Nors dauguma SEO ekspertų sutinka, kad turinys yra svarbi SEO strategijos dalis, atrodo, kad yra įvairių apibrėžimų, ką reiškia „puikus“, ir net nevienodų idėjų, kaip iš tikrųjų yra aukštos kvalifikacijos turinio rašymas.
Be to, žmonės gali turėti labai skirtingas „SEO“ draugiško turinio rašymo strategijas. Kai kurie susitelkia ties vartotojais. Kiti daugiausia dėmesio skiria „Google“. Kai kurie yra net pasakę, kad raktiniai žodžiai yra visi skirtingi kuriant užimamą turinį. Bet ar tai tikrai tiesa?
Turinys
Kas vis dėlto yra SEO turinio rašymas?
SEO rašymas skirtas paieškos sistemoms ir specifinėms paieškos užklausoms. Jūs neturite tik iškalbingo vaško, nedarydami raktinių žodžių tyrimų ir nesurinkdami auditorijos įžvalgų. Tikslas yra pritraukti kvalifikuotą ir tikslinį srautą.
Gali būti, kad tai ne viskas apie tikslius jūsų naudojamus raktinius žodžius, tačiau atsakymas yra kur kas mažiau sudėtingas nei jūs manote. Šiame įraše aš išskaidau tai, kas svarbiausia SEO tekstų rašymui.
SEO slapto turinio rašymui nėra jokio „slapto padažo“. Tiesą sakant, SEO tekstų kūrėjai ir įprasto turinio rašytojai dažnai gali pernelyg apsunkinti procesą ir nutolti nuo galutinio turinio tikslo … tai yra padėti jums (ar jūsų klientams) užsidirbti pinigų! Nepaisant slapto padažo trūkumo, galite atlikti 4 veiksmus, kad patenkintumėte paieškos sistemas.
Turėkite omenyje, kad rašant „Google“ nebus rašoma reklama , kuri būtinai yra optimizuota atsižvelgiant į el. Pašto generavimą, pardavimą ar žmonių įtraukimą į kitus jūsų svetainės puslapius.
Kaip parašyti interneto kopiją SEO: 4 žingsnių vadovas
- Puslapio pavadinime naudokite pagrindinį raktinį žodį: tai turėtų būti gana paprasta. Jei kažkas yra svarbu, tada jūsų puslapio pavadinime turėtų būti svarbiausias dalykas (arba raktinis žodis), nurodantis, apie ką puslapis yra.
- Svarbiausius raktinius žodžius naudokite aukščiau svetainės kopijoje: SEO eksperimentai rodo stiprią koreliaciją su raktinių žodžių reitingu ir vieta tinklaraščio straipsnyje.
- Savo straipsnyje naudokite raktinių žodžių variantus: nerašote straipsnio su vienu raktiniu žodžiu ir tikitės, kad jis reitinguos. „Google“ nori daugybės signalų, rodančių turinio aktualumą, todėl raktinių žodžių variantų įtraukimas yra būdas parodyti „Google“, kaip ji turėtų suprasti jūsų turinį.
- Tyrinėkite konkurentus, turinčius gerą SEO turinį puslapyje: tai geriausias būdas sužinoti, kam „Google“ teikia pirmenybę. Ieškokite antraščių tipo, žodžių skaičiaus, paryškinto ir kursyvo, antraščių skaičiaus, vaizdų, alternatyvaus teksto, vaizdo įrašų ir tt ir BOOM, jūs dalyvaujate lenktynėse.
Taigi, koks yra puikaus SEO turinio raktas?
1) Nurodykite tikslią auditoriją
Visų pirma, jūsų kopijos efektyvumas priklauso nuo to, kaip gerai pažįstate tikslinę auditoriją. Aš galėčiau parašyti aukštos kokybės pažangios rinkodaros vadovą ir turėti siaubingą turinį, jei mano auditorija būtų užpildyta pradedančiųjų lygio rinkodaros specialistais. Dar blogiau, kai įmonė turi pardavimų egzempliorių, užrašytą apie tinklaraštį, kai jų auditorija taip pat turi
A) Jau nusipirkote produktą
B) Apsilankėte jūsų puslapyje, kad sužinotumėte įžvalgų, bet sutikote su produkto brošiūros tinklaraščio versija
Ši auditorija ne tik nustatys, koks turinys reikalingas, bet ir informuos jūsų turinį, raktinius žodžius, kuriems nusprendėte sutelkti dėmesį, ir tai, koks yra jūsų unikalus pardavimo taškas (USP).
Yra daugybė būdų, kaip sužinoti, ko jūsų auditorijai reikia ir ko reikia, tačiau aš visada siūlau atlikti rinkos tyrimus prieš pasineriant į turinį paprastia su semrush ar kitom. Norėdami pasinaudoti konkrečiomis įžvalgomis, galite naudoti internetines apklausas, atlikti raktinių žodžių tyrimus, atlikti socialinės žiniasklaidos apklausas arba susisiekti su kai kuriais vietos verslininkų ištekliais.
Tokiu būdu būsite tikri, kad savo auditorijai siūlote tai, ko jie iš tikrųjų ieško ir nori įsigyti. Be šių žinių jūsų žinučių siuntimas ir (arba) raktinių žodžių tyrimas gali būti išjungtas, ypač jei raktinius žodžius ir turinį grindžiate tuo, ką daro jūsų konkurentai.
Turite patekti į savo idealų klientą ar kliento galvą, kad sukurtumėte kopiją, kuri ir pritrauktų (per paiešką), ir rezonansą su jais (per CRO). Priešingu atveju jūsų žodžiai gali nukristi į kurčias ausis (arba, manau, akies obuolius).
2) Žinokite, kodėl rašote turinį – skamba paprastai, tiesa?
Tai gali atrodyti kaip nesuvokiama, tačiau patirtis parodė, kad daugelis SEO optimizuodami savo turinį nepaiso šio žingsnio. Tai yra, jie žino, kad nori „daugiau srauto“ savo klientams, tačiau nesugeba įsigilinti į tai. Maža to, rinkodaros specialistai, paskelbdami savo tinklaraščio straipsnius, nesugeba nustatyti ieškotojo ketinimų.
Jei efektyviai dirbate SEO, žinote, kad organinis srautas nėra viskas. Galų gale norite, kad jūsų klientai gautų gerą investicijų grąžą (IG), o tai reiškia pinigus . Taigi, jūsų straipsnio tikslas paprastai yra ne tik srauto generavimas.
Nepainiokite srauto su konversijomis, nes kitaip baigsite darbą.
Konversijos gali būti įvairių formų. Jūsų tikslas gali būti konvertuoti abonentus, paskatinti telefono skambučius, parduoti produktus ar daugybę kitų tikslų, tačiau jūsų turinio ketinimai visada turėtų formuoti jūsų požiūrį. Stebėkite prizą. Rašykite turinį, kuris geriausiai tinka tam, ką bandote pasiekti, o ne sutelkite dėmesį tik į tai, kad patiktumėte „Google“ dievams.
„Google“ turi reitingavimo formulę, tačiau galiausiai labai konkurencingose srityse reikia meistriškų SEO tekstų rašymo įgūdžių, jei tikitės sukurti nuorodos vertą turinį arba tiesiog turinį, kurį žmonės nori perskaityti.
3) Turinio rašymas SEO remiasi duomenų studijavimu
Kai gerai suprasite, ko jūsų auditorija ieško ir ko jai reikia, laikas paremti savo strategiją duomenimis. Nepakanka manyti, kad žinote, kokie raktiniai žodžiai bus tinkamiausi jūsų turiniui … turite pateikti duomenis, patvirtinančius jūsų pretenziją.
Čia atsiranda raktinių žodžių tyrimas. Jei kurį laiką dirbote SEO, tikriausiai jau turite šį procesą iki T. Bet kuriuo atveju norėsite pamatyti duomenis, kurie:
- Įrodo, kad vartotojai ieško jūsų pagrindinių raktinių žodžių
- Apima tų sąlygų konkurenciją
- Parodo, kad minėtų terminų paieškos apimtis pateisina jūsų strategiją
Tai užtikrina, kad aklai nesileidžiate į savo turinio procesą ir eikvojate laiko rašydami turinį, kurio niekas neieško.
4) Sukurkite turinio planą
Plano sukūrimas nėra esminė kiekvieno paieškos variklio optimizavimo priemonės SOP (standartinė darbo procedūra) dalis, tačiau manau, kad tai yra labai naudinga organizuojant ir nustatant turinio intenciją, jau nekalbant apie tai, kaip daug tai padeda turinio tvarkytuvei dirbant su įvairiais turinio rašytojais.
Planavimas gali būti įvairių formų. Prieš rašydami, galite nuspręsti parašyti turinio metmenis, sukurti dokumentą, kuriame būtų jūsų tiksliniai raktiniai žodžiai, arba tiesiog sukurti dienoraščio įrašų kalendorių. Visa tai skirta užtikrinti, kad jūsų turinys būtų sutelktas, glaustas ir atitiktų esamos svetainės rėmus.
Turinio plano turėjimas gali būti ypač naudingas, jei daug rašote (tarkime, visai svetainei) ir turite suskirstyti kiekvieno kūrinio raktinius žodžius. Taip pat galite pridėti tokios informacijos kaip puslapių pavadinimai, kuriuos ketinate naudoti, meta aprašymai ir vidiniai susiejimai . Turėdami šiuos duomenis matysite savo sėkmę SEO srityje.
5) Žinokite SEO geriausios praktikos pavyzdžius puslapyje
Kai pagaliau reikia „optimizuoti“ savo turinį, daugeliu atvejų būtų gerai, jei paprasčiausiai vadovautumėtės geriausia SEO SEO praktika. Jei visa jūsų svetainė jau yra optimizuota, nėra daug ką veikti savo puslapiui ar įrašui, kad padidintumėte SEO veiksnį.
Žinoma, jei esate aukštos kvalifikacijos SEO srityje, turėsite optimizuoti savo turinį ir galbūt naudoti pažangius metodus. Tačiau jūsų turinys vis tiek gali generuoti srautą, jei turite SEO pagrindus (pvz., Puslapio pavadinimą, H2, meta aprašą, vidinį susiejimą, paveikslėlio alternatyvų tekstą ir kt.). „Raven Tools“ netgi atliko tyrimą, kuriame sudarytas sąrašas iš 4 milijardų klaidų puslapyje, jei tikrai norite įsitikinti, kad išvengiate įprastų klaidų.
Svarbu neužmiršti šio žingsnio ir prisiminti, kad jūsų pagrindinis tikslas yra paskatinti konversijas. Tai reiškia, kad pirmiausia reikia rašyti vartotojams, o tada optimizuoti paieškos sistemoms.
6) Išbandykite SEO turinį – pažiūrėkite, kas veikia, o kas ne!
Paskutinis žingsnis kuriant geriausią turinį savo auditoriją ir tikslų yra išbandyti jį ! Mes visi žinome, kad egzistuoja gausybė reitingavimo veiksnių, ir niekas negali būti visiškai tikras, ar straipsnis skaitytojams suteiks geriausią vartotojo patirtį. Testavimas yra paskutinis žingsnis į puslapio optimizavimą.
Tai dažnai laikoma papildomu žingsniu, tačiau A / B turinio patikrinimas gali padėti nustatyti būsimo turinio kryptį. Galite sužinoti daug informacijos apie tai, kas veikia, o kas ne, ir tada žinoti, ką taisyti, kad gautumėte daugiau srauto ir konversijų. Pavyzdžiui, galite pastebėti, kad tam tikro ilgio įrašai veikia geriau nei kiti, arba kad jūsų auditorija teikia pirmenybę intriguojantiems, o ne informatyviems pavadinimams.