Komentuoti šlamštą
- „Trackback“ šlamštas
- Neigiamas SEO ataka
- Vorai, robotai ir DDoS atakos
- Šlamšto el. Laiškas
Jei kurį laiką užsiimate verslu, tikriausiai jau susidūrėte su tuo. Tačiau, jei dar tik pradedate, tikriausiai turite daug ką galvoje. Apsaugos nuo šlamšto gali nepastebėti. Iš pradžių gali būti, kad tai nėra didelė problema, tačiau ji gali būti gana bloga, jei paliksite be priežiūros.
Kas yra šlamštas ir kodėl jis egzistuoja?
Yra du SPAM apibrėžimai:
- Konservuoti mėsos gaminiai, daugiausia gaminami iš kumpio.
- Nesusiję ar nepageidaujami pranešimai, siunčiami internetu, paprastai daugeliui vartotojų, reklamavimo, sukčiavimo, kenkėjiškos programos platinimo ir kt. Tikslais.
Abu šie apibrėžimai yra tikslūs. Bet kodėl dengiau juos abu? Na, kaip įdomus faktas. Interneto šlamštas iš tikrųjų gauna mėsos konservų prekės ženklą, vadinamą SPAM. Šlamšto skardinės esame labai populiarios ir dažnai užimame didelę erdvę parduotuvėse. Jų visur galėjai rasti labai dideliais kiekiais.
Kai pradėjo kilti masinis internetinis žinučių siuntimas, kažkuriame forume buvo minimas SPAM vardas. Jis įstrigo ir šis reiškinys ilgainiui išpopuliarėjo nei pats konservas. Šiandien paklauskite ko nors, ar jie žino, kas yra šlamštas, ir tikriausiai tai vadins nepageidaujamais pranešimais internete.
Pirmosiomis interneto dienomis šlamštas dažniausiai apsiribojo el. Laiškais, tačiau bėgant metams interneto šlamštas vystėsi.
Daugelis dalykų dabar laikomi šlamštu, pradedant el. Laiškų siuntimu ir baigiant komentarų apie svetaines grasinimu.
Taigi kodėl žmonės naudoja SPAM kaip rinkodaros metodą? Na … trumpai tariant, nes tai veikia. Tai padaryti vis sunkiau dėl filtrų ir pažangių technologijų, tačiau vis tiek veikia. Šalčio pardavimas vis dar yra labai efektyvus . Jei stebėjote Volstryto vilką, žinote, kaip tai veikia.
Skirtumas buvo tas, kad Jordanas Belfordas šaltai skambino žmonėms, kuriuos jis pažinojo, kad domisi akcijomis. Šlamšto siuntėjui tai dažnai nerūpi. Jie tiesiog surenka daugybę el. Laiškų ir paskui juos spragdina bet kokiu turimu pasiūlymu. Ne kartą, bet nuolat.
SEO sistemoje SPAM dažniausiai yra „ BlackHat SEO“ šalutinis produktas . Šlamšto siuntėjai, norėdami reklamuoti savo pasiūlymus, naudoja tokius metodus kaip raktinių žodžių įdėjimas ir straipsnių verpimas (automatinis turinio perrašymas, programinės įrangos naudojimas), taip pat automatinis nuorodų kūrimas. Niekada neturėtumėte užsiimti tokiais būdais, nes tai gali pakenkti jūsų verslui ir netgi sukelti teisinių problemų.
Tačiau šiame straipsnyje kalbama ne apie tai, ko neturėtumėte daryti, o apie tai, kaip apsisaugoti, kai kiti bando daryti šešėlinius dalykus. Nors šlamštas ir sukčiai turi daug bendrų bruožų, mes nenagrinėsime šlamšto „verslo“ tipų, bet tam naudojamus metodus.
Tai sakant, pateikiame 5 dažniausiai naudojamus šlamšto siuntėjų metodus ir tai, kaip efektyviai apsisaugoti nuo jų.
1. Komentuoti šlamštą
Komentarų šlamštas yra siaubingas. Jei jus ištiks vienas iš šių dalykų, jūs susierzinsite.
Komentarų šlamštas naudojamas atgalinėms nuorodoms kurti.
Šlamšto siuntėjas naudoja programinę įrangą, pvz., „ScrapeBox“, norėdamas rasti galimus taikinius ir sprogdina juos komentarais. Komentarai aukai nenaudingi, tačiau sukuria juodąsias nuorodas į šlamšto siuntėjo svetainę.
Galite pagalvoti, kad pašalinus nuorodų pridėjimo galimybę, šiukšlintojai nebus skatinami nukreipti jūsų svetainės. Tačiau taip nutinka retai, nes dauguma šlamšto siuntėjų praleidžia per daug laiko tikrindami šiuos dalykus. Jie tiesiog sprogdina viską savo keliu, jei tik yra susiję su jų niša.
Pažvelkite į žemiau esančią svetainę. Taip atsitiko, nes pamiršau apsisaugoti nuo komentarų šlamšto ir kurį laiką buvau be priežiūros:
![Komentuoti šlamštą](https://cdn.cognitiveseo.com/blog/wp-content/uploads/2018/04/comment-spam-1024x476.jpg)
Svetainėje šlamštas komentarais
Taip, teisingai. Daugiau nei 12 000 šlamšto komentarų. Kaip matote, nė vienas iš jų nebuvo tiesiogiai transliuojamas, nes jie nebuvo patvirtinti automatiškai.
Viskas dar labiau pablogėja, jei juos automatiškai patvirtinate, nes šlamšto siuntėjai paprastai keičiasi šiuo turtu.
Dėl aukščiau esančio šlamšto mano serveris sulėtėjo, o „Google“ uždraudė mano „Gmail“ IP. Iš tikrųjų taip sužinojau apie šlamštą. „WordPress“ pranešimų buvo tiek daug per tokį trumpą laiką, kad „Google“ juos išsiuntė tiesiai į šlamšto skiltį, todėl jų nepastebėjau tol, kol negalėjau iš viso siųsti jokių el. Laiškų savo verslo adresais.
Klaida: nenaudojama „Captcha“. Aš naudoju šį „WordPress“ papildinį, kad pašalinčiau visus komentarus vienu metu. Rankinis jų ištrynimas užtruktų kelis mėnesius. Jei esate kitoje populiarioje platformoje arba TVS (turinio valdymo sistemoje), esu tikras, kad panašių papildinių galite rasti ieškodami „Google“.
Sprendimas Nr. 1. Pridėjau „ Google Recaptcha“ papildinį kiekviename kitame svetainės skyriuje , prisijungimo puslapyje, kontaktų formose ir kt. Galite naudoti bet kurį „captcha“ papildinį, tačiau atkreipkite dėmesį, kad yra programinė įranga, kuri gali jas išspręsti automatiškai. Šlamšto siuntėjai naudojasi net „Captcha“ sprendžiančiais ūkiais iš besivystančių šalių.
2 sprendimas. Suaktyvinkite „ Akismet Anti-Spam“ papildinį. Jis yra iš anksto įdiegtas kartu su „WordPress“, jį lengva nustatyti ir jis yra labai efektyvus. Vėlgi, panašūs papildiniai turėtų būti prieinami ir kitoms platformoms. Turėtumėte būti saugūs automatiškai patvirtinti komentarus įdiegę šį papildinį. Tačiau rekomenduoju kiekvieną savaitę skirti šiek tiek laiko rankiniam komentarų tvirtinimui.
Net turint „Captchas“ ir „Anti-Spam“ papildinius, vis tiek verta rankiniu būdu patvirtinti komentarus savo svetainėje.
Galų gale aš pašalinau komentarų skiltį, nes man to toje svetainėje tikrai nereikia. Bet tai nėra geriausias sprendimas. Kartais tai gali būti tinkama, tačiau apskritai komentarai yra labai naudingi SEO. Net praėjus vieneriems metams po tam tikro turinio paskelbimo, jei jis bus amžinai žalias, komentarai bus pradėti rodyti. Tai nuolat atnaujins jūsų puslapį ir visi žinome, kad „Google“ mėgsta naują turinį, kuris vis atnaujinamas.
Taip pat galite priversti vartotojus prisijungti, jei jie nori pakomentuoti jūsų tinklaraštį. Tačiau tai atgraso net tikruosius vartotojus nuo komentarų, todėl gali pakenkti ir jums. Tačiau tai gerai el. Prekybos parduotuvei, kurioje dažniausiai norite, kad klientai komentuotų jūsų produktus.
Nors šlamštinės nuorodos gali padėti trumpam įvertinti svetainę, tai nėra tinkama strategija rimtoms įmonėms.
Kai tik „Google“ pagauna svetainę, atliekančią šlamštą (dabar tai skamba kaip nusikaltimas, tikriausiai taip ir turėtų būti), ji ją numeta ir jos galimybės vėl reitinguoti paprastai yra gana mažos.
Vis dėlto, net turėdami tas rizikas, žmonės vis tiek tai daro. Taip nebūtų, jei tai jiems nesukeltų jokios sėkmės (turėdamas omeny sėkmę turiu omenyje $$$).
2. „Trackback“ šlamštas
Takeliai buvo sukurti siekiant tikslo. Tam tikra prasme jie yra. Jų tikslas yra pranešti žiniatinklio valdytojui apie naujas atgalines nuorodas sukuriant nuorodą į atgalinės nuorodos šaltinį.
Kitaip tariant, kai kas nors susieja su jumis, jūsų svetainė sukuria nuorodą atgal į jį. Tokiu būdu galite tai pastebėti ir greitai užmegzti ryšį su jus paminėjusiais žiniatinklio valdytojais. Tai labai padeda toliau reklamuotis.
Tačiau šlamšto siuntėjai greitai pastebėjo, kad iš to gali lengvai pasipelnyti.
Klaida: jei stebėjimas nėra stebimas, šlamšto siuntėjai gali sukurti nuorodas į jūsų svetainę iš savo svetainės. Tada jūsų svetainė atsakys į kelią. Kai „Trackback“ bus rodomas tiesiogiai, jie pašalins nuorodą į jūsų svetainę ir atrodys, kad jūs esate vienintelis, kuris su jais susieja.
„Trackback“ šlamštas veikia panašiai kaip komentarų šlamštas.
Sprendimas: „ TrackPack“ ir „pingbacks“ galite išjungti „WordPress“ informacijos suvestinės diskusijų nustatymuose.
![išjungti stebėjimo šlamštą](https://cdn.cognitiveseo.com/blog/wp-content/uploads/2018/05/disable-trackbacks.png)
„WordPress“ informacijos suvestinės išjungimas
Išjungus „WP Dash“ stebėjimą, esami įrašai nebus paveikti. Turite juos rankiniu būdu išjungti. Norėdami tai padaryti greitai, spustelėkite Visi įrašai. Viršutiniame dešiniajame kampe esančiose ekrano parinktyse pasirinkite elementų skaičių puslapyje iki 999. Tai ištrins jūsų internetą ir asmeninį kompiuterį, taigi, jei manote, kad jie negali to padaryti, įdėkite mažesnį skaičių ir atlikite veiksmą kelis kartus , visuose puslapiuose.
Po to pasirinkite visus savo straipsnius su žymėmis ir spustelėkite Redaguoti. Dabar turėtumėte masiškai redaguoti visus savo įrašus. Tada galite išjungti „Trackbacks“ ir paspausti išsaugojimo mygtuką.
Atminkite, kad jei išjungsite stebėjimą, negalėsite žinoti, kas su jumis susiejo, nebent naudosite atgalinės nuorodos analizės įrankį ar kokį nors žiniatinklio paminėjimo įrankį, pvz., „ BrandMentions“ .
Kadangi stebėjimai iš esmės yra komentarai, galite apsaugoti savo svetainę dar kartą naudodami papildinį „Akismet“.
3. Neigiama SEO ataka
Neigiamas SEO ataka yra SPAM tipo, kad tikrai gali pakenkti jums ir jūsų verslui. Jo tikslas yra priversti „Google“ manyti, kad jūs esate tas, kuris atlieka „BlackHat“ SEO taktiką. Paprastai tai yra nemalonių konkurentų darbas, bandantis jus nuversti, o ne pakelti. Neigiamas SEO gali būti įvairių formų, pavyzdžiui, įsilaužimas į svetainę, tačiau mes kalbėsime apie masinių nuorodų kūrimą.
Nors „Google“ teigė, kad „Penguin 4.0“ veikia realiuoju laiku ir nepaisys šlamšto nuorodų, pavyzdžiui, tų, kurias sukūrė „Negative SEO Attacks“, tiesa ta, kad „Negative SEO Attacks“ vis tiek yra veiksmingos.
kognityvūs SEO klientai dažniausiai naudoja įrankių rinkinį staiga sumažėjus reitingams. Daug kartų jie pastebi didžiulį kiekį šlamšto ir nesusijusių nuorodų, sukurtų per trumpą laiką, aišku, ne jų. Jų atgalinės nuorodos profilis atrodo maždaug taip:
![neigiama seo apsauga nuo šlamšto](https://cdn.cognitiveseo.com/blog/wp-content/uploads/2018/05/negative-seo-spam-protection-1024x266.jpg)
Ekrano kopija iš pažintinio SEO nenatūralaus nuorodų aptikimo įrankio
Klaida: Deja, nėra daug ką padaryti prieš neigiamas SEO atakas ir nėra akivaizdžios klaidos, išskyrus tai, kad jūs nuolat nestebite savo svetainės . Nuorodos bus sukurtos įvairiose svetainėse ir jų pašalinti praktiškai neįmanoma. Geriausia naudoti „Google Search Console“ atsisakymo įrankį, kad pasakytumėte „Google“, kad nenorite, kad į šias nuorodas būtų atsižvelgta.
Bet kaip sužinoti, kurios nuorodos yra blogos, o kurios – geros? Jūs atspėjote!
Sprendimas: Galite naudoti kognityvinį SEO nenatūralų nuorodų aptikimo įrankį . Įrankiui nustačius blogas nuorodas, galite jas pažymėti kaip atsisakymą ir eksportuoti į failą, suformatuotą specialiai „Google“ atsisakymo įrankiui.
Geriausia apsauga nuo neigiamų SEO atakų yra prevencija. Jūs turite pastebėti ataką kuo greičiau, kad galėtumėte veiksmingai kovoti su ja. Pradėkite stebėti savo atgalines nuorodas dabar , kad jūsų svetainė būtų saugi.
4. Vorai, robotai ir DDoS atakos
Botai ir vorai lankosi jūsų svetainėje dėl įvairių priežasčių. Tai arba paieškos variklio tikrintuvas, arba įrankis, bandantis gauti informacijos iš jūsų svetainės, pvz., Su kokiomis svetainėmis susiejate (mirktelėjimas) Nors jie paprastai nėra kenksmingi, žmonės gali juos naudoti perkraukdami jūsų serverio pralaidumą, užkardą ar procesorių.
Šio tipo ataka vadinama „DDoS“ (Distributed Denial of Service) ataka, ir tai yra tiesiog labai didelis netikro srauto kiekis, siunčiamas į jūsų svetainę per trumpą laiką.
Klaida: Vėlgi, čia nėra akivaizdžios klaidos, išskyrus tai, kad nestebite savo svetainės.
1 sprendimas: pirmas dalykas, kurį galite padaryti, kad apsisaugotumėte, yra įdiegti tikrai gerą „WordPress“ saugos papildinį (pvz., „ WordFence“ ). Tai paprastai apsaugos jūsų svetainę nuo žalingiausių dalykų, tokių kaip žiaurios jėgos išpuoliai, kenkėjiškos programos ar bet kokie kiti bandymai nulaužti.
„CloudFlare“ taip pat gali pasiūlyti labai efektyvią DDoS apsaugą. Įrankis per savo filtrus praleidžia srautą, patenkantį į jūsų svetainę, ir praleidžia tik gerąjį. Įrankis turi nemokamą versiją, jį gana lengva nustatyti ir netgi jūsų svetainei suteikia nemokamą SSL. Prieš prisijungdami prie jūsų svetainės, jūsų vartotojai pamatys maždaug taip:
![„DDoS Protection CloudFlare“](https://cdn.cognitiveseo.com/blog/wp-content/uploads/2018/05/ddos-protection-e1525644551636.png)
„CloudFlare DDoS Protection“ įkėlimo ekranas
Minusas yra, kaip sakoma aukščiau esančiame paveikslėlyje, +5 sekundžių įkėlimo laikas. Pailgėjęs svetainės įkėlimo laikas gali sumažinti konversijų skaičių.
„Google“ patinka greita svetainė, o toks įrankis sulėtina jūsų svetainę.
Yra triukas, kurį galite padaryti, kad tai įveiktumėte. Tai šiek tiek daugiau vargo, bet tai veikia.
2 sprendimas: galite naudoti „Google Analytics“, kad įspėtumėte apie eismo šuolius, kad galėtumėte juos greitai patikrinti. Jei kažkas atrodo įtartina, galite pereiti į „CloudFlare“ paskyrą ir laikinai įjungti DDoS apsaugos paslaugą.
„Analytics“ informacijos suvestinėje eikite į Tinkinimas> Tinkinti įspėjimai. Čia galite tvarkyti įspėjimus ir sukurti naują įspėjimą. Nustatykite savo vardą, pasirinkite „Diena laikotarpiams“, patikrinkite el. Pašto pranešimą ar net pridėkite telefono numerį. Tada įspėjimo sąlygoms pasirinkite „Visas srautas“ ir „Seansai didesni nei“. Vertės lauke turėtumėte įvesti numatomą dienos srautą du kartus. Taigi, jei turite 100 vartotojų per dieną, galite nustatyti 200 kaip vertę, jei turite 500, galite nustatyti 1000 ir pan.
![DDoS įspėjimas](https://cdn.cognitiveseo.com/blog/wp-content/uploads/2018/05/ddos-alert.jpg)
Didelio eismo numerio įspėjimo kūrimas „Google Analytics“
Įspėjimas praneš jums, kai jūsų dienos srautas yra dvigubai didesnis nei įprastai. Augant jūsų svetainei, jūs nuolat turite pritaikyti šį įspėjimą. Tikimės, kad jums teks dažnai tai pritaikyti.
Minimalus įspėjimo laikotarpis yra viena diena. Tiek laiko užpuolikai sugadina jūsų svetainę. Tačiau DDoS atakos dažniausiai kartojasi ir gali trukti kelias dienas, todėl vis tiek naudinga žinoti, kad tai vyksta. Jei ieškote pakankamai, tikriausiai yra kitų būdų, kaip greičiau gauti įspėjimą, kai srautas smarkus, arba per pačios svetainės papildinį, arba tiesiogiai per serverį.
5. Šlamštas el
El. Paštu su šlamštu kovoti tikrai sunku. Jei jūsų el. Paštas patenka tik į vieną masinį šlamšto siuntėją, jis yra gana pažeistas. Mūsų laimei, „Google“ dirba gana gerai, atskirdama šlamštą nuo tikrų, naudingų el.
Tačiau yra ir minusas. Dažniausiai yra didesnė tikimybė, kad svarbūs el. Laiškai pateks į šlamšto aplanką, nei šlamšto el. Laiškai pateks į gautuosius. Nesu tikras, ar man labiau patiko kitaip, ar kuris būtų geresnis.
Yra du būdai, kuriais galite gauti šlamštą savo el. Pašto adresu. Vienas yra per jūsų kontaktinę formą, o kitas – tiesioginiu el. Paštu.
1 sprendimas: kontaktinės formos problemą išties lengva išspręsti, jei naudojate „Captcha“ , kaip ir komentarų ir sekimo šlamšto aplanke . Bet, kaip ir daugelyje kitų svetainių, tikriausiai turite vardą@mano domenas.com kažkur savo svetainėje, nesvarbu, ar tai kontaktų puslapyje, ar poraštės skyriuje. Jei tai padarysite, žinokite, kad jūsų el. Paštą galima nukopijuoti ir pridėti prie šlamšto sąrašų.
2 sprendimas: dar vienas būdas apsisaugoti yra naudoti tokius variantus kaip vardas [@] jūsų domenas.com arba vardas jūsų domenas.com ir pan. Kita galimybė būtų naudoti el. Pašto adreso atvaizdą . Trūkumas yra tas, kad vartotojų patirtis bus mažesnė, nes jie negalės nukopijuoti adreso. Bet ir botai nebus.
Norėdami užkirsti kelią jūsų el. Laiško žymėjimui, galite naudoti tokius variantus kaip vardas jūsų domenas.com vietoj [email protected].
Šlamšto siuntėjai taip pat gali gauti jūsų el. Paštą per pasirinkimo formas. Jei ankstyvoje skaitmeninės rinkodaros dienoje turėjote blizgančio objekto sindromą, tikriausiai užsiprenumeravote šimtus, jei ne tūkstančius el. Pašto sąrašų. Na, yra tikimybė, kad kai kurie iš tų vaikinų iš tikrųjų pridėjo jūsų el. Paštą į savo šlamšto sąrašą.
Šlamšto siuntėjai taip pat prekiauja tarpusavyje ir reklamuoja tarpusavyje, todėl jei esate tik viename šlamšto sąraše, įsitikinkite, kad būsite kitame, kitame ir kitame.
3 sprendimas: jei užsiprenumeravote per daug el. Pašto sąrašų, galite naudoti „ Unroll.me“, norėdami juos masiškai atsisakyti. Tai tikrai naudinga priemonė. Supratau, kad šlamšto platintojai nuolat pardavinėjo mano adresą tik tada, kai naudodamas šį įrankį atsisakiau visko ir vis tiek gavau daugybę el. Laiškų.
„Anti-SPAM“ auksinės taisyklės
Prieš eidami pakartokime keletą svarbiausių dalykų, kuriuos turėtumėte padaryti ir kurių neturėtumėte daryti, kad apsisaugotumėte nuo šlamšto:
Visada naudokite „Captcha“: „ Captcha“ yra pirmoji gynybos linija nuo SPAM bet kokiomis aplinkybėmis. Be jo bet kuris robotas ar programinė įranga gali lengvai ką nors paskelbti jūsų svetainėje. Jei jūsų svetainę gali tikrinti ir indeksuoti „Google“, įsitikinkite, kad formose, prisijungimo puslapiuose ir komentarų skiltyse įdiegta kažkokia „Captcha“.
Nuolat atnaujinkite programinę įrangą: jei jūsų svetainės programinė įranga sensta, ji taip pat tampa pažeidžiama. Neseniai klientė savo svetainėje pastebėjo keistų straipsnių, kurių ji nepaskelbė, ir daugybės komentarų. Paaiškėjo, kad jos svetainė buvo nulaužta, o įsilaužėliai įgalino komentarus ir pradėjo pridėti svečių įrašus su nuorodomis į savo svetaines . Taip pat turėtumėte įdiegti tam tikrą saugos papildinį.
Negalima užsiprenumeruoti el. Pašto sąrašų su pagrindiniu el. Pašto adresu: jei jums tikrai reikia atsisiųsti tą nemokamą PDF failą, įsitikinkite, kad jį atsisiuntėte naudodami el. Pašto adresą, kurio nenaudosite kasdien arba kuriame nenaudosite. gauti svarbius el. laiškus. Niekada negali žinoti, kas slypi už tos pasirinkimo formos. Jei pradėsite šlamštą, galite praleisti svarbius klientų ir verslo partnerių el. Laiškus.
Stebėkite atgalines nuorodas: norėdami užkirsti kelią neigiamai SEO atakai, turite nuolat stebėti savo atgalinių nuorodų veiklą. Bet kokie staigūs atgalinių nuorodų, nukreipiančių į jūsų svetainę, skaičiaus padidėjimai gali rodyti nuorodų šlamšto sesijos pradžią. Jei jo nepaisysite ar nepaisysite, tai gali tapti tikru skausmu.
Labai tikiuosi, kad šis straipsnis padės apsaugoti nuo šlamšto. Jei turite klausimų ar pasiūlymų, palikite juos komentarų skiltyje. „Captcha“ apsaugota, šlamšto filtruota, rankiniu būdu patvirtinta komentarų skiltis.