Šampūnas – pirmoji plaukų priežiūros priemonė, be kurios plaukų priežiūra tiesiog neįmanoma. Valymas yra pagrindinė jo funkcija, bet toli gražu ne vienintelė. Jau seniai renkamės šampūną pagal plaukų tipą arba problemą, kurią norime išspręsti. Ir kadangi dauguma prekinių ženklų turi keletą serijų plaukų priežiūros priemonių arba kelių tipų šampūnų, skirtų skirtingų tipų garbanoms (šiandien be šito nėra), savo geriausių reitinge atsižvelgiame ne į kiekvieną tipą, o į visus vieno gamintojo šampūnus. viso.
Kriterijai, pagal kuriuos vertiname kiekvieno prekės ženklo šampūnus:
- Valymas. 100 % plaukų ir galvos odos išvalymas turi būti pasiektas ne daugiau kaip 2 kartus naudojant produktą per vieną plovimo procesą.
- Papildomų funkcijų atlikimas. Tokių funkcijų gali būti daug: suteikia apimties, naikina pleiskanas, stiprina plaukus, gydo išsišakojusius plaukų galiukus ir kt. Užtikriname, kad šampūnas susidorotų su nurodyta užduotimi, kad ir kokia ji būtų.
- Junginys. Dauguma vartotojų teikia pirmenybę natūraliai kompozicijai. Ir, žinoma, šampūnas neturėtų sukelti dirginimo ar alerginės reakcijos.
- Kvapas. Šampūno aromatas plaukuose gali išlikti kelias dienas po naudojimo, labai svarbu, kad jis būtų malonus arba neutralus.
- Kaina. Žinoma, sutaupyti visada malonu, bet mes ieškome geriausio kainos ir kokybės santykio.
Šampūno gebėjimo gerai putoti į šį sąrašą neįtraukėme, nes šiam daiktui vienodai galima priskirti ir privalumus, ir trūkumus: kuo geriau putoja, tuo lengviau jį naudoti – viena vertus; putoti galima tik tuo atveju, jei kompozicijoje yra kenksmingų medžiagų – kita vertus.
Ilgalaikis šampūno poveikis priklauso nuo daugelio faktorių: plaukų tipo, papildomų priežiūros priemonių naudojimo, išorinių sąlygų… Todėl ir nesiimame vertinti šio punkto, manydami, kad tiesa šiuo atveju per daug reliatyvi.
Visa straipsnyje pateikta informacija yra kruopščiai surinkta iš kelių šaltinių, išvados pagrįstos profesionalų ir paprastų vartotojų patirtimi naudojant produktą, taip pat atvirais „Yandex“ paieškos sistemos duomenimis.
Geriausių šampūnų reitingas susidaro dėl balų sistemos, kurią skyrėme kiekvienam prekės ženklui už produktą.
Pagal kokybę:
- 2 balai už efektyvumą (100 % valymas = 1 balas, papildomų funkcijų atlikimas = 1 balas);
- 1 balas už natūralių ingredientų buvimą kompozicijoje;
- 1 balas už malonų arba neutralų kvapą;
- 1 balas už optimalią konsistenciją: ne per tiršta ir ne per plona;
- 1 balas už lengvą skalavimą;
- 1 taškas už plaukų svorio nebuvimą.
Pagal kainą:
- 4 taškai už kainą iki 300 rublių;
- 3 taškai už kainą nuo 300 iki 600 rublių;
- 2 taškai už kainą nuo 600 iki 900 rublių;
- 1 taškas už 900 rublių kainą.
Pagal populiarumą:
- 6 taškai už daugiau nei 30 000 užklausų „Yandex“ per mėnesį;
- 5 taškai už 24 000–30 000 užklausų „Yandex“ per mėnesį;
- 4 taškai už 18 000–24 000 užklausų „Yandex“ per mėnesį;
- 3 taškai už 12 000–18 000 užklausų „Yandex“ per mėnesį;
- 2 taškai už 6 000–12 000 užklausų „Yandex“ per mėnesį;
- 1 taškas už mažiau nei 6 000 užklausų „Yandex“ per mėnesį.
Būtent surinktų taškų skaičius lėmė kiekvieno šampūno vietą reitinge, visa tai atsispindi galutinėje lentelėje. Tuo tarpu išsamiau apie kiekvieną prekės ženklą ir jo gaminį.
7 vieta. Matricos šampūnas
Matrix yra garsus kosmetikos prekės ženklas, gaminantis profesionalią plaukų kosmetiką, įskaitant dažytus plaukus. Prekės ženklo istorija prasideda 1980 m., o nuo 2000 m. jis tapo koncerno L’Oreal dalimi. JAV šį prekės ženklą mėgsta grožio salonai ir specializuotos plaukų priežiūros parduotuvės, jį mėgsta ir Holivudo žvaigždės. Per pastaruosius kelerius metus Biolage šampūnas buvo ypač paklausus.
Specifikacijos iš gamintojo
Atgaivinantis veiksmas viduje ir išorėje. Dviguba šampūnų formulė veikia plaukų paviršių, maitindama ir prisotindama juos baltymais ir amino rūgštimis, taip pat užtikrina visišką struktūros regeneraciją. Plaukų atstatymas 75% po pirmojo naudojimo.
Privalumai | Trūkumai |
---|---|
|
|
Taškais
- +1 balas už efektyvų valymą;
- +1 balas už natūralių ingredientų buvimą kompozicijoje;
- +1 balas už priimtiną kvapą;
- +1 balas už optimalią konsistenciją;
- +1 balas už lengvą skalavimą;
- +1 taškas už jokio svorio poveikio;
- +2 taškai už kainą;
- +4 balai už populiarumą.
Dėl to Matrix šampūnai gauna 12 taškų.