Sujan patel northstar

Džiaugiamės galėdami atkreipti jūsų dėmesį į trečiąjį mūsų pažintinių „SEO pokalbių: apie paiešką ir srautą“ epizodą, šį kartą su mylimu skaitmeniniu ekspertu Sujanu Pateliu. Jis yra nuostabus rinkodaros ekspertas, verslininkas ir įsilaužėlių įsilaužėlis, plačiai žinomas dėl daugybės publikacijų ir straipsnių pramonėje, sėkmingo įvairių didelių kompanijų valdymo ir plačių žinių skaitmeninio pasaulio srityje.

 

Mes nuolat jaučiame skubėjimą žinoti, ką tas ar kitas sako apie mus labai dominantį dalyką. Nereikia nė sakyti apie norą skaityti žmonių mintis. Ir mes manome, kad radome tam sprendimą – mūsų tinklalaidės yra skirtos jums pristatyti influencerio aspektus, kuriuos dar mažai kam teko matyti – jie yra tarsi atvira knyga, ir tai yra jų pasirinkimas. Bet reikalas yra toks: tu negali nustoti jų klausytis. Jų rinkodaros įžvalgos yra grynas auksas.

 

 

užsiprenumeruokite kognityvinįSE) „YouTube“ kanalą

 

Sujan Patel yra vienas iš įkūrėjų Web pelną ir vadovaujantysis partneris prie rampos Ventures, komanda atsilieka Quuu.co, Mailshake.com, Narrow.io, Linktexting.com ir Pick.co. Sujanas yra pagrindinis skaitmeninės rinkodaros ekspertas, jis turi savo tinklaraštį sujanpatel.com, taip pat bent 6 kartus per savaitę daro svečių dienoraštį.

 

Jo daugiau nei 13 metų patirtis augimo ir turinio rinkodaros srityje bei asmeninis žavesys leidžia leidinius skaityti ir parduoti kaip karštą duoną. Visi jo patarimai yra paremti jo paties patirtimi valdant savo įmones ir padedant kitiems pasisekti bei išsiskirti rinkoje.

Sujanas yra daug energijos reikalaujantis asmuo, kurį skatina jo aistra padėti žmonėms ir spręsti problemas.

Patelis yra „imtis veiksmų, o ne skaityti“ tipo asmuo. Dažniausiai žinomas kaip prisiimantis riziką, Sujanas pateikia gausybę praktinių patarimų apie skaitmeninę rinkodarą, verslumą ir visą gyvenimą. Tiesiog paklausykite jo mūsų pažintiniame „SEO Talk“, ir jūs galite padaryti savo išvadą.

 

Sprendžiamos temos:

 

  • Sujano interneto rinkodaros ir verslumo patirtis
  • Sprendimai profesionalams, kurie vienu metu vadovauja kelioms įmonėms
  • Kokios yra geriausios priemonės mokyti rinkodarą žmonėms?
  • Apie vaizdo įrašus ir vlog’ą
  • Ar skiriasi reitingavimas, srauto pritraukimas ir verslo plėtojimas šiais laikais, nei buvo anksčiau?
  • Skaityti ir mokytis arba imtis veiksmų – tai klausimas
  • 3 svarbiausi dalykai, į kuriuos turėtumėte daugiau dėmesio skirti kaip rinkodaros specialistas
  • Kas labiausiai įtakojo Sujaną Patelį jo karjeroje ir kodėl
  • Kaip tapti produktyvesniu kaip rinkodaros ir (arba) verslininko
  • Apie švietimo turinio kūrimą
  • Sujano patarimai pradedantiesiems rinkodarai

 

10 rinkodaros „Nuggets“:

 

  1. Aš tikrai gerai dirbu, sakydamas „ne“ dalykams, kurie nejudins adatos. 1:52
  2. „SaaS“ verslui labai svarbu išsiaiškinti, kada žmonės suaktyvina, kas yra tas „aha“ momentas, ir jį apibrėžti. 13:44
  3. Iš lūpų į lūpas yra gera; žinojome, kad jei įgalinsime savo klientus, padarysime juos laimingesnius ir protingesnius, gausime jų daugiau. 17:51
  4. Radau, kad geriausios temos eilutės yra 3-5 žodžiai, o geriausiuose el. Laiškuose yra ne daugiau kaip šeši sakiniai. 32:28
  5. Jei gaunu tą patį klausimą, užduotą 2–3 kartus, iš esmės sukuriu vaizdo įrašą. Nekenčiu atsakyti į tuos pačius klausimus vėl ir vėl. 33:51
  6. Tam, kad būtų užtikrintas tas pats pasitikėjimas, kaip ir vaizdo įraše, reikia gal 100 straipsnių. 38:37
  7. Tai ne apie taktiką. Tai yra jūsų kanalo silpnybių, savo kanalo silpnybių ir stipriųjų pusių nustatymas, padvigubinant apribojimus arba pašalinant tas silpnybes. 50:25
  8. Geriausias būdas įvertinti visas mūsų pastangas kanalo viršuje yra ne tai, kiek sulaukiate srauto, bet norėdami sužinoti, kiek žmonių kalba apie jus, kiek žmonių nurodo jūsų turinį. 51:06
  9. „Northstar“ metrika yra mano prekės ženklo ar įmonės paminėjimų skaičius per mėnesį. 52:56
  10. Nustok skaityti. Nustokite skaityti daugiau turinio ir pradėkite suprasti, kaip imtis veiksmų dėl perskaityto turinio. 55:12

 

Vaizdo įrašo nuorašas

 

Ačiū, Sujanai, kad priėmei mano kvietimą. Kaip aš jums sakiau anksčiau, per pastaruosius kelerius metus jūs turėjote didelę įtaką mano profesinei karjerai, ir aš negalėjau palinkėti geresnio svečio 1-ajame šio podcast’o leidime. Taigi dalykas, kuris mane nustebino žiūrint į savo biografiją, yra tai, kad jūs iš esmės esate augimo rinkodaros agentūros įkūrėjas, esate „Ramp Ventures“ vadovaujantis partneris, kuris iš esmės palaiko 5 įrankius, tokius kaip Quuu.co, Mailshake .com, Narrow.io, Linktexting.com ir Pick.co, turite savo tinklaraščius, pvz., sujanpatel.com, taip pat esate svečių dienoraščiai bent 6 kartus per savaitę ar panašiai .

 

Kaip jūs struktūrizuojate savo laiką, kaip atrodo jūsų diena, kaip jūs nustatote prioritetus dalykams? Ar turite savo sistemą ar pan.?

 

Sujanas : Manau, kad pirmas dalykas, į kurį žiūriu, kad galėčiau efektyviai valdyti savo laiką, yra traktuoti visas „Ramp Ventures“ savybes taip, lyg jos būtų klientės. Jei vykdote 5–10 milijonų dolerių vertės verslo rinkodarą, tai nėra taip sudėtinga, jei turite 1-2 augimo kanalus, jūs sutelkiate dėmesį į tuos kanalus ir, paprasčiau tariant, visos „Ramp Ventures“ savybės paprastai turi vieną arba du skirtingi kanalai, kuriuos naudojame augdami.

 

Jų yra daugybė bendrų: taigi mes įsigyjame, dirbame su įmonėmis ar kuriame tik tas įmones, kurios gali labai išaugti naudodamosi žodžiu ir persiuntimais, o tai reiškia, kad produktas daug ką kelia rinkodarai. Taigi produktų rinkodara nėra. 1; „iš lūpų į lūpas“ ir persiuntimai yra šalutinis produktas, gaunamas iš to, kad produktas turi puikų produktą ir turi gerą rinkodarą ar gerą UAT (User Acceptance Testing).

 

Kitas dalykas yra koncepcinė rinkodara, žinote, el. Pašto sąrašo ar duomenų bazės sudarymas, auditorijos turėjimas. Bet visa tai yra du dalykai: tai turinio rinkodara ir tai iš lūpų į lūpas .

 

Tai, ką darau tikrai gerai, yra pasakyti „ne“ dalykams, kurie nejudins adatos . Taigi, daug kartų žmonės yra „oi, išbandykime šį kanalą, išbandykime šį augimo nulaužimą, pabandykime šį bei tą“. Aš paprastai gana daug sakau „ne“, kad man patiktų 99,9% dalykų, kurie negali adatos pajudinti mums. Kalbant apie agentūros valdymą, žinote, kad mes turime tikrai labai gerą komandą. (Tai yra mano antroji agentūra.) Supratau, kad strategija man yra labai gera, yra komandos valdymas ir vėlgi, aš nerašau skelbimų kopijų klientams, nerašau tinklaraščio įrašo, žinai, mes net daug nedarome, mes kuriame ilgos formos arba didelės vertės, aukštos kokybės, ypač aukštos kokybės, pvz., 10 X vienetų el. knygas, panašius dalykus, todėl mes darome daug truputį.

 

Dabar tai daroma taip pat ilgai, bet vėlgi, mes turime tikrai gerą komandą, o kalbant apie vis dar turinio rašymą, aš iš tikrųjų, ir aš tai jau sakiau daug kartų, aš iš tikrųjų pradedu kalbėdamas su turiniu . Taigi, naujausias tinklaraščio įrašas mano svetainėje sujanpatel.com yra viskas, ką aš ką tik atsisėdau ir kalbėjau su kuo nors; Paprastai kalbu su mano redaktoriumi ir redaktoriumi, kurie tada perrašinėdavo dalykus ir sakydavo: „Gerai, iš 30 minučių, apie kurias jūs kalbėjote apie tai, čia yra 6 ar 7 išsinešimai. Aš paprastai turiu dalykų, kuriuos noriu išgyventi, metmenis, tada iš esmės tai bus transkripcija ir jos aprašymas, tada eisiu teisingai, kad padėčiau suformuoti istoriją ir detales, ir, žinote, vėlgi, mūsų mantra yra tokia: ji turi būti lengvai suprantama – reiškia vartoti žmonių kalbą, o ne kaip žargoną, ir kuo labiau sumažinti fantazijos, kuri tiesiog eina per galvą, naudojimą – ir Nr. 2, ji turi būti tinkama. Taigi, mes turime tikrai labai gerą istorijos pagrindą ir per 15–30 minučių galiu sugalvoti 3000–5000 žodžių įrašą, kuriam paprastai prireiktų valandų. Dabar užtrunka gal 90 minučių, nuo 45 iki 90 minučių, nes reikia daug laiko, kol pridėsite intro ir outro, o tada rasite išsamią informaciją, bet ko aš nedarau, tai žinote, aš ne nesijaudinkite dėl specifikos. Taigi, pavyzdžiui … ne konkretus, bet aš nesijaudinu dėl tyrimų atlikimo ir panašių dalykų; tai gali padaryti visi. Taigi žiūriu, ką galiu padaryti ir ko negali niekas kitas. Tai yra tas dalykas, su kuriuo dirbu, o kai šimtą kartų darau, daug ką darau,

 

Taigi, aš paprastai rašau rytais ir vakarais, ir šeštadienį, arba sekmadienį aš paprastai pabundu anksti, likus porai valandų iki žmonos pabudimo, ir aš beveik išmušu krūva darbo ir kūrybinio turinio, o tada kasdien turime klientų iš „Web Profits“ ir „Ramp Ventures“ bei kitų klientų, todėl atitinkamai elgiamės su jais ir tai gerai veikia, nes visi šie verslai pagal dydį yra gana maži, teisingi ? Mums nereikia generalinio direktoriaus, kol kas nereikia generalinio direktoriaus, tačiau augant šiems dalykams mes tikriausiai samdysime, žinote, protingesnius žmones, kurie atliktų geresnį darbą nei esame dabar. Bet iki tol mes galime susitvarkyti.

 

kognityvinis SEO : Taigi, sakykime, produktyvumo meistras. Tai ir gaunu iš jūsų atsakymo. Taigi jūs nurodėte faktą, kad jums patinka sutelkti dėmesį tik į kai kuriuos kanalus, bet kaip rasti kanalus, į kuriuos turėtumėte sutelkti dėmesį, pirmiausia jų neišbandę?

 

Kaip rasti kanalus, į kuriuos turėtumėte sutelkti dėmesį, pirmiausia jų neišbandę?

 

Sujanas : Aš skaičiuoju. Aš darau projekcijas ir, žinote, iš patirties galiu pasakyti, kad iš tikrųjų yra tik 5 ar 6 skirtingi augimo kanalai . Ir vėl gal dar daugiau, bet tai tik mano nuomonė, tiesa?

 

Yra SEO arba tiesiog pakvieskime tą „rinkodaros SEO ir turinio rinkodarą“, ir viskas, kas tame yra, yra PPC arba mokama socialinė, taigi „AdWords“, „Facebook“ skelbimai, „LinkedIn“, „Twitter“, „Pinterest“ ir kt.

 

Atsiprašau, vis atsiranda naujų kanalų, tame kanale atsiranda naujų tipų tinklų, tokių kaip „Quora“ skelbimai, tiesa? Tai nauja – ar noriu tai išbandyti? Tikriausiai. Be to, žiniasklaida perka tam tikras vienkartines reklamas. Bet aš žiūriu į viską. Kaip vienas kanalas, ar mes mokame daug mokamų? Tai lemia mūsų ekonomiką.

 

Ar esate verslo ekonomika, ar perskaičiavimo kursai, siekiant supaprastinti dalykus kiekvienam verslui ar mūsų klientams. Pavyzdžiui, koks yra MUP (mokestis už paspaudimą), kiek paieškos apimties ar apimties yra toje vietoje ir kokį apytikslį konversijų rodiklį galime patekti į bandomąją versiją ar mokamą klientą?

 

Dažnai pastebiu, kad jei taikytumėte, tarkime, bendrą konversijų rodiklį, aš paprastai sakau „gerai, (naudokime kaip pavyzdį tik„ Mailshake “) mūsų konversijos rodiklis yra 1,5% nuo lankytojo iki mokamo kliento – tai sumaišyta konversija rodiklį nuo viso mūsų srauto, taigi tai tiesioginis skaičius, kurį išsirinkau iš GA („Google Analytics“), įskaitant visą srautą, taigi tai ne tik nauji lankytojai, bet ir visi “. Tikėtina, kad ji didesnė tik naujiems lankytojams, bet tarkime, kad tai 1,5 proc. Mes žinome savo LTV (viso gyvenimo vertė), aš tuo nesidalysiu, bet mes žinome savo LTV. Taigi mes žinome, ką galime sau leisti mokėti viršūnėje. Mums jau 9 mėnesiai, todėl mūsų įmonė LTV kyla į viršų. Taigi tai iš tikrųjų reiškia, kad jis nėra apibrėžtas, tačiau paprastai kataloge yra aukštyn, nes kuo ilgiau verslas gyvavo, tuo didesnė viso gyvenimo vertė. Bet kokiu atveju, trumpa istorija, Aš žiūriu į MUP, paskiriu jį konversijai, kurią turime dabar, tai suteikia man galimą pagreitį, ir aš matau, kiek yra apimties, tai reiškia, kiek galiu sulaukti srauto, ir tai parodo, koks didelis šio kanalo bus. Taigi dabar, kai darau MUP, žiūriu, kas dar ten yra, ir koks jis konkurencingas, ir kas, bet galų gale, jei šis skaičius, tas žemėlapis man sako, kad man tai bus kažkas mažiau nei šimtas klientų , šimtas klientų per mėnesį, aš to nedarau. Jei kainos pasiūlymas yra per didelis, aš to nedarau. Taigi šiuo atveju „Mailshake“ nėra mokama, nes vieno įsigijimo kaina yra per didelė, ir atsižvelgdami į tai, ką galime išleisti, per mėnesį pasibeldėme daugiau nei šimtui naujų klientų. Ir tai, žinote, tiesą sakant,

 

Taigi aš taip žiūriu į dalykus. Jei vėl pritaikysiu tą matematiką, tą paprastą formulę, tai, ką daro kiekvienas rinkodaros specialistas, tiesa ?, Manau, kad daugelis žmonių to nedaro, kai bando atrasti kanalus, į kuriuos turėtų sutelkti dėmesį. Ką jie bando padaryti, daugybė žmonių … vėlgi, aš dedu žodžius į kitų žmonių veiksmus, bet tai matau kiekvieną dieną iš savo tinklaraščio, žmonės man rašo laiškus, potencialūs klientai, sakydami „Noriu tai padaryti, kad ir kita “, žinote, ir mes turime klientų, kurie sako:„ Gerai, mes turime 1 mln. USD metinį biudžetą rinkodarai “.

 

Kyla klausimas, kaip geriausiai sužaisti tą milijoną dolerių? Tai bando ne viską, o teisingus dalykus, kurie, jūs žinote, gali duoti tikrai gerų rezultatų ir būti augimo kanalai. Taigi, kaip ir pirmosiomis dienomis, reikia išsiaiškinti, kokie yra jūsų augimo kanalai, ir tai darydami visada turėtumėte išbandyti, baksnoti, žadinti, bet man dabar „Mailshake“ geriau panaudojo mano laiką, nei leido laiką konversijų rodikliui. , tobulindamas „iš lūpų į lūpas“, įtraukdamas ir kurdamas su ta auditorija, užuot ėjęs po visiškai naują kanalą, nes vis tiek turiu atlikti visus kitus dalykus, bet jei jų dabar neturiu, nežinau kaip tai išsiaiškinti, tada naujas kanalas, tarkime, mokamas, man netiks. Taigi man sako, kad man dar nereikia dėl to jaudintis. Tai reiškia, kad galiu geriau miegoti, o tai reiškia, kad galiu pasakyti gerai,

 

Papasakokite apie rinkodaros planą ar rinkodaros veiksmus, kuriuos atlikote per 90 dienų po paleidimo arba prieš paleidžiant „LinkTexting“. Eiti nuodugniai ir konkrečiai?

 

Sujanas: Taigi, kai 2016 m. Trečiąjį ketvirtį (trečiąjį ketvirtį) įsigijome „LinkTexting“, taigi beveik prieš kiek mažiau nei metus, pirmasis, žinokit, išvedžiau dalykus taisydamas ir tobulindamas ką tik sugedusius ar reikalingus dalykus turi būti patobulinta, o tada aktyvi rinkodara, augimas, ar ne? Taigi mes nusipirkome šią įmonę ir, kai aš pažvelgiau į įmonę, aš buvau tokia: „Kokios yra visos skylės, . Taigi vienas didžiausių dalykų yra mažas srautas; kitas dalykas yra tai, kad prekės ženklas buvo miręs, vadinasi, niekas apie tai nekalbėjo. Turėjome klientų, bet apie tai niekas tikrai nekalbėjo. Pramonė, mobilioji rinkodara ar mobiliosios programos – taigi „LinkTexting“ yra įrankis, kuris yra paprastas valdiklis, kurį ką tik įdėjote į savo svetainę, ypač į stalinio kompiuterio svetainę, į ten esančią nedidelę telefono numerio formą, kad kas nors užpildytų tą formą, jums atsiųstumėte jiems nuorodą į savo programą, o ne norėtumėte ją atsisiųsti iš „iOS“ ar „AppStore“. Kadangi darbalaukyje spustelėjus „iOS“ atsisiuntimą, jis atidaro „iTunes“ ir jūs neieškote kompiuterio programos atsisiuntimo, norite mobiliosios programos. Taigi, tai reiškia, kad niekas iš tikrųjų to nedaro. Taip pat kalbuosi su mūsų klientais, aktyviausiais klientais ir klausiu jų, kas jiems patinka „LinkTexting“, kas jiems patinka, kam jie naudojasi, ko nekenčia? Tai pasakė man dalykus, kuriuos turiu patobulinti. norite mobiliosios programos. Taigi, tai reiškia, kad niekas iš tikrųjų to nedaro. Taip pat kalbuosi su mūsų klientais, aktyviausiais klientais ir klausiu jų, kas jiems patinka „LinkTexting“, kas jiems patinka, kam jie naudojasi, ko nekenčia? Tai pasakė man dalykus, kuriuos turiu patobulinti. norite mobiliosios programos. Taigi, tai reiškia, kad niekas iš tikrųjų to nedaro. Taip pat kalbuosi su mūsų klientais, aktyviausiais klientais ir klausiu jų, kas jiems patinka „LinkTexting“, kas jiems patinka, kam jie naudojasi, ko nekenčia? Tai pasakė man dalykus, kuriuos turiu patobulinti.

 

Kai pažvelgėme į tai, produktas buvo MVP (minimalus gyvybingas produktas), o tai yra geras ir blogas dalykas. Puiku yra ta, kad tai mums reiškia daugybę galimybių. Taigi mes išgyvenome pirmąsias 90 dienų, aš ir mano partneris tęsėme visą savo vystymąsi ir projektų valdymą viskam, kas turi būti padaryta produktui, pvz., Svetainei, o aš vadovauju visai rinkodarai ir augimui. tada mes sueiname per vidurį, tai yra į produktų rinkodaros pusę.

 

Taigi gaminyje yra daug skylių. Žmonės prašė ar skundėsi „ei, tu neturi metrikos“, todėl mes sukūrėme metriką. Visas „UX“ („User Experience“), žiūrint į visą svetainę ir „UX“, mums aiškiai nepasakė vertės pasiūlymo, kas yra verslas. Tiesą sakant, mums prireikė maždaug 5 minučių arba 3–5 minutes, kad paaiškintume naujiems žmonėms, ką mes darome. Ir tai yra sudėtingas dalykas.

 

Taigi įsivaizduokite, jei turėčiau 3-5 minučių pokalbį, norėdamas paaiškinti, ką jis daro, įsivaizduokite, koks turi būti skaidrus tinklalapis, kad jis galėtų paaiškinti, ką mes darome per 10 sekundžių. Ar ne? Taigi nebuvo aišku, ką mes darome. Taigi mes pertvarkėme į pagrindinį puslapį, pridėjome daugiau puslapių, sukūrėme mobiliųjų programų grojaraštį, nes pastebėjome, kad daugelis žmonių ateina į „LinkTexting“, kai yra teisūs įterpti arba ketina paleisti savo svetainę ar rinkodaros pastangas. Taigi jie nelabai žino apie rinkodarą, todėl mokome jų apie rinkodarą.

 

Kurti turinį apie kiekvieną rinką buvo vienas iš dalykų, kuriuos pradėjome daryti. Kiti dalykai vėlgi pataiso visą UX nuo panašaus lankytojo iki apmokamo kliento. Mes sukūrėme elektroninio pašto įsijungimo seką – aš dar nesu didelis „Intercom“ gerbėjas, kuris dar spusteli griežtus pranešimus programoje, nes vienas, neturime didelės komandos, kuri juos palaikytų; turime 2 klientų palaikymo žmones. Mes neseniai ką nors samdėme; prieš tai buvau aš, taigi aš buvau panašus į „va, kiek aš galiu padėti klientams? Tyčiniai žmonės nori tiesioginio atsiliepimo, o mes neturime galimybių, todėl mes sustojome, mes tai visiškai nutraukėme. Bet šiaip, todėl mes sutelkėme dėmesį į elektroninio pašto įtraukimą, UX ir srautą iš lankytojų, todėl mes pertvarkėme pagrindinį puslapį, „frontend“ svetainę ir visą „backend“ srautą, kad sukurtume valdiklį. Mes išsiaiškinome, kas yra aktyvavimo taškas.

 

Kitas dalykas, labai svarbus „SaaS“ versle, yra išsiaiškinti, kada žmonės aktyvuojasi ir kas yra tas „aha“ momentas, tiesa? Žmonės sako „aha“, bet apibrėžkime tai. Tai kai jie ima naudoti jūsų įmonės įrankį ar ką jūs darote, tiesa? Taigi, kada jiems pasiseka naudojant jūsų įrankį? Taigi „Mailshake“ yra tada, kai jie pirmą kartą siunčia kampaniją, todėl aktyvavimo taškas yra toks: jie įkelia sąrašą, parašo el. Pašto šabloną ir išsiunčia jį. „LinkTexting“ yra tada, kai jie sukuria valdiklį ir įdeda jį į svetainę. Jei to nepadarysite, nesvarbu, niekada nesuaktyvinsite. Taigi mes sutvarkėme tą srautą ir sužinojome, kad daugelis žmonių neprisijungė prie mokamos programos, nes atvirai sakant, mes jiems neliepėme pirkti. Taigi, kaip ir visuma, kai esate produkte, kai esate prisijungę, niekada niekada svetainėje nebuvo pasakyta „atnaujinti!“. Taigi kas padarė tą ryškesnį? Tai, ką mes turėjome anksčiau, buvo ši maža maža mygtuko nuoroda, sakanti „atnaujinti savo sąskaitą“, tada žemiau sakoma: „gaukite 50% nuolaidą, jei kreipiatės į draugą“, ir tai buvo sukurta naudojant ambasadorių, atlygio srautą ar panašaus pobūdžio dalyką, ir niekas tuo nesinaudojo. Bet, pavyzdžiui, jei pažvelgsite į vertės pasiūlymą, niekas neprisiregistruos, jei automatiškai sumažinsite 50 proc., Ir niekas nenurodys jūsų verslo, kol jie net neprisiregistruoja ar nesuaktyvina. Taigi mes tai nužudėme.

 

Paprašėme žmonių persiuntimo ir skleisti žinią, kai jiems 6 mėnesiai, 90 dienų, kai jie iš tikrųjų sėkmingai tai naudojo.

 

Aš taip pat važiavau į miestą, darydamas interviu su klientais – aš pirmiausia palaikau pirmąsias 90 dienų, kad suprasčiau, ko reikia, ką žmonės galvoja, kai iš tikrųjų ten įeina su produktu, tai padeda man suprasti, kaip aš galiu tai padaryti rinkodara ir tai man padeda susikurti kliento asmenybę, todėl aš darau tai, kad aš kuriu kliento asmenybę aplink mūsų auditoriją – kas jie yra.

 

Yra 2 žmonės:

  1. Ar yra produktų vadybininkas – jei jie yra didesnis verslas ir yra daug norimų klientų, tai jie yra produktų vadybininkai, jie atsakingi už produktų organizavimą,
  2. Jie yra steigėjai, generaliniai direktoriai, CTO, jie turi savo mobilią programėlę, labai mažą organizaciją, tačiau tie vaikinai, kuriuos jie tiesiog nori įsteigti ir eiti.

 

Jiems nereikia daug pagalbos, išskyrus tai, kaip jį nustatyti. Taigi tiems vaikinams mes pasamdėme palaikymo kūrėją, kuris iš esmės suteikė žmonėms galimybę (tai vyksta nuo, kaip aš sakyčiau, 91 dienos iki pirmųjų 120 dienų, taigi pirmieji 6 mėnesiai, antrieji trys mėnesiai, antrieji 90 pirmųjų 6 dienų) mėnesius pasamdėme palaikymo kūrėją, kuris padėtų klientams įgyvendinti, nes sužinojome, kad klientų demografiniai rodikliai yra užimti, nes žinote, kad jiems nereikia mokytis kažko naujo, iš tikrųjų jie nenori kažko išmokti naujas, kai mūsų įrankiai neleidžia jiems išmokti kažko naujo, tai išsprendžia šią problemą (tai yra pagrindinis mūsų vertybinis pasiūlymas, nes visą šią „LinkTexting“ sistemą galite sukurti patys arba bet kaip, bet tai užtrunka kaip mėnesį ar bet ką, ir niekas nenori to padaryti dėl kažko taip paprasta, ar niekas neturėtų to daryti dėl mažos užgaidos). Taigi, trumpai tariant, mes padedame klientams aktyvuotis, nes žinome, kad tai yra didelė problema, paprasčiausiai padėdami jiems tai padaryti jiems.

 

Taigi tada pradėjome kurti tinklaraščio turinį. Iš pradžių sukūrėme daug turinio, skirto mobiliųjų programų kūrėjams ir generaliniams direktoriams, CTO , vėlgi, mažoms įmonėms, ir sužinojome savo pinigus uždirbančias bendroves – turime „Expedia“, turime „HubSpot“, turime „Adobe“, mes turime daug didelių „Fortune 500“ valstybinių kompanijų, kurios yra mūsų klientai, o šie vaikinai yra geriausi mūsų klientai, jie yra produktų vadybininkai, būtent tai žmogus perka. Neseniai perjungėme dėmesį, kad visas turinio rinkodaros pastangas sutelktume į ankstesnius demografinius, produktų vadybininkus, ką jie nori žinoti, kam rūpi tai, ką darome, mes norėjome būti tik perspektyvus sprendimas, norime būti vertingi ir edukaciniai išteklių mūsų tikslinėms demografinėms grupėms, nes mokydami pramonę, mes suprantame žmones.

 

Dar vienas didelis dalykas, kurį padarėme, yra tai, kad supratome, kokiais kanalais galime augti. Vėlgi, iš lūpų į lūpas yra gerai – mes žinojome, kad jei įgalinsime savo klientus, padarysime juos laimingesnius ir protingesnius, gausime jų daugiau. Mes nustatėme, kad SEO nėra didelis, nes jei pažiūrėtume į daugelio šių daiktų paieškos apimtis, tai buvo tikrai nedaug. Jei už visus savo produkto raktinius žodžius reitinguosime Nr. 1, per mėnesį sulauksime papildomų 5 išlaikytų klientų. Tai nejudina adatos niekam! Taigi mes sutelkėme dėmesį į turinio rinkodarą, iš esmės stumdėme rinkodarą, tiesa? Taigi, žmonės neieško sprendimo. Taigi mes turime sukurti pakankamai turinio vertės, kuri galėtų šviesti rinką, ir tada jie bus „aa, tai jūs ir darote. Aš užsiregistruosiu “.

 

Taigi, užuot bandę priversti žmones nedelsiant užsiregistruoti, mes sutelkėme dėmesį į vertingą mokomąjį turinį ir, jei jiems patiks tai, ką girdi, jie užsiregistruos ir mes galėsime toliau optimizuoti.

Taigi viskas!

pažintinis SEO : Taip. Man patinka vertės pristatymo dalis, nes aš taip pat esu didelis to propaguotojas ir man patinka tai, kad, sakykime, jūs esate labai pragmatiškas rinkodaros specialistas; jūs neturite kelių kanalų ir neišleisite pinigų į kairę ir į dešinę, kas laikosi, o kas ne, panašūs dalykai. Taigi jūs labai pragmatiškas … turite labai pragmatišką požiūrį, tačiau protingai.

 

Sujanas : Taip, ačiū. Tik viena pastaba yra ta, kad man patinka naudoti savo logiką sprendimams priimti, ir manau, kad daugelis žmonių tiesiog pamiršta, nes jie yra tokie, kaip „oi, yra šis nuostabus augimo nulaužimas, kurį aš ką tik perskaičiau apie tai“.

 

Ką gi, padarykite tai perspektyvoje . Jei tik pradedate ir neturite 0 kanalų, negausite pirmojo kanalo, jei eisite ir bandysite dešimt. Jei tinkamai vykdysite, gausite savo pirmąjį kanalą. Kur jūs, pavyzdžiui, Mailshake, žinote, mes augame kaip gaisras; viskas, ką darau šiuo metu dėl „Milkshake“, nes visi kanalai yra labai dideli. Mūsų produktas turi visą mūsų rinkodarą. Taigi turiu padaryti du dalykus: man reikia, kad tas veiktų geriau, veikiantis kanalas, turėčiau jį optimizuoti.

 

Skaičius 2 ar man reikia rasti daugiau kanalų, todėl su „Mailshake“ turime daug daugiau biudžeto ir daugiau galimybių mėtyti šūdą prie sienos, tiesa? Mes negalime būti tas nelogiškas rinkodaros specialistas, kuris sako „Pabandykime išbandyti šiuos dalykus!“, Nes vienas, mes išbandome srautą, du, mes turime klientų, – nes mes jau turime 10 000 klientų, kuriuos galime išbandyti su gražiu tinkamo dydžio el. pašto sąrašas, nes mes vykdėme rinkodarą ir šiek tiek į tai įsitraukėme, bet rinkodarą vykdėme, kol produktas buvo gyvas, kad sukurtume šiai auditorijai švietimą. Galiausiai, mes turime laiko prabangą, turint omenyje mano naujus rinkodaros kanalus – koncepcinę rinkodarą, PPC, el. Pašto duomenų bazės kūrimą, internetinius seminarus, skelbimus, rėmimą. Tai yra viskas, ką mes ten dirbame, turėkite 6–9 mėn. jiems reikia nustatyti teigiamą URI (vienodą išteklių identifikatorių). Taigi turiu laiko.

 

kognityvinis SEO:  Taip, taip, ir aš manau, kad svarbiausia yra tai, jog turėdamas pragmatišką požiūrį į daiktus, tu gali pamatyti, kas veikia, o kas ne, jei rinkoje yra paklausa, nes tu gali turėti didžiausią produktą pasaulyje su geriausiu UX, tačiau jei nėra paklausos ir rinkodara iš lūpų į lūpas rodo, ar yra paklausa, ar ne, negalime sutelkti dėmesio į PPC (Pay Per Click) ar rėmimą, jei nėra paklausos jūsų produktui. Kaip ir jūsų atveju, „LinkTexting“ vis dar yra maža įmonė, ja naudojasi dideli žaidėjai, tačiau „Mailshake“ įrodė, kad ji turi didelę auditoriją, turi didelę paklausą ir galite eiti toliau ir rasti naujų iššūkių. Manau, kad tai ir gaunu iš mūsų diskusijos.

 

Sujanas : Vienas dalykas, kurį reikia pridėti. Dar paprasčiau, kai jūs einate nuo 0 iki 100 klientų, tai yra didelis šurmulys . O kai šurmuliuojate, tai yra viskas, ką galite padaryti, kad augintumėte šį daiktą ir išlaikytumėte jį, kad jis išliktų, tiesa? … Tai tarsi pamiršti viską, ką ką tik pasakiau. Tai tarsi daryti viską, ko reikia, kad tai veiktų. Eik 1to1 ir eik parduoti nuo durų iki durų, tiesa? Tai gali veikti.

 

Kai eini nuo 100 iki 1000 , tai yra „LinkTexting“, tai yra tas pragmatiškas požiūris ir labai efektyviai praleidi savo dolerius ir laiką ir tai darai teisingai , manau, kad tai yra vienas ar du kanalai, kurie pritraukia nuo 100 iki 1000 klientų.

 

Nuo 1000 iki 10 000 tai labai panašu į „gerai, eikime rasti 2 ar 3 kanalus“ , nuo 10 000 iki 100 000 arba 100 000–1 milijoną klientų, ir šis skaičius keisis priklausomai nuo jūsų LTV ar jūsų MRR , bet galų gale tai turite sukurti institucijoms, pavyzdžiui, kai „Mailshake“ turi šimtą tūkstančių klientų, mes stengiamės pasiekti milijoną, arba galite sužinoti, kad šimtas tūkstančių yra mūsų RP, tačiau bet kuriuo atveju mes reikia komandos, mums reikia kelių kanalų. Tai labai daug tinkamų išteklių ir tinkamų kanalų panaudojimas, kai klientai yra nuo 10 000 iki 100 000, o tai reiškia, kaip geriausiai panaudoti savo laiką, kapitalą ir išteklius.

 

„kognityvinis“ SEO : Viena tendencija, kurią pastebėjau kalbėdamas apie „LinkTexting“ ir „Mailshake“, yra tai, kad sukūrėte šį didžiulį 10X vienetų – mobiliųjų programų grojaraštį ir el. pašto informacijos grojaraštį – ir vieną dalyką, kurį pastebėjau per pastaruosius kelis mėnesius kalbėdamas apie el. paštą Tai, kad jie visada kalba apie tą šaltinį, jūsų šaltinį. Taigi, kaip jūs sugalvojote turėti tokio tipo išteklius, nes jiems atlikti reikia laiko ir pinigų, nes jie yra didžiuliai, ir kokia buvo jų pagrindinė strategija prieš juos paleidžiant? Ir kaip juos paaukštinote, kaip sekėsi kuriant ryšius su jais ir pan.?

 

Kaip kilo mintis turėti tokio pobūdžio išteklius, kokia buvo jų pagrindinė strategija ir kaip juos reklamavai?

 

Sujanas:   Taigi tai pakankamai juokinga … taigi pakalbėkime apie mobilųjį telefoną, el. Pašto žinutes, nes tai buvo pirmasis, kurį mes padarėme. Ir sakyčiau, kad tai buvo nesėkmė, nes idėja buvo sukurti ką nors mokančio, tačiau tai buvo nesėkmė keliose dalyse, tačiau jos sėkmė dienos pabaigoje ji veikė. Iš pradžių mūsų tikslas, KPI (pagrindiniai našumo rodikliai), kurio tikslas buvo pasiekti, buvo tai, kad norėjome patekti į „Google“ reitingą dėl šaltų el.. Na, tai reitingas, bet jis nevairuoja didelio srauto, todėl iš pradžių man nepavyko, nes tai darėme anksčiau, kai turėjau daug daugiau įrodytų formulių, patvirtinančių, kad yra žmogus, tai reiškia, jei aš reitinguočiau Nr. galėčiau gauti daug srauto, paaiškėtų, kad srautas iš paieškos yra tikrai nedidelis. Aš pasakiau „O, šūdas! Tai nėra gerai “, tiesa?

 

Antrasis tikslas buvo tai, kad mes turėjome klientų bazę, nes „Mailshake“ atsirado iš turinio rinkodaros. Aš taip pat perėjau kelis tūkstančius savo prijungto produkto klientų, taigi mes turėjome žmonių, kurie panašūs į „kaip naudoti šį keistą įrankį? “. Jie buvo beta versijos testai, kol jis dar nebuvo parduodamas, todėl tikslas buvo šviesti savo rinką, šviesti. Turėjau hipotezę, kad daug žodžiu iš lūpų į lūpas … mes sukonstravome produktą kaip labai labai pigų ir labai labai paprastą, o tai yra du dideli tikslai, kuriuos šiuo metu turi pramonė, nes mūsų konkurentai dažniausiai yra brangesni ir / ir arba šiek tiek sudėtingiau naudoti. Taigi tai buvo pagrindinis mūsų pranašumas. Bet kokiu atveju, mes žinojome, kad tai vyksta, taigi mes įžengsime į žemą lygį ir išaugsime rinkoje.

 

Bet grįžtant prie pjesės, mano tikslas buvo šviesti klientus ir tikėjausi, kad jei ugdydami klientus sukursime vertę, jie daugiau apie mus kalbės, bus protingi ir ja dalinsis. Kadangi neturėjome nieko rinkai, nes produktas vadinosi 2016 m. … Mano įkūrėjas ir „Mailshake“ kūrėjas kūrė „Mailshake“, kuris buvo beveik „Connector“ 2.0 versija, dabar mes esame „Mailshake“ 2.0 versija, bet Šiaip ar taip, mano mintis yra ta, kad nuo devynių mėnesių aš mačiau savo rankas kaip „Ar galiu padaryti rinkodaros skelbimą? Ar galiu padaryti rinkodaros skelbimą? Ar galiu padaryti rinkodaros skelbimą “ir aš panašus į„ man reikia sukurti prekės ženklą.

 

Niekas nežino, koks gi yra „Mailshake“, ir aš buvau panašus į „Ką aš galiu padaryti?“. Mes turime beta vartotojų, naudojančių šį beta produktą, apie kuriuos net negalime kalbėti, ir net jei jie apie tai kalba, niekas negali užsiregistruoti. Taigi kur galėčiau įdėti visą šią energiją iš žmonių, savęs? Ką aš galiu padaryti, kad padėčiau kurti šią įmonę, kol ji dar nėra, tiesa? Taigi, kodėl nusprendžiau sukurti mokomąjį 10X kūrinių turinį ir tikslą, ir kaip mes jį pasiekėme, radome spragą, tiesa? Mes peržiūrėjome visus šaltus el. Laiškus, susijusius su raktiniais žodžiais, visas turinys ir daugelis jų yra pasenę, taip, ir aš kviečiu žmones, taip, kur jo turinys yra tik vidutiniškas, ir jie tai daro nuo 0809, taigi jie turi daug pasenusio turinio. Kiti rinkodaros specialistai turi turinio, kad jis buvo tikrai tvirtas ir labai situacinis, pavyzdžiui, „kaip aš tai padariau naudodamas XYZ“. Visai nepakartojamas.

 

Kur aš taip pat pamačiau dar vieną spragą, o mano draugas Chrisas Winfieldas man apie tai pasakojo, kai man anksti pateikė atsiliepimą apie produktą, yra toks: „Ei, Sujanai, tu žinai vieną iš dalykų, kuriuos matau perspektyviausią jūsų produktą?“ Man patinka „Taip, tiesiog pasakyk man, pasakyk man!“. Ir jis panašus į „tai ne jūsų produktas, o tai, kad turite el. Pašto šablonus. Jūs turite el. Pašto šablonus, o niekas neturi el. Pašto šablonų “. El. Pašto šablonus turėjome nuo 2015 m. Ir, kiek man žinoma, nemanau, kad kas nors kitas juos turėjoir tai buvo tyčia, bet šiaip ar taip, jis panašus į „turėtumėte paviešinti šiuos el. pašto šablonus“. Taigi, mūsų el. Knygoje, „Cold Email Outreach“ žaidimų knygoje, eikime paviešinti geriausius el. Pašto šablonus. Ir ne tie, kurie yra situaciniai ir kuriuos matau visur kitur, bet tie, kurie labai tinka daugybei skirtingų situacijų.

 

Taigi, taip, iš to išėjo. Dabar, kiek žmonėms tai patinka, dalijamasi, kur tai atsirado. Aš buvau „gerai, mes tai paleisime. Kaip mes reklamuosime šį dalyką? Informuosime el. Paštą el. Paštu, pranešime žmonėms, visiems, įskaitant straipsnį. Mes paleisime prototipą, nes tai yra didelis išteklius, mes pašalinsime turinį, kad jis gerai atitiktų SEO “, ir, pripažinkime, niekas žmonijos istorijoje neskaito 20 000 žodžių internete , atsisiųstas pdf, ar ne? Taigi aš buvau panašus į „Padarykime tai be vartų, o mes jiems kada nors paprašysime jų el. Pašto adreso“. Na, tai virto puikiu vadovu; žinome, kad mums sukurta potencialių klientų, apie 35–40% žmonių pasirenka savo el. pašto adresą, todėl dabar turime būdą rinkti ne „Hey, prisiregistruokite gauti pranešimus apie mūsų produktų pristatymą “; tai iš tikrųjų vertingi daiktai. Taigi mes turėjome el. Pašto adresus, todėl visa kita buvo „Gerai, mes paleisime, mūsų el. Pašto duomenų bazė bus dar didesnė. Taigi viskas “.

 

Tikėjausi sulaukti daugiau srauto iš paieškos, bet galų gale įvyko tai, kad žmonėms patiko turinys , kuris vėlgi buvo sukurtas ar sukurtas tam, kad žmonės rastų vertę ir būtų šaltinis, kurio ten nėra, todėl, žinoma, žmonės juo pasidalijo. Žmonės daug dalijasi savo privačiose „Facebook“ grupėse, ir viskas, ką aš dariau po produkto pristatymo, buvo pasiimti tuos žmones, kurie yra klientų el. Pašto duomenų bazėje ir el. Pašto duomenų bazėje, su ne klientais ir kas savaitę ar kas dvi savaites siųsti jiems el. Laiškus su vertingesniais turinys. Taigi dabar tik padarykite juos protingesnius. Aš jums pasakysiu, kad mūsų turinys nėra daug geresnis nei „Yesware“.

 

Visi mano konkurentai, iš kurių anksti prajuokinau, viskas yra vertinga mūsų klientams. Savo tinklaraštyje ir turinio rinkodaroje 2017 m. Rugpjūčio mėn. Suteikčiau sau C, bet dabar mes pasirengę įsitikinti, kad turime absoliučiai unikalų turinį, nes pirmas dalykas, kurį turėjome padaryti, yra turinys, mokantis mūsų klientus, ir kai aš dar kartą pasikalbėkite su savo klientais, sutelkdami palaikymą pirmuoju, žinote, 6 įmonės mėnesiu, aš pastebėjau, kad mūsų klientai nėra auginami tokių nuostabių rinkodaros specialistų kaip jūs ar jie „noriu pažangiausių dalykų“. man patinka „Noriu pagrindinių dalykų: kaip išsiųsti el. laišką, kaip parašyti el. pašto šabloną“. Tai tikrai pagrindiniai dalykai.

 

Aš taip pat pastebėjau, kad pažengę vaikinai, pažengę rinkodaros specialistai kaip ir apsunkina visus šiuos beprotiškus dalykus, pvz., „Aš stumsiu ir analizuosiu šį sakinį, tą sakinį ar bet ką“, tada parašiau šią ilgos formos el. Pašto kopiją ir man patinka „Palauk, laikykis, iš kur žinai, kad kažkas perskaitė pirmąjį sakinį?“. Realybė yra ta, kad jie tikriausiai net neatidarė jūsų el. Pašto ir neperskaitė viso to, o ką tik atidarė, pažymėjo kaip šlamštą arba ištrynė. Taigi aš buvau „Eime išsiaiškinti, kuo el. Paštas yra geriausias. Ir vėlgi, visa tai buvo labai mirtinai paprasta.

 

Prieš praėjusią vasarą Lenkijoje prieš 2–4 mėnesius kalbėjau daugybei pardavimo specialistų. Mano pokalbis buvo apie 13 skirtingų dalykų, kuriuos turėtumėte daryti savo šaltame el. Laiške, kaip apie tai, kaip turėtumėte elgtis, ir žmones buvo „aah, uu“. Labiausiai jiems patiko pastarojo dešimtmečio visų veidas. Pirmiausia vertinkite, kad jūsų el. Paštas būtų trumpas ir nuskaitytinas. Tai niekada nepasikeis! Bet šiaip ar taip, akivaizdu, ko iki šiol nebuvo, nes žmonės sutelkia dėmesį į pažangius dalykus, bet aš buvau „Grįžkime prie labai labai paprastų dalykų“.

 

kognityvinis SEO : Taip, aš turėjau galimybę tai patirti neseniai praėjusią savaitę. Turiu kolegą, dirbančią Pardavimų skyriuje, daugybę šaltų skambučių ir šaltų el. Laiškų, jis man siuntė savo šablonus šaltais el. Laiškais … tuos ilgus el. Laiškus ir aš jam pasakiau: „Bičiuli, pirmiausia susisiekite su vaikinu; Taigi, pabandykite susisiekti su juo socialiniuose tinkluose, pabendraukite su juo, aš nežinau, kaip nors pakomentuokite vieną iš jo bendrų vertybių, sukurkite ryšį, tada atsiųskite jam trumpą el. laišką “. Ir tai pasiteisino geriau. Taigi jis grįžo „Drauguži, tai pavyko!“. Žinoma, tai veikia. Viskas dėl santykių. Pardavimai jau turi blogą reputaciją – kam juos dar labiau pabloginti?

 

Sujanas : Tiksliai, tiksliai. Aš tai supratau … taigi iki šiol iš „Mailshake“ išsiuntėme apie 12 milijonų el. Laiškų; Radau, kad geriausios temos eilutės yra 3-5 žodžiai, o geriausiuose el. Laiškuose yra ne daugiau kaip šeši sakiniai. Pamirškite simbolių skaičių, bet tai buvo tarsi penki ar šeši skirtingi sakiniai. Bet taip, turiu omenyje, jūs esate vietoje! Nesvarbu, ką jūs darote, kiek laiko galite juos sutaupyti. Jei nepriversi jų klausytis tavęs, po to nieko nebesvarbu, todėl susikoncentruok į tai, taip.

 

kognityvinis SEO: šiek tiek pakeiskime temą. Pastebėjau, kad pastaruoju metu jūs įdėjote daug daugiau pastangų vaizdo įrašams, todėl jūsų „YouTube“ kanale gausėja daugiau vaizdo įrašų, didėja kadencija ir jų kokybė. Kokie to motyvai? Tarsi lažintumėtės už vaizdo įrašą. Bet kodėl taip yra?

 

Neseniai įdėjote kur kas daugiau pastangų vaizdo įrašams. Jūs statote už vaizdo įrašą. Bet kodėl taip yra?

 

Sujanas: Taip, todėl pradėjau dvigubai mažinti vaizdo įrašus 2015 m., Maždaug prieš dvejus metus, ir man kažkiek reikėjo šiek tiek per ilgo laiko, kol vystiausi ten, kur esu dabar, nes buvau užsiėmęs konferencijomis, verslu ir pan. Kuriu vaizdo įrašus urmu; Paprastai kuriu 4-5 vaizdo įrašus. Mano vaizdo įrašai yra pusiau pritaikyti mano turiniui, pusiau klausimams, kurie man visada užduodami. Taigi kažkas manęs paklausė … jei man 2-3 kartus bus pateiktas tas pats klausimas, iš esmės sukursiu jame vaizdo įrašą . Nes nekenčiu atsakyti į tuos pačius klausimus vėl ir vėl. Tai reiškia, kad žmonėms to reikia, tiesa? Ir tiesiogine to žodžio prasme tiesiog sakau „Ei, duok man savaitę; Aš atsakysiu į tai vaizdo įraše “, tada aš atsakau.

 

Tai problemos, kurias matau šioje erdvėje. Neseniai sukūriau vaizdo įrašą, kuris dar nėra toks, kaip „Kaip kreiptis dėl darbo ir kaip išsiskirti“. Yra geresnis vardas, bet to esmė buvo tokia, kad kalbėjau su klientų palaikymo asmeniu arba apklausiau klientų palaikymo tarnybą „Ramp Ventures“ ir nekenčiau kiekvieno pareiškėjo. O aš kaip „Kaip gi … tai 2017-ieji! Kaip gi tai taip blogai? “.

 

Kažkas man atsiuntė savo gyvenimo aprašymą, jie nufotografavo savo telefoną savo gyvenimo aprašymu, o aš „Kaip tai priimtina?“. Man nesvarbu, kur, kaip, į kokias pareigas pretenduojate įmonėje, tai nepriimtina. Nesvarbu, ar pretenduojate į darbą „McDonald’s“, „Starbucks“ ar „Fortune 500“, ar startuolyje, nesvarbu, niekada nesiunčiate gyvenimo aprašymo nuotraukos, tiesa? Aš tiesiog gavau tokius blogus gyvenimo aprašymus, kad nusivyliau ir buvau tarsi „Leisk man tiesiog sukurti vaizdo įrašą, kaip tai padaryti“. Nes paaiškėja, kad tai yra didelis silpnumas ar skausmo taškas, ir yra per daug daiktų, panašių į netvarką. Bet šiaip ar taip, kodėl aš atsisakau vaizdo įrašų, trumpoji versija yra tokia, kad vaizdo įrašai gali perduoti emocijas, aistrą, pavyzdžiui, jūs galite pamatyti mane besinaudojantį rankomis, jei aš priartėsiu, tai paprastai reiškia, kad jaudinuosi arba šaukiu į tave, bet tu gali pamatyti tą emociją, tiesa? Turinyje mes negalime.

 

Kita priežastis yra ta, kad kiekvienas manekenas pasaulyje gali kurti turinį. Aš galiu perskaityti straipsnį ir galiu jį apibendrinti, tiesa? Bet tai nebūtinai padaro mane gera, nes daugybė kraupių žmonių, kurie mane kartais, ypač šį rytą, labai įžeidžia, kurie yra tiesiog savotiški rašymo dalykai, ir aš panašus į „Ar jūs tai darėte anksčiau? Panašu, ar tai padarei? Ir jei taip, tai kada paskutinį kartą? “. Taigi jis skiria patyrusius rinkodaros specialistus, mano manymu, mane skiria nuo vaikinų, kurie tik kuria turinį, kurie turi tą vieną užgaidą. Nes iš visų šių perskaitytų straipsnių galiu kalbėti apie tai, kaip sukurti 100 milijonų dolerių kompaniją, bet to niekada nedariau. Jei kalbu apie tai vaizdo įraše, turėsiu kažkada pasakyti: „Jūs turite suprasti, kad aš to dar nepadariau anksčiau, tai kaip po velnių aš apie tai kalbėsiu?“. Taigi, tam tikra prasme reikia pridėti daugiau skonio ir atskirti žmones nuo „wannabes“.

 

Paskutinis dalykas yra tas, kad radau tuos žmones, o tai ne „radau“, tiesiog žmonės paprastai viską sugeria kitaip. Kai kurie žmonės skaito knygas, kiti žmonės skaito straipsnius, kiti klausosi tinklalaidžių, kai kurie mėgsta elektronines knygas, kai kurie mėgsta vaizdo įrašus, kai kurie mėgsta kursus, kai kurie žmonės lankosi konferencijose – tai visi būdai mokytis . Taigi, kodėl neįtraukus vaizdo įrašo į mišinį?

 

Nes yra labai daug žmonių, kurie mokėsi per vaizdo įrašus. Aš iš tikrųjų pradėjau … Aš nekenčiu skaitymo, iš tikrųjų įtraukiu daiktus į kišenę, ir man tai skaito, man patinka garsinės knygos, todėl man patinka garsinės knygos ir klausytis dalykų, nes galiu vaikščioti po namus, galiu vairuoti, Aš galiu tiesiog būti lauke . Aš nekenčiu daugumos tinklalaidžių, nes jos yra 45 minutės, o viduje – 45 minutės, kažkur ten, 10–15 minučių, kurios yra tikrai geros vertės, ir aš tiesiog neturiu kantrybės ten patekti. Taigi mano podcast’as iš esmės yra tik 15 minučių vertės ir neturi jokių kitų bs; mano vaizdo įrašai yra kaip 5 minučių daiktai. Taigi vaizdo įrašai man taip pat eina po ilgos uodegos, nes einu į labai konkretų dalyką ir kalbu apie tai. Taigi viskas.

 

Aš turiu omenyje, kad savo vaizdo įrašuose, tiesą sakant, gaunu – aš čia save vadinsiu, bet – daugumoje vaizdo įrašų vidutiniškai pasiekiu nuo 200 peržiūrų iki 1000 peržiūrų, bet jei vėl gaučiau 200 peržiūrų, tai 200 peržiūrų, įsitraukimų į tą dalyką, el. laiškų ir žmonių, su kuriais bendrauju realiame gyvenime, skaičius yra didesnis iš 200 peržiūrų, o tinklaraštyje – per 10 000 peržiūrų. Nes jie iš tikrųjų girdėjo mano balsą, tiesa? Ir tai yra arčiausiai, ką galite gauti … internetiniai seminarai ir vaizdo įrašai, arčiausiai galite patekti į realius asmeninius santykius, pradedant konferencijomis ar paspaudus ranką žmonėms internete .

 

„kognityvinis“ SEO :  Aš visada sakau, kad rinkodara yra skirta atkreipti dėmesį ir stiprinti pasitikėjimą, ir manau, kad vaizdo įrašai yra vienas geriausių būdų būti autentiškiems ir įgyti tokį pasitikėjimą iš galutinio vartotojo. Manau, kad reikia tokio paties pasitikėjimo lygio, kaip nežinau, galbūt 100 straipsnių, kaip tai daro vaizdo įrašas. Taigi manau, kad tai yra vaizdo įrašo bruožas.

 

Kita priežastis, manau, yra tai, kad mes turėtume būti visur, kaip mes stengiamės. Turime, kaip jūs sakėte, žmones, kurie neskaito straipsnių, bet klausosi tinklalaidžių – turėtumėte būti šalia, jei norite pasiekti. Arba kiti žmonės gali ieškoti „Youtube“ vadovėlių ir rinkodaros dalykų, ir jie visada panašūs į… Aš kartą kalbėjau su vienu iš savo kolegų, vienu nariu iš mano dabartinės komandos, ir jis man papasakojo apie savo planą sužinoti daugiau (jis yra SEO pradedantysis). ) dauguma „Youtube“ dalykų apie SEO; tai jo mėgstamiausias kanalas.

 

Sujanas :  „ Nes galite rasti problemą ir išspręsti ją, tiesa ? Brianas Deanas turi daugybę gerų vaizdo įrašų, ir aš vėluoju į vaizdo žaidimą, bet jei pažvelgsite į „Facebook“, „LinkedIn“, jie padvigubina vaizdo įrašą, tiesa? Šios platformos sumažėjo dvigubai, todėl, jei įkeliu juos natūraliai, sulaukiu daugiau „Facebook“ vaizdo įrašų peržiūrų nei savo „YouTube“ vaizdo įrašuose, nes yra auditorija, yra žmonių, atradimas yra kažkoks išspręstas, ir todėl galų gale „Facebook“ tarsi pakišo „Snapchat“ užpakalį, net jei jis nebuvo skirtas skirtingiems žmonėms – jis skirtas tūkstantmečiams ar bet kur kitam -, bet vis tiek, taip, vaizdo įrašas yra toks galingas dalykas, o įsitraukimas yra daug didesnis.

 

kognityvinis SEO :  Vienas dalykas, kurį žinau apie jus, yra tai, kad jūs bent jau praeityje turite didelę SEO patirtį . Taigi, kaip jūs matote SEO plėtrą per pastaruosius kelerius metus, prieš, prieš 15 metų, grįžus iš JAV, aš nežinau, žmonės buvo orientuoti tik į puslapio optimizavimą ir nuorodų pirkimą, ir dabar mes nekalbu apie SEO; Tiesą sakant, mes kalbame apie tokius dalykus kaip turinio rinkodara kaip SEO strategija. Ką tu manai? Žinau, kad turite daug patirties šioje tiksliai linijoje.

 

Ką manote apie SEO raidą?  

 

Sujanas :    SEO yra savotiškai evoliucionavęs ir jis nuolat tobulės. Atvirai kalbant, SEO tapo taip sunku, kad jums reikia padaryti viską, kad rinkodara būtų įvertinta . Pamenu, pradėjau, kai mano pirmasis verslas buvo vidurinėje mokykloje. Aš įdėjau baltą tekstą ant balto fono ir aš tiesiog įdėjau raktinius žodžius, įdėjau raktinius žodžius į savo meta aprašą ir jis pasiteisino! Aš gerai įvertinau „Google“, tai buvo nuostabu!

 

Tada manau, kad būtent Florida mane tiesiog sunaikino – porą kartų buvau išnaikinta, tada pirmieji pora didelių atnaujinimų, kuriuos „Google“ išmanė – taigi, mano agentūra nuėjo į „Penguin“, o „Panda“ pasirodė ir mes buvome geri. Tiesą sakant, mes turėjome daugiau verslo, nes žmonės buvo „Gerai, aš nubaustas. Ar galite mums padeti?“. „Taip, mes galime“. Nes SEO yra ilgas žaidimas, tiesa? Bohemia„Google“ niekada neišnyks. Taip, žmonės gali eiti į „Facebook“, bet ką, bet tai vystysis. Taigi, manau, visų pirma, SEO tapo sudėtinga ten, kur reikia padaryti ne tik optimizuoti puslapio būseną, puslapio struktūrą. Turite tai padaryti ir bet kokį techninį SEO. Tai yra viena žaisti, tai yra pagrindas, kurį reikia padaryti norint žaisti, bet tai, kas anksčiau buvo, buvo didesnė dalis to, kas jums padėjo. dabar tai tarsi viena dalis, kurią būtinai turite padaryti, kad pasirodytumėte.

 

Kitas dalykas yra tai, kad praėjo 15 metų, taigi 15 metų žmonės dominuoja SERP (paieškos sistemos rezultatų puslapiuose). Ir jie tai padarė, tai kaip nugalėti tą, kuris tai darė ilgiau? Tu turi būti geresnis. Ir kaip geriau pasivyti ką nors, kas tai padarė per 15 metų? Kai žiūriu į savo konkurentą „Mailshake“, „Yesware“, jis gali būti techniškai net ne su tomis pačiomis funkcinėmis savybėmis, tačiau jie yra konkurencingi, jie ten buvo beveik 7–8 metus ilgiau nei mes – kaip juos įveikti?

 

SEO, turinio rinkodara. Kodėl man patinka turinio rinkodara, yra tai, kad ji daro tai, kas jums padeda. Tarkime, kad atlikote visus techninius SEO dalykus, turite sukurti nuorodas. Na, „Google“ jau yra beprotiškas “nubaustas visiems už tai, kad jie sukūrė įvairius lengvų ar mažai pakabinamų vaisių būdus, todėl dabar galite kurti nuorodas sunkesniu būdu, turite užsitarnauti nuorodas ir kurti santykius.

 

Jūs vis tiek galėtumėte daryti senąją mokyklą, pavyzdžiui, sugadintų nuorodų kūrimą – vis dar veikia , aš tai darau kiekvieną kartą, arba aš tai padarysiu kaip pirmąjį dalyką – galite pažvelgti į savo konkurentus, kur jie minimi, eikite kurti santykius su tais vaikinais, bet ką aš sakau, kad užmegzčiau santykius ar su kažkuo, kuris yra susijęs su mano konkurentais „Ei, žiūrėk, susiek su manimi, aš geriau!“ – tai nebeveikia. Jie jau matė tą aukštį milijoną kartų ir yra panašūs į „Screw you, SEO spammer!“. Taigi, jūs turite pridėti, man patinka pridėti turinio ir vertinti mokomąją informaciją, kad galėčiau kurti nuorodas.

 

Taigi, man patinka turinio rinkodara, kad jei jūs tai darote tinkamai, jūs gaunate nuorodas, jūs uždirbate nuorodas, Nr. 2, ar tai suteikia jums dingstį kreiptis į žmones „nuorodų kūrimo tikslais“, kad gautumėte daugiau nuorodų, ne .3 yra taip, tai padės jums įvertinti ilgalaikę poziciją, nes einate ilgą uodegą, einate pagal visus šiuos raktinius žodžius, tačiau taip pat galite nedelsdami pritraukti srautą.

 

Peržiūrėkite mano „Email Outreach“ vadovėlį; gauname daug socialinio srauto, sulaukiame daugybės žmonių, kurie pasakytų „Ei, mums patinka šis straipsnis, mums patinka šis vadovas, kad ir kaip būtų“. Šis straipsnis, naudodamasis turinio rinkodara, pasiekė daug daugiau srauto RRI („Response Resource Inventory“).nei viskas, ką gautume iš paieškos. Taigi platybė, skatinanti rinkodarą. Taigi tokia kompanija kaip „LinkTexting“, kur jie yra tokie: „Nuobodu, padaryta, tai sena pramonė“ (kur „senas“ yra maždaug 3-4 metai), turinio rinkodara gali pritraukti srautą prie durų. Nes galite apeliuoti, kaip ir „Facebook“ skelbimuose, nors jų taip pat buvo. Jei žinote tikslinę demografinę grupę, galite sukurti turinį, kad taikytumėte pagal tikslinę demografinę grupę, nepaisant paieškos termino. Taigi, manau, kad tai tapo daugiau nei tuo, tačiau turinio rinkodaros srityje pastebiu didelę silpnybę, kad dauguma žmonių nesugeba puslapių peržiūrų paversti el. Laiškais arba puslapių peržiūras konversijomis. Nr.2 yra tai, kad dauguma žmonių nesugeba pritraukti srauto į savo turinį. Arba efektyviai reklamuokite jų turinį.

 

kognityvinis SEO :  ir aš manau, kad „ Google“ tapo geriau suprojektuota žmogaus, ieškančiojo protu. Taigi, iš esmės jie žiūri į užsiėmimus, veiksnius, į žmones, kurie grįžta po rezultato, kurį jie spustelėjo, ir grįžta iš paieškos sistemos. Atsižvelgiama į seniausius veiksnius ir jie sukuria balą ar pan., Kuris parodo, ar tas straipsnis pateikia skaitytoją, ar ne. Taigi, kalbama ne tik apie raktinio žodžio įtraukimą į pavadinimą, o į H2 įrašymą pirmoje teksto pastraipoje, manau, kad tai nebėra taip aktualu. Manau, kad jie vis dar dirba, jie yra vidutinio lygio dalis, tačiau kalbant apie SEO, tai nėra svarbiausi dalykai. Taigi manau, kad „Google“ bando suteikti naudos SERP rezultatams.

 

Jei prieš rinkodarą turėtumėte galimybę pasakyti kiekvienam žmogui vieną dalyką, kas tai būtų ir kodėl?

 

Sujanas: Manau, kad didžiausias dalykas yra išmokti visko, ko gali išmokti , pavyzdžiui, eik skaityti Neilo Patelio tinklaraščio, eik skaityti Rando tinklaraščio, kaip ir šie vaikinai, yra tarsi toje pačioje pramonėje, daugybę kartų priešinantis daugybei minčių, eik skaityti turinys. Yra visko. Gaunu daug el. Laiškų – žinokit, aš sukūriau tinkamo dydžio auditoriją – gaunu daug el. Laiškų su klausimais ir aš panašus į „Ar negalite tiesiog googlinti to klausimo? Kodėl, po velnių, manęs klausiate? “. Ir ne tai, kad sakau, kad mano laikas yra geriau naudojamas nei kažkieno laikas, bet paklauskite savęs, ko norite sužinoti, kas yra ekspertas, tada google ir pažiūrėkite, ar jūsų ekspertas yra parašęs apie tai straipsnių.

 

Taigi manau, kad ten yra daug informacijos, todėl konkurencingiau nei bet kada vertinti srautus ir skatinti verslą, tačiau išsilavinimas išsilygino ir išlygino žaidimų aikštelę, nes dabar žinios yra visų ranka pasiekiamos. Prieš 10 metų, jei tektų kurti rinkodaros kampaniją, gali tekti šiek tiek atspėti.

 

Dabar, tiesiogine prasme, yra 1500 atvejų analizės, galite atlikti B2B, SaS kompaniją, B2C elektroninę komerciją, minios šaltinių įmonę, kaip jie išaugo X% ką darydami, galite sužinoti daug dalykų, ir aš manau, ką jūs noriu padaryti, rekomenduoju visiems perskaityti. Matau, kad daug žmonių vis dar taip daro, bet perskaitykite ir tada padarykite pagrindinę informaciją, kokia bus jūsų pjesė.

 

O kai klausiate influencerių ir žmonių klausimų, turėtumėte jų paprašyti, kad gautumėte atsiliepimų apie savo planą. Kodėl tai svarbu, yra todėl, kad jei man rašote el. Laišką – kas nors man atsiunčia el. Laišką, sako „Ei, Sujan, noriu žinoti, ką tu galvoji … Ar galėtum man pateikti atsiliepimų apie mano B2B / SaS turinio rinkodaros planą … ir štai ką aš padariau“. Žinote, viskas yra Google.com. Jei galite man skirti 5 minutes, aš pateiksiu jums atsiliepimų. Aš galiu, turiu pakankamai informacijos, kad galėčiau pateikti jums atsiliepimų. Tai būtų kažkas, kurį aš nemokamai nuskaičiau savo agentūrai dešimtis tūkstančių dolerių, tiesa? Jei galite tikrai lengvai įvertinti žmones.

 

Taigi aš išėjau atviras ir sakiau: „Ei, jei klausiate daugiau nei du kartus, aš padarysiu jame vaizdo įrašą“, tiesa? Taigi, tiesiogine prasme … žmonės tam tikra prasme gali paskatinti mano elgesį, bet manau, kad daugelis kitų įtaką turinčių ir patyrusių rinkodaros specialistų, kurie turi verslą, yra atviri jums, todėl užduokite klausimus, bet neklauskite kvailų klausimų. Ir kvaili klausimai – mano apibrėžimas yra „dalykai, kuriuos galite googlinti“. Paklauskite „Ką manote apie šį planą?“. Nesakykite „nuo ko pradėti?“, Nes turėtumėte tai google.

 

kognityvinis SEO : Taip, ir aš manau, kad kitas skaitytojų iššūkis yra tai, kad žmonės, kurie manęs klausia savo karjeros pradžioje, yra tai, kad jie nežino, nuo ko pradėti. Taigi jiems kyla didžiulė triukšmo problema; daug triukšmo rinkodaros industrijoje.

 

Sujanas : Yra daug informacijos. Aš iš tikrųjų turiu vaizdo įrašą apie tai, kaip pradėti savo karjerą skaitmeninės rinkodaros sistemoje „YouTube“. Tai pats sėkmingiausias, lankomiausias ar žiūrimiausias vaizdo įrašas. Taigi, jei jūs tiesiog einate į mano kanalą, jame yra du vaizdo įrašai, bet taip … jie labai labai … Pradžioje tai yra mokymasis ir santykių kūrimas .

 

Kuo tuo anksčiau tikėjote, bet dabar nesutinkate?

 

Sujanas : Mm, aš nežinau … Taigi, aš nežinau, aš galvoju taip, kaip jūs žinote, kaip aš protingesnė, kai pramonė vystosi, viskas keičiasi. Pramonė yra judantis taikinys , tiesa?

 

Manau, kad nėra garantuoto laimėjimo, nėra galutinio įsitikinimo . Jūsų įsitikinimas turėtų vystytis kartu su kosmosu jam judant. Taigi aš visada tikėjau kurti auditoriją, suteikti pridėtinės vertės žmonių gyvenimui, šviesti kaip būdą prekiauti ir kurti prekės ženklą. Tai neišnyko, nesvarbu, ar tai techninis SEO …

 

Netikiu, kad augimo nulaužimo taktika gali veikti – tai nepadės toli toli, todėl manau, kad daug ką, žinai, kai aš įsilaužiau į augimą ankstyvomis šieno dienomis, kai Seanas Ellisas tai sugalvojo 2011 m. Ir kiti panašūs į jį vaikinai, aš tikėjau, kad taktika padės, ir, pradėjęs matyti taktiką, pamačiau jų padėjimo rezultatus ir greitai supratau, kad tai nėra taktika. Tai yra jūsų kanalo silpnybių, savo kanalo silpnybių ir stipriųjų pusių nustatymas, padvigubinant apribojimus arba pašalinant šias silpnybes. Ir aš galiu jums pasakyti, kad dalykas, kuris niekada nepasikeitė, yra tai, kad kieno nors piltuvėlio trūkumai yra dvejopi:

  1. Jie negauna pakankamai srauto – tiesiog eikite, kad gautumėte daugiau srauto. Taip, lengva pasakyti, bet yra 5 kanalai; eik, suprask.
  2. Žmonės nesugeba konvertuoti srauto. Eikite į AB testavimą, išsiaiškinkite, kokį vertingą pasiūlymą galite turėti, ir jei negalite išspręsti tų kanalų, ankstyvosios stadijos įmonės ar idėjos yra šūdas, arba jūs visiškai sekate netinkamą auditoriją.

 

Į kokius 3 dalykus rinkodaros specialistas turėtų sutelkti dėmesį į daugiau ir 3 dalykus, į kuriuos mažiau dėmesio?

 

Sujanas : 3 dalykai, į kuriuos reikia daugiau dėmesio skirti:

 

1. Atlikite matematiką pagal savo idėjas; skaičiuok viską, ką skaitai, su kuo susiduri – kažkas tau ką nors pasakoja … Aš turėjau pokalbį su dviem kitais agentūros vaikinais ir jie panašūs į „Oi, šį vieną kanalą, aš tiesiog jį iškviesiu!“. Jie yra „HubSpot“ partneriai ir sako: „„ HubSpot “už mus vykdo beprotišką verslą!“. Aš esu kaip „Nuostabus!“; iš pradžių galvojau: „Puiku, žmogau, turėčiau į tai įsitraukti!“. Tada aš buvau tarsi „Ei, palauk, (vėliau pokalbio metu), ką tu apibūdini kaip beprotišką galimybių kiekį?“. Jie panašūs į „Taip, mes gauname 5–10 naujų potencialių klientų per mėnesį!“ o aš kaip „O! Man tai nerūpi! Aš neturiu apie 5 ar 10 naujų potencialių klientų, maniau, kad jūs kalbate apie 100 naujų potencialių klientų! “. Taigi, atlikite matematiką. Apibrėžkite tai, kas, jūsų nuomone, yra nuostabu. „Mailshake“ mes auginame 500 naujų klientų per mėnesį. Man tai nuostabu! Ar tai nuostabu tau,„Canon“  išaugina 500 naujų klientų per mėnesį? Tikriausiai ne; jie gerokai toliau nei mes. Jei jie grįžta į 500 naujų klientų per mėnesį, jie tikriausiai praranda pajamas arba tarsi sausėja. Taigi pagalvokite apie matematiką. Pagalvokite apie žmogaus situaciją ir nuspręskite patys, būtent tai jums tinka.

 

2. Nustok skaityti. Nustokite skaityti daugiau turinio ir pradėkite suprasti, kaip imtis veiksmų dėl perskaityto turinio. Taigi tai nėra … tai yra tas pats, kas turinio rinkodaros kokybei, palyginti su kiekiu; eikite nuo skaitymo kiekio – ir aš tai matau visą laiką, žinote, mes esame „Slack“ grupėje, ir aš tai matau visą laiką – mes visi gaminame tiek nuostabaus turinio, bet jei jūs turėtumėte tinklaraščio įrašas, kurį skaitėte per pastaruosius šešis mėnesius ir pasakėte „Gerai, aš imsiuosi veiksmų dėl vieno iš dalykų“, tikriausiai galite pereiti tik prie vieno tinklaraščio įrašo ir atlikti vieną veiksmą. Šis derinys yra daug geresnis nei tik skaityti daugiau, nes nesiimate veiksmų. Taigi imkitės veiksmų dėl savo turinio, net jei tai reiškia, kad turite skaityti mažiau – ir aš iš tikrųjų turiu tinklaraščio įrašą apie šį tikslą ir kaip aš tai darau,

 

3. Būk skaidrus, būk pažeidžiamas, būk žmogus ir dalinkis išmokta informacija. Priežastis, kodėl, aš jums pasakysiu, yra savanaudiška priežastis, dėl kurios turėtumėte mokyti žmones ir būti skaidriems, todėl, kad tai jums išmuša galvą. Kai ką nors mokai, kaip ką nors padaryti, arba kai juo dalijatės, supranti, kad turi tai iššifruoti iš panašaus į tai, ką padarei, į tai, ką padarei, kaip tai veikė ir kaip kiti gali tą procesą pakartoti – tu tapsi protingesnis. Jūs imatės atlikto dalyko ir dabar atlikote tris ar dešimt žingsnių ar bet ką. Tai reiškia, kad jis jums labiau pakartojamas, tiesa? Taigi savanaudiška priežastis yra ta, kad tu moki žmones geriau. Štai kodėl mes … Aš turiu filosofiją apie visus mūsų darbuotojus, visus, kuriuos samdome, turime mokymų „ramunėlių“ metodą, todėl tas, kuris ką nors išmoko paskutinį kartą, moko kitą durų žmogų, nes jie, tas mokymo procesas – akivaizdu, kad jie gali būti prižiūrimi ar gali turėti pagalbos -, bet tas mokymo procesas padeda jiems tai įsisavinti. Antroji priežastis – nesavanaudiška priežastis yra ta, kad jūs iš esmės darote pasaulį geresnį. Jūs mokote žmones daryti dalykus, ir vėlgi, jei jūs to nepadarysite, kažkas kitas tai padarys. Taigi būdami skaidrūs, būdami atviri dėl tų dalykų, jūs to nedarote, tarsi nebūtų juodosios magijos gudrybių dėžės. kaip auginti įmonę; kad daiktai jau atrasti, todėl mokyti žmones. tarsi nėra juodos magiškų gudrybių dėžutės, kaip auginti įmonę; kad daiktai jau atrasti, todėl mokyti žmones. tarsi nėra juodos magiškų gudrybių dėžutės, kaip auginti įmonę; kad daiktai jau atrasti, todėl mokyti žmones.

 

Tai, ko norėčiau, kad žmonės mažiau užsiimtų:

 

1. Suapvalinkite burną pagal taktiką, kuri ją laimėjo ir pritaikė , pavyzdžiui, „tai yra įmonė X, atlikdama Y“. Tikrovė yra tai, kad jūs išaugote savo įmonę X, atlikdami Y dėl Z. O Z yra jūsų padėtis, ten, kur esate. Taigi žinios, jei yra tas Z koeficientas, ir dalinkitės ja, nežiūrėkite tiek daug po puslapių peržiūrų ir ko.

 

2. Nenustokite sutelkti dėmesio į panašius dalykus, nors mes tai sakėme, populiariausi rinkodaros specialistai tai pasakė maždaug per pastaruosius penkerius metus, žmonės vis dar tai daro, tai yra nustoti kurti turinio kiekį. Turėjau čia užėjusį klientą ir pasakiau: „Ei, aš perskaičiau„ Hubspot “straipsnį; mes turime sukurti 18 straipsnių per mėnesį “, o aš kaip„ Kaip mes atnaujinsime 18 straipsnių kokybę per mėnesį“. Aš turiu galvoje „Kaip po velnių, jūs sukursite 18 straipsnių per mėnesį? Tai dideli pinigai! “. Turėsite išleisti ir sukurti 18 straipsnių – tai daug laiko. Ką veiks tie 18 straipsnių? Žinoma, kai buvo parašytas „HubSpot“ straipsnis, 2013 m. 18 straipsnių buvo nuostabu! Tai turbūt reikėjo padaryti, nors aš teigčiau, kad dalis nebuvo taip. Taigi sutelkite dėmesį į turinio kokybę ir gaukite savo ritmą, tiesa? Vėlgi, ne tik eik ten, kad ką nors darysi, ir sukurk pastovų kadenciją aplink daiktus, nes būtent tai, tavo nuomone, yra teisinga. Padarykite tai vieną kartą, sugalvokite, kaip tai padaryti dar kartą, ir tada sugalvokite kadenciją, kurią galite padaryti. Kai mes pirmą kartą pradėjome panašų, yra priežastis, kodėl yra tik viena „Mailshake“ pjesė; taip yra todėl, kad mes nesugebėjome išsiaiškinti kito, ką daryti, tiesa? Mes nežinome, kas yra. Taigi, užuot ėjęs ir išbandęs penkis skirtingus dalykus, aš turiu omenyje kiekvieną unciją energijos, kurią turiu turinio rinkodaroje, yra „Koks yra tas didelis dalykas, kurį galiu vėl sukurti?“, O ne „Ką dar penki turėčiau daryti? “. Taigi kadencija nėra tokia svarbi kaip sėkmė, todėl norite sukurti sėkmingą kadenciją.

3. Ar niekada nenustojate vystytis , tiesa? Prisimenu 2013 metų pabaigą, tuo metu užsiiminėjau rinkodara beveik 10 metų ir vadovavau didelei agentūrai. Man buvo taip sunku pereiti nuo kasdienės strategijos ir taktikos, kurią mes naudojome, aš tarsi turėjau galvą į užpakalį, pavyzdžiui, kas veikia, o kas ne? Taip yra todėl, kad nelaikiau nykščio ant pramonės pulso ir likau paliktas. Man prireikė pusantrų metų, kad tikrai suspėčiau ir į priekį. Taigi jūs žinote, kokia pramonė praleidžia jus pro šalį, pvz., AI, „Thoughts“, „Messenger“, „Snapchat“, „Quora“ skelbimai, visi šie dalykai yra nauji ir jie atsirado kaip per šešis mėnesius, taigi, jei kasdien buvote per pastaruosius šešis mėnesių, galite būti netinkamai naudojami. Tai nereiškia, kad turėtumėte ten išeiti, tačiau vis tiek turėtumėte žinoti apie galimybes.

 

Kas yra tas žmogus, kuris tau padarė didžiausią įtaką?

 

Sujanas : Manau, kad žmogus, kuris man padarė didžiausią įtaką, tikriausiai yra Neilas Patelis .

Nenoriu ieškoti žmonių, kurie laikosi tos pačios nuomonės kaip ir aš, aš nieko neišmokau, tai tiesiog padeda tam, kad patvirtintų tai, ką darau, o tai manęs neverčia augti.

 

Taigi manau, kad yra dvi didelės priežastys, kodėl Neilas man labai padėjo per mano karjerą. 1. Jis iš tikrųjų mane pradėjo . Dar 2002 m. Neilas dirbo SEO ir jis buvo panašus į „Ei, Sujanai, turiu tau papasakoti apie šį karštą naują dalyką, kurį darau. Tai vadinama paieškos sistemų optimizavimu “, o aš buvau panašus į„ Kas tai? “, O jis buvo„ Žiūrėk, tai lengva. Jūs tiesiog darote šį, tą ir kitą, tada jis veikia “.

 

Kitas dalykas, kurį jis padarė mano karjeros pradžioje, buvo tai, kad man buvo sunku išmokti . Taigi jis ne tik pasakė „Oi, ei, Sujanai, štai ką aš darau, čia yra būtent tie žingsniai, čia yra straipsnis, kurį reikia perskaityti“, jis panašus į „Ne, ei, turėtum pasidomėti šiuo SEO dalyku. Tai tikrai lengva, jis man tinka ir tikrai labai lengva “, o aš panašus į„ Kaip tai padaryti? “, O jis kaip„ Google it “. Tai pirmas dalykas, kurį jis man pasakė. Aš iš tikrųjų manau, kad minėta „Tiesiog ieškok to“, nes „Google“ tuo metu nebuvo dalykas. Bet šiaip jam tai buvo labai sunku. Aš tiesiog turėjau tai išsiaiškinti pats.

 

Ir niekada man trumpai neatsakė. Manau, kad tai greičiausiai buvo tik jo stilius, kai jis buvo užimtas ar dar bet koks, bet dėl ​​to, kad privertė mane dirbti, aš tapau tokia geresnė rinkodaros specialistė, kuri dabar yra greita pirmyn penkiolika metų. nežinau visko, ką jis daro, jis tarsi virsta šiuo beprotišku mokslininku, bet galiu pasakyti, kad vaikinas kūrė turinį 15 metų, iš kurių 6 ar 7 metus mačiau, aš atkreipiau dėmesį, aš matė – vėlgi, mano pagrindinė metrika yra prekės ženklo paminėjimai – mačiau, kaip jo prekės ženklas eina ant stogo, ir viskas susiję su tuo nuoseklumu.

 

There are very few people out there that have done it as consistently, providing a lot of education and value… I think on the Internet he has a pretty bad wrap of like being a douche or like over monetizing or optimizing or whatever, but the other thing is the guy is pretty humble in person, hasn’t let money go to him which is also awesome, so I would, you know, I’d love to say it’s Steve Jobs, Elon Musk, these big guys, but they’re so far away from what I’m doing that a guy like Neil has just like “Fine, he’s 5-6 years ahead of me and he’s kind of done a lot of things consistently and has never stopped creating value”. He’s probably now over-optimizing his site, I don’t really care, he’s continued to provide value which is pretty impressive for 15 years running, right? I don’t know about you, but I don’t know that many people doing that … probably Gary Vaynerchuk, Rand Fishkin, butkas man patinka apie Neilą, yra tai, kad jis yra šiek tiek daugiau manęs panašus į… jis turi keletą verslų ir „know-how“ .

 

kognityvinis SEO : ačiū, kad prisijungėte prie šio naujojo tinklalaidės pirmojo leidimo, ir tikiuosi, kad klausytojai gaus tikrą įžvalgą ir naudos iš jūsų indėlio į dalykus. Ir paskutinis dalykas: kur žmonės gali jus rasti internete ir susisiekti su jumis?

 

Sujanas: Taip, geriausia vieta mane rasti svetainėje sujanpatel.com arba įtraukite mane į naują „ LinkedIn“ tinklą, todėl patikrinkite ten esančių daiktų būklę, bet taip, ateikite, susiraskite mane ten; Esu atvira knyga, tiesiog užduok klausimus. Tiesiog neklauskite „Google“ daiktų, prieš klausdami ieškokite paprastų dalykų.

Paskelbta
Kategorijos SEO

Įrašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *