Kategorijos
Uncategorized

Turinio kuravimo pavyzdžiai

Turinio kuravimas. Jūs tikriausiai girdėjote apie tai, galbūt net perskaitėte keletą straipsnių šia tema, bet niekada to tikrai neišgyvenote.

 

Kiek laiko atsitiko, kad gautume temos idėją ir iškart pradėtume apie ją rašyti? Ir po to, kai paspausite paskelbtą, negavote laukiamų rezultatų.

 

Kuruojama turinio rinkodaros technika iš tikrųjų gali padidinti SEO. Didelis laikas. Toliau galite rasti keletą atvejų tyrimų, kurie tai tiksliai įrodo.

 

Is_Content_Curation_Good_for_SEO

 

Turinio kuravimas pateko į turinio rinkodaros pasaulį, kad išplėstų ir įgalintų atitinkamą turinį internetiniame pasaulyje. Teisingai atlikus turinio tvarkymą, kiekvienam paskelbtam tinklaraščio įrašui suteikiama asmeninė ir aktuali perspektyva.

 

Kuravimo technika gali padėti kurti kuruojamą turinio rinkodarą. Tai gali suteikti jums galimybę padidinti savo SEO ir pritraukti vertingą srautą į jūsų svetainę. 

 

Kiti 11 turinio kuravimo pavyzdžių parodys, kaip turinio kuravimas gali pagerinti jūsų SEO strategiją ir rezultatus.

 

Sužinosite, kaip kuruoti kitų žmonių tyrimus, kurti informavimo kampanijas skaitmeninės rinkodaros pasaulyje, paversti nuobodų turinį kasdieniškomis naujienomis, pasidalinti nematytais straipsniais paieškos sistemose ir pan.

 

  1. Kas yra turinio kuravimas?
  2. Ar turinio kuracija gali padidinti SEO?
  3. Naudokite „Benefit-Driven Formula“, kad sukurtumėte daugiau nei 27 000 atgalinių nuorodų
  4. Kurkite daugiau nei 13 tūkst. Peržiūrų kuruodami kitų žmonių tyrimus
  5. Surinkite patrauklius vaizdus, ​​kad sukurtumėte kuruojamą turinį
  6. Informacinis turinys įtakojančių asmenų pagalba
  7. Kurkite visiškai naują turinį naudodamiesi kitų žmonių pamokomis
  8. Naudokite vaizdines interaktyvaus turinio idėjas nuobodžiai pramonei
  9. Atlikite intriguojančius tyrimus per vaizdo įrašus
  10. Pasinaudokite populiarėjančiu turiniu, kol jis dar neatsiranda
  11. Nustatykite vartotojo sukurtą turinį (UGC) kaip prioritetą
  12. Sukurkite geriausią šaltinio turinį naudodami statistinius duomenis
  13. Būkite pramonės autoritetas atlikdamas galingus atvejų tyrimus

 

Kas yra turinio kuravimas? 

 

Turinio kuravimas yra atitinkamo turinio rinkimas, tvarkymas, rašymas ir skelbimas konkrečia tema.

 

Tikslaus turinio kuravimo apibrėžimo atsekti negalima.

 

Ką reikia žinoti, tai, kad turinio kuravimo metodika reiškia, kad reikia peržiūrėti didžiulį turinio kiekį, gražiai rūšiuoti ir sutvarkyti, kad jis taptų išskirtiniu turiniu konkrečia tema. Žinoma, su viltimi, kad turinys taps virusinis ir sukels daug srauto.

 

Turinio kuravimas nėra naujas reiškinys, tai yra žinomas faktas. Kuratoriaus vardas yra asmuo, įgyvendinantis kuravimo strategiją.

 

Kuratorių taip pat galima rasti muziejuje ar meno galerijose. Jie yra atsakingi už daiktų surinkimą, išsaugojimą ir demonstravimą. Žiniasklaidoje yra didžėjų, kurie turi kuratoriaus vietą, kai jiems paskiriama pasirinkti, kuris bus grojamas eteryje.

Ar turinio kuracija gali padidinti SEO?

 

Bet kaip turinio kuravimas jums padeda jūsų SEO strategijoje, galite paklausti?

 

Kuruojant turinį užtikrinamas kokybiškas srautas, sukuriama daugybė atgalinių nuorodų, pagerinamas jūsų buvimas internete ir todėl padidinamas jūsų SEO.

 

Pasirodo, kad kuruojant turinį gali būti lengviau generuoti daugiau nei 13 tūkst. Peržiūrų, daugiau nei 40 tūkst. Nuorodų ar 250 tūkst. Socialinių tinklų, kaip matysite toliau pateiktuose pavyzdžiuose. 

 

Taip pat yra turinio kuravimo įrankių, kurie gali jums tai padėti.

 

Scoop.it! yra geras kuravimo įrankio pavyzdys, kuris gali padėti geriau pamatyti konkrečios temos turinį, paskelbdamas kuruotą turinį.

 

„Quuu“ yra efektyvi socialinės žiniasklaidos turinio apdorojimo programinė įranga, kurią galėtumėte naudoti.

 

„Zest“  yra dar viena puiki rekomendacija, kuria galėtumėte pasidalinti ir atrasti žvaigždžių rinkodaros turinį.

 

„Kišenės rekomendacijos“ leidžia lengvai sugauti jums rūpimą turinį.

 

„SocialPilot“ yra dar vienas puikus pavyzdys. Tai yra socialinės žiniasklaidos rinkodaros priemonė, skirta vykdyti socialinės žiniasklaidos kampanijas. 

 

Be kitų 11 pavyzdžių, taip pat patariame apsvarstyti tokias kuravimo bendruomenes kaip „ Inbound.org“ , „ GrowthHackers“ , „ Designer News“ .

 

Kuriamas ir pateikiamas turinys svetainėse, tinklaraščiuose ir socialiniuose tinkluose yra stulbinantis. Taip atsirado turinio kuracija; procesas, kuris gali padėti jums įgyvendinti bendrą skaitmeninės rinkodaros strategiją.

 

Norėdami įsitikinti, kad turinio kūrimas paveiks jūsų bendrą SEO, pateikiame keletą procesų, į kuriuos turite atsižvelgti atlikdami turinio kuravimą: 

 

  • Nustatykite tikslinės auditorijos turinio poreikius
  • Sukurkite naują turinio sistemą
  • Jei įmanoma, atlikite realaus laiko kuravimą
  • Nuspręskite: kas verta rašyti ir dalintis

 

 

Prieš pradėdami ieškoti geriausių pavyzdžių, padarykime skirtumą tarp turinio kūrimo ir turinio kuravimo.

 

Pirmasis iš jų turi galią kurti naują ir naują turinį, o antrasis turi galimybę atgaivinti turinį ir generuoti srautą, padarydamas jį labai susietą. Turėtume galvoti apie šiuos du dalykus, tarsi tai būtų turinio rinkodaros procesas, padalytas į du etapus.

1. Naudokite „Benefit-Driven Formula“, kad sukurtumėte daugiau nei 27 000 atgalinių nuorodų

 

Pats pavadinimas, į naudą orientuota formulė paaiškina, kas tai iš tikrųjų – turinys, kuriame naudojama ši formulė, suteikia naudos skaitytojui.

 

Paprastai ši nauda integruojama naudojant veiksmažodį. Puikus pavyzdys, kuriame naudojama į naudą orientuota formulė, yra, pavyzdžiui, ši antraštė : „12 unikalių turinio stiprinimo būdų, kurie uždirba 327% daugiau nuorodų“, nes tai suteikia pranašumo: „uždirbkite 327% daugiau nuorodų“ naudodami šias 12 stiprinimo technikų .

 

Kitas puikus kuruojamo turinio, kuriame naudojama ši formulė, pavyzdys yra „Backlinko“ vadovas, pavadintas SEO kūrimo nuoroda . Gana tiesmukai. 

 

Įdomu tai, kad pavadinimą organizuoja naudos, o ne temos, pavyzdžiui, šis paantraštė: „Kaip rasti pasaulinio lygio sąsajų su turinio rinkodara“. Atminkite, kad jis nėra pavadintas „Turinio rinkodara“, tačiau teikia naudą.

 

Backlinko formulė

 

Toks turinys visada turi atsakyti į žiūrovų klausimą „kas man naudingas?“. Jei jūsų įrašai atsako į šį klausimą, jūs einate teisingu keliu.

 

Turinys pradėjo gauti srautą ir nuorodas toks, koks buvo, ir tik po to jis buvo reklamuojamas. Žinoma, dizainas buvo dar vienas svarbus veiksnys, tačiau tai dar viena visos strategijos dalis. Puikią jo raidą galite pamatyti kitoje ekrano kopijoje:

Nauda pagrįstos formulės pavyzdys

Svetainių naršyklė gali padėti atrasti efektyviausią turinį pagal nuorodų, rangų, bendrinimų ar įtaką (pvz., Domeno įtaka ar puslapio įtaka).

2. Kurkite daugiau nei 13 tūkst. Peržiūrų kuruodami kitų žmonių tyrimus

 

Kitas sėkmingo turinio kuravimo pavyzdys yra straipsnis:   Idealus visko internete ilgis, paremtas „Buffer“ tinklaraščio tyrimais .

 

Šis naudoja turinio dalijimosi strategiją iš kitų žmonių tyrimų iš patikimų šaltinių. Jis surinko visą informaciją konkrečia tema, todėl tai buvo išradingiausi turinio duomenys su informacija tiesiai iš pagrindinio šaltinio. Čia galite rasti informacijos apie idealų „Twitter“ siūlomo „Twitter“ įrašo ilgį, idealų „KISSmetrics“ antraštės ilgį, „Medium“ tinklaraščio įrašo idealų ilgį ir pan.

 

Pažvelkite į ekrano kopiją, kad pastebėtumėte aukščiau paminėto tinklaraščio įrašo sėkmę.

 

Dalinkitės kitų žmonių tyrimais

 

Šis originalus požiūris, kuruojant turinį iš pirminio šaltinio, yra puikus būdas pritraukti srautą ir sukurti susietą turinio dalį ilguoju laikotarpiu. Sukūrus tinklaraščio įrašą, paremtą tyrimais, gaunama daugybė peržiūrų, srauto ir vartotojų pasitenkinimo. 

 

Buferio dienoraščio įrašas

Aukščiau pateiktas straipsnis yra geras kuruojamo turinio pavyzdys, nes jame pateikiama visa idealaus ilgio statistika apie viską, kas yra internete. Kaip sako pavadinimas, jame pateikiami pavyzdžiai su idealiu tweet’o ilgiu, „Facebook“ įrašu, „Google+“ antrašte, idealiu pastraipos pločiu, idealiu pristatymo ilgiu ir pan.

 

Dalijimasis ir atradimas yra didžiulis kiekvieno rinkodaros specialisto veiksmų plano ramstis. Teisingai ir sistemingai valdant, turinys gali sukurti ar pažeisti rinkodaros strategiją. Tačiau kuo daugiau turinio vaidina rinkodaros strategijoje, tuo didesnį skausmą patiria rinkodaros specialistai.
YAM REGEV
BRO ne Webydo | „Zest.is“ įkūrėjas

 

3. Surinkite patrauklius vaizdus, ​​kad sukurtumėte kuruotą turinį

 

Gyvų nuotraukų rinkimas yra dar vienas puikus turinio kuravimo pavyzdys. 12 šauniausių biurų pasaulyje yra puikus šio tipo turinio straipsnių modelis. Autorius naudojo ryškias fotografijas, norėdamas atkreipti skaitytojų dėmesį ir išlaikyti jų susidomėjimą.  

 

Turinio kuravimui naudokite magą

 

Šis straipsnis buvo sėkmingas dėl to, kad jis surinko nuotraukas su biurais iš viso pasaulio ir sudėjo jas labai gerai.

 

Tinklaraščio įraše buvo sujungtos visų rūšių įmonės su įvairia veikla ir paslaugomis, tokiomis kaip lėšų rinkimas, technologijos, svetingumo paslaugos, architektūra, mada, žaislų gamyba. Sąraše integruoti dideli, gerai žinomi internetinio ir neprisijungusio pasaulio vardai.

 

Kitas gana svarbus aspektas yra tai, kad straipsnis buvo kuriamas specialioje fotografijos svetainėje „Bored Panda“, taip pat nurodant kiekvienos nuotraukos šaltinį.  

 

Pažvelgus į „Site Explorer“ šio puslapio duomenis galime pastebėti, kad jie sukūrė daug nuorodų ir socialinių tinklų.

 

Surinkite patrauklius vaizdus, ​​kad sukurtumėte kuruojamą turinį

 

Prieš svarstydami taikyti šį turinio kuravimo metodą, turėtumėte žinoti keletą patarimų:

 

  • pasirinkite tik aukštos kokybės nuotraukas, kad paskatintumėte įsitraukimą;
  • pabandykite paskelbti svetainėse, kuriose yra daug lankytojų.

 

Prisiregistruokite gauti išskirtinius SEO patarimus ir atvejų tyrimus

Gaukite nemokamų SEO strategijų, kurias galite naudoti norėdami padidinti savo svetainės srautą ir padidinti konversijų skaičių.

 

4. Informacinis turinys įtakojančių asmenų pagalba

 

Turinio kūrimas naudojant „influencer“ rinkodaros metodiką gali padėti jus į sėkmę. Straipsnis 20 Socialinės žiniasklaidos rinkodaros patarimai iš profesionalų iš „Social Media Examiner“ yra puikus šios turinio kuravimo technikos pavyzdys. Šiame spausdinimo ekrane galite pamatyti informacijos iš turinio peržiūrą.  

 

Socialinės žiniasklaidos ekspertų kuruojamo turinio pavyzdys

 

Naudojant paminėjimo informavimo techniką tikrai galite padidinti savo buvimą internete ir sužinosite. Pažvelkite į žemiau pateiktą ekrano kopiją:

 

Informavimo turinys su influencerių pagalba

 

Šis straipsnis yra toks vertingas dėl to, kad profesionalai / įtaką darantys asmenys savo patarimais naudojo tikrus ir praktinius pavyzdžius, susijusius su viskuo, kas yra apie socialinę žiniasklaidą.

 

Autorius surinko ir paskelbė straipsnį į tvarkingą ir akį traukiantį tinklaraščio įrašą. Ji laikėsi informavimo straipsnio gairių pasirinkdama tam tikrą temą, pasirinkdama žinomus ekspertus, pasirinkdama šabloną ir sukurdama patrauklią antraštę.

5. Kurkite visiškai naują turinį naudodamiesi kitų žmonių pamokomis

 

9 faktai apie kompiuterių saugumą, kuriuos ekspertai nori žinoti, yra dar vienas geros turinio kuravimo strategijos pavyzdys, kaip pagerinti SEO.

 

„Gizmodo“ padarė visiškai naują straipsnį naudodamasis kitų žmonių patarimais ir pamokomis. Kiekvienam teiginiui autorius pasirinko pramonės atstovą, kuris jį paremtų. Informacija renkama atliekant vidaus tyrimus, o ne tiesiogiai bendraujant su šaltiniu / ekspertu. Tuo skiriasi šis metodas nuo ankstesnio – informacijos rinkimo būdas.

 

„Gizmodo“ turinio kuravimo pavyzdys

 

Geros naujienos apie tokio tipo kuruojamą turinį yra tai, kad visada galite ją patobulinti gaudami naujų įžvalgų, kaip tai padarė šio tinklaraščio autorius. Straipsnio pabaigoje jis paliko šį užrašą „Šis straipsnis iš pradžių buvo paskelbtas 2015 m. Kovo mėn. Ir buvo atnaujintas“, todėl skaitytojai žinos, kad informacija yra tiksli ir patikima.

 

Greitai išanalizavę „Site Explorer“, galime pamatyti šio straipsnio duomenis.

Kurkite visiškai naują turinį naudodamiesi kitų žmonių pamokomis

 

Ji turi natūralią išvaizdą ir natūralų nuorodų bei nukreipiančių domenų pasiskirstymą. Puslapio įtaka yra gera, kaip ir iki šiol sutikti pavyzdžiai. Kuruojamas turinys taip pat gauna daug socialinių tinklų, o tai rodo, kad tai yra vertingas turinys.   

6. Naudokite vaizdinio interaktyvaus turinio idėjas nuobodžioms pramonės šakoms

 

Turinys nereiškia tik tinklaraščio įrašų, jis taip pat gali būti rodomas kaip vaizdo, vaizdo, grafikos ir pan. Interaktyvių vaizdinio turinio idėjų naudojimas nuobodžioms pramonės šakoms yra dar viena turinio kuravimo strategija. Kortelių parduotuvė „American Greetings“, atvirukų pardavėja, sukūrė vieną įdomiausių  gimtadienio atvirukų  per vaizdo įrašą, skirtą Motinos dienai paminėti.  

Sunkiausias pasaulyje darbas - kortelių parduotuvė

 

Vaizdo įrašas tapo virusiniu ir socialiniai tinklai, nuorodos, paminėjimai pradėjo plūsti. Taip atsitiko todėl, kad prekės ženklas pristatė gimtadienio atviruką naudodamas unikalų metodą, visiškai nesilaikydamas tradicinio būdo. 

 

Žemiau galite pamatyti žymų šio straipsnio žygdarbį.

Naudokite vaizdines interaktyvaus turinio idėjas nuobodžioms pramonės šakoms

 

Matote, kad jame yra daug ir daug nuorodų, nukreipiančių domenus ir bendrinimus socialinės žiniasklaidos kanaluose. Puslapio įtaka yra didelė, taigi ir domeno įtaka. Tai labai geras ženklas, kad vaizdo įrašas yra galingas ir turi atitinkamo turinio.

7. Atlikite intriguojančius tyrimus per vaizdo įrašus

 

Gražų aukščiau esančiame pavadinime naudojamo metodo įgyvendinimą galima rasti   kampanijoje #LikeAGirl  . Prekės ženklas bendradarbiavo su šio filmuko dokumentininku, norėdamas paklausti mergaičių ir berniukų, kaip yra daryti įvairius veiksmus „kaip mergaitei“.

 

Tyrimas parodė, kad mergaičių savigarba lašai dvigubai daugiau nei berniukų lytinio brendimo metu ir nuo pasitikėjimo yra prekės ženklo vertė jie naudojami šią informaciją į vaizdo koncepciją.

 

Frazė „kaip mergina“ vartojama kaip įžeidimas, o ne geras dalykas. Šis vaizdo įrašas bando tai pakeisti, užduodamas mergaičių brendimo laikotarpiu ir jaunoms mergaitėms keletą klausimų: „Kaip atrodo mesti kaip mergaitei?“ arba „Kaip atrodo bėgti kaip mergaitei?“.

Kaip merginų akcija Visada

 

Prekės ženklo naudojama turinio strategija padėjo sugeneruoti daug srauto ir peržiūrų. Šio projekto idėja – skatinti ir išlaikyti aukštą mergaičių pasitikėjimą brendimo laikotarpiu – taip pat prisidėjo prie vaizdo klipo sėkmės. Tiesą sakant, tyrimas buvo šio vaizdo įrašo pagrindas. Jame dalyviai padėjo tyrimui ir taip pat pateikė išvadą.

 

Vaizdo įrašas yra ne tik eksperimentas, bet ir galiausiai parodo, kokių veiksmų galima imtis ateityje. Naudodamiesi šia turinio rinkodaros strategija, SEO požiūriu galite pasiūlyti didelį pranašumą.

 

Žemiau galite pamatyti puikius šio kuruojamo turinio rezultatus:

 

Atlikite intriguojančius tyrimus naudodamiesi vaizdo įrašais

8. Pasinaudokite populiarėjančiu turiniu, kol jis dar neatsiranda

 

Jei turite naujienų ar įžvalgų iš savo pramonės, naudokite juos kaip svertą, kad paskatintumėte srautą ir socialinę įtaką internetiniame pasaulyje. Tai taip pat yra gana svarbus SEO aspektas.

 

Įsivaizduokite kitą situaciją. Turite draugą, kuris yra didžiausias jūsų pažįstamas gitaros mėgėjas, ir sužinosite, kad mieste vyks retų gitarų paroda.

 

Kaip manote, kaip jis jausis suteikus jam šią informaciją? Taikykite šią situaciją savo skaitytojams. Siūlyti jiems šviežią ir kokybišką turinį yra didžiulis pranašumas, kad galėtumėte juos laimėti.  

 

Norėdami įkvėpti galite ieškoti tendencijų ar susijusių paieškų „Twitter“, ieškoti paminėjimų „ BrandMentions“ , būti nišinių grupių nariais „LinkedIn“, „Google +“ ar bet kuriame kitame socialiniame tinkle, susijusiame su jūsų verslu) arba skelbti turinį iš RSS srauto, sekti „GrowthHackers“ pranešimai.

 

„Twitter“ tendencijos

 

Šiai technikai svarbu ieškoti intriguojančių naujienų. Imkime „GrowthHackers“ pavyzdį. Kaip matote kitoje ekrano kopijoje, jie tris kartus greitai iš eilės tweeted ta pačia tema.

 

„GrowthHackers“ pavyzdys

 

Tai tik vienas pavyzdys. Tikrai yra ir kitų, kuriuos galima pritaikyti dalijantis nematoma straipsnio strategija.

 

Norėdami gauti puikių rezultatų naudodami šį metodą, turėtumėte daug dėmesio skirti tyrimų duomenų etapui. Tada surūšiuokite įdomią informaciją, apie kurią galite rašyti iš el. Laiškų, kaupimo paslaugų, RSS sklaidos kanalų, knygų ir pan.

 

Kuratorius ekspertas yra geras tyrėjas, be kitų aspektų, tokių kaip rašymas, reklamavimas ir SEO techniniai aspektai.

 

Kokybiški turinio kuratoriai padeda mums rasti svarbų turinį. Geriausi turinio kuratoriai supranta savo auditoriją ir stengiasi dalytis tik vertingu turiniu, kuris atitiktų jų interesus.
ROSSAS SIMMONDSAS
„ Hustle & Grind“ įkūrėjas

 

9. Nustatykite vartotojo sukurtą turinį (UGC) prioritetu

 

Vartotojo sukurtas turinys yra visas vartotojo sukurtas turinys, pvz., Komentarai, pateikiamas turinys, įkelti vaizdai ar bet kokia kita perduoto viešojo turinio forma.

 

Pavyzdžiui, kai prekės ženklas paprašo dalyvių ką nors padaryti, pavyzdžiui, įkelti vaizdus ar turinį mainais į prizą, yra turinio kuravimo situacija. „National Geographic“ naudoja šią strategiją savo „ Your Shot“ projektui rinkti metų kelionių fotografą.

 

Nustatykite vartotojo sukurtą turinį prioritetu

 

Jūs galite įsitikinti, kad ši kuravimo technika veikia, tik pažvelgus į „Explorer“ įrankio rezultatus:

 

„National Geographic“ - jūsų šūvis

 

Puslapio autoritetas ir domeno autoritetas yra aukšti, o tai rodo šio tipo kuratoriaus turinio kokybę.

 

Kita technika būtų naudoti vartotojo sukurtą turinį kuriant naujus / naujus savo prekės ženklo tinklaraščio įrašus. Pavyzdžiui, galite naudoti savo vartotojų komentarus naujame straipsnyje arba žiūrovų klausimus iš forumo naujame tinklaraščio įraše.

 

Patys forumai yra geras vartotojo sukurto turinio pavyzdys. Didžiausias pasaulyje kelionių ir turizmo informacijos leidėjas „Fodor“ turi visą kategoriją skirtingų temų forumų .  

Fodo forumo UGC pavyzdys

 

Geriausia tai, kad jis sukuria daug srauto ir nuorodų. Be to, jie naudojasi forumu norėdami nukreipti lankytojus į kitus svetainės puslapius. Kaip matote ankstesniame paveikslėlyje, pirmajame forumo puslapyje yra skyrius su naujausiomis naujienomis ir svetainės funkcijomis.

 

Vartotojo sukurtas turinio palaikymas

10. Sukurkite geriausią šaltinio turinį naudodami statistinius duomenis

 

Kitas pavyzdys, kuris įrodo, kad turinio priežiūra yra naudinga SEO, yra „Hubspot“: galutinis rinkodaros statistikos sąrašas . Kuriant geriausią šaltinio turinį naudojant statistinius duomenis, gali padidėti srautas ir padidėti socialinių tinklų dalys.

 

Šį straipsnį unikaliu daro tai, kaip informacija yra suskirstyta pagal kategorijas ir subkategorijas, tokias kaip SEO, turinio rinkodara, socialinė žiniasklaida, vaizdo rinkodara, el. Pašto rinkodara, potencialių klientų generavimas, reklama, rinkodaros technologijos, pardavimas.

 

Iš esmės viskas apie internetinę rinkodarą buvo surinkta iš skirtingų tiekėjų, todėl tai yra gerai dokumentuotas ir puikus šaltinio turinys.

„Hubspot“ įprasto kuravimo pavyzdys

 

Dėl šios struktūros galite lengvai rasti tai, ko norite. Tai prasminga ir organizuota. Informacija lengvai skaitoma naudojant kulkas, spalvotus grafikus ir visas tas subkategorijas.

 

Kitas svarbus aspektas yra šio straipsnio paprastumas. Tai tvarkinga ir lengva sekti, o tai yra tikrai svarbu šiais laikais, nes niekas neturi laiko sekti teksto gabalėlių.

 

Vienas iš pagrindinių dalykų yra paprastumas ir turinio kokybė, todėl, jei teisingai suprasime, tikimės išlikti kelyje.
DANIELIS KEMPE
Įkūrėjas / generalinis direktorius @ Quuu

 

Iš šio straipsnio surinkti duomenys rodo, kad tai labai kokybiškas turinys ir pastaruoju metu pradėjo įgyti vis daugiau nuorodų.

 

Sukurkite geriausią šaltinio turinį naudodami statistinius duomenis

11. Būkite pramonės autoritetas atlikdamas galingus atvejų tyrimus

 

„Glassdoor“, viena didžiausių svetainių, padedanti žmonėms susirasti darbą per tikrus ankstesnių darbuotojų atsiliepimus, atlieka vidaus analizę ir detalizuoja rinkos tendencijas. Jie turi atvejų analizių, kurios tikrai gali turėti įtakos. Pavyzdžiui, moterų ir vyrų darbo užmokesčio skirtumų demistifikavimas: „Glassdoor“ atlyginimų duomenų įrodymai yra tikrai geras vidaus tyrimas.

 

Stiklo durys namų pavyzdyje

„Glassdoor“ naudojo duomenis iš šimtų tūkstančių „Glassdoor“ atlyginimų, kuriuos darbuotojai anonimiškai pasidalijo svetainėje. Vienas iš aspektų, kodėl tyrimas buvo sėkmingas, yra analizuojama tema: vyrų ir moterų darbo užmokesčio skirtumas.

 

Tai labai išradinga, nagrinėjant jį remiantis dviem požiūriais: vienas skirtas panašios kilmės darbuotojams, dirbantiems panašius darbus, ir, einant į priekį, tas, kuris šias grupes suskirsto į vyrus ir moteris. Šio tipo turinio kuravimas teikia realią informaciją apie duomenis, kurią iš esmės gali perskaityti kiekvienas ir padaryti iš jos išvadą.

 

Žemiau galite pamatyti šiame straipsnyje surinktas nuorodų sultis:

Būkite autoritetas šioje srityje, atlikdami galingus atvejų tyrimus

Išvada

 

Turinio kuravimo procesas gali būti nesunkus, jam tiesiog reikia skirti daug dėmesio, jei norite pasiekti puikių rezultatų.

 

Manėme, kad turinio kuravimo apibrėžimas ar turinio kuravimo įrankis gali būti nenaudingi visą laiką. Tačiau kai kurie turinio kuravimo pavyzdžiai padės geriau suprasti, kas tai yra. 

 

Norėdami tapti geru kuratoriumi, turite turėti erelio akį ir būti tinkamu temos bei kuruojamos informacijos atskleidimo parinkėju. Mes parašėme keletą ankstesnių įrašų, kaip išplėsti savo turinį arba kaip parašyti geresnį . 

 

Prisiregistruokite gauti išskirtinius SEO patarimus ir atvejų tyrimus

Gaukite nemokamų SEO strategijų, kurias galite naudoti norėdami padidinti savo svetainės srautą ir padidinti konversijų skaičių.

 

Nesvarbu, ar naudojate į naudą orientuotą formulę, kuruojate kitų žmonių tyrimus, naudojate vizualias interaktyvias turinio idėjas nuobodžioms pramonės šakoms, naudojate populiarėjantį turinį, kol jis dar neįvyksta, informuojate turinį su influencerių pagalba ar bet kurį kitą aukščiau paminėtą pavyzdį, jūs turi gerą galimybę patirti šiuos naujus metodus. 

 

Jei kažkas tai padarė, tai reiškia, kad naudodamiesi šiomis turinio kuravimo metodikomis galite patirti gerų SEO rezultatų. Geroji dalis yra tai, kad internete galite rasti labai daug turinio, su kuriuo turėtumėte žongliruoti.

 

Kaip jau minėjome anksčiau, svarbu žinoti savo visuomenės susidomėjimą ir pasiūlyti turinį, atitinkantį jūsų tikslinę auditoriją. 

Visos jūsų kuravimo pastangos gali padėti geriau atlikti turinį.

Ankstesnis vadovas padės jums pradėti kurti turinio tvarkymo procesą. 

 

Atlikę turinio kuravimo strategiją, privalote tęsti turinio platinimą ir reklamavimą, kad jūsų straipsnis būtų vertingas ir išliktų gyvas. Turinio bendrinimo procesą galite pradėti dabar, jei turite turinio, kurio nepavyko reklamuoti arba kurį reklamavote ir kuris vis dar yra aktualus jūsų auditorijai.  

 

Tai nėra galutinis ar galutinis turinio priežiūros vadovas. Pabandėme pateikti keletą pavyzdžių, kurie tikrai įrodo turinio kuravimo galią. Mums būtų be galo malonu, jei galėtumėte pateikti dar keletą pavyzdžių. 

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *