Kaip per kelias sekundes išlyginti veido spalvą ir padaryti ją tobulą? Kas gali paslėpti nedidelius netobulumus, tokius kaip amžiaus dėmės ar spuogai? Na, žinoma, toninis kremas! Tačiau ji turi būti parinkta teisingai – kad išsilaikytų visą dieną, gerai pasišalintų prausiant, nėra komedogeniška, subtilios sudėties, net drėkina odą. Atidžiai išstudijavome šimtus tikrų klientų atsiliepimų, asmeninę KrasotkaPro pardavimų statistiką, atvirus duomenis iš Yandex paieškos sistemos ir surinkome jums TOP 10 geriausių šių metų pagrindų.
Dėmesio: kadangi didžioji dauguma prekių ženklų turi kelias kremų linijas, mūsų geriausių reitinge mes laikome ne konkrečią rūšį, o visus vieno gamintojo produktus kartu.
Kriterijai, pagal kuriuos vertiname kiekvieno prekės ženklo pagrindą:
- Sklandus tepimas ir optimali tekstūra. Spalva turi būti lygi, be gabalėlių ir plikų dėmių.
- Gana solidžios spalvos. Vis dėlto turime paslėpti visus trūkumus!
- Patvarumas. Pageidautina, kad kremas džiugintų visą dieną ant veido.
- Nėra komedogeniškumo. Mes maskuojame spuogus, bet nenorime įsigyti naujų.
- Papildomos funkcijos: drėkina ir maitina. Nuostabūs papildomi toniniai veido kremai.
- Junginys. Dauguma vartotojų teikia pirmenybę natūraliai kompozicijai. Ir, žinoma, kremas neturėtų sukelti alerginės reakcijos.
- Tekstūra. Akivaizdu, kad jį naudoti neturėtų būti nepatogu.
- Kvapas. Turi būti neutralus arba neįkyrus, minkštas.
- Kaina. Taupyti pinigus visada gerai, bet mes ieškome tobulo kainos ir kokybės santykio pavyzdžio.
Taškų sistema:
Pagal kokybę:
- 1 balas už optimalią tekstūrą: vienodas tepimas be gabalėlių ir plikų dėmių;
- 1 taškas už tolygią tankią spalvą;
- 1 balas už atkaklumą visą dieną;
- 1 balas už nekomedogeninį;
- 1 balas už papildomas funkcijas (drėgmę). Nuimame tašką, jei priemonė sausina odą;
- 0,5 balo už SPF buvimą;
- 1 balas už priimtiną kompoziciją. Už nusiskundimus dėl alergijos atimame tašką;
- 1 balas už neutralų kvapą arba lengvą kvapą;
Pagal kainą:
- 4 taškai už kainą iki 500 euro centų;
- 3 taškai už kainą nuo 500 iki 1000 euro centų;
- 2 taškai už kainą nuo 1000 iki 1500 euro centų;
- 1 taškas už 1500 euro centų kainą.
Pagal populiarumą:
- 6 taškai už daugiau nei 30 000 užklausų „Yandex“ per mėnesį;
- 5 taškai už 24 000–30 000 užklausų „Yandex“ per mėnesį;
- 4 taškai už 18 000–24 000 užklausų „Yandex“ per mėnesį;
- 3 taškai už 12 000–18 000 užklausų „Yandex“ per mėnesį;
- 2 taškai už 6 000–12 000 užklausų „Yandex“ per mėnesį;
- 1 taškas už mažiau nei 6 000 užklausų „Yandex“ per mėnesį.
Išvardinę kiekvieną iš 10 geriausių veido pagrindo gamintojų ir priskyrę taškus, visus duomenis surinksime į bendrą lentelę. Rinkdami informaciją apie produktus naudojome: svetaines su realiais klientų atsiliepimais, asmeninę pardavimų statistiką „KrasotkaPro“, atvirus duomenis iš „Yandex“ paieškos variklio.
9 vieta. Guerlain
Guerlain yra vienas seniausių ir žinomiausių Europos prekių ženklų, kurio bet kuri linija iš karto tampa populiari. Prekės ženklo kosmetologės kruopščiai kuria gaminių sudėtį, laikydamosi natūralumo principo, o dizaineriai iš buteliukų kuria nedidelius meno kūrinius.
Specifikacijos iš gamintojo
„Guerlain“ pagrindas sujungia puikų toną ir aktyvią priežiūrą, kuri diena iš dienos keičia odą. Pagrindas užtikrina puikius ilgalaikius rezultatus su švytinčia apdaila, tirpstančia tekstūra ir moduliuojančiu lengvu ir vidutiniu padengimu, kuris niekada nepraranda savo natūralumo ir ryškumo. Tuo pačiu metu 97% natūrali formulė leidžia kremui aktyviai prižiūrėti odą, palaipsniui gerinant jos būklę. Novatoriška technologija, jungianti probiotikų ir prebiotikų darinius, kad subalansuotų ir sustiprintų odos barjerą. Veidas atrodo nepaprastai vienodas, šviesus, sumažėjusios poros ir išlygintos smulkios raukšlelės.
Privalumai | Trūkumai |
---|---|
|
|
Taškais
- 0,5 taško dėl tekstūros: yra priekaištų, kad pabrėžia lupimąsi;
- 1 taškas tolygiai tankiai spalvai;
- 1 taškas patvarumui visą dieną;
- 1 taškas dėl komedogeniškumo nebuvimo;
- 1 taškas papildomoms funkcijoms (drėkinimui);
- 0,5 taško dėl SPF buvimo;
- 1 taškas už priimtiną kompoziciją;
- 1 taškas lengvam aromatui;
- 1 taškas už išlaidas;
- 1 taškas dėl populiarumo (būtent balso dažnio kremai).
Dėl to Guerlain fondai gauna 9 balus.
8 vieta. Armani
Armani yra vienas iš prabangių prekių ženklų. Vizažistės dievina prekinio ženklo pagrindą, sakydamos, kad jis beveik nesvarus ir gali suteikti odai tobulą išvaizdą!