Neseniai rašėme apie tai, kaip koronavirusas gali paveikti plaukus ir ką tokiu atveju reikia daryti. Ir šiandien norime tiksliai pasakyti, kurios priemonės tikrai veikia ir padeda kovojant su nuplikimu po ligos. Sudarėme geriausių produktų įvertinimą, remdamiesi realių klientų atsiliepimais, asmenine „KrasotkaPro“ pardavimo statistika, atvirais „Yandex“ paieškos sistemos duomenimis.
Kriterijai, pagal kuriuos vertiname kiekvieno prekės ženklo lėšas:
- Efektyvumas. Priemonės turėtų atlikti savo darbą ir, kaip įrodyta, pagreitina plaukų augimą, stiprina jų šaknis ir kovoja su plaukų slinkimu.
- Natūralių veikliųjų medžiagų kiekis. Pirmenybė teikiama priemonėms, į kurias įeina vitaminų kompleksai, vaistinių žolelių ekstraktai ir augalų ekstraktai.
- Aromatas. Produktai neturėtų turėti aštraus, cheminio ar per stipraus kvapo, nes po naudojimo jis gali likti ant plaukų kelias dienas.
- rūpestingos savybės. Gerai, jei priemonės, be plaukų augimą skatinančios, dar ir puoselėjančios: drėkina sruogelius, išsaugo jų spalvą.
- Naudojimo paprastumas. Pirmenybė teikiama kaukėms, kurios yra kuo paprastesnės naudoti ir nereikalauja ilgo poveikio plaukams, plėvelės naudojimo ar kitų sąlygų.
- Subalansuota konsistencija. Produkto tekstūra neturi būti per skysta ar tanki – norint tolygiai pasiskirstyti per visą ilgį, reikalinga lengva, kreminė struktūra.
Geriausių plaukų atkūrimo produktų reitingas po Covid yra pagrįstas taškų sistema, kurią priskyrėme kiekvienam prekės ženklui už jų gaminį.
Pagal kokybę:
- 1 balas už efektyvumą;
- 1 balas už natūralių veikliųjų medžiagų kiekį;
- 1 balas už neutralų skonį;
- 1 balas už rūpestingąsias savybes;
- 1 balas už naudojimo patogumą;
- 1 balas už nuoseklumą.
Pagal kainą:
- 4 taškai už kainą iki 300 euro centų;
- 3 taškai už kainą nuo 300 iki 600 euro centų;
- 2 taškai už kainą nuo 600 iki 900 euro centų;
- 1 taškas už 900 euro centų kainą.
Pagal populiarumą:
- 6 taškai už daugiau nei 30 000 užklausų „Yandex“ per mėnesį;
- 5 taškai už 24 000–30 000 užklausų „Yandex“ per mėnesį;
- 4 taškai už 18 000–24 000 užklausų „Yandex“ per mėnesį;
- 3 taškai už 12 000–18 000 užklausų „Yandex“ per mėnesį;
- 2 taškai už 6 000–12 000 užklausų „Yandex“ per mėnesį;
- 1 taškas už mažiau nei 6 000 užklausų „Yandex“ per mėnesį.
7 vieta. „Constant Delight“, losjonas nuo plaukų slinkimo
Losjonas iš populiaraus itališko prekės ženklo Constant Delight stimuliuoja medžiagų apykaitos procesus plauko folikuluose, taip suteikdamas jam impulsą augimui. Padidina plaukų tankumą ir tankumą, kovoja su priešlaikinio plaukų slinkimo problema. Maksimalus veiksmingumas pasiekiamas per 6 savaites, kai naudojamas kartu su šampūnu nuo plaukų slinkimo ir kauke su neprinokusiomis vynuogių kamieninėmis ląstelėmis.
Privalumai | Trūkumai |
---|---|
|
|
Taškais
- 1 balas už efektyvumą;
- 1 balas už natūralių veikliųjų medžiagų kiekį;
- 1 balas už kvapą;
- 1 balas už rūpestingąsias savybes: suteikia blizgesio ir šilkingumo;
- 1 balas už naudojimo patogumą;
- 1 balas už nuoseklumą;
- 1 taškas už išlaidas;
- 2 balai už populiarumą.
Losjonas „Constant Delight“ gauna 9 taškus.
Peržiūrėti visus Constant Delight produktus →
6 vieta. Bodyton, moterų plaukų augimo serumas
Galingas stangrinantis serumas atkuria ir pagreitina plaukų augimą esant laikinai alopecijai, kuri taip pat atsirado dėl koronaviruso. Dėl veikliųjų medžiagų užtikrina intensyvų plaukų folikulų maitinimą, gerina galvos odos mikrocirkuliaciją ir epidermio struktūrines bei mechanines savybes, suriša laisvuosius radikalus, saugo nuo agresyvių aplinkos veiksnių. Nipagard CG (visiškas CG katono analogas) stabdo bakterijų ir grybelių vystymąsi ir dauginimąsi.
Privalumai | Trūkumai |
---|---|
|
|
Taškais
- 1 balas už efektyvumą;
- 1 balas už natūralių veikliųjų medžiagų kiekį;
- 1 balas už kvapą;
- 1 balas už rūpestingąsias savybes: prailgina plaukų švarumą ties šaknimis;
- 0,5 balo už lengvumą…