Rasti įtakingus asmenis yra nepaprastai svarbu norint reklamuotis bet kurioje turinio publikavimo strategijoje. Yra daugybė būdų išsiaiškinti, kas turi įtakos, o kas ne. Apgaulė yra ne pasikliauti vienu šaltiniu, o įsitvirtinti nišoje ir geriausi jūsų pramonės įtakotojai taps savaime suprantami.
Pradėjus kurti turinį svarbu žinoti, kad pažįstate ir suprantate auditoriją, kuriai turinys turėtų būti skirtas. Užuot kuriant platų turinį, kuris stengiasi įtikti kuo daugiau žmonių, efektyviau susitelkti ties konkrečia žmonių grupe. Net taikymas tik pagal vieną asmenį, jei tas asmuo yra pakankamai įtakingas, kad galėtų reklamuoti jūsų pranešimą arba turi galimybę pateikti jums galingą nuorodą.
Žurnalistas ar kitas žiniasklaidos asmuo yra geras pavyzdys, kokio tipo žmones galite taikyti. Kiti tipai yra valdžios tinklaraštininkai, kurie turi didžiulį stebėtojų skaičių ir turi gentį, kuri juos seka. Atskiros nišos gentys turės savo lyderius ir jos gali atstovauti priešingoms gentims gražuolėje. SEO pasaulis yra geras to pavyzdys, nes egzistuoja įvairios sistemos ir strategijos, dėl kurių kyla puikių diskusijų, tačiau ji dažnai gali suklaidinti naują pasaulį. Šis aspektas yra naudingas turinio kūrėjui ir nukreipia mus į pirmąją temą.
Įtaka įtakotojams
Tai nėra priemonė, kuri matuoja įtaką, tačiau yra būdas pastebėti efektyvų jūsų prekės ženklo įtakotoją.
Beveik bet kurioje pramonės šakoje yra svarbiausių įtakininkų, o internetas yra tas, kuriame rasite pagrindinius žaidėjus. Galimybė susieti šiuos ego yra tiesiog didžiulė.
Įtakingiausi tinklaraštininkai turės tūkstančius sekėjų, ir jei jūs galite priversti kurį nors iš jų jus pastebėti, jūsų egobaitas ne tik įtrauks jus į savo radarą, bet ir suteiks jums pradinį impulsą per nuorodą ar paminėjimą socialiniuose tinkluose.
Labai lengva rasti žmonių, kuriems verta kurti turinį, patrauklų tam tikrai grupei. Jei žinote savo nišą, turėtumėte labai gerai įsivaizduoti, kas yra jūsų prekės ženklo įtakininkas. Tada galite pradėti tinklaraštininkų informavimo kampaniją, kad sukurtumėte ekspoziciją ir kurtumėte santykius. Įtraukus tokias praktines idėjas į savo turinio rinkodaros strategiją kartu su pramonės įtakotojais, galite gauti tik naudos.
Svarbus aspektas būtų labai gerai pasiruošti kiekvienam žingsniui, todėl gausite kontaktų sąrašą, sukursite patrauklų el. Laišką, peržiūrėsite jų tinklaraštį / svetainę, ar jie puikiai tinka jūsų turiniui, įgyvendinkite idėją, sekite -išsiųsdami el. laišką po straipsnio paskelbimo. Kitas dalykas, kuris galėtų suteikti pridėtinės vertės, yra jų paminėjimas socialinėse platformose, kai reklamuojate tinklaraščio įrašą. Didesnis įsitraukimas reiškia didesnes galimybes susisiekti su influenceriais „Twitter“, „Linkedin“, „Facebook“. Jei puoselėjate šiuos santykius, galite susitikti su jais konferencijose ar kituose renginiuose.
Tačiau kai kuriems žmonėms tenka vykdyti konkrečius projektus jiems nežinomose srityse. Šiais laikais gana lengva izoliuoti įtakingus asmenis ir tam tikra prasme savaime suprantama, kas yra įtakingas, nes jei jūs apie juos negirdėjote, tada jie negali būti tokie įtakingi.
Praleiskite laiką nišoje ir netrukus pamatysite, kas yra influenceriai. Greiti būdai nustatyti įtakojančius asmenis yra šie:
- Ar asmenį cituoja keli tinklaraščio įrašai?
- Ar jie turi įprastą, populiarią tinklalaidę?
- Ar jie išleido knygą, kuri minima kituose tinklaraštininkų sąrašuose?
- Ar jie kalba keliose konferencijose?
- Ar jie turi daug sekėjų žmonėms, kuriuos stebi „Twitter“?
- Ar jų tinklaraščio įrašai sulaukia komentarų?
- Ar kiti žmonės bendrauja su jais „Twitter“ ir kitose socialinėse medijose?
- Ar jie vadovauja kokioms pramonės įstaigoms?
Ar asmenį cituoja keli tinklaraščio įrašai?
Kaip kažkada sakė Oskaras Wilde’as, „Gyvenime yra tik vienas dalykas, blogesnis nei apie tai, apie kurį nekalbama“.
Norėdami turėti įtakos, žmonės pirmiausia turi žinoti, kas jūs esate, ir tada apie jus kalbėti. Tai ne visada turi būti teigiama, daugelis žmonių kreipiasi į socialinę žiniasklaidą, norėdami paminėti nemėgstamą žmogų ir tada jiems tai daryti. Tai, kad apie kai kurių žmonių ketinimus reikia kalbėti, pabrėžia šį metodą. Tokie prieštaringi skaičiai laimi, kai apie juos kalbate, ir netgi su jais susies, o tai, žinoma, yra influencerio laimėjimas.
Kai kurie žmonės sąmoningai daro teiginius, specialiai sukurtus tam, kad gautų nuorodas ir socialinius signalus, nors gali būti, kad dauguma apie juos kalbančių žmonių jų net nemėgsta. Taip yra todėl, kad žmonėms atrodo nenugalima nekalbėti apie tokius personažus.
Akivaizdu, kad teigiami žmonės taip pat yra paminėti, ypač mažose verslo nišose, tokiose kaip SEO ir socialinė žiniasklaida. Tačiau nedarykite klaidos, kad žmonės cituojami tik todėl, kad autorius mano, kad jie yra šaunūs ar „malonūs“. Jie gauna paminėjimą, nes autorius mano, kad verta paminėti.
Ar jie turi įprastą tinklalaidę?
Žinoma, yra daug įtakingų žmonių, kurie neturi tinklalaidės, tačiau labai nedaug žmonių, kurie turi įprastą, ilgalaikį „Podcast“ , kurie neturi įtakos. Todėl tai yra labai efektyvus būdas greitai identifikuoti rinkodaros įtakotojus nišoje.
Tinklalaidės kūrimas reikalauja laiko, pastangų ir pasitikėjimo savimi. Įvažiavimo juosta yra neįtikėtinai aukšta. Į tai taip pat įtraukčiau reguliarias vaizdo transliacijas, nesigilinkime į terminologiją ir susitelkime ties tuo, kad jie kuria garso / vaizdo turinį.
Ar jie išleido knygą, kuri cituojama kitų tinklaraštininkų sąrašuose?
Šiais laikais nepaprastai lengva išleisti knygą, net aš tai sugebėjau. Bet jei nepavyks sukurti minčių, kurios truktų daugiau nei 10 tūkst. Žodžių, tai bus keblu. Vėlgi, ne visi, išleidę knygą, yra įtakingi turinio pardavėjai, tačiau, jei jie turi, tai dar viena varnelė laukelyje, o „Amazon“ leidžia labai lengvai sužinoti, kiek knygų autorius šiuo metu parduoda, žiūrėdamas į „Amazon bestselerius Rank “, kuris turi savo algo. Bet kuri knyga, viršijanti 500 tūkst., Tikrai nėra labai gera. Panašiai, jei knyga yra 10 tūkst., Tada praranda žmonės perka.
Kita gera vieta, kur galima stebėti autorių įtaką, yra Goodreads.com, kur galite lengvai rasti, ar autorius turi tikrų pasekėjų.
Ar jie kalba per kelias konferencijas
Iš tikrųjų nėra taip sunku kalbėti pramonės konferencijose. Aš kalbėjau keliuose, bet jūs turite turėti tam tikrą pripažinimą ar sekimą, kad galėtumėte apsvarstyti. Bus svarstomas tas, kuris neturi tinklaraščio, nėra socialinės žiniasklaidos ar kitos suvokiamos šlovės. Todėl galite būti tikri, kad jei jie kalba konferencijoje, tada bent jau verta juos patikrinti.
Jei jie per metus kalba keliose konferencijose, tai kelia kitus signalus, kuriuos verta ištirti.
Vienas dalykas, kurį verta padaryti, kai žinote, kad kažkas tuo metu kalba, yra sekti jų paminėjimą „Twitter“. Šiais laikais dauguma žmonių sėdi konferencijoje su išmaniuoju telefonu, bakstelėdami „Twitter“ ir komentuodami kalbėtojo pasirodymą. Jei „Twitter“ ieškote influencerių, turite daug pokyčių ir rasite daug informacijos. Jei apie juos daug plepa, tada jie turi didesnę įtaką, nei jei nieko nėra. Žinoma, plepėjimas gali būti neigiamas, tačiau bent jau jie mano, kad dominantis asmuo yra pakankamas, kad apie jį būtų galima kalbėti. Ir jei kas nors gyvena periskopuodamas konferencinį pokalbį, tai rodo dar didesnę įtaką. Atkreipkite dėmesį, kad tai nesiskaito, jei asmuo dirba kalbėtojui.
Ar jie turi daug sekėjų žmonėms, kuriuos stebi „Twitter“?
Daugelis žmonių žiūri į tą, kuris turi 200 tūkst. „Twitter“ sekėjų, ir galvoja: „Wowers, šis žmogus yra labai įtakingas“. Bet tada, jei pastebėsite, kad jie seka 200 tūkst. Žmonių, ima lįsti abejonės. Nors kažkas, turintis 10 tūkst. Sekėjų ir stebintis tik 500 žmonių, gali būti laikomas įtakingesniu, nes išbandyta technika priversti žmones sekti bėgant metams, jūs, sekdamas jais atgal, buvote labai piktnaudžiaujamas.
Tai nereiškia, kad 200 k / 200 k sekėjas, sekamas santykis reiškia, kad asmuo neturi įtakos. Bet tai iškelia vėliavą, kurią reikia toliau tirti, ir iškelia potencialios kojinių lėlių sąskaitos, sukurtos dėl aiškios priežasties padidinti skaičių, klausimą. Yra keletas agentūrų internete, kurios siūlo tokią paslaugą, tačiau kadangi aš nesutinku su šia praktika, aš čia jų nenurodysiu.
Vienas geras to pavyzdys yra Kim Kardashian.
Atkreipkite dėmesį, kad realybės karalienė seka tik 129 žmones ir vis dėlto turi 33 milijonus pasekėjų. Jums tai gali nepatikti, tačiau ši moteris turi tikrą įtaką.
Padarykite savo dienoraščio įrašus „Garner“ komentarai
Jei žmonės, kai rašo tinklaraštį, pritraukia daug komentarų, jie tikriausiai turi didelę įtaką. Galite pagalvoti, kad būtent tai, ką žmogus sako, pritraukia komentarus, ir taip kartais būna, jei turinys yra išskirtinis, tačiau dažniausiai komentatoriai reaguoja į asmenų prekės ženklo galią. Tai visiškai aišku, kai stebite įtakingus nuomotojus, kurie sukuria tiek pat gerą turinį, tačiau nepažymi visų kitų langelių.
Štai kodėl „kokybiškas turinys“ yra viskas, ko jums reikia, yra klaidinga.
Kad turinys būtų įtakingas, svarbu ne tik tai, kas jame yra, bet ir tas, kas jį kuria.
Štai kodėl asmeninis prekės ženklas yra toks įtakingas ir kodėl kažkas, pavyzdžiui, Kim Kardashian, gali tweetinti katės nuotrauką ir gauti tūkstančius retweetų.
Tam priešprieša yra ta, kad įmanoma būti įtakingam ir nesulaukti komentarų, tačiau tie, kurie turi komentarų, neabejotinai turi pastabų.
Todėl nulis komentarų nėra lygus nulinei įtakai, tačiau galėtų.
Ar kiti žmonės bendrauja su jais „Twitter“ ir kitoje socialinėje žiniasklaidoje?
Tai yra geras būdas išsiaiškinti, ar tie 200 tūkst. Sekėjų, kuriuos asmuo turi „Twitter“, yra kojinių lėlių sąskaitos, ar tas asmuo iš tiesų yra įtakingas socialinės žiniasklaidos priemonėms.
Jei jie nuolat ir reguliariai diskutuoja su savo „Twitter“ stebėtojais ir jūs manote, kad šie žmonės yra tikri žmonės, tai yra puiki vėliava būti įtakingam. Dažnai pastebėsite, kad kai kurie gana svarbūs žmonės, kurie anksčiau pasirodė socialiniuose tinkluose, niekada nekalbės su masėmis, dabar įsitraukia į ilgus pokalbius. Dabar vartininkų nėra, todėl jei norite pasikalbėti su Lordu Sugaru, Stephenu Fry, Piersu Morganu, Cailtinu Moranu ir kt.
Žinoma, kai kurie žmonės yra „Twitter“ priklausomi asmenys ir dėl savo prigimties kviečia pokalbius. Bet ar tai padidina ar sumažina jų įtaką. Ar jų atvirumas dialogui daro juos įtakingesnius, manau, kad taip yra. Daugelis žmonių turėjo įtakos dar prieš imdamiesi „Twitter“, tačiau naudinga pažymėti, kaip jie naudojosi platforma, norėdami padidinti savo įtaką.
Jei bandote padidinti savo įtaką internetinėje rinkodaroje, atkreipkite dėmesį į tai, kaip veikia daugybė šių „Twitter“ įžymybių, ir požiūrį į socialinės žiniasklaidos diskursą. Daugumoje vyksta kiti dalykai, išskyrus „Twitter“, ir todėl turi kažką tikro, apie ką „Twitter“ rašyti.
Jei kas nors mažai ką įtraukia į socialinę žiniasklaidą, savaime suprantama, kad jo įtaka yra menka arba jos nėra.
KLOUT ir kiti įrankiai
Žinau, kad žmonės mėgsta paklausti, kokius įrankius naudoti, tačiau, mano nuomone, nėra galutinių įrankių ir kiekviena priemonė gali būti dirbtinai manipuliuojama, tačiau jei paimsite įrodymus iš daugybės šaltinių ir filtruosite juos per savo žinias rezultatai bus kur kas efektyvesni.
Apibendrinant
Pasitikėk savo akimis. Palaidok save nišoje, perskaityk viską, kuo daugiau žinai, tuo aštriau suvoksi nišą. Nepasitikėkite vienu ar net dviem šaltiniais, gaukite tiek, kiek galite savo rankose.