Blogos seo kompanijos

Galbūt girdėjote posakį „Jei norite, kad kažkas būtų padaryta teisingai, darykite tai patys!“ daugiau nei kartą. Prieš sutikdami ar nesutikdami, pasilepinkite man, kol aš jums šiek tiek pasakysiu apie jo kilmę. Prancūzų rašytojas Charlesas Étienne’as yra šios visame pasaulyje vartojamos frazės „tėvas“, tačiau pažodinis vertimas iš tikrųjų yra „Vienas niekada netarnauja taip gerai, kaip pats“. Ir su šia pažodine transkripcija galime būti tame pačiame puslapyje. Taip yra todėl, kad mes tikime, kad kiekvienas profesionalas turi savo apibrėžtą vaidmenį kiekvienoje sudėtingoje verslo strategijoje. Nors kartais sunku palikti savo verslą kažkieno rankose, to reikia dėl daugelio priežasčių, kurių mes neketiname jums nuobodžiauti.

SEO kompanijos samdymas 6 kritiniai klausimai, kad išvengtumėte apgaulės

 

 

Gali atsitikti ne kartą, kad pasiektumėte tašką, kur jums reikės SEO kompanijos, kuri rūpintųsi savo verslu. Interneto pasaulis yra pilnas patrauklių pasiūlymų; vis dėlto, ką turėtumėte pasirinkti iš visų pasiūlymų, kad įsitikintumėte, jog priėmėte teisingą sprendimą? Štai kur mes jums padėsime (tikiuosi) naudingą ranką, siūlydami keletą svarbiausių klausimų, kuriuos turėtumėte pateikti potencialiai SEO įmonei:

seo kompanija
Žemiau pateikiamas klausimų, kuriuos mes nustatėme, kad galėtume rasti atsakymą, sąrašas ir įsitikinti, kad priimant teisingą sprendimą priimant SEO kompaniją

  1. Ar galite garantuoti, kad mūsų svetainė užims 1 vietą pagal svarbiausią paieškos terminą?
  2. Ar galite pasidalinti informacija apie kai kuriuos ankstesnius SEO klientus ir jų rezultatus?
  3. Ar suteiksite man SEO auditą? Ir jei taip, kokią informaciją paprastai įtraukiate į auditą?
  4. Kaip greitai aš galiu matyti šios SEO kampanijos rezultatus?
  5. Kokias nuorodų kūrimo strategijas naudoja jūsų SEO įmonė? 
  6. Ko jums reikia iš manęs, norint įgyvendinti SEO kampaniją?

bt

 

1. Ar galite garantuoti, kad mūsų svetainė užims 1 vietą pagal svarbiausią paieškos terminą?

Tai tikrai geras klausimas, bet ne dėl tos priežasties, kurią galima įtarti.

Jei įmonė atsakys „taip“ į šį klausimą, tai tikras ženklas, kurio vertėtų nenorėti.

Nors reitingas Nr. 1 yra visiškai pageidautinas rezultatas, niekas negali garantuoti, kad tai tikrai įvyks. Nėra taip, kad SEO įmonės nepakankamai stengiasi. Veikiau yra tiek daug veiksnių, darančių įtaką reitingui, kad neįmanoma, kad kas nors sugebėtų kvalifikuotai jų visų valdyti. Gali būti daugiau nei 200 matavimų, kurie turi įtakos svetainės reitingui. Net jei kas nors galėtų visiškai užtikrintai įsitikinti, kad „Google“ algoritmas buvo sudarytas iš visų žinomų matavimų, jiems būtų neįmanoma kontroliuoti kiekvieno veiksnio.

Taigi norint, kad įmonė pasigirtų, jog pasieksite absoliučią pirmąją vietą, siūloma kvailystė (tokiu atveju jums jos nereikia) arba šarlatanija (tokiu atveju jų nenorite).

Žemiau galite pamatyti dviejų bendrovių, kurios garantuoja aukštą reitingą per rekordinį laiką, ekrano kopiją, o kainos net nėra tokios aukštos. Kaip ir šokoladinis pyragas, kai laikotės dietos, tai skamba labai viliojančiai, ar ne?
reitingas Nr. 1

 

2. Ar galite pasidalinti informacija apie kai kuriuos ankstesnius SEO klientus ir jų rezultatus?

Nors privatumas yra didelis dalykas kiekvienam klientui, dauguma jų būtų gerai, kai kurie jų teigiami rezultatai būtų rodomi pasauliui. Žinoma, kiekvienu konkrečiu atveju negalėsite pamatyti, kas nutiko, tačiau SEO kompanija turėtų sugebėti parodyti keletą pavadinimų ir pateikti keletą skaičių.

Jei jie apskritai negali dalytis jokia informacija, tai gali būti gana didelis įspėjamasis ženklas.

Paprastai klientai turėtų būti gana atviri, kad jų sėkmės istorijos būtų atskleistos kaip gerosios patirties pavyzdžiai, nes tai sustiprina jų sėkmės pasakojimą.

SEO įmonės tikrai turėtų norėti išvardyti kitus klientus, nes tai atspindi jų portfelį ir kalba apie jų galimybes pritraukti ir išlaikyti patenkintus klientus.

Jei toks sąrašas jau yra, taip pat galite pabandyti sužinoti daugiau apie juos (laiką, praleistą SEO įmonėje, jų rodomą įvairovę) ir netgi susisiekti su kai kuriais klientais, kad jie išbandytų ir gautų nuorodas iš pirmų lūpų.

SEO įmonės atvejų analizė

 

3. Ar suteiksite man SEO auditą? Ir jei taip, kokią informaciją paprastai įtraukiate į auditą?

 

Šis klausimas yra skirtas tam, kad suprastumėte bet kurios SEO įmonės skaidrumo lygį.

Jei jie yra profesionalūs, jie turėtų pasidalinti su jumis tokia informacija: SEO matomumas, naujos nuorodos ir prarastos nuorodos, raktinių žodžių stebimi patobulinimai ir nuosmukiai, puslapių analizė su visais švilpukais ir varpais (architektūra, turiniu, mobiliuoju telefonu, indeksavimo galimybėmis). Svarbu, kad žinotumėte, ką galėsite iš jų gauti ir kaip greitai. Ar viską gausite realiu laiku, ar tam tikra informacija bus prieinama tik tam tikru laiku?

Jei įmonė neaiški, kokia informacija įtraukiama į auditą, jų profesionalumo lygis tikriausiai yra žemas.

Be to, jums, kaip skaitmeninės rinkodaros profesionalui, labai svarbu suprasti audito metu pateiktus duomenis. Priešingu atveju auditas gali jums mažai pasitarnauti.

Jums nereikia tik išgalvotų duomenų rinkinio, bet tikrų įžvalgų, kurias galite tinkamai suprasti ir kurių jums reikia.

Plačiai paplitusi nuomonė, kad žodis „kengūra“ kilęs iš Australijos aborigenų žodžio, reiškiančio „nežinau“. Nėra pakankamai įrodymų šiam klausimui palaikyti, tačiau istorija turi tvirtą moralę ir yra tokia: sakoma, kad  kapitonas Jamesas Cookas, kai nusileido remontuoti šiaurės rytų Australijos pakrantėje, bandydamas suprasti būdą marsupialinis gyvūnas buvo pavadintas aborigenų kalba, jis jį neteisingai suprato ir tai, ką jis girdėjo, buvo žodis „kengūra“, kuris iš tikrųjų  reiškia „aš nežinau“. Vėlgi, istorija gali būti netiesa, tačiau svarbu nepamiršti, kad labai svarbu tinkamai suprasti jums teikiamą nuorodų auditą. 

SEO-audito-kontrolinis sąrašas

Ekrano nuotrauka paimta iš http://www.business2community.com/seo/free-seo-audit-checklist-0260049#LUblUUAocmY1O8Lt.97

 

 

4. Kaip greitai aš galiu matyti šios SEO kampanijos rezultatus?

Šis klausimas yra labai svarbus ir šiek tiek keblus. Nors jums gali kilti pagunda džiaugtis, jei gausite tokį atsakymą kaip: „jūsų gretos padidės dabar“ arba „per mėnesį mes jus pasieksime“, tiesa yra ta, kad jei gausite tokį atsakymą turėtumėte ieškoti naujos įmonės.

Jei įmonė pateiks jums svarbų planą, informuojantį jus, kur būsite po 3 mėnesių, 6 mėnesių ir pan., Galite būti su gera kompanija.

Kažkada buvo tendencija nustatyti svarbiausius 5 – 10 raktinius žodžius verslui, juos labai optimizuoti ir lengvai pagerinti savo gretas. SEO pasaulis šiandien atrodo visiškai kitoks, nes jį lemia natūralios kalbos paieška. Jau nekalbame apie kelių raktinių žodžių reitingavimą; dabar pagrindinis dėmesys skiriamas natūralios kalbos paieškoms, kurios sparčiai auga ir keičiasi.

Aukštesnio reitingo šiais laikais negalima pasiekti per kelias savaites.

Žemiau esanti ekrano kopija yra paimta iš SEO kompanijos svetainės, kuri žada puikių rezultatų per „puikų“ laiką.

„fastSEO“ rezultatai

 

5. Kokias ryšių kūrimo strategijas naudoja jūsų SEO kompanija?

 

Laimei ar ne, nuorodos vis dar yra svarbus „Google“ signalas.

Net jei turite geriausią puslapio optimizavimo būdą, žudikų turinį ir nuostabų socialinį buvimą, šios sultingos atgalinės nuorodos vis tiek yra būtinos.

Dažniausiai ryšius taip pat sunku pasiekti. Ypač aukštos kokybės nuorodos. Kalbėdami su SEO bendrove, turite tai nepamiršti.

Jei jie pradeda kalbėti apie tūkstančių nuorodų gavimą per 2 savaites arba jei pradeda kalbėti apie žiniatinklio katalogus, mokamas nuorodas, nuorodų schemas ar bet kurią kitą techniką, paminėtą šiame išsamiame  juodų skrybėlių technikos sąraše , paleiskite greitai ir neatsilikite.

„Google“ gairės yra gana aiškios, kai kalbama apie susiejimo schemas , kaip matote toliau pateiktoje ekrano kopijoje. Todėl, jei nenorite gauti baudos, kalbėdami apie nuorodų kūrimo strategiją, kurią potenciali įmonė ketina naudoti dirbdama jūsų svetainėje, turėtumėte būti tikrai aiški ir aiški.

 

Žemiau pateikta ekrano kopija yra paimta iš SEO kompanijos svetainės, kurioje pateikiamas puikus pasiūlymas, kurį sunku atsisakyti. Vis dėlto, kai puoselėjame savo mylimus pažintinius , rekomenduojame atidžiai išanalizuoti tokius pasiūlymus, nes jie gali sukelti didelių problemų.

nuorodų kūrimas

6. Ko man reikia, kad galėtum įgyvendinti SEO kampaniją?

 

Nors tai gali atrodyti akivaizdus klausimas, nepamirškite jo nepastebėti. Turite tiksliai suprasti, kokius reikalavimus įmonė taiko ir kiek reikės jūsų / jūsų komandos laiko.

Jei turite atlikti visus pakeitimus ir iš esmės visą darbą, tai ne tai, ką gaunate, yra konsultacijos, o ne SEO paslaugos.

Mes nesakome, kad konsultavimas yra blogas dalykas; dar, jūs turite žinoti, už ką mokate.

Be to, nepamirškite apie privatumą. Gali būti duomenų, kurių nenorite bendrai naudoti. Nėra absoliučiai jokių problemų. Tiesiog nepamirškite, kad tai padarę gali tekti atlikti papildomą darbą. Kitas dalykas, kurį turėtumėte nepamiršti, yra tai, kaip SEO kompanijos siūlomi pakeitimai bus pateikti jūsų komandai ir kam jūsų personalas pareikalaus daug laiko šiems atnaujinimams atlikti. Be abejo, kartu su samdoma SEO bendrove gali būti investuota daug laiko, tačiau jūs turite tai padaryti aiškiai ir tiksliai, kiek valandų jums reikės skirti.

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *