Plaukų tonikas – pati geriausia priemonė eksperimentams, turinti daug privalumų! Jis negadina garbanų, leidžia kurį laiką pakeisti spalvą, atrodyti kaip naujas atspalvis, atidžiau pažvelgti į jį, o tada grįžti prie pradinio tono. Tačiau ne visi produktai yra geri. Remdamiesi KrasotkaPro pardavimo statistika ir klientų atsiliepimais apie specializuotus išteklius, sudarėme TOP 10 geriausių šių metų plaukų tonikų.
Dėmesio: kadangi prekės ženklai, kaip taisyklė, turi kelias produktų linijas, mūsų geriausių reitinge atsižvelgiame ne į konkrečią rūšį, o į visus vieno gamintojo produktus. Tai bus visų tipų tonizuojančios priemonės, išskyrus pačius dažus: balzamus, kaukes, šampūnus, tiesioginio veikimo dažus.
Mes nustatėme pagrindinius kiekvieno produkto vertinimo parametrus.
- Patvarumas nuo dviejų savaičių: toniko negalima iš karto nuplauti.
- Galutinis grįžimas prie pradinės spalvos yra svarbus daugeliui vartotojų. Jis neturėtų būti toks, kad tonikas būtų sandariai suvalgytas į sruogas.
- Kvapas. Šiuolaikiniame pasaulyje yra pakankamai lėšų, kad kosmetikos gaminys kvepėtų.
- Patogumas taikant. Tekstūra neturėtų būti per daug vandeninga ar netolygi.
- Įtraukti priežiūros ingredientai. Įvairūs aliejai, ekstraktai ir panašiai saugo nuo agresyvaus poveikio ir netgi padeda atkurti plaukus.
- Atitiktis deklaruotai spalvai. Žiūri į paletę, matai būsimą plaukų spalvą – ir tik taip!
- Plati paletė.
Išanalizavę informaciją, sudarėme balų sistemą, pagal kurią įvertinsime toniko kokybę, populiarumą ir kainą – visa tai svarbiausia.
Pagal kokybę:
- 1 balas už kas 2 patvarumo savaites (jei 4 savaites, tai 2 balai ir pan.);
- 1 taškas už galutinį grįžimą į pradinę spalvą;
- 1 balas už optimalią konsistenciją (ne per tiršta, bet ir ne vandeninga);
- 1 balas už priežiūros komponentų buvimą kompozicijoje;
- 1 balas už plaukų drėkinimą ir maitinimą;
- 1 balas už deklaruotos spalvos atitikimą;
- 1 balas už neutralų ar malonų kvapą.
Pagal populiarumą:
-
6 taškai už daugiau nei 30 000 užklausų „Yandex“ per mėnesį;
-
5 taškai už 24 000–30 000 užklausų „Yandex“ per mėnesį;
-
4 taškai už 18 000–24 000 užklausų „Yandex“ per mėnesį;
-
3 taškai už 12 000–18 000 užklausų „Yandex“ per mėnesį;
-
2 taškai už 6 000–12 000 užklausų „Yandex“ per mėnesį;
-
1 taškas už mažiau nei 6 000 užklausų „Yandex“ per mėnesį.
Pagal vidutines išlaidas:
- 1 taškas už 600 rublių kainą;
- 2 taškai už kainą nuo 400 iki 600 rublių;
- 3 taškai už kainą nuo 200 iki 400 rublių;
- 4 taškai už kainą iki 200 rublių.
Bendras kiekvieno toniko balas bus rodomas lentelėje. Pirmyn!
6 vieta. Indola
Vokiečių įmonę „Indola“ 1929 metais įkūrė vaistininkai, kirpėjai ir biochemikai. Prekės ženklo asortimente yra atspalvių putos, purškalai, kondicionieriai, šampūnai, kurie yra labai plačiai kirpėjų ir stilistų paklausūs ir dažnai naudojami įvairiems spalvų eksperimentams.
Specifikacijos iš gamintojo
Tonizuojančios priemonės skirtos atnaujinti dažytų plaukų spalvą, suteikti jiems gaivumo ir veidrodinio blizgesio. Jie turi drėkinamąjį poveikį, išlaiko atspalvio patvarumą iki 10 šampūnų.
Privalumai | Trūkumai |
---|---|
|
|
Taškais
-
+0,5 balo už atkaklumą 1 savaitei;
-
+1 taškas už pradinės spalvos grąžinimą;
- +1 balas už optimalią konsistenciją;
-
+0,5 balo už kompoziciją: kartu su prižiūrinčiais komponentais yra silikonų ir parabenų;
-
0 balų už drėkinimą – sausina plaukus;
-
+1 taškas už numatomą spalvą;
-
+1 balas už priimtiną kvapą;
-
+2 balai už populiarumą;
-
+1 taškas už kainą.
Dėl to Indolos tonikai gauna 8 taškus.
Peržiūrėti visus Indola tonikus →
6 vieta. KAYPRO
KAYPRO yra italų profesionalus prekės ženklas, kurio produktai yra populiarūs Europoje ir Rusijoje. Prekės ženklo tonikai – tai retai sutinkami kitų gamintojų atspalvių variantai.
Specifikacijos iš gamintojo
Natūralių, dažytų ir paryškintų plaukų dažymui naudojamos itin koncentruotos tonizuojančios priemonės. Maitinkite juos, suteikite blizgesio ir padidinkite spalvų sodrumą.
Privalumai | Trūkumai |
---|---|
|
|
Taškais
-
+0,5 balo už atkaklumą 1 savaitei;
-
+1 taškas už pradinės spalvos grąžinimą;
- +1 taškas už optimalų…