Daugumoje verslo sričių lengva pamatyti pajamų srautus. Jūs žinote, kurie SKU sulaukia daugiausia pardavimo. Jūs žinote, kokie yra jūsų pinigų kūrėjai. Tačiau pamatyti, kaip SEO duoda daugiau pajamų, nėra taip lengva.
Dažnai trukdo begalinis pramonės žargonas ir didžiulis duomenų kiekis. Sunku užmegzti ryšį.
Tačiau SEO IG galima labai aiškiai išmatuoti. Ryšį tarp padidėjusių pajamų ir jūsų SEO pastangų galima aiškiai parodyti. Tiesiog reikia suprasti, kaip sukuriama SEO IG ir kokiais būdais tai padidina pajamas ir tuo pačiu sumažina išlaidas.
Nebereikia stebėtis, ką SEO gali padaryti jums. Panagrinėkime pajamas, kurias SEO tikrai gali suteikti jūsų verslui.
Kiek iš tikrųjų SEO gauna pajamų?
Daug daugiau lankytojų
Didesnis srautas savaime nedidina pajamų. Jei tas srautas neatlieka pajamų generuojančių veiksmų, jis nenaudingas. Tačiau srautas yra labai svarbus faktorius, kai aptariate SEO IG.
Štai kodėl.
Negalite kažko parduoti, jei jis jūsų neranda internete. Jei jūsų tinklaraštyje niekas nesilanko, negalite uždirbti pajamų iš filialų skelbimų paspaudimų.
Vienas iš pagrindinių SEO rezultatų yra tas, kad jis daro jūsų svetainę labiau matomą natūralios paieškos rezultatuose. Tai įprasti paieškos rezultatai, išskyrus skelbimus.
Daugiau nei 50% srauto visame žiniatinklyje pateko į svetaines spustelėjus jas natūralios paieškos rezultatuose.
Tai reiškia, kad į SEO investavusios svetainės gauna daugiau nei 50% viso interneto srauto.
Ir jei jie pateks į pirmą puslapį, jie matys daugiau nei 90% to srauto. Apsilankę vietinės paieškos rezultatuose ar nišoje, procentas dažnai būna dar didesnis.
Kaip SEO pritraukia daugiau lankytojų
SEO tai daro pašalindamas jus iš nežinomybės 10, 5 ar net 2 paieškos rezultatų puslapyje. Pateksite į 1 puslapį, kuriame žmonės iš tikrųjų gali pamatyti jūsų svetainę.
Daugiau nei 90% srauto eina į pirmąjį puslapį. Apie 60% tenka svetainėms tose 3 populiariausiose vietose.
Vienas iš pirmųjų pamatuojamų rodiklių, rodančių SEO IG, yra tas, kad organinis srautas didėja.
Norėdami sužinoti, kur esate ir kaip pagerinti natūralų srautą, turite pasidomėti šiek tiek atidžiau. Sužinokite, kuriuos paieškos terminus žmonės naudoja norėdami rasti jūsų svetainę.
Naudokite mokamus įrankius, tokius kaip „Proranktracker“, „SERPS“ ar „Serpbook“, kad sužinotumėte, kuriose paieškose rodote pagal raktinių žodžių frazes, susijusias su jūsų svetaine.
Tai rodo, kaip aukštai esate tose paieškose. SEO reiškia „paieškos sistemų optimizavimą“. Nieko optimizavimas niekada nėra atspėjimas. Jis remiasi analitinėmis priemonėmis ir patikrinta strategija. Iššifravus šią išsamią analizę, dauguma mažų įmonių savininkų samdo profesionalią SEO agentūrą, kuri padėtų jiems optimizuoti ir pagerinti IG.
Jei pagal paieškos terminą reitinguojate 1–10, tai reiškia, kad esate 1–10 pozicijose. 1–10 pozicijos rodomos pirmajame paieškos rezultatų puslapyje. Jei paieškos rezultatuose reitinguojate 80 ar 100, tikėtina, kad niekada nebūsi matomas.
Pasinaudokite šia įžvalga, kad pagerintumėte matomumą ir padidintumėte savo SEO IG.
Gilinantis šiame straipsnyje, bus aiškiau, kaip ir kodėl SEO padidina matomumą ir generuoja srautą.
Tinkamos auditorijos pritraukimas
Į jūsų svetainę patenka srautas. Jums nereikia mokėti už kiekvieną apsilankymą taip, kaip mokėtumėte reklamuodami paieškos sistemas. Tačiau šio srauto kokybė yra svarbi.
Norėdami gauti SEO IG, didelė šio srauto dalis turi būti:
- Jūsų tiksliniai klientai
- Žmonės, kurie užsiima jūsų prekės ženklu (spustelėja, komentuoja, mėgsta, dalijasi, prideda į krepšelį ir kt.)
- Klientas pasirengęs pirkti (arba atlikti norimą veiksmą) dabar
- Klientai, kurie perka daugiau
- Klientai, kuriems nereikia daug įtikinimo ar laiko priimti pirkimo sprendimą
Kai turite visiškai integruotą SEO interneto dizainą, šio tipo lankytojai lygūs didesnėms pajamoms ir pelnui.
Kaip SEO pritraukia reikiamą auditoriją
SEO Web dizainas yra pastatytas viduje ir išorėje su tikslinę klientų galvoje. Kiekvienas vaizdas, funkcija, įrankis, dizaino elementas ir turinys yra sukurtas taip, kad pritrauktų ir pritrauktų tokio pobūdžio srautus.
Kaip tu tai darai? Autorius:
- Atlikti išsamią konkurentų analizę. Norėdami sukurti ir įgyvendinti veiksmingą strategiją, turite žinoti, kas yra varžybos ir ką jie daro.
- Tyrinėkite esamus klientus. Naudokite savo klientų duomenis, kad suprastumėte, kam ir kaip taikyti daugiau žmonių, panašių į juos.
- Tyrinėkite savo pramonės klientus. Tai ne tik žinojimas apie savo darbą. Turite sužinoti, ko ieško tiksliniai klientai, susiję su jūsų verslu. Kokiuose įrenginiuose jie yra? Kaip jie kalba? Kokias technologijas jie naudoja?
- Tinklų kūrimas su kitomis aukšto lygio pramonės, naujienų ir švietimo svetainėmis.
- Sukurti dinamišką, patogią naudoti svetainę.
- Kurkite turinį pirkėjo kelionėje, kad pasiektumėte žmones skirtingais pirkimo sprendimo etapais. Teisingas pranešimas + tinkamas laikas = SEO IG
- Prisitaikymas prie kintančių tendencijų, poreikių, tikslų ir technologijų. SEO nėra vienkartinis dalykas. Norint išlaikyti matomumą paieškos sistemose, reikia nuolatinio SEO . Paieškos sistemos teikia pirmenybę internetinėms svetainėms, kurios yra nuolat atnaujinamos ir atnaujinamos. Jie slepia svetaines, kurios atrodo neveikiančios arba pasenusios, kai kalbama apie SEO.
Geresnė vartotojo patirtis
Tai veda mus prie vartotojo patirties . Paieškos sistemos, pvz., „Google“, stebi ir analizuoja, kaip žmonės reaguoja į jūsų svetainę.
Jie siūlo tai, ką sužinojo apie jūsų svetainės naudotojo patirtį „Google Analytics“ įrankyje. Pradėję naudoti šį įrankį, galite būti šokiruoti, kad galite nemokamai gauti tokios analizės įžvalgas. Tačiau „Google“ turi paslėptą darbotvarkę.
Jie nori, kad jūs naudojatės šiuo nemokamu įrankiu ir toliau gerintumėte savo vartotojo patirtį.
Kai vartotojai (jūsų klientai) yra patenkinti, džiaugiasi ir „Google“. Daugiau žmonių randa tai, ko ieško. Daugiau žmonių naudojasi savo paieškos sistema. „Google“ teikia pranašumų, nes suteikia panašių svetainių daugiau matomumo paieškose. Tai yra pagrindinis SEO principas. Tai naudinga jums, „Google“ ir klientams, kuriuos norite pritraukti.
SEO supaprastina viską, kas yra užkulisiuose (programavimas) ir puslapyje (vizualinis dizainas, turinys), kad būtų teikiama kuo geresnė vartotojo patirtis.
Kai žmonės turi puikią patirtį, jie:
- Nupirk daugiau
- Išbandykite naujus dalykus
- Grįžk
- Pasakyk jų draugams
- Parašykite puikių atsiliepimų
Ši veikla generuoja realias jūsų įmonės pajamas. Nepriimk mūsų žodžio. Pažvelkime į pirmaujančių pramonės ekspertų duomenis.
Kaip vartotojų patirtis veikia pajamas
44% žmonių, kurie lankosi ne patogioje svetainėje, pasidalins savo neigiama patirtimi bent su 5 žmonėmis. Jei šis 5 apima socialinę žiniasklaidą ir peržiūri svetaines, tai pasiekia daug daugiau.
Kiekvieną dieną prie socialinės žiniasklaidos yra pridėta daugiau nei 2,1 milijono neigiamų prekės ženklų paminėjimų. Žmonės linkę pasitikėti neigiamais žodžiais, kuriuos žmonės kalba apie prekės ženklus socialiniame tinkle, jei neatrodo, kad asmuo turi savo darbotvarkę.
90% žmonių prieš pirkdami iš verslo, dabar patikrina internetines apžvalgas. 88% žmonių sako, kad paprastai pasitiki interneto apžvalgininkais. 94% žmonių sako, kad dažnai vengia įmonių, kurių reitingas mažesnis nei 4.
Teigiama, kad neseniai atliktas prestižinės „ Forrester Group“ tyrimų firmos tyrimas parodė, kad įmonės, investavusios į optimizuotą vartotojo patirtį (tai yra didžiulė SEO dalis), padidino pajamas 400 proc.
Kaip SEO pagerina vartotojo patirtį
Keli būdai, kaip SEO veikia optimizuodama vartotojo patirtį, yra šie:
- Intuityvūs dizaino elementai leidžia lengvai akimirksniu suprasti kiekvieno puslapio paskirtį ir funkciją, kai jie patenka į jį
- Sklandi navigacija pašalina nusivylimą, kai žmonės negali kažko rasti arba jaučiasi priblokšti pasirinkimų.
- Dizainas ir funkcijos demonstruoja lankytojams, kad jūs juos „gaunate“. Jūs suprantate, kam skirta jūsų svetainė. Tu kalbi jų kalba (perkeltine prasme).
- Naudinga, naudinga ir vertinga informacija, kurios žmonės iš tikrųjų ieško, rodo jums rūpimą ir skaidrią informaciją.
- Bendras dizainas rodo, kad vertinate kliento laiką ir pinigus.
Daugiau laiko užsidirbti savo verslui
Kai investuojate į SEO, žmonės ilgiau lieka jūsų svetainėje. Jie spustelėja kitus puslapius ir imasi įvairių veiksmų. Pirmam įspūdžiui padaryti turite mažiau nei 7 sekundes. Prisijungę turite mažiau nei 3. Nuo to momento, kai asmuo patenka į jūsų svetainę, jis vertina:
- Nesvarbu, ar jie tinkamoje svetainėje
- Ar ši svetainė tinka „žmonėms, kaip jie“
- Ar jie gali rasti tai, ko ieško
- Nesvarbu, ar esate pakankamai gerbiamas, kad galėtumėte tai pateikti
Jei kas nors atrodo per daug, jie neliks. Jei svetainė kraunasi lėtai, prieš išvykdami jie gali net nepatekti į jūsų svetainę.
Yra tiesioginė teigiama koreliacija tarp laiko, kurį kažkas praleidžia puslapyje, ar svetainės, ir pajamų.
Diagrama sutinkama su „EZoic“
Tinkamos auditorijos pritraukimas ir puikios UX suteikimas per SEO yra tai, kas tai leidžia. SEO perka jums laiką, greitai parodydamas lankytojui, kad jūsų svetainė yra tinkama vieta.
Mažiau atšokimo
Atmetimo rodiklis yra tai, kiek žmonių aplankė jūsų svetainę ir išvyko nieko nespustelėję. Paprastai aukštas atmetimo rodiklis rodo, kad jie nerado to, ko ieškojo.
Tačiau tokio ilgos formos turinio, kaip šis, atmetimo rodiklis dažnai būna didesnis. Asmuo randa tai, ko ieško, likdamas puslapyje ir peržiūrėdamas turinį.
Dėl šio atmetimo rodiklio ir puslapyje praleisto laiko reikėtų žiūrėti kartu, kad gautumėte bendrą vaizdą.
„Google“ suteikia mažiau matomumo svetainėms, kuriose yra didelis atmetimo rodiklis. Tai paprastai yra 60 +%. Jie mano, kad jūs neteikiate geros vartotojo patirties.
Tai gali būti netiesa. Gali būti, kad asmuo greitai rado būtent tai, ko jam reikėjo, o paskui išėjo patenkintas. Bet jei neinvestavote į SEO, šis klaidingas suvokimas turės įtakos jūsų reitingams.
Mes visi buvome tokiose pozicijose, kur žmogaus tiesos suvokimas yra toks pat svarbus kaip ir pati tiesa.
SEO vaidmuo yra ne tik teikti puikią vartotojo patirtį svetainėje, kad „Google“ apdovanotų jus aukštesniu reitingu. SEO taiko strategijas, kad aktyviai pademonstruotų, jog teikiate puikią vartotojo patirtį.
Tokiu būdu „Google“ žino tiesą ir gali apdovanoti jus aukštesniais reitingais.
Kaip SEO sumažina atmetimą ir padidina sesijos trukmę
Be bendrų naudotojų patirties strategijų, tokių kaip greitas ir patogus mobilumas, norint gauti geriausią SEO IG, SEO interneto dizainas apims:
- Mikrokonversijos – tai maži veiksmai, kurių jūs paprašote žmogaus. Jie ne tik sumažina atšokimą ir prailgina sesiją. Jie paskatina žmones investuoti į jūsų prekės ženklą.
- Aiškus ir matomas raginimas veikti. Žmonės mėgsta tiksliai žinoti, ką norite, kad jie spustelėtų. SEO interneto dizainas turi aiškius raginimus veikti, nukreipiančius žmones į pagrindinius svetainės puslapius.
- Analitikos elementų, padedančių „Google“ geriau suprasti, kaip asmuo sąveikauja su puslapiu, integravimas. Pavyzdžiui, tarkime, kad puslapyje turite skaidrių demonstraciją ar vaizdo įrašą. Galite pridėti analizės kodą, kuris stebi, kiek laiko žmonės jį žiūri. Arba stebėkite, kiek skaidrių jie peržiūri. Nors asmuo nespustelėjo kito puslapio, tai bus laikoma mikrokonversija, kad sumažintumėte atmetimo rodiklį. Be kodo pridėjimo tai gali atrodyti kaip „Google“ atmetimas.
- Optimizuota navigacija. Neturėti meniu kai kuriuose puslapiuose yra taip pat svarbu, kaip turėti intuityvų meniu. Pavyzdžiui, nukreipimo puslapiuose norite, kad asmuo atliktų 1 dalyką. Tai norėdami spustelėti raginimą veikti. Pašalinus meniu, jūsų galimybės tai padaryti padvigubėja. SEO interneto dizainas yra protingas dizainas, pagrįstas moksliškai patvirtintomis strategijomis, skirtomis maksimaliai padidinti jūsų SEO IG.
Aukštesnis konversijų rodiklis
„Forrester Group“ taip pat nustatė, kad optimizuoto puslapio konversijų rodiklis yra 200% didesnis. SEO web dizainas yra maksimaliai pritaikytas konversijoms.
Tai daugiau lankytojų, kurie tampa solidžiais lyderiais. Tai labiau paskatina tapti mokančiais klientais. Tačiau maksimalus konversijų skaičiavimas nereiškia tik raginimo veikti visur.
Norint kuo geriau pasiekti konversijų, reikia giliai suprasti žmogaus elgesį. Jai reikia pusiausvyros.
Jei pardavus sutrinka vartotojo patirtis, žmonės išeis. Puikus to pavyzdys yra iššokantis langas, atsirandantis, kai kas nors pirmą kartą patenka į jūsų svetainę. Paprastai tai yra bloga idėja.
Bet neturėdami CTA gali pakenkti konversijoms. Žmonės nežino, ką norite, kad jie padarytų jūsų svetainėje.
Jūsų svetainė pasiekia SEO IG naudodama analitinius įrankius šiam balansui pasiekti.
Padidėja lietimo taškai
Lengva galvoti, kad klientas pirmą kartą bendrauja su jumis tada, kai jis pasirodo jūsų svetainėje. Tačiau vidutinė skaitmeninė kelionė nuo supratimo iki mokančio kliento trunka 7–13 prisilietimo taškų.
Jie mato jus socialiniuose tinkluose jūsų socialinės žiniasklaidos rinkodaros pastangų dėka. Jie gali užsiprenumeruoti jūsų el . Pašto naujienlaiškį .
Kiekvienas iš šių sąlyčio taškų suteikia jiems galimybę jus pažinti. Jie nusprendžia, ar tapti klientu.
Vienas iš būdų, kaip gauti SEO IG, yra padidinti šiuos prisilietimo taškus už mažesnę kainą nei mokėti už skelbimo paspaudimą.
Žmonės dažniau mato jus įprastuose paieškos rezultatuose. Tada jie dažniau lankosi tave, nes tęsia kelionę, kad taptų klientu.
Geresnis skelbimų našumas
Mokama reklama yra svarbi bet kurios verslo rinkodaros strategijos dalis. SEO nepakeičia mokamos reklamos, tokios kaip „AdWords“ ar „Facebook“ skelbimai. Tačiau tai yra labai svarbi visapusiškos rinkodaros strategijos dalis .
Iš tikrųjų tai gali padaryti jūsų reklamos kampaniją arba ją sugadinti.
SEO trūkumas iš tikrųjų gali padidinti mokėjimą už skelbimus 400%. Ir mes jau apžvelgėme, kiek SEO padidina pajamas ir konversijas.
SEO padeda jums gauti didžiausią IG visose rinkodaros pastangose.