Kodėl iPhone brangūs ir ar verta jiems leisti pinigų?

Visuotinai pripažįstama, kad į „Apple“ technologijos kainą įeina ir rinkodaros specialistų darbo apmokėjimas, o tokių dalykėlių kaina yra neprotingai didelė. Nesiginčysime su tuo, kad iPhone yra madingas išmanusis telefonas, tačiau pabandysime pateisinti šių modelių kainą tiems, kurie svajoja apie įrenginį su obuoliu ant dangtelio, tačiau abejoja savo pasirinkimo teisingumu.

Dėmesys programinei įrangai

Subalansuotų komponentų privalumai

Atpažįstamas bet kurio Apple įrenginio dizainas

Emocinis komponentas produkto reklamoje

Imti ar neimti?


Dėmesys programinei įrangai

Operacinė sistema yra pagrindinis Apple išmaniųjų telefonų ir kitų įrenginių skirtumas. Skirtumas pastebimas pažodžiui nuo pirmojo įrenginio įjungimo: tai ir vizualinis meniu dizainas, ir savininko bendravimo su telefonu stilius, ir net sinchronizavimas su nešiojamuoju ar asmeniniu kompiuteriu.

Sunkumų keičiantis failais tarp iPhone ir kitų įrenginių kyla dėl ypatingos iOS struktūros. Tai uždara operacinė sistema, leidžianti blokuoti virusų atakas ir bandymus įsilaužti į telefoną. Ji vertinama dėl savo patikimumo ir asmens duomenų apsaugos.


Dar viena naudinga Apple programinės įrangos produkto savybė – daugelio metų įrenginių palaikymas. Pavyzdžiui, „iPhone 6s“ neseniai gavo „iOS 15“ programinės įrangos naujinį. Tai reiškia, kad tiek septynerių metų senumo išmaniojo telefono savininkai, tiek šviežių modelių pirkėjai naudojasi dabartine OS versija. Palyginimui, vidutinio ir biudžeto segmento Android įrenginiai per savo gyvavimo ciklą gauna 1-3 pasaulinius atnaujinimus, o flagmanai – apie penkis.

Ir paskutinis, bet ne mažiau svarbus punktas vertinant programinę įrangą yra sąsajos draugiškumas. Tegul mažai galimybių pritaikyti meniu sau, bet kiekvienas gali greitai tai išsiaiškinti.





Subalansuotų komponentų privalumai

„Apple“ niekada nesiekė sukurti patvarios techninės įrangos – svarbiausia, kad procesoriaus pakaktų patogiam darbui su telefonu. Dabartiniai modeliai (kuriuos vadiname išmaniaisiais telefonais, kurie vis dar atnaujinami) gali lengvai susidoroti su dauguma žaidimų ir programų. Taip pat verta prisiminti, kad naujų Apple modelių procesoriai visada buvo lygiaverčiai arba pralenkė bet kokius tuo metu rinkoje buvusius analogus.

Tuo metu, kai „Android“ išmanieji telefonai gauna 12 GB ar daugiau RAM ir netgi išmoksta pasiskolinti vietos iš standžiojo disko, kad virtualiai padidintų RAM, „iPhone“ vis dar veikia tinkamai, turėdami tik 2–3 GB RAM. Šio reiškinio paslaptis yra optimizavimas. Tiek programinė įranga, tiek komponentai Apple yra kuriami inžinierių kartu, todėl su minimaliomis charakteristikomis iš tikrųjų pasiekiame maksimalius išmaniųjų telefonų greičio ir sklandumo rezultatus.

Jei atidžiai pažvelgsite į Apple įrenginio ekraną, tikriausiai nepastebėsite atskirų pikselių. Apple turi Retina koncepciją – rinkodaros pavadinimą, skirtą ekranams, kuriuose akcentuojama ne ekrano skiriamoji geba, o jo suvokimas.


Atpažįstamas bet kurio Apple įrenginio dizainas

Skirtingai nuo Android išmaniųjų telefonų, kurie yra panašūs vienas į kitą, iPhone dizainą galima išskirti iš pirmo žvilgsnio. Unikalumo paslaptis paprasta – „Apple“ inžinieriai prisitaiko prie kompanijos dizainerių, o dauguma konkurentų turi priešingą situaciją: dizaineriai kuria apvalkalą pagal modeliui skirtą techninę įrangą. Štai kodėl „iPhone“ išvaizda yra tokia išskirtinė ir originali.


Išmaniųjų telefonų gamintojai tam tikrus dizaino elementus dažnai „skolinasi“ iš „Apple“. Pavyzdžiui, „iPhone X“ būdingi firminiai kirpčiukai papuošė Kinijos „Android“ išmaniųjų telefonų priekinį skydelį.

Bendrovė netaupo ir bylos medžiagai. Bet kuris kada nors pristatytas Cupertino išmanusis telefonas ilgą laiką išlaiko puikią išvaizdą net be dėklo ir aktyviai naudojant.

„Apple“ įvairiais būdais nustato įtaisų toną. Pavyzdžiui, niekam nepatiko liūdnai pagarsėję kirpčiukai, tačiau buvo daug sekėjų, kurie pasinaudojo šia funkcija. Nešiojamojo kompiuterio dangčio atidarymas viena ranka yra funkcija, kurią daugelis gamintojų šnipinėjo „Apple“.





Emocinis komponentas produkto reklamoje

iPhone yra ne tik patogus ir stilingas, bet ir mados įtaisas, patvirtinantis savininko turtus ir sėkmę. Kiekvienais metais gerbėjai…

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *