„Sportec SPR1 M T80“ apžvalga

„Sportec“ paskelbė naujausią savo SPR1 asortimento papildymą – T80. Naujoji versija siūlo neprilygstamą superautomobilio našumą ir išskirtinumą. Po variklio dangčiu jis slepia 3,6 litro 24 vožtuvų plokščią šešių T80M variklį, galintį pasiekti 858 AG. Modelis gali įsibėgėti nuo 0 iki 62 mylių per valandą per sekundę ir iki 186 mylių per valandą per 18,9 sekundės. Be to, leidžia modeliui pasiekti didžiausią greitį – 236 mylių per valandą. Kompozitinių kėbulo plokščių, suklastotų lengvojo lydinio ratlankių, integruoto saugos narvelio ir keraminių stabdžių diskų naudojimas leidžia SPR1 būti lengvesniu, saugesniu ir dinamiškesniu nei kiti šios klasės automobiliai. Viduje yra sportinės sėdynės, pilnas odinis / „Alcantara“ salonas, nerūdijančio plieno plokštės ir automatinis oro kondicionierius. Norėdami perduoti ratų galią, modelis naudoja šešių laipsnių mechaninę pavarų dėžę.

SPR1 T80: 858 AG, visų keturių ratų galia ir 236 mylių per valandą plius didžiausio greičio

Šveicarijos automobilių derintuvas „SPORTEC“, garsėjantis itin didelio našumo SPR1 997 superautomobilių asortimentu, didžiuojasi galėdamas pranešti apie naujausią savo asortimento papildymą „T80“. Šveicarijoje sukurta, suprojektuota ir sukonstruota SPORTEC techninės komandos, naujoji SPR1 versija siūlo neprilygstamą superautomobilio našumą ir išskirtinumą.

„T80“ remiasi SPR1 diapazono našumu, padidindamas savo dviejų turbinų, 3,6 litro, 24 vožtuvų, plokščio šešių „T80M“ variklių galią iki stulbinančios 858 AG, kuris kartu su nuolatinės keturių varančiųjų ratų pranašumais , sukuria etaloną derinimo ir atlikimo.

Tai reiškia, kad kiekvienas iš keturių SPR1 T80 ratų į asfaltuotę nukreipia 214,5 AG, panašiai kaip kiekvienos padangos variklis „VW Golf GTi“, tačiau SPR1 dviejų turbinų variklis išlieka visiškai suderinamas su Euro IV išmetamųjų teršalų kiekiu.

„SPORTEC SPR1 T80“ mėgaujasi superautomobiliu – užtenka vos 3,0 sekundžių, kad pasiektumėte 62 mylių per valandą (100 km / h) greitį, o 186 mylių per valandą (300 km / h) greitis pasirodytų vos per 18,9 sekundės. Nardo mieste, Italijoje, užfiksuotas didesnis nei 236 km / h didžiausias greitis.

Techniškai „SPORTEC SPR1 T80“ gali pasigirti ypatingais akcentais, įskaitant titano švaistiklius, plokščią anglies pluoštą po grindimis, aktyvią pakabą ir F1 stiliaus keraminius stabdžių diskus.

Kompozicinių (anglies / kevlaro) kėbulo plokščių, kaltinių lengvojo lydinio ratlankių, integruoto saugos narvelio ir keraminių stabdžių diskų naudojimas leidžia SPR1 būti lengvesniu, saugesniu ir dinamiškesniu nei kiti šios klasės automobiliai.

Galima rinktis iš įvairių spalvų, „SPR1 T80“ gali pasigirti daugybe išskirtinių SPORTEC stilių ir interjero detalių, įskaitant lengvus 20 colių kaltinius lengvojo lydinio ratlankius, anglies pluošto galinį sparną ir odinį / alkantaros interjerą.

„Brackley“ įsikūrusi „Automotive Performance Services“ (APS) yra JK koncesija „SPORTEC“. Liepos 22–24 dienomis „SPR1 T80“ debiutuos prestižinėje „Salon Privé“ parodoje Londono Hurlingham klube.

SPORTEC SPR1 T80 TECHNINĖ APŽVALGA

1.0 Variklis SPR1 T80
Variklio tipas: 3,6 litro 6 cilindrų bokseris (858 AG)
Variklio kodas: T80.1

1.1 Technologija
Kaltiniai lengvojo lydinio blokai ir cilindrų galvutės, suklastotas plieninis alkūninis velenas, keturios vožtuvų cilindrų galvutės su hidrauliniais įvorėmis, „Nimonic“ išmetimo vožtuvai, kintamas vožtuvų laikas, F1 stiliaus titano švaistikliai, kaltiniai lydinio stūmokliai, sausos karterio tepimo sistema, šešių ritinių aukšto įtempimo sistema, selektyvi cilindrų trankyti kontrolė, OBD2 kontrolė variklio valdymo stebėsenos

Ypatingi požymiai
Rankų meistriškai išmetimo sistema su dviguba metalo 200 CPSI katalizatoriaus ir aplinkkelio vožtuvas, Euro IV emisijos patvirtino, MFC G4.0 Daugiafunkcinis valdymo blokas su: dviejų įpurškimo kontrolė, mAP daviklis, kelių žemėlapis uždarytas kilpos padidinimo valdymas, išmetimo aplinkkelio valdymas, nuo apkrovos priklausantis išmetimo vožtuvo valdymas, dvigubo droselio valdymas, nuo galios priklausantis kuro siurblio valdymas

Vienodas srautas įsiurbimo kolektorius, dviejų akseleratoriaus kūno, Sportec hibridiniai turbokompresoriai, didelio efektyvumo Intercooler sistema su anglies pluošto ortakių, anglies pluošto srautas optimizuotas oro įsiurbimo sistema

Nustatymai
Traukos / paleidimo kontrolė, Motorsport išmetimo sistema (nėra kelių juridinis)

1.2 pavaros
technologijos
Šeši greitis , mechaninė pavarų dėžė, nuolatinė keturių varančiųjų ratų pavara, 60% riboto praslydimo diferencialas, pavarų dėžės alyvos aušintuvas

Ypatingos savybės
Vairavimui optimizuota SPORTEC didelio našumo sankaba, įvertinta iki 1200 NM sukimo momento

Pasirinktys
Individualūs pavarų santykiai, automobilių sporto riboto slydimo diferencialas

1.3 Pakabos
technologija
Svoriui optimizuotas septynių stipinų suklastoto lydinio SPR1 dizainas, galimas poliruotas arba dažytas pagal kliento pasirinkimą, priekinė ašis: 9J x 20 colių (11,9 kg) su 255 / 30R20 padangomis, galinė ašis: 12,5 x 20 colių (12,5 kg) su 345/25 / ZR20 padangos, elektrinis vairo stiprintuvas, priekinė ašis su „McPherson“ statramsčiais, „uniball“ viršutiniai tvirtinimai, lengvojo lydinio jungtys, daugialypė galinė pakaba su „uniball“ viršutinėmis tvirtinimo detalėmis, priekiniai ir galiniai anti-roll barai (reguliuojami gale), reguliuojamas važiavimo aukštis, aktyvi pakaba

Ypatingos savybės
Elektroniniai reguliuojami amortizatoriai

1.4 Stabdžių sistemos
technologija
Priekis: Šešių stūmoklių fiksuotas apkaba, 380 x 34 mm skersinio gręžimo ir ventiliuojami keraminiai diskai
Galinė: Keturių stūmoklių fiksuota apkaba, 322 x 28 mm, kryžminiai gręžti ir vėdinami keraminiai diskai
ABS

1,5 Korpusas
Technologijos
Cinkas padengtas cinkuoto plieno kėbulas, su integruotu saugos ląstelės, anglies / Kevlaro kompozicinių panelių, butas paklotą, reguliuojamu galiniu spoileriu

Ypatingi požymiai
Didesnis sukimo standumą ir svorio mažinimą per surištos anglies / Kevlaro sudėtinių panelių ir saugos ląstelių, Nano dažymas kliento ™ Pasirinkta spalva, oro srautui optimizuotas variklis ir tarpinio aušintuvo kanalai

Pasirinkimai
Durų strypai ir nuimamas galinis skersinis laikiklis apsauginiame ritininiame narve, stoglangis

1.6 Elektros sistema
Standartinė
Elektra valdomi langai, nuotolinis centrinis užraktas, šildomas galinis langas, bi-ksenoniniai žibintai, rūko žibintai. GPS

galimybė
automobilio lokatorius

1.7 Interjeras
Sportinės sėdynės, pilnas odinis / alcantara salonas, nerūdijančio plieno apmušalų plokštelės, automatinis oro kondicionierius

Ypatingos savybės
Kliento pasirinktos odos / alcantara spalvos

Pasirinkimai
Daugiafunkcinis vairas, navigacijos sistema, automobilio hi-fi sistema, oro kondicionierius, visiškai pritaikytas salonas / medienos / anglies kėdės ir apdaila,) slenksčio plokštės su kliento pasirinktu logotipu

1.8 Pakuotės variantai ir individuali įranga „

Clubsport“ paketas
Anglies pluošto durys ir variklio gaubtas, lengvas salonas su anglies vartų dangčiais, reguliuojamas anglies pluošto galinis sparnas, reguliuojamas priekinių lūpų spoileris, sukibimo / paleidimo valdymas, aktyvi pakaba, daugiafunkcinis vairas, plokščios anglies pluošto grindys, šešių taškų saugos diržai, durų strypai ir nuimamas galinis skersinis laikiklis apsauginiame ritinėlyje, sportinių stabdžių kaladėlės, optimizuotas stabdžių aušinimas, modifikuoti spyruoklių ir amortizatorių nustatymai, pakeltos galinės ašies jungtys „

Highspeed“ paketas
Aktyvi pakaba, anglies pluošto plokščios grindys, srautui optimizuotos ratlankio įdėklai, apkrovos kontroliuojamas tarpinio aušintuvo vandens purškiklis, reguliuojamas elektra galinis spoileris ir specialios aerodinaminių paviršių, srauto optimizuotas šoninių veidrodėlių, keisti pavasarį ir amortizatorių reguliavimas,

Kitos pasirinktys
Automobilių sporto išmetimo sistema (skirta naudoti tik bėgiams), GPS automobilio lokatorius, palydovinės navigacijos sistema, automobilio hi-fi, oro kondicionierius, visiškai pritaikytas salonas (odinės / medinės / anglies kėdės ir apdaila,) stoglangis, individualizuotos šlifavimo plokštės, visuotinės priežiūros paketas, mobilumas garantija

2.0 SPORTEC SPR1 T80 Techniniai duomenys

Variklio tipas Šešių cilindrų bokserio variklis
Darbinis tūris 3600cc
Skylė / eiga 100 x 76.4mm
Kompresijos santykis 9.0: 1
Variklio galia 858 AG @ 8200 aps / min
Sukimo momento galia 642lb.ft @ 4800rpm
Variklio valdymas Bosch ME 7.8 SPORTEC MFC G4.0
Fuel kokybė 98 RON bešvinis
Tuščiosios eigos greitis 820 aps / min
Maksimalus variklio greitis:
1 pavara 8700 aps
/ min 2–5 pavara 8500 aps / min
6 pavara 8200 aps / min
Išmetamųjų teršalų standartas „Euro IV“

pavarų dėžė
Šešių greičių mechaninė, keturių varančiųjų ratų pavarų
perdavimo skaičius:
1-as 3,82
-asis 2,05
– asis 3-asis 1,41

asis 4,12- asis 5-asis 0,92
-asis 0,75 – asis
atbulinės
eigos pavara 2,86 Galutinis pavaros santykis 3,44
Greitis 1000 aps./min. 6-ąja pavara 30,76 km / h
Sankabos disko skersmuo 240 mm

Važiuoklė
Priekinė ašis Lengvojo lydinio jungtys su „McPherson“ statramsčiais, „uniball“ viršutiniais tvirtinimais
Galinė ašis „Multi link“ pakaba, „uniball“ viršutiniai tvirtinimo elementai
Vairo stiprintuvas Elektrinis vairo
stiprintuvas Vairo santykis 1: 16.9
Vairavimas nuo užrakto iki užrakto 2.98
Stabdžiai Priekis: 8 stūmoklių lengvojo lydinio apkaba
galinė: 4 stūmoklinių lengvojo lydinio apkaba
Stabdžių diskai priekyje: skersai išgręžtos ir vėdinamos keramikos 380 x 34 mm diskai
gale: skersai išgręžtos ir vėdinamos keramikos 322 x 28 mm diskai
Ratai priekyje: 9J x 20 colių 30 mm poslinkis
gale: 12,5 J x 20 colių 40 mm poslinkis
Padangos priekyje: 255/30 R20 92Y XL
galinis: 345/25 R20 100Y

Svoriai
automobilio svoris (DIN) * 1345 KG
priekiniai / galiniai svorio paskirstymas 40/60
* Priklausomai nuo įrangos

Matmenys
Ilgis 4467mm
Plotis 1878mm
Aukštis 1275mm
Ratų bazė 2350mm
Įrašo priekis: 1550mm
galinių: 1564mm
Kuro bako talpa 64 litrų

spektaklio
Maksimalus greitis viršija 236 mylių per valandą (380 kmh)
Pagreitis:
0-100kmh (62 mph) 3.0 sekundės
0-200kmh (124mph) 8.6 sekundės
0-300kmh (186mph) 18.9 sekundės
Galios ir svorio santykis 637 AG per toną AG
/ l 238

Įrašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *