Kategorijos
Uncategorized

Google aktualumas

Grįžome su nauju mūsų pažintinių SEO pokalbių serijos svečiu Gerry White’u, SEO ekspertu, turinčiu plačių žinių apie analitiką, skaitmeninę ir paieškos rinkodaros strategiją, socialinę rinkodarą ir daug daugiau. Turėdamas beveik 20 metų patirtį skaitmeninėje srityje, Gerry yra techninės rinkodaros konsultantas, dirbęs su tokiomis kompanijomis kaip BBC, „McDonald’s“, Gordon Ramsey, „Premier Inn“ ar „DirectGov“. Gerry kuria, reklamuoja ir analizuoja svetaines ir pastaruoju metu skirtas programas viso pasaulio įmonėms, taip pat yra pranešėjas tarptautinėse konferencijose. Šiuo metu jis dirba „Just Eat“.

 

 

 

 

Dirbdamas su tiek įmonių ir garsių prekių ženklų, Gerry pripažino didžiulę patirtį. Kaip Gerry paminėjo pažintinėse SEO derybose, jis visada testuoja ir atlieka atvejų tyrimus kelyje. Jam ir jo komandai labai svarbu pasiūlyti vartotojui puikią patirtį ir visada pažvelgti į visus skirtingus būdus, kaip žmonės naršo svetainėje. Jis pateikia nykščio taisyklę: 

Viskas turi būti labai paprasta su svetainės architektūra. Kuo didesnės svetainės, tuo sudėtingesni dalykai. Turite įsitikinti, kad SEO pagrindai yra teisingi.
GERRY WHITE’AS
SEO konsultantas JUST EAT ir „ConferenceTakeItOffline.co.uk“ organizatorius  @Dergal / TakeItOffline.co.uk

 

Laisvalaikiu Gerry padeda organizuoti „TakeItOffline“ skaitmeninius apvaliuosius stalus su įmonėmis, konsultantais ir agentūromis. Metai OU turėtų įsiklausyti į šio interviu su Gerry White, kaip jūs gausite daug įžvalgų ir patarimų kuriant geresnes svetaines ir jas myli vartotojui ir „Google”. Mes nenorėtume sugadinti pokalbių už jus, todėl pirmyn ir atraskite juos patys. 

Pavadinimo žymos patobulinimas turės didelę įtaką SERP.
Gerry White'as GERRY WHITE’AS
SEO konsultantas JUST EAT ir „ConferenceTakeItOffline.co.uk“ organizatorius @Dergal / TakeItOffline.co.uk

 

Sprendžiamos temos:

 

  • Didžiausi iššūkiai didinant SEO pastangas;
  • Kaip Gerry White’as naudoja testavimą savo klientams;
  • Jūsų reitingų didinimo strategijos;
  • „Google“ žymų tvarkyklės pliusai ir minusai;
  • Kokie reitingavimo veiksniai vis dar svarbūs 2019 m.
  • „Google“ reitingų aktualumo svarba;
  • Inkaro tekstų, kaip „Google“ šlamšto signalo, poveikis;
  • Svetainių schemų svarba;
  • Vertingiausios Gerry White’o naudojamos SEO technikos.

 

10 geriausių rinkodaros naujienų:

 

  1. Kuo didesnė svetainė, tuo daugiau dalykų, pvz., Tikrinimo biudžetas, yra labai svarbu. 4:12
  2. Labai svarbu, kad išspręstumėte visas problemas, kai naudojate „JavaScript“ UX praturtinimui; ypač išleidžiant naujas funkcijas ir technologijas. 7:53
  3. Kas porą ketvirčių mes žiūrime į skirtingą žmonių naršymo mūsų svetainėse būdą. 8:43
  4. Raktažodžių tyrimas yra vienas tų dalykų, kurių nekenčia daryti kiekvienas SEO asmuo. Tačiau tai yra kritinė darbo dalis. Tam naudojame „Data Studio“ ir tai yra vienas iš vertingiausių patarimų verslo savininkams. 9:09
  5. Raktinių žodžių tyrimams kaip pagrindinę metriką naudojame atitikimą ir senamadišką raktinių žodžių kiekį. 9:39
  6. „Google“ bando interpretuoti kiekvieną užklausą ir optimizuoti rezultatus pagal jūsų paiešką. 12:55
  7. Prekės ženklo paieška gali paveikti svetainės reitingą. Manau, kad vien srautas neturi tiesioginės įtakos reitingams. 14:33
  8. „Google“ vis dar naudoja nuorodų architektūrą kaip pagrindinį reitingavimo signalą. 16:27
  9. Norint gerai įvertinti tam tikrą puslapį, nereikia turėti minimalaus raktinių žodžių skaičiaus tam tikram turiniui, tačiau reikia turėti pakankamai raktinių žodžių, kad parodytumėte tikslą ir atitikimą. 18:18 
  10. Vaizdų įdėjimas į svetainės žemėlapį yra greitas laimėjimas. 22:59

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *