Erdviniai automatizuoto stovėjimo privalumai

Sveiki, tai Paula su „Automated Parking Corporation“. Tai pirmasis iš keturių vaizdo įrašų ciklo, kuriame ketiname aptarti ir ištirti automatinių parkavimo technologijų erdvinius, ekonominius, aplinkos ir socialinius pranašumus.
Dažniausiai žinoma apie automatizuoto parkavimo technologiją yra jų vietos taupančios supervalstybės; kaip šios technologijos gali dramatiškai sumažinti parkavimui skirtą erdvę vystant nekilnojamąjį turtą, daug žmonių domisi santykiais, pavyzdžiui, kiek vietos jie tikrai gali sutaupyti naudodami šią technologiją, palyginti su senesniais tradiciniais parkavimo būdais, tokiais kaip paviršiaus tarpsniai ar betonas rampos garažai.
Na, tai nėra lengvas atsakymas, nes tai tikrai priklauso nuo žemės geometrijos, nuo pastato projekto, žinote, nuo tikslų; bet pagal nykščio taisyklę galime pasakyti, kad erdvę galima sumažinti nuo 50 iki 70 procentų, o tai reiškia, kad jūs galite atlaisvinti nuo 50 procentų savo žemės iki 70 procentų žemės, kad pastatytumėte tiek pat transporto priemonių tame pačiame kvadratiniame plote .
Tai reiškia, kad jūs atlaisvinate iki 70 procentų savo žemės tinkamesnėms reikmėms, tokioms kaip daugiau komercinio nekilnojamojo turto, daugiau gyvenamųjų patalpų, žaliųjų erdvių, suteikdami daug daugiau lankstumo architektams ir kūrėjams, kad jie iš tikrųjų galėtų daug geriau naudoti jų žemė. Tada dauguma žmonių klausia, kaip tai įmanoma? Atsakymas labai paprastas. Kiekvieną užduotį – pastatyti ir surasti transporto priemones automatinėje stovėjimo sistemoje, mašinos iš tikrųjų atlieka. Jums nereikia jokių rampų, liftų, laiptų, o važiavimo koridoriaus vietos jums reikės tik žemesniame lygyje. Kai kurios sistemos įkeliamos viršuje, kai kurios – apačioje, dažniausiai apačioje, tačiau tai yra vienintelė vieta, kur jums reikės važiavimo praėjimo.
Tai reiškia, kad jūs atlaisvinsite visą vietą, kuri kitu atveju bus skirta pavaros praėjimui viršutiniuose sistemos lygiuose, kad iš tikrųjų pastatytumėte daugiau pastatų, daugiau patogumų, taigi tik vieno lygio važiavimo koridorius.
Ši vietos taupymo galimybė leidžia kūrėjams užstatyti žemę, kurios anksčiau negalėjo sukurti. Turėjome atvejų, kai kūrėjai žvalgėsi į žemę ir jie nusprendė nebetęsti plėtros dėl parkavimo santykių, o žemė buvo tokia maža, kad nepakako pelningos plėtros dalies, kuri yra pajamas gaunanti kvadratūra. ar nebuvo verta ar nebuvo pakankamai pelninga, kad jie galėtų iš tikrųjų tęsti plėtrą dėl stovėjimo reikalavimų.
Taigi ši technologija iš tikrųjų leis kūrėjams antrą kartą pažvelgti į savybes, kurios anksčiau nebuvo prasmingos investuojant, nes jos vėl gali dramatiškai sumažinti parkavimui skirtą erdvę, o tai ypač žinote tais atvejais, kai automobilių statymas yra nemokama, tai yra našta plėtoti, tai yra išlaidos, kurios iš tikrųjų perduodamos galutiniam klientui ar galutiniam šios plėtros vartotojui.
Dar viena labai svarbi automatinių parkavimo sistemų galimybė yra ta, kad jos iš tikrųjų leidžia vadinamą užpildymo plėtrą, o tai reiškia, kad ypač tankiuose miesto centro centruose yra mažiau žemės, nes viskas jau yra išvystyta.
Jie (užpildymo plėtra) turi mažesnes žemės sklypas, kur iš tikrųjų gali pastatyti ką nors naujo, nes iš tikrųjų gali įvykdyti automobilių stovėjimo reikalavimą naudodamiesi tokio tipo technologijomis; tai yra labai svarbu, ypač bendruomenės pertvarkymo programose, kuriose jie stengiasi padidinti ir gauti ekonominę veiklą rajone ir nori suteikti daugiau paslaugų ir produktų klientams, tačiau jie neturi daugiau vietos, todėl jiems reikia atgaivinkite teritoriją, kad galėtumėte iš tikrųjų statyti mažesnėmis žemės dalimis.
Ir ypač automobilių stovėjimo aikštelėje, jūs taip pat galite pastatyti mažesnes aikšteles, o ne kaip didelę aikštelę vienoje to miesto centro pusėje, nes žmonės paprastai nemėgsta pėsčiomis daugiau nei 200 jardų nuo savo galutinių vietų.
Naudodamiesi šia technologija, jūs iš tikrųjų galite pastatyti mažesnes aikšteles, mažesnes automobilių stovėjimo aikšteles, paskirstytas visame centre, kad vartotojai galėtų faktiškai pastatyti arčiau savo galutinių vietų, ir tai padės sukurti labai modernias miesto koncepcijas, tokias kaip vaikščiojimas. Kitas labai svarbus šių technologijų pranašumas yra istorinis išsaugojimas. Pastatai, dėl kurių istorinės vertės ne visada galima prisiliesti, “parktronikai

kartais kūrėjai yra labai suinteresuoti, nes jiems patinka ypatingas patrauklumas vartotojams ir jie vis dar turi šiek tiek vietos, kurią jie dar gali išplėtoti arba atgaivinti tuos pastatus, ir jie negali to padaryti dėl automobilių stovėjimo reikalavimus.

Šios mašinos, šios sistemos gali prisitaikyti prie jau egzistuojančios erdvės, o vieną iš jų galite pritaikyti pastate, kurį atgaivinate, ir tada padaryti šį projektą įmanoma.
Daugelį metų matėme patirtį šioje srityje, nes aktyviai veikėme. Tai, kad iš tikrųjų automatizuota automobilių statymo technologija labai prisidėjo prie projektų, kurių anksčiau nebuvo įmanoma įgyvendinti, kad šie projektai būtų įgyvendinami.
Vėl suteikiant galimybę architektams ir kūrėjams iš tikrųjų pažvelgti į žemes, kurias jiems dar nereikėjo išmesti; arba iš tikrųjų mėgti super optimizuoti jų dabartinius pokyčius, nes net jei turite vietos įvykdyti stovėjimo reikalavimą, yra naudingiau, jei sumažinate parkavimui skirtą vietą, ypač jei nemokama automobilių stovėjimo aikštelė, tada galite padidinti savo investicijas kurdami daugiau pajamas kuriantys kvadratiniai kadrai.
Jie yra labai ekonomiški ir turi daug prasmės investuojant, todėl siūlome iš tikrųjų pasižvalgyti, apsipirkti ir sužinoti, ar ši technologija iš tikrųjų tinka jūsų plėtrai.
Dėkojame ir stebėkite kitus tris šios serijos vaizdo įrašus, kuriuose aptarsime ir automatinius parkavimo sistemų ekonominius, aplinkosauginius ir socialinius pranašumus.
Dėkojame, kad žiūrėjote, ir nepamirškite užsiprenumeruoti.

Įrašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *