dienos žibintai xenon

Nors naujuose registruotuose automobiliuose yra dienos žibintai, daugelis vairuotojų abejoja, ar efektyvu įjungti šviesą dienos kelionėms. Saugumo požiūriu, kuris turėtų būti prioritetas, akivaizdu, kad jie turėtų būti įjungti, tačiau jis turi ir trūkumų, kuriuos mes čia analizuojame.

Yra judėjimas naudotojų ir kelių eismo saugumo ekspertų, norinčių, kad dienos metu būtų privaloma važiuoti artimosiomis šviesomis. Kokie yra pranašumai ir trūkumai, kai dieną keliaujate su įjungtomis šviesomis? Mes jums išsamiai pasakojame.

Iki dienos šviesos automobilių pasirodymo rinkoje žmonės dažnai mus „šaudydavo“ sprogimais, jei važiuodavome įjungę priekinius žibintus. Atrodė, kad šis geras įprotis trukdė.

Tiesa, šalyje, kurioje yra daug valandų dienos šviesos ir saulėta, kaip mes, dieną važiuoti su įjungtomis šviesomis nėra būtina, tačiau mūsų saugumui tai tikrai rekomenduojama. Visi tyrimai rodo, kad automobilis su įjungtomis šviesomis akis suvokia dvigubą atstumą, tai yra, mes padauginame savo saugumą iš dviejų.

Didesnis kontrastas, kurį sukelia įjungtos šviesos, leidžia daug lengviau teisingai apskaičiuoti automobilio nuvažiuotą atstumą. Tai leidžia mums apskaičiuoti daug geresnį manevrą, tokį pavojingą kaip, pavyzdžiui, aplenkimas.

Nors mūsų šalis yra saulėta ir ryškesnė už kitas, esančias šiauriau Europos, žiemą saulė šviečia kampu, kuris labai sumažina matomumą. Net jei saulėta, jei kelias šlapias, nes prieš kelias valandas buvo lietaus, saulės atspindys ant drėgno asfalto taip pat apakina ir priverčia gerai nesuvokti priekyje judančio eismo.

Saugumo požiūriu nėra jokių abejonių. Vairuoti su įjungtomis šviesomis yra daug saugiau ir labai rekomenduojama. Be to, vengiame blaškytis, pavyzdžiui, įvažiuoti į tunelį ir jų neįjungti, pamiršti juos uždėti, sutemus ar išaušus, rūko ar dulkių krantą ir pan.

Taip, aš žinau, kad yra automobilių, kuriuose įjungiami automatiniai žibintai, tačiau tos sistemos (kurios apsaugo nuo problemų tuneliuose ar visiškai nakvojant) neįsijungia priekinių žibintų, kai yra rūkas, stiprus lietus, auštant .. – situacijos tose vietose, kurios yra ryškios, bet atrodo tikrai blogai ir kuriose būtina įjungti apšvietimą. Atminkite, kad aiškumas ir matomumas ne visada vyksta kartu .

Trūkumai, kai važiuojate įjungę dienos šviesą

Važiuojant išjungus žibintus, sumažėja priekinių žibintų sąnaudos ir susidėvėjimas.

 5 nuotraukos 

Visada yra tokių, kurie ginasi, kad jų nereikėtų įjungti dienos metu, nes jie sukelia daugybę problemų. Tiesa, važiuojant su įjungtais žibintais yra keletas trūkumų, tačiau jie visiškai nekompensuoja sumažėjusios tikimybės patirti avariją. Norint išvengti nelaimės, kuri gali būti mirtina, verta mums visiems uždegti šviesas.

Pagrindiniai „argumentai“, kodėl dienos metu neuždega šviesos, yra šie:

  • Padidina degalų sąnaudas:  halogeninių žibintų galia yra 110 W. Dėl to padidėja elektros sąnaudos ir generatorius priverčia į variklį pritraukti daugiau energijos. Apskaičiuota, kad važiuojant įjungus arba išjungus priekinius žibintus, skirtumas yra maždaug vienas litras kas 7000 km. Tai daro įtaką daug blogesniam padangų slėgiui nei žibintų įjungimas.
  • Generatoriaus susidėvėjimas: kintamosios srovės generatorius iš tikrųjų visada sukasi, o kintamosios srovės generatoriaus dėvimos dalys yra daugiausia guoliai ir kolektoriai, kurių senėjimas yra susijęs su tuo, kad tai yra besisukanti dalis, o ne dėl apkrovos, kuriai tenka kintamasis generatorius. Didesnis šio elemento nusidėvėjimas dėl įjungto apšvietimo yra nereikšmingas, palyginti su jo nuėmimu.
  • Lempos nusidėvėjimas : tai logiška. Lempos veikia keletą valandų, tuo ilgiau, kol jos ištirpsta, jos dega tiek halogenu, tiek ksenonu ar LED. Nors halogeninė lempa yra labai pigi, ksenono ar LED lempos gali būti labai brangios.
  • Priekinių žibintų pritemdymas – veikiant lempos sukuria šilumą, o dėl šios šviesos žibintų optika tamsėja, kai prie jos prilimpa karštos oro dulkės. Tai yra efektas, panašus į tai, dėl kurio viršutinėje radiatorių srityje sienos tamsėja dėl konvekcinių srovių, atsirandančių aplink karštą sritį, apsuptą vėsesnio oro. Ksenoninių žibintų atveju „stiklas“ (jie iš tikrųjų yra pagaminti iš plastiko) žibintuose taip pat sensta, nes tai yra daug ultravioletinių spindulių skleidžianti šviesa, kuri puola priekinių žibintų medžiagą.

Privalumai įjungti šviesą dienos metu

Tokiose situacijose, kai nedega šviesos, mes beveik nematome net dienos metu.

 5 nuotraukos 

Pagrindinis privalumas yra tas, kad išvengiame nelaimingų atsitikimų. Jau vien dėl šios priežasties turėtume tai padaryti visi, tačiau tai nėra vienintelis pranašumas.

  • Daugiau komforto : jei įpratome įjungti šviesą vos išvažiavus iš miesto eismo, neturime žinoti, kad jas įjungiame įvažiavę į tunelį, jei einame per dulkių debesį, jei jis prasideda lyti … galime daugiau dėmesio skirti kitoms problemoms. Tokios situacijos kaip rūkas, įėjimas į tunelį ir pan. Yra rizikos momentai, kai kuo daugiau „darbo“ atlikome, tuo daugiau galime susitelkti įveikti problemą. Tai sumažina stresą vairuojant ir padidina eismo saugumą.
  • Mes esame labiau matomi : tai akivaizdu. Automobilį su įjungtais priekiniais žibintais galima pamatyti iš 240 m atstumu net tokiomis sąlygomis kaip saulėlydis ar lietus. Šis atstumas sumažėja perpus tuo atveju, kai jie pakyla.
  • Vengiame baudų : jei yra rūkas, įvažiuojame į tunelį … o mums nedega šviesos, galime būti nubausti.
  • Vengiame rizikos kritinėse situacijose : vienas pavojingiausių dalykų eisme yra rūko pakrantės, dulkių ar dūmų debesys ir kt. Tai yra labai specifinės situacijos, kai dauguma vairuotojų neįsijungia žibintų, nes tai juos nustebina, smegenys patiria stresą ir susikaupia stengdamiesi pamatyti, pamiršdami įjungti šviesas, kad būtume matomi. Štai kodėl tokiose situacijose paprastai įvyksta tiek daug įvairių avarijų. Jei mes visada įjungsime šviesą, mes visada būsime labiau matomi.

Įrašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *