Išvardyta svetainė

Ar turite vietinį verslą, o gal klientus, kuriems priklauso vietinis verslas? Jei taip, tada esate tinkamoje vietoje, nes sužinosite, kaip galite dvigubinti ar net trigubinti jų paspaudimų rodiklius „Google“.

 

Žmonės dažnai mano, kad pagal raktinį žodį jie gali reitinguoti tik vieną kartą. Daugeliu atvejų tai tiesa, nes „Google“ palaipsniui apribojo skaičių kartų, kai galite rodyti tą patį domeną toje pačioje paieškos užklausoje. Tačiau kai kurie verslai yra šiek tiek kitokie.

 

Kaip jūsų svetainę kelis kartus įtraukti į „Google“ sąrašą

 

Apie kelis „Google“ sąrašus

  1. Reklamuokite naudodami „Google Adwords“
    1. Nustatykite savo sąskaitą
    2. Pasirinkite arba sukurkite savo nukreipimo puslapį
    3. Sukurkite kampaniją
    4. Nustatykite savo biudžetus, tikslinę auditoriją ir raktinius žodžius
    5. Parašykite savo skelbimą
    6. Papildomi PPC patarimai
  2. „Google“ mano verslas („Google“ žemėlapiai)
    1. Nustatykite savo sąskaitą
    2. Teisingai užpildykite visas detales
    3. Gaukite keletą išgalvotų paveikslėlių
    4. Gaukite keletą apžvalgų
    5. Gaukite paminėjimus / citatas
  3. SEO ir natūralios paieškos rezultatai
    1. Išspręskite technines problemas
    2. Raktiniai žodžiai ir turinys („OnPage SEO“)
    3. Skatinimas („OffPage SEO“)
  4. „Facebook“ puslapiai ir socialiniai profiliai
    1. Apsaugokite savo profilį
    2. Raktinius žodžius naudokite pavadinime ir apraše
    3. Laikykite jį aktyvų!
  5. „Google“ atsakymų dėžutės
    1. Nurodykite potencialių terminų / užklausų
    2. Turėkite tvirtą atsakymo frazę
  6. Į kurį metodą pirmiausia turėtumėte sutelkti dėmesį?
  7. Kelių puslapių reitingavimas iš savo svetainės. Ar tai apskritai įmanoma?

 

Prieš įsigilindami į specifiką, pažiūrėkime, kodėl apskritai sunku gauti kelis įrašus „Google“ ir kodėl vietinės įmonės turi pranašumų.

Apie kelis „Google“ sąrašus

 

Keli įrašai „Google“ rūpėjo gana ilgą laiką. Laikui bėgant buvo atlikta daugybė pakeitimų, tačiau viskas pagaliau pradėjo susitvarkyti.

 

Nors natūraliuose rezultatuose galite matyti kelis to paties domeno įrašus, tai nutinka gana retai. „Google“ algoritmai yra sukurti taip, kad vėl būtų sunkiau reitinguoti, proporcingai domeno reitingų skaičiui.

 

Mattas Cuttsas gana gerai paaiškina šį vaizdo įrašą.

 

 

Šis vaizdo įrašas yra dar viena priežastis, kodėl „blackhat“ SEO daro visų kitų gyvenimą sunkesnį. „Google“ turėjo nuolat keistis, kad prisitaikytų prie žmonių, bandančių manipuliuoti sistema.

 

Jei bandysite reitinguoti kelis puslapius pagal tuos pačius raktinius žodžius, kai kurie jūsų puslapiai gali patekti į „ Google“ praleistus rezultatus . Dar blogiau, jei turite daug puslapių, konkuruojančių dėl to paties raktinio žodžio, galite patekti į raktinių žodžių kanibalizaciją.

 

Kai „Google“ turi per daug galimybių rinktis, tai erzina. Už tai rizikuojate gauti nedidelę baudą, kuri sumažins bendrą to raktinio žodžio reitingą.

 

Dabar visada galite pabandyti sukurti kelis įrašus ir manipuliuoti natūraliomis paieškomis, pirkdami daugiau domenų ir apsimesdami, kad nesate tas pats asmuo, tačiau tai rizikingas žingsnis. Jei „Google“ pažymės jūsų tinklą kaip privatų tinklaraščio tinklą , tai pažeis visas jūsų svetaines. Kadangi tam tikrų šalių įstatymai reikalauja matomos verslo informacijos svetainėse, negalima lengvai išvengti nuorodos tarp jūsų svetainių.

 

Tačiau vietiniam SEO viskas labai skiriasi. Kodėl? Nes yra keli įrašai. Pirma, turime „Google Adwords“, tada turime vietinių įmonių sąrašus iš „Google Maps“ ir galiausiai turime natūralius rezultatus. Jei galite patekti į visų trijų viršų, jūsų verslui bus užtikrintas trigubas PR.

1 sprendimas. Reklamuokite naudodami „Google Adwords“

 

Pirmiausia aptarsime tai, nes tai yra aukščiausias sąrašas, kurį galite gauti (virš „MyBusiness Listings“ ir „Organic“ paieškos rezultatų). Tačiau tai ne visada tiesa, atsižvelgiant į tai, kad skelbimai kartais gali būti rodomi dešinėje šoninėje juostoje, puslapių apačioje ir net antrame ar trečiame puslapyje.

 

Nors „AdWords“ galite naudoti norėdami gauti kelis bet kokių raktinių žodžių sąrašus, žinoma, kad „Google“ kartais nusprendžia nerodyti jokių skelbimų, jei nerandama atitinkamų skelbimų. Kita vertus, vietos įmonėms skelbimų rodymo tikimybė yra gana didelė.

 

 

 

„Google Adwords“ naudojimo pranašumas yra tas, kad sulauksite rezultatų, kai tik sukursite pirmąją kampaniją. Akivaizdu, kad trūkumas yra tas, kad jūs turite mokėti.

Priklausomai nuo jūsų nišos konkurencingumo ir įgūdžių valdant mokamas reklamos kampanijas, išlaidos gali skirtis.

 

Be to, galite atsižvelgti į tai, kad „AdWords“ PR yra tik 2% viso „Google“ paspaudimų skaičiaus. Likusi dalis tenka organinėms paieškoms. Tačiau vietiniam verslui žmonės gali labiau spustelėti žemėlapius ir „MyBusiness“ sąrašus, o ne natūralius rezultatus.

 

Įspėjimas: „ Google Adwords“ ir PPC apskritai yra gana sunku. Jūsų biudžetas gali labai greitai perdegti, jei nežinote, ką darote! Šis įrašas neapima visko apie PPC. Visada yra gera idėja leisti ekspertui tvarkyti jūsų kampanijas, tačiau jei norite sužinoti daugiau, turėtumėte sužinoti šį nuostabų PPC vadovą .

1. Sukurkite savo sąskaitą

 

Tai gana paprasta ir paprasta. Turite eiti į „ AdWords“ pagrindinį puslapį  ir susikurti paskyrą. Jei neturite „Google“ paskyros, turėsite ją sukurti.

 

sukurti „AdWords“ paskyrą

 

Jei jau turite „Google“ / „Gmail“ paskyrą, sąranka bus daug lengvesnė. Tiesiog prisijunkite prie savo paskyros „Chrome“ ar bet kurioje kitoje naršyklėje, eikite į https://adwords.google.lt ir spustelėkite Pradėti dabar.

 

 

 

Šiuos veiksmus yra gana lengva atlikti. Esu įsitikinęs, kad galėsite pereiti prie paskyros sąrankos. „Adwords“ iš tikrųjų šauniausia, palyginti su SEO, yra tai, kad tiesioginį telefono palaikymą gaunate iš pačios „Google“. Rekomenduoju jį naudoti savo naudai, ypač jei tai yra pirmosios kampanijos nustatymas.

 

2. Pasirinkite arba sukurkite savo nukreipimo puslapį

 

Jūsų nukreipimo puslapis yra labai svarbus jūsų kampanijos sėkmei.

 

Pirmiausia turite turėti „Google“ tenkinantį nukreipimo puslapį. Labai prasminga, kad „Google“ taip pat analizuoja nukreipimo puslapio, kurį ketinate rodyti jūsų skelbimui, kokybę, nes priešingu atveju visada laimėtų didžiausią kainą pasiūlęs asmuo, nepalikdamas vietos sąžiningam žaidimui ar kokybei.

 

„Google“ žiūri ne tik į pinigus. Jei taip būtų, „Google“ iki šiol niekas nenaudotų. Aš turiu galvoje, pažvelk į „Yahoo! Argi jūs tiesiog nekenčiate, kai visas fonas yra skelbimas? Žinau, kad darau!

 

Antra, kampanijos metu turite atlikti A / B testą, kad galėtumėte optimizuoti, kad geriau pasirinktumėte rodiklius. Jei jūsų tikslas yra, kad klientai užpildytų formą, turite nuolat išbandyti, kas priverčia tai padaryti daugiau žmonių.

 

nukreipimo puslapis yra svarbus SEO

 

Dabar aš nesu „AdWords“ ekspertas, bet mano draugai, kurie man pasakė, kad SEO kriterijai atitinka „AdWords“ nukreipimo puslapių kokybės signalus, todėl turėkite tai omenyje juos kurdami.

 

Tačiau bloga idėja naudoti tuos pačius puslapius, kuriuos naudojate natūraliam srautui „AdWords“ kampanijose. Paieškos sistemos optimizuoti puslapiai paprastai užpildomi daugiau turinio. Kadangi čia esate pagrindinis tikslas – pritraukti potencialių klientų ar parduoti, daugiau turinio pridėjimas gali turėti įtakos puslapio našumui.

 

Norėdami gauti maksimalų pelną ir efektyvumą, įsitikinkite, kad naudojate nukreipimo puslapius, specialiai sukurtus jūsų skelbimams ir tikslams.

3. Sukurkite kampaniją

 

Kai baigsite kurti savo sąskaitą, „Google“ paprašys jūsų jūsų svetainės. Pateikite jį įeiti į „AdWords“ informacijos suvestinę. Iš ten raskite mygtuką Sukurti naują kampaniją. Kartais tai taip pat atrodo kaip + ženklas.

 

Nauja „AdWords“ kampanija

 

Yra kelių tipų kampanijos, kurias galite nustatyti, tačiau mus domina Paieškos ir / arba Vaizdinės reklamos tinklai.

 

sukurti „AdWords“ kampaniją

 

Paieškos tinklas reiškia, kad jūsų skelbimai bus rodomi, kai žmonės ieškos tam tikrų jūsų pasirinktų raktinių žodžių. Vaizdinės reklamos tinklas reiškia, kad jūsų skelbimai taip pat bus rodomi kitų žmonių svetainėse, jei jie naudojasi „AdSense“. Šis reklamos tipas vadinamas pakartotiniu taikymu, nes jis gali ilgai stebėti vartotojus, kai jie atlieka paiešką ir rodo jiems jūsų skelbimus. Tai taip pat vaizdingesnė, nes galite rodyti vaizdo skelbimus, animuotus gifus ir net vaizdo įrašus.

 

Galite pasirinkti bet kurį iš jų arba abu, tačiau nepamirškite, kad pastarasis yra brangesnis.

4. Nustatykite savo biudžetą, tikslinę auditoriją ir raktinius žodžius

 

Visos šios detalės yra labai svarbios ir daugiau apie jas sužinosite tik pasitelkę praktiką ir patirtį. Iš pradžių pradėkite nuo nedidelio biudžeto ir išbandykite viską. Jūs visada galite plėstis.

 

Taip pat galite naudoti „Google“ raktinių žodžių planavimo priemonę raktinių žodžių ir kainų siūlymo tyrimams atlikti. Tokiu būdu galėsite sužinoti, ko žmonės ieško, kiek vidutiniškai moka jūsų konkurencija ir ar konkurencija yra maža ar didelė.

 

Raktinių žodžių planavimo priemonė „AdWords“

Kaip patekti į raktinių žodžių planavimo priemonę

 

Šiuos kriterijus galite naudoti norėdami nustatyti biudžetą ir vidutinį skelbimo pasiūlymą. Atlikę raktinių žodžių tyrimą, nustatykite tikslinę auditoriją ir parašykite norimų taikyti raktinių žodžių sąrašą. Nepridėkite visų raktinių žodžių, kuriuos galite rasti. Pridėkite tik labai panašių ir artimų. Sukurkite daugiau skelbimų grupių, kad kurdami skelbimą galėtumėte pridėti raktinius žodžius savo pavadinime, apraše ir URL. Tai padės nustatyti jūsų paspaudimų rodiklius.

 

Paprastai skaičiavimai yra gana paprasti. Jei jūsų paslaugos / produkto vertė yra 100 USD, o mokestis už paspaudimą yra 1 USD, turėsite atlikti po 1 pardavimą kas 100 paspaudimų, kad galėtumėte pasiekti pusiausvyrą. Tačiau „Google“ negali pasakyti, kiek paspaudimų sulauksite. Tai priklauso nuo jūsų ir to, kaip parašomas jūsų skelbimas ir nukreipimo puslapis.

5. Parašykite savo skelbimą

 

Pagaliau mes atvykome čia! Šio žingsnio dalykai nėra pernelyg sudėtingi. Tiesiog sukurkite antraštę, aprašą ir URL. URL yra netikras, bet, kaip jau minėjau, labai padeda raktinių žodžių, kurių vartotojas ką tik ieškojo, turėjimas. Kai vartotojai spustelės, jie nukreips juos į jūsų nukreipimo puslapį.

 

„AdWords“ vietinių skelbimų kūrimas

 

Baigę rašyti skelbimą turėsite pasiekti savo piniginę ir ištraukti kredito kortelę. „Google“ neleis skelbti skelbimų be kredito kortelės, susietos su jūsų verslo sąskaita.

 

Tačiau tai nebus pradėta jūsų akimirksniu įkrauti. „Google“ neima pinigų iš jūsų kortelės už kiekvieną paspaudimą. Vietoj to, jis susumuoja juos iki tam tikro taško ir tada kartkartėmis paima didesnę sumą.

6. Papildomi PPC patarimai

 

PPC nėra lengva ištaisyti. Galite išnaudoti savo biudžetą tikrai greitai, jei nežinote, ką darote. Štai keli naudingi patarimai, kad neprarastumėte pinigų:

 

Iš pradžių tikslios atitikties naudojimas: „AdWords“ PPC kampanijoje galite naudoti 3 tipų raktinius žodžius: plati, frazės atitiktis ir tiksli atitiktis. Platus reiškia, kad pridėjimas bus rodomas visose užklausose, kuriose yra šis žodis.

 

Pvz., Jei vykdau kampaniją su žodžiu „seo“ plačios atitikties atveju, skelbimas akivaizdžiai bus rodomas pagal užklausą „seo“, tačiau jis taip pat gali būti rodomas „baltos kepurės seo“ arba „juodos kepurės seo“ atveju, nes jie taip pat yra „seo“.

 

Galite pradėti naudoti tik tikslios atitikties tipo raktinius žodžius. Kodėl? Nes tokiu būdu tiksliai žinosite, už ką mokate. Būkite konkretūs su savo raktiniais žodžiais! 

 

Iš pradžių tikslios atitikties naudojimas yra paprastas būdas stebėti kampanijos vykdymą, nes tiksliai žinosite, pagal kurias užklausas jūsų skelbimas turėtų būti rodomas.

 

Pridėkite neigiamų raktinių žodžių:  jei ketinate nustatyti kampanijas ir skelbimus, rodomus naudojant plačios atitikties tipus, turite įsitikinti, kad pridėjote neigiamų raktinių žodžių. Pamiršti ar nežinoti apie juos yra viena didžiausių PPC naujokų klaidų.

 

Na. jie yra tarsi teisūs, nes neigiami raktiniai žodžiai neigia galimybę rodyti skelbimą. Pvz., Jei vykdau žodžio „seo“ kampaniją plačioje atitikmenyje, bet po to neigiamą raktinį žodį įtraukiu „juoda“, skelbimas bus rodomas kaip „baltos kepurės seo“, bet nebus rodomas kaip „juodos kepurės seo“ “.

 

Neigiamų raktinių žodžių dalykas yra tas, kad galite galvoti tik apie kai kuriuos iš jų. Jų gali būti tūkstančiai! Norėdami juos rasti, turėsite nuolat optimizuoti savo kampaniją. Tai taip pat reiškia sumokėti šiek tiek pinigų. Kai vartotojas ieškos raktinio žodžio, už kurį nenorite mokėti, ir spustelės jūsų rezultatą, mokėsite vieną kartą, kad žinotumėte tą raktinį žodį ir pridėtumėte jį prie neigiamų raktinių žodžių sąrašo.

 

Savo puslapyje turėkite CTA:  nešvaistykite pinigų! Kiekviename puslapyje turėtų būti raginama veikti (raginimas veikti), ypač jei jis vykdomas mokant už paspaudimą kampanijoje. Tiesą sakant, raginimą turėtumėte turėti bet kuriame puslapyje. Jei lankytojai patenka į jį, norėtumėte pasakyti jiems, ką jie gali padaryti (pirkti, užsiprenumeruoti, apsilankyti kitame puslapyje ir pan.).

 

2 sprendimas. Nustatykite „Google“ mano verslo sąrašą („Google Maps“)

 

Jei dar neturite „Google MyBusiness“ sąrašo, turėtumėte jį sukurti dabar, kai skaitote šį straipsnį. Tai lengva ir, svarbiausia, visiškai nemokama „Google“ reklama. Nesitikėkite, kad sulauksite beprotiško srauto, nes reitingą atliksite tik priklausomai nuo vartotojo vietos, tačiau jei žinote, ką darote, tai gali veikti tikrai gerai!

1. Sukurkite savo sąskaitą

 

Norėdami tai padaryti, turite atlikti tuos pačius veiksmus, kaip ir kurdami „AdWords“ paskyrą. Veiksmai yra labai panašūs.

 

sukurti „Google“ mano verslo vietinį

 

Tačiau yra tikimybė, kad jūsų įmonė jau yra įtraukta į sąrašą. Aš tikrai nežinau, kaip „Google“ tai daro, nes dažnai kiekviena detalė yra vietoje, nuo telefono numerio iki darbo laiko. Manau, kad jie turi kažkokių lauko agentų ar slaptų pirkėjų. Kas žino?

 

Jei jūsų įmonė jau yra įtraukta į sąrašą, galite gana lengvai pareikšti nuosavybės teisę:

 

reikalauti savo vietinio verslo

2. Teisingai užpildykite visas detales

 

„Google“ paprašys jūsų pateikti daug informacijos apie jūsų verslą. Įsitikinkite, kad į juos atsakėte teisingai.

 

Neskubėkite pasirinkti kategorijos. Pasirinkite tinkamą, nes „Google“ taip pat bandys reitinguoti jūsų puslapį pagal užklausas, kurios, jos manymu, yra susijusios su kategorija. Prie aprašo pridėkite keletą raktinių žodžių ir raginimą veikti. Vis dėlto ne tik įdarykite juos. Pabandykite padaryti jį skaitomu.

 

Tada turėsite įvesti adresą, telefono numerį ir darbo valandas. Stenkitės, kad jie būtų vienodi visame žiniatinklyje. Jei „Facebook“ ir savo svetainėje turite kitą adresą, „Google“ gali tai pastebėti ir manyti, kad jis nenuoseklus.

 

Užpildykite viską. Kuo daugiau informacijos suteiksite, tuo geriau ji padės jums reitinguoti.

3. Gaukite keletą išgalvotų paveikslėlių

 

Paveikslėliai yra labai svarbūs vietiniam sąrašui. Kodėl? Nes žmonėms labai įdomu juos pamatyti. Pavyzdžiui, jei esate restoranas, jie gali norėti pasižvalgyti po apylinkes ir patiekalus. Jei gaminate statybines medžiagas, jie gali norėti pamatyti keletą jūsų produktų ekrano kopijų.

 

Vis dėlto svarbiausia startui yra nuotraukos su pačia vieta, ypač įėjimu. Jei tai vietinis verslas, tai reiškia, kad žmonės nori ten vykti fiziškai. Padėkite jiems rasti jūsų vietą. Kartais medžiai blokuoja „Google Street View“, o jei jūsų plaukų salonas yra antrame pastato aukšte, žmonės gali būti sutrikę.

 

vietinio verslo vieta

 

Jūs netgi galite įtraukti nuotraukas su savo darbuotojais. Tai visada miela. Jūsų klientai taip pat gali skelbti nuotraukas jūsų vietoje, todėl būtinai elkitės su jomis tinkamai. Nenorite, kad jūsų „Google Maps“ sąraše patektų nuotraukos su klaidomis. Jei yra vienas trūkumas, tai labai, ir aš turiu tai pabrėžti, LABAI SUNKI, kad pašalinčiau vietinio verslo sąrašą.

4. Gaukite keletą apžvalgų

 

Apžvalgos yra labai svarbus reitingavimo veiksnys, kai kalbama apie vietinių žemėlapių sąrašą. Tačiau tai yra dvipusis peilis. Jei sulauksite neigiamų atsiliepimų, tai per daug nepadės.

 

Atminkite, kad žmonės labiau linkę pateikti neigiamą apžvalgą nei teigiamą. Norint gauti teigiamą apžvalgą, reikės imtis veiksmų, todėl įsitikinkite, kad turite tam tikrą žaidimų sistemą, kad įtikintumėte savo klientus ją palikti.

 

Peržiūri kelis įrašus

 

Jei vis dėlto sulaukiate neigiamų atsiliepimų, būtinai kreipkitės į juos teigiamai. Atsiprašykite, jei tai buvo jūsų klaida, ir niekada neįžeidinėkite ar nesipykite, jei tai tik bukas (žiūrėkite, ką aš ten padariau?). Be to, niekada nebandykite trinti savo nugaros čia. „Google“ gali išsiaiškinti netikrus atsiliepimus, jei jie yra iš tų pačių įrenginių / IP / vietovių.

 

Nors vieta ir apžvalgos yra bene svarbiausi reitingavimo veiksniai žemėlapių sąrašuose, yra ir kitų reitingavimo veiksnių, į kuriuos galite atsižvelgti. Parašiau apie tai straipsnį. Ją galite perskaityti čia .

 

Jei norite, kad „Google“ įmonių sąrašai būtų keliose vietose, tiesiog pakartokite šiuos veiksmus. Nebandykite apgauti „Google“! Taisyklė yra vienas įrašas vienoje vietoje, todėl jei neturite dviejų parduotuvių, nekurkite dviejų sąrašų.

5. Gaukite paminėjimų / citatų

 

„Google“ patinka tai matyti, kai jūsų įmonės pavadinimas minimas internete. Jei įmanoma, pasirūpinkite, kad jis būtų daug paminėtas vietinėse naujienų svetainėse ar kitose svetainėse, susijusiose su jūsų vieta.

 

Kuo daugiau jūsų vardas minimas aplink adresą, kurį bandote reitinguoti, tuo labiau „Google“ susies jūsų įmonės įrašą su ta vieta ir padidins jį paieškos reitinge.

 

3 sprendimas. Gaukite savo svetainės aukštą vietą natūralios paieškos rezultatuose

 

Tai yra pats sudėtingiausias dalykas šiame sąraše. Priešingai, tai taip pat bus trumpiausias skyrius. Norėdami geriau suprasti SEO, turėsite perskaityti kur kas daugiau iš mūsų tinklaraščio, tačiau mes bent jau aptarsime pagrindus.

 

Vietiniam verslui jums gali net neprireikti svetainės. Tačiau niekada negalėsite gauti kelių įrašų be vieno, nes tai privaloma tiek mokamai paieškai, tiek natūraliems rezultatams. Jei nenorite išleisti pinigų dabar jų statybai, „Google MyBusiness“ siūlo nemokamą. Jis yra labai ribotas ir nesudaro aukščiausio lygio domeno, bet ei, tai yra svetainė!

 

Norėdami, kad jūsų svetainė būtų reitinguota natūraliai „Google“, nenaudojant skelbimų, turite ja tinkamai rūpintis, rašyti naudingą turinį ir tinkamai jį reklamuoti.

1. Ištaisykite technines problemas

 

Pirmas dalykas, kurį norite padaryti, yra užtikrinti, kad jūsų svetainė veiktų sklandžiai. Techninės problemos apima, bet neapsiriboja, vaizdų optimizavimą, HTML, CSS ir JS mažinimą ir naršyklės talpyklos naudojimą.

 

Ieškote ne ilgesnio kaip 3 sekundžių puslapio įkėlimo laiko. Yra žinoma, kad konversijų sumažėja, jei jūsų svetainė įkeliama lėtai, todėl galite tai padaryti prioritetu. Tai labai paveiks jus ilgą laiką. Jei atlikus visus optimizavimus svetainė vis dar veikia labai lėtai, apsvarstykite galimybę susisiekti su savo interneto prieglobos paslaugų teikėju ir paprašyti jų padidinti išteklius ar net perjungti kompiuterius.

 

Jei savo svetainę naudojate TVS (turinio valdymo sistemoje), pvz., „WordPress“, viskas yra gana lengva, nes galite naudoti papildinius. Tiesiog ieškokite „problema, kurią norite išspręsti“ + „WordPress“ papildinys „Google“ ir gausite tai, ko jums reikia. Yra papildinių praktiškai viskam, ką norite padaryti. Įsitikinkite, kad pasirinkote neseniai atnaujintą papildinį, kuris turi daug teigiamų atsiliepimų.

 

Optimizuokite vaizdų „WordPress“ papildinį

Pavyzdys, parodantis, kaip rasti „WordPress“ papildinius

 

Tą patį galite padaryti ir kitose platformose, tokiose kaip „Joomla“, „Drupal“ ar „Magento“. Nors dauguma jų yra nemokami, už kai kuriuos pažangesnius papildinius gali tekti sumokėti.

 

Norėdami gauti išsamų sąrašą, ką turite padaryti, peržiūrėkite mūsų nuostabų straipsnį apie techninių problemų sprendimą savo svetainėje .

2. Raktiniai žodžiai, turinys ir UX („OnPage SEO“)

 

Techniniai dalykai taip pat yra „OnPage SEO“, tačiau čia kalbėsime tik apie turinį. „Google“ reitinguoja jūsų puslapius, atsižvelgdama į turinio kokybę. Tikrai sunku pasakyti, ką reiškia geras turinys, tačiau teisingas dalykas yra tai, kad vartotojo patirtis turi daug reikšmės.

 

„Google“ ilgą laiką nagrinėjo tokius dalykus kaip raktinių žodžių tankis, tačiau visai neseniai pradėjo analizuoti dalykus, įskaitant tai, kiek laiko vartotojas praleidžia puslapyje, ar paspaudę mygtuką „Atgal“, kad ieškotų ko nors kito. „Google“ algoritmai fiksuos vartotojo patirtį ir pagal tai reitinguos jūsų tinklalapius.

 

Tačiau prieš svarstydami A / B testavimą ir optimizavimą savo puslapiui, kad naudotojas galėtų geriau naudotis, įsitikinkite, kad antraštės žymoje ir antraštėse turite tinkamus raktinius žodžius. Net 2018 ir daugiau metų akivaizdu, kad be jų jūs negalėsite reitinguoti. Galite naudoti tuos pačius „AdWords“ raktinius žodžius.

 

Ar tu žinai

Jei norite, kad jūsų turinys būtų labai gerai optimizuotas, galite naudoti „  Content Assistant“ . Net jei esate patyręs turinio rašytojas ar esate pradedantis šioje srityje, šis turinio optimizavimo įrankis jums padės. Gausite rašyti turinį žmonėms, ne robotams, bet visiškai optimizuotą paieškos sistemoms.

Jūs gausite tikslius raktinius žodžius, kuriuos turėtumėte naudoti, kad turėtumėte SEO turinį. Taip pat pamatysite, ką konkurentai naudojo turinio ir nuorodų atžvilgiu, kad užimtų aukštą vietą „Google“.  

kognityvūs SEO raktiniai žodžiai iki aukštesnio reitingo

3. Skatinimas („OffPage SEO“)

 

Visada galite pradėti naują turinį su skelbimais. Tačiau geriau naudoti socialinę žiniasklaidą, o ne „AdWords“. Vis dėlto prieš tai bandykite nemokamai reklamuoti vietinėse grupėse arba su jūsų pramone susijusiose grupėse.

 

Kalbant apie socialinę žiniasklaidą, jei dar neturite „Facebook“ puslapio savo verslui, būtinai jį turite. Tiesą sakant, eik į priekį ir saugok kuo daugiau socialinių profilių. Vieni tiks jūsų verslui, o kiti – ne. Pavyzdžiui, „Pinterest“ labai gerai veikia restoranuose, o „Twitter“ – verslo ir IT nišose.

 

Jūsų pagrindinis tikslas yra priversti kitas svetaines susieti su jūsų svetaine. Jūs taip pat gali pavogti jūsų konkurento sąsajas naudojant CognitiveSEO įrankių rinkinys , ar gauti pranešimą, kai kas nors mentiones jūs ar jūsų konkurentai prisijungę naudojant BrandMentions . Gavę pranešimą, galite užmegzti santykius su tuo, kas jus paminėjo, kad galėtumėte toliau reklamuotis.

 

Vietiniam SEO yra puiki idėja, jei gaunate nuorodas iš kitų vietinių svetainių. Galite patys susikurti keletą nuorodų, bet jei tai padidinsite, galite patekti į nemalonumų dėl didžiojo G. Tačiau kelių vietinių svetainių sąrašų sukūrimas neturėtų pakenkti.

 

Taip pat nepamirškite reklamuoti neprisijungę. Internetas geriausiai veikia neprisijungus. Galite barteriauti su kitomis šalia esančiomis įmonėmis, kurios nėra tiesioginiai konkurentai. Jūs abu turėsite ką laimėti tokiu būdu, ir tai jums nieko nekainuos.

 

Vietinio verslo skatinimas

 

Jei ir toliau tai darote, laikui bėgant turėtumėte pradėti matyti rezultatus. Norėdami stebėti savo pažangą, galite naudoti mūsų reitingų stebėjimo priemonę .

4 sprendimas. „Facebook“ puslapis ir socialiniai profiliai

 

Nors tai nėra labai įprasta labai konkurencingose ​​nišose, vietinėse „Facebook“ puslapį gana lengva reitinguoti „Google“ viršuje. Nors „Facebook“ puslapiuose jūs negalite visiškai kontroliuoti turinio, vartotojai paprastai yra gerai susipažinę su platforma ir lengvai pastebės svarbią kontaktinę informaciją.

 

Kartais taip pat galite gauti „YouTube“ kanalų ar vaizdo įrašų, kad galėtumėte reitinguoti ir netgi „LinkedIn“ profilius, tačiau kol kas daugiausia kalbėsime apie „Facebook“.

1. Apsaugokite savo profilį

 

Pirmasis žingsnis yra apsaugoti savo profilį. Įsitikinkite, kad turite „Facebook“ puslapį, kuriame yra jūsų prekės ženklo pavadinimas. Pabandykite apsaugoti savo URL, kad būtų lengviau bendrinti su auditorija.

2. Pavadinime ir apraše naudokite raktinius žodžius

 

Antrasis žingsnis yra to puslapio optimizavimas paieškai. Pirmiausia nenorite įsitikinti, kad į pavadinimą ir aprašą įtraukėte keletą svarbių raktinių žodžių. Vienas pavyzdžių galėtų būti „CognitiveSEO – SEO įrankiai“.

 

 

Jie būtinai užpildykite skiltį „Apie“ atitinkamu raktiniu žodžiu. Tai svarbu, nes „Google“ pažvelgs į tą turinį, kad išsiaiškintų, ar puslapis yra svarbus kai kurioms užklausoms.

 

Nepamirškite susieti su savo svetaine! Tada galite sutelkti dėmesį į kitus dalykus, tokius kaip dizainas, raginimo veikti mygtukai ir „ chatbot“ rinkodara .

3. Laikykite jį aktyvų!

 

Socialinis turinys skirtas ne reitinguoti, o susieti. Jei turite socialinį profilį, PRIVALOTE bendrauti su savo auditorija.

 

Reguliariai skelbkite įdomius dalykus, bendraukite su savo vartotojais, leiskite jiems patikti, komentuoti ir dalytis savo įrašais. Turėsite būti kūrybingi. Galite kurti reklaminius įrašus, tačiau tuo nepiktnaudžiaukite! Jei darote tik reklaminius įrašus, jūsų pasiekiamumas gali sumažėti.

 

„Facebook“ įtraukimas

 

Taip pat galite pabandyti sukurti keletą nuorodų į „Facebook“ puslapį. Pirmiausia pridėkite jį savo svetainėje. Lengviausias būdas gauti kai kurias nuorodas yra gauti akcijų iš kitų vietinių „Facebook“ puslapių.

 

Kryžminio reklamavimo strategija gali būti tinkama. Kaip trumpas patarimas: jums nereikia kirsti reklamos su savo konkurencija. Savo rajone galite rasti gretimų nišų. Pavyzdžiui, žmonės dažnai geria kavą skaitydami laikraštį, todėl kryžminė reklama su žurnalų parduotuve šalia gatvės gali veikti (jei jie taip pat turi „Facebook“ puslapį ir neparduoda kavos).

 

Kodėl dalijamasi puslapiuose, o ne profiliuose? Kadangi profiliai dažnai nėra vieši, todėl jų turinio „Google“ neindeksuoja. Dalijimasis iš puslapio, kuris taip pat yra indeksuojamas „Google“, reiškia, kad „Google“ galės matyti tą atgalinę nuorodą, nukreipiančią atgal į jūsų puslapį.

5 sprendimas. „Google“ atsakymų dėžutės

 

„Google“ atsakymų langeliai ne visada tinka vietinėms įmonėms, tačiau, nepaisant to, jie gali būti laikomi papildomu „Google“ reitingo tašku. Šie atsakymų langeliai neatšaukia jūsų įprasto reitingo, todėl galite turėti atsakymų langelio sąrašą ir užimti antrą vietą natūraliuose rezultatuose.

 

Galite pabandyti gauti šiuos atsakymų langelius informacinėms užklausoms, susijusioms su jūsų niša, pavyzdžiui, „kiek espresso kavoje yra cukraus“. Jūs galite reitinguoti atsakymų laukelyje ir natūraliuose rezultatuose.

1. Nustatykite potencialius terminus / užklausas

 

„Google“ rodo atsakymų laukelius tik tam tikriems užklausų tipams. Paprastai tai yra klausimai ar informacinės užklausos, kai vartotojas tikisi panašaus atsakymo.

 

Pavyzdžiai:

 

  • Kaip paruošti puikią kavą
  • Kavos kalorijos

2. Turėkite tvirtą atsakymo frazę

 

Norite atsakymą į klausimą / frazę pateikti trumpoje pastraipoje, kuri tilps į atsakymų laukelį. Tai taip pat naudinga, jei atsakymas pateikiamas netrukus po klausimo / užklausos.

 

Pabandykite pabrėžti užklausą H2 arba bent jau paryškinta žyma.

 

Jei norite sužinoti daugiau apie tai, kaip gauti 0 poziciją „Google“, perskaitykite šį „Google“ atsakymų laukelių vadovą .

Į kurį turėtumėte sutelkti dėmesį?

 

Na, tai tikrai priklauso nuo kiekvieno verslo ir jo galimybių, tačiau manau, kad akivaizdu, jog pirmas žingsnis, kurį turėtumėte padaryti, yra „Google MyBusiness“ sąrašo nustatymas . Jei to neturite, daug prarandate. Tai ne tik nemokama „Google“ reklama ir ją tikrai lengva nustatyti, bet ji taip pat turi daug galimybių. Kuo anksčiau pradėsite, tuo geriau, nes galėsite pradėti prašyti savo klientų atsiliepimų.

 

Norėdami naudoti kitus metodus, jums reikės svetainės. Klausimas, ar vietos verslui reikalinga svetainė, ar ne, dažnai pasibeldė į mano duris. Žmonės bando svetaines pakeisti „Facebook“ ir „Google MyBusiness Pages“, bet aš jums pasakysiu viena: jie nėra tas pats.

 

Jūs visiškai kontroliuojate savo svetainę, o tai reiškia, kad galite ją optimizuoti pagal savo specifinius poreikius. Svarbiausia, kad jis priklauso jums. Nemažai kartų girdėjau apie žmones, kurie labai nori, kad jų „Facebook“ puslapius uždraudė dėl įvairių priežasčių.

 

Bet kokiu atveju be tinkamos svetainės negalėsite tinkamai atlikti SEO ar „AdWords“.

 

„AdWords“ gali gerai veikti bet kada, jei turite galimybių. Jei atvirai, net būdamas SEO rekomenduoju investuoti į „AdWords“, ypač kai pradedate. SEO reikia daug laiko ir net didelio biudžeto, jei norite tai padaryti tinkamai. Naudodami „AdWords“ rezultatų laukti neprivalote 6 mėnesių. Tačiau visada yra tikimybė, kad jūs visiškai neuždirbsite pinigų.

 

Naudodamiesi SEO, kuo anksčiau pradėsite, tuo geriau, nes reitinguoti reikia daug laiko. Galite sutaupyti pinigų mainais į laiką, jei tai padarysite patys. Tačiau būkite labai atsargūs, kaip „optimizuoti“ savo svetainę. Prieš pradėdami būtinai perskaitykite dar keletą straipsnių mūsų tinklaraštyje ir, jei neįsivaizduojate, ką darote, galbūt netgi pasamdykite konsultantą.

 

Daugelis skaitmeninės rinkodaros ekspertų ginčijasi apie  SEO ir PPC ir apie tai, kaip gerai galite reklamuoti svetainę su kiekvienu, tačiau tiesa ta, kad šie du dalykai puikiai dera!

Kelių puslapių reitingavimas iš savo svetainės. Ar tai apskritai įmanoma?

 

Jei jums įdomu reitinguoti kelis puslapius iš tos pačios svetainės pagal tą patį raktinį žodį, deja, negaliu jums pasakyti daug.

 

„Google“ vengia rodyti kelis rezultatus iš tos pačios svetainės, ypač jei turinys yra labai panašus. Aš tai apžvelgiau savo turinio vadove, kuriame parodyta, kad pasikartojantis turinys gali sukelti daug problemų svetainėje.

 

Norėdami reitinguoti kelis puslapius pagal tą patį raktinį žodį, turėtumėte tuos puslapius optimizuoti tam pačiam raktiniam žodžiui. Tai padaryti gana sunku, nesigilinant į pasikartojančius turinio klausimus ir kanibalizaciją.

 

Tačiau tai įmanoma. Pavyzdžiui, jei vartotojas ieško „CognitiveSEO“, tai gali gauti kelis rezultatus iš mūsų svetainės (akivaizdu).

 

Kartais didelės svetainės sukuria nesąžiningą pranašumą. Pvz., Žmonės gali ieškoti „produkto daugiskaitos“, o „Google“ gali nurodyti 3 „Amazon“ puslapius: „daugiskaitos produktas“, „daugiskaitos produktas + spalva“ ir „vienaskaitos produktas“. Tačiau „Google“ bando to išvengti.

 

Štai ką prieš keletą metų turėjo pasakyti Mattas Cuttsas:

 

 

Teoriškai, jei svetainė yra tikrai gera, ji gali gauti kelis sąrašus, tačiau kiekvieną paskesnį sąrašą bus vis sunkiau reitinguoti. Taigi iš tos pačios svetainės galite gauti 4 rezultatus, jei svetainė tikrai gera ir po to gausite įvairovės.

 

Tačiau mačiau atvejų, kai tuo piktnaudžiavo didžiulės svetainės, tokios kaip „Amazon“ ar „eMAG“ (Rumunijos „Amazon“ tipo svetainė). Šios svetainės gautų ištisų puslapių rezultatų, net ir daugybę kartų jos buvo visos kopijos! Kitos svetainės taip pat turėjo atitinkamą turinį, geresnę vartotojo sąsają ir dažnai net mažesnes kainas, tačiau jos buvo užmirštos ketvirtame ir penktame „Google“ puslapiuose.

 

3+ keli rezultatai iš tos pačios svetainės yra reti atvejai, tačiau jie yra tikri ir rodo, kad algoritmas vis tiek daro klaidų.

 

Viskas apie tai! Tikiuosi, kad jums patiko skaityti šį straipsnį. Jei kelis kartus sėkmingai įtraukėte vietinį verslą į „Google“, palikite komentarą žemiau ir pasidalykite savo patirtimi su mumis. Mes visada norime išgirsti apie mūsų skaitytojų sėkmės istorijas, todėl nedvejodami rašykite.

Paskelbta
Kategorijos SEO

Įrašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *